Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

mensis 2013-10.11 (25.26).pdf

Download: mensis 2013-10.11 (25.26).pdf

25,83 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
mensis nr 25/26.

SPIS TREŚCI:
1. Ile można zarobić na jakości obsługi klienta i zaufaniu do sklepu
(Piotr Oracz)
2. Koniec fizycznej dystrybucji treści elektronicznych
(Maciej Wróblewski)
3. Współczesny turysta szuka inspiracji do podróży
(Małgorzata Gulgowska-Kowalska)
4. E-commerce na skróty
(Paweł Ogonowski, Robert Sosnowski)
5. Z arsenału e-commerce menedżera
(Elżbieta Brzóz)
6. Zarządzanie ceną w e-commerce: wdrażanie, monitoring i kontrola cen
(Grzegorz Świętek, Tomasz Nowak)
7. Wywiad z Ewaldem Raben, CEO Grupy Raben
8. E-merchandising, czyli jak lokować produkty na wirtualnych półkach
(Krzysztof Rdzeń)
9. Domenowy biznes
(Rozmowa z Korneliuszem Wieteską)
10. Pozyskaj pracownika albo zgiń
(Michał Mętlewicz)
11. Odważnie w 2014
(Jacek Walkiewicz)
12. Zgłoś naruszenie zasad, czyli denuncjacja społecznie odpowiedzialna
(Maciej Dutko)
13. Petera Druckera zarządzanie pracą w organizacji przetwarzającej informacje
(Andrzej Lemański)
14. Marketing Automation
(Grzegorz Błażewicz)
15. Jak uniknąć kontent marketingowej katastrofy
(Joanna Poczęsna)
16. Ostatnia deska ratunku dla przedsiębiorcy - czynny żal
(iFirma)
17. Idą zmiany, czyli kilka słów o nowej ustawie o prawach konsumenta
(Jakub Szajdziński)
18. Sylwetka: Radosław Tadajewski - prezes Grupy Trinity
19. Profesjonalista e-handlu
(Marek Tomaszewski)
20. Jesteś pozycjonerem? Sprawdź jak nadążyć za Google
21. Dreamlinerem w podróż marzeń
(Qtravel)
22. Opowiastki e-biznesowe
23. Rusza portal ezakupy.uokik.gov.pl
24. Sąd uznał, że Allegro wymusza korzystanie z PayU

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
MENSIS
Miesięcznik Sprzedawców Internetowych



Mensis to bezpłatne pismo, dostępne zarówno w wersji elektronicznej jak i drukowanej. Miesięcznik ten skierowany jest do osób i firm handlujących w sieci.

Magazyn można bezpłatnie ściągnąć na stronie internetowej wydawcy: mensis(kropka)pl. W związku z tym ten folder nie będzie już aktualizowany.
Inne pliki do pobrania z tego chomika
mensis nr 01/2011. SPIS TREŚCI: 1. (R)ewolucja w e-commerce - nowoczesne technologie w obsłudze klienta 2. Dlaczego klient nie korzysta z Twojej oferty? 3. Cross-channeling - wielokanałowość zakończona sukcesem 4. 7 mitów na temat sprzedaży internetowej 5. Rejestracja w GIODO i ochrona danych 6. Czas na m-biznes? 7. Jak zamienić maila w złoto - niezbędne podstawy skutecznego e-mailingu 8. Testuj zamiast zgadywać 9. Wpływ Komunikacji Wizualnej na Klienta w sieci 10. Jak wybrać domenę dla sklepu internetowego 11. Profesjonalny blog a wizerunek firmy 12. Allegro edukuje rynek - wywiad z kierownikiem Projektów Edukacyjnych Allegro 13. Język korzyści - sprzedawca doskonały 14. Nisza rynkowa - Twoje miejsce w e-commerce 15. Jakie oprogramowanie wybrać dla e-sklepu 16. Logistyka w e-commerce 17. PPC w Polsce, czyli przymus najlepszej opcji
mensis nr 02/2011. SPIS TREŚCI: 1. E-usługi ze środków UE 2. Jak za pomocą e-maili zwiększyć sprzedaż dowolnego sklepu internetowego? 3. Obowiązkowe podstrony w sklepie internetowym 4. Wizyty o muerte 5. Jak zoptymalizować działania e-mailingowe i zwiększyć sprzedaż e-sklepu? 6. Buily Product Ads - wywiad z Piotrem Jaroszem, prezesem Dotcom River Sp. z o.o. 7. Pierwsze kroki w stronę m-biznesu 8. Church Marketing, czyli jak kościół robi biznes 9. 8 sprawdzonych metod gwarantujących poprawę rentowności kampanii mailingowej 10. Czy pytać klienta projektując e-sklep? 11. Sprawdź swoje podejście do analityki webowej 12. Przedświąteczne emocje w sklepie - komu to się opłaca? 13. Obecność sklepów internetowych na Facebooku 14. Analiza rynku i kontrola konkurencji - TradeWatch.pl 15. Święta tuż. Na zakupy już. 16. Niewykorzystane możliwości zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym
mensis nr 01/2012. SPIS TREŚCI: 1. "Aukcja" która sprzedaje, czyli składowe skutecznych ofert sprzedażowych na Allegro 2. Jak uniknąć podstawowych błędów e-mail marketingu? 3. Naming - słów kilka o nazwach 4. Aspekty prawne e-biznesu 5. E-commerce, m-commerce, commerce, czyli zakupy przyszłości 6. Konwersja czyli zamiana wizyt w zamówienia 7. Zakupy grupowe po Polsku 8. Podstawy testowania GWO 9. Wywiad z prezesem wydawnictwa Złote Myśli Sp. z o.o. 10. Daj się polubić klientom, czyli jak budować lojalność w e-sklepie 11. E-commerce w chmurach - zastosowanie cloud computingu w biznesie internetowym 12. Optymalny adres URL 13. Polityka bezpieczeństwa informacji - krok po kroku 14. Qvo vadis Allegro?
mensis nr 02/2012. SPIS TREŚCI: 1. Brand, marka, internet - krótka rzecz o nowej świadomości 2. Wywiad z Kasparem Szymanskim 3. Ekosystem internetowych narzędzi marketingowych 4. 7 nowości edukacyjnych, jakie czekają nas w 2012 roku 5. Prosty przepis na... zamknięcie e-sklepu 6. Prawo do odstąpienia od umowy 7. 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę 8. Zrób to sam! Szablon wiadomości HTML 9. "Not provided" to jeszcze nie koniec świata... 10. Po co Ci unikalne opisy w sklepie internetowym? 6 sposobów na seo w e-commerce 11. Awatary handlowe jako aplikacje informacyjno-sprzedażowe 12. Kto powinien zajmować się e-commerce? 13. Wzrost wartości zamówienia, czyli walka z wiatrakami 14. Skuteczny tagline w e-sklepie 15. Co warto przetestować w sklepie internetowym?
mensis nr 03/2012. SPIS TREŚCI: 1. Poszukiwany projekt, poszukiwana dotacja na założenie firmy 2. Budowa bazy subskrybentów newslettera 3. Kiedy mężczyzna poznaje kobietę, czyli jak stworzyć dobre relacje z klientami 4. Viral marketing jako komponent marketingu internetowego 5. Czy wiesz, że właśnie niszczysz zaufanie do swojego sklepu i tracisz kolejnego klienta? 6. Optymalizacja strony docelowej sposobem na skuteczniejszy e-mail marketing 7. Kryteria wyboru dochodowej niszy w e-handlu 8. Wywiad z Szymonem Grabowskim, prezesem Implix 9. Jak przywiązać do siebie użytkowników? 10. Co warto przetestować w sklepie internetowym? Część 2 11. Sztuka marketingu bez marketingu 12. Instrukcja zarządzania systemem informatycznym - krok po kroku 13. Marketing wirusowy - maniera czy alternatywa dla tradycyjnego marketingu? 14. Porównywarki czy przekierowywarki?
mensis nr 04/2012. SPIS TREŚCI: 1. Social Media i zakupy grupowe - za dużo marketingu w marketingu 2. "Więcej i lepiej", czyli unikalna wartość oferty 3. Planowanie i budowa relacji skutecznego newslettera 4. Gdy relacje się komplikują 5. Co warto przetestować w sklepie internetowym? Część 3 6. Skuteczny PR e-sklepu 7. Zapytaj ich! Jak jedna prosta rzecz może zmienić wszystko 8. Fotorealistyczne prezentacje 3D/360 stopni jako narzędzie zwiększające sprzedaż 9. W jaki sposób najszybciej odniesiesz sukces online 10. Quo vadis e-commerce? 11. Kryteria wyboru dochodowej niszy w e-handlu. Część 2 12. Niska cena to... gangrena 13. Blog - moda czy forma promocji firm?
mensis nr 05/2012. SPIS TREŚCI: 1. Monopoliści naszych czasów 2. E-mail marketing w wersji automatycznej 3. Wywiad z Markiem Rusieckim 4. Kryteria wyboru dochodowej niszy w e-handlu. Część 3 5. Content marketing, czyli projektowanie informacji 6. Standardy obsługi klienta w e-commerce 7. Subtelna perswazja w sklepie internetowym 8. Gdy klienci przestają kupować 9. Lato e-biznesowych ludzi 10. Content marketing jako oręż marketingu sportowego w sieci 11. Korzystna grupowa strategia 12. Wywiad z Tomaszem Krzemińskim 13. Co należy wiedzieć o dropshippingu 14. Sprzedawaj skuteczniej - krótki przewodnik po szkoleniach dla e-sprzedawców
mensis nr 06/2012. SPIS TREŚCI: 1. Uczmy się od Japończyków Paweł Królak 2. Inżynieria ruchu w e-commerce dla początkujących Tomasz Karwatka 3. Wywiad z Tomkiem Tomczykiem, czyli Kominek o współpracy z blogerami 4. Kody QR – czy stanowi to przyszłość działań handlowych? Agnieszka Dejnaka 5. Banner (nie)zapomniany oręż e-marketingu Jakub Jasiński 6. Wywiad z Wojciechem Czerneckim, prezesem Grupy Nokaut 7. Kody QR w email marketingu Piotr Krupa 7. Era mobile commerce już nadeszła Piotr Majcherkiewicz 8. 7 sposobów na lepszą stronę produktu w sklepie internetowym Paweł Krzyworączka 9. Jak pielęgnować trwałe relacje z klientami bez nadwyrężania budżetu małej firmy? Natalia Szwarc 10. Przetrwają (najsilniejsi) najmądrzejsi Andrzej Lemański 11. Dobry tytuł – kluczem do sukcesu Maciej Dutko 12. Po co mi księgowość online? 13. 10 pytań o media społecznościowe Agata Rabsztyn
mensis nr 07/2012. SPIS TREŚCI: 1. Postaw na wiarygodność (Jakub Jasiński) 2. Bezpieczny handel z Chinami? To możliwe! (Maciej Dutko w rozmowie z Joanną Wajdzik) 3. Segmentacja odbiorców sposobem na zwiększenie efektywności wysyłanych newsletterów (Piotr Krupa) 4. Zaangażowanie, czyli droga do sukcesu! (Iga Skrobacz) 5. Wywiad z Michałem Łebkowskim założycielem BigChina.pl 6. Wielkie oszczędzanie – jak prowadzić firmę i nie zbankrutować (ifirma) 7. Jak sprawić by pracownicy chcieli ulepszać Twoją firmę (Paweł Królak) 8. Rywalizacja o dwa miliardy dojrzałych klientów (Agnieszka Porębska) 9. Telewizja w internecie. Internet w telewizji. (Andrzej Lemański) 10. Strona produktu w e-sklepie (Paweł Krzyworączka) 11. Accessibility serwisów internetowych (Agnieszka Dejnaka) 12. Jak skutecznie utrudnić klientowi skorzystanie z Twojej oferty (Natalia Szwarc) 13. Prezentacja produktu w sklepie internetowym (Krzysztof Rdzeń)
mensis nr 08/2012. SPIS TREŚCI: 1. (nie)online marketing (Jakub Jasiński) 2. 3 szybkie sposoby zwiększenia aktywności odbiorców na wysyłane newslettery (Piotr Krupa) 3. 10 szybkich wskazówek dla lepszej optymalizacji pod Google tytułów w Twoim sklepie internetowym (Paweł Krzyworączka) 4. Siedziba firmy w mieszkaniu (Artykuł dostarczony przez Ifirma.pl) 5. Infografika – sposobem na atrakcyjną ofertę (Maciej Dutko) 6. Certyfikaty SSL, czyli e-kłódka dla e-sklepu (Mariusz Janczak) 7. Jak wygenerować użyteczne i wartościowe raporty ecommerce w Google Analytics? (Aleksander Jaworski) 8. Na co należy zwracać uwagę, realizując firmowy ser-wis internetowy? (Natalia Szwarc) 9. Jak zrobić prosty baner w sklepie internetowym? (Andrzej Lemański) 10. Instalacja sklepu internetowego PrestaShop – krok po kroku (Marek Rożek) 11. Jak prowadzić owocne zebrania z pracownikami? - kilka praktycznych wskazówek (Paweł Królak) 12. Dane osobowe przedsiębiorców włączone pod ustawę o ochronie danych osobowych (Krzysztof Krawczyk)
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności