Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

KL Warschau - Świadek Historii.mp4

megur / Holocaust Polaków / KL Warschau / KL Warschau - Świadek Historii.mp4
Download: KL Warschau - Świadek Historii.mp4

0,94 GB

Czas trwania: 47 min

0.0 / 5 (0 głosów)
Opublikowany 25 cze 2017
Przedstawiamy Państwu wywiad z panią Jadwigą Łukasik, córką oficera KEDYW-u Armii Krajowej. Pani Jadwiga cudem ocalała z rzezi Woli w sierpniu 1944 roku. Wspomina tamte dni, przekazując ważne dowody na temat istnienia obozu KL Warschau.
Piotr Działosza Dogiel1 miesiąc temu
Szkoda, że "noname" Grzegorz z Toronto nie wysłuchał nawet wywiadu z Panią Jadwigą, bo gdyby wysłuchał to by wiedział, że p. Jadwiga cytuje sędzię Trzcińską jedynie w momencie gdy znajdujemy się przy "budynku T" a przez cały film opowiada WŁASNE DOŚWIADCZENIA. Ale zdajemy sobie doskonale sprawę, że prawda KL Warschau jest niewygodna i dlatego zarówno kontrowersje jak i trolle będą się pojawiać ...
Grzegorz Toronto1 miesiąc temu
Ta pani to wcale nie jest świadek tamtych wydarzeń, ona tylko powtarza to co przeczytała w książce Trzcińskiej.
Piotr Brulikis1 miesiąc temu
Myli się pan i to bardzo.Naturalnym jednak rozumiem pana zdanie.Panujący chaos w tym temacie i zacieranie śladów i śledztwa urzędu państwowego z lat 70.trwa w najlepsze.
Marek Bystrzewski1 miesiąc temu
Ten "pan" się nie myli, on świadomie kłamie

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Wyzwolenie przyszło od Polaków.
20 lipca 1944 roku W. Koppe dowódca policji i służby bezpieczeństwa w Generalnej Guberni wydał rozkaz aby opróżniono Lagry z Polaków. Obawiali się oni, że obóz zostanie wyzwolony przez Polaków a większość więzionych tam mieszkańców Warszawy dołączy do Armii Krajowej, wzmacniając Powstanie Warszawskie.
Wywieziono ich do Dachau, Landsberg, Muhldorf, Kaufering, Gross-Rosen i Ravensbruck. Ewakuację KL Warschau przeprowadzono w dniach 28 -- 31 lipca 1944 roku.
W dniu 5 sierpnia 1944 roku Polacy wyzwolili pozostającą przy życiu grupę około 350 osób religii Mojżeszowej. Dokonali tego żołnierze Armii Krajowej z batalionu „Zośka". Bohaterowie niezłomni i katowani przez sowietyzację Polski. Cześć ich pamięci ! Na zawsze wszyscy pozostaniecie umiłowani w odwadze i miłości do Ojczyzny.

To Polacy przerwali ludobójczą działalność KL Warschau na 6 miesięcy przed wkroczeniem nowych zbrodniarzy z NKWD, którzy uruchomili na nowo kompleks aż do roku 1954 wraz z stałą obsługą zwaną przez Niemców Leichenverbrennungskommando z jednym wyjątkiem, nie było komór gazowych.

Cel był ten sam „likwidacji substancji Narodu Polskiego" zdefiniowanego wiele lat wcześniej i uzgodnionego z Niemcami i realizowanego skutecznie do dnia dzisiejszego. Najlepszym dowodem na tę tezę jest powrót kolejnych Prezydentów RP z Rosji w trumnach. Jest ich już trzech.

Rosjanie zawsze lubowali się strzałem w tył głowy. A zawsze śmierdzieli krwią pomordowanych Polaków tak, że lokalne psy nawet nie odważyły się zaszczekać na nich jak wracali strudzeni wielogodzinną mordownią po pijaku do domu. Nieszczęśliwe wypadki to niestety nowa specjalizacja wyrachowanych zbrodniarzy
Inne pliki do pobrania z tego chomika
KOMORA GAZOWA w Warszawie. ZDJĘCIA i odpowiedzi na pytania I W. Terlecki.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 13 pażdziernik 2020 r. Media Narodowe ...
Opublikowano 13 pażdziernik 2020 r. Media Narodowe Data premiery: 11 paź 2020 Druga część programu z panem Władysławem Terleckim o urządzeniach w tunelu przy Dworcu Za-chodnim w Warszawie. Czy znajdowała się tam komora gazowa? Co później stało się z tymi urzą-dzeniami? Link do cz.1: https://www.youtube.com/watch?v=KrAn0.. Pe Ter1 dzień temu (edytowany) Chwała Panu i Pani Sędzi że nie odpuszczacie tej sprawie. Kaczyński już odpowiedział za swoją zbrodnie na Polakach w Smoleńsku. Jak można było zamazać pamięć miejsca kazni warszawiani-now w miejscu gdzie dziś stoi muzeum Polin. To jest hańba i zdrada narodowa. Stanisław K1 dzień temu (edytowany) Warto pociągnąć wątek Gęsiówki. Przecież dziś chyba nie ma wątpliwości, gdzie jest to miejsce? Dlatego należałoby dokonać badań wykopaliskowych, mających na celu odnalezienie szczątków ludzkich, co by w jakiś sposób potwierdzało ludobójstwo niemieckie dokonywane na ludności cywilnej w Warszawie. Wiem, to nie jest łatwe, ani tanie, ale czy dziś naprawdę nie da się tego zrobić? Niech to trwa długo, ale nie wreszcie będzie zrobione. Podobnie, nie wiem, czy takie ba-dania miałyby sens w okolicy owej komory gazowej, ale chyba warto to rozważyć i podjąć bada-nia, czy to ma sens czy nie. Najgorsze jest Zaniedbanie. Cześć i Chwała Pomordowanym niewin-nie ludziom w Warszawie! † mark mareck1 dzień temu (edytowany) taki kraj jak Vietnam ma muzea i pomniki poswiecone swoim braciom mordowanym, torturowa-nym i wiezionym przez Francuzkich imperialistow, taki kraj jak Singapur ma muzea i wystawy poswiecone rzeznikom z wojsk Japonskich (Sook Ching Massacre) takie kraje mowia to co chca to ich historia - jesli nie znasz swojej histori nie wiesz skad przyszedles i nie wiesz dokad zmie-rzasz... a Polska ? POLSKA jako jedyny kraj w Europie w 1939 walczyla z Niemcami przez mie-siac. Inne kraje albo natychmiast sie poddawaly i/lub kolaborowaly w tym kraje tzw "neutralne". Ta sytuacja kiedy nikt nie walczy z Niemcami trwala przez rok do bitwy o Anglie czerwiec 1940, operacji Barbarossa (atak na Rosje) w czerwcu 1941 a USA przystapilo do wojny w grudniu 1941 po japonskim ataku na Pearl Harbor. Jesli jestem w bledzie prosze o poprawienie mnie. W tym czasie niemcy robili co chcieli w Polsce... mydlo z ludzi, abazury ze skory ludzkiej itd.... Teraz przejdziemy do kilku krajow tzw "neutralnych" w czasie wojny kolaborujacych z niemcami: Szwajcaria - banki szwajcarskie były ściśle powiązane z gospodarką niemiecką. Szwajcaria wy-placila odszkodowanie Izraelowi. Szwecja - produkcja ciezkiej wody do niemieckiej bomby ato-mowei i niemieckiego programu nuklearnego w fabryce Norsk Hydro. Watykan - wydawal falsz-ywe paszporty dla niemieckich uciekinierow najczesciej do ameryki poludniowej. Hiszpania - general Franco wysylal zywnosc i pomoc wojskowa za wsparcie od Hitlera i Mussoliniego w cza-sie wojny domowej. Lichtenstain - dal azyl pod koniec wojny rosjanom walczacym w niemieckim wojsku. naprawde neutralne: Tybet, Afganistan, Jemen, prawie neutralne: Islandia, Irlandia, Ando-ra
UKRYTA ZBRODNIA Komora gazowa w Warszawie.                         ,,Widziałem te urządzenia  I W. Terlecki.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 13 pażdziernik 2020 r. Media Narodowe ...
Opublikowano 13 pażdziernik 2020 r. Media Narodowe Data premiery: 3 paź 2020 Powiązane materiały: 1. Muzeum AUSCHWITZ wprowadza radykalne zmiany ► https://youtu.be/VAubEvWAx7Y 2. Skala niemieckiego ludobójstwa na Polakach ► https://youtu.be/pvN6pmB1a48 #AnnaMandrela #KLWarschau #Wojna #Terlecki #Komora-gazowa Artur Woronko1 tydzień temu pod adresem poniżej są przedstawione rzeczy , o których ten Pan mówi...niestety zostały tylko zdjęcia...agentura eskimoska działa w najlepsze od lat na terenie Polski...umniejszają polskie ofiary nazistowskich niemiec...liczy się tylko pamięć o eksterminacji Żydów...szkoda słów na to w jakim kraju żyjemy, a raczej pod jakimi rządami https://www.youtube.com/watch?v=WYiSaYHxCFs PnK PinKi1 tydzień temu Nie do wiary ! A ile takich miejsc już znikło bez naszej wiedzy ! Chris SkY1 tydzień temu KL. Warschau to największa skaza na historii Warszawy... Stanisław K1 tydzień temu (edytowany) Jest KOMITET UPAMIĘTNIENIA OFIAR OBOZU ZAGŁADY KL WARSCHAU Ale nie mają strony (albo jej nie znam), na której by pokazali materiały, jakie mają. Dziś łatwo wygooglować część tych materiałów (lub może innych): Tu coś więcej o samym obozie: http://www.zw.com.pl/artykul/257088,265968.html https://www.polishclub.org/2018/10/08/referat-o-kl-warschau-pt-historyk-polityk-czy-smrodziel/ Oraz baniach gazowych: http://duchywarszawy.blogspot.com/2013/04/komory-gazowe-kl-warschau.html http://klwarschau.blogspot.com/2014/09/schemat-dziaania-komor-gazowych-w-tunelu.html https://pl-pl.facebook.com/media/set/?set=a.214404041919415.65706.121177057908781
Komora gazowa w Warszawie Niemiecki obóz zagłady w stolicy   P. Cieślak.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 08 luty 2020 r. Media Narodowe Mariusz Bo ...
Opublikowano 08 luty 2020 r. Media Narodowe Mariusz Borowski20 godzin temu To należy nagłaśniać, tłumaczyć na j. angielski i uczyć świat jak było naprawdę. TheUrsulek The Ursulek10 godzin temu Bardzo mi się podoba wypowiedź. Spokojny i kompetetny jest ten Pan. PiS PO żydokomuna16 godzin temu dziękuję za ważną pracę Rommeo Caponi18 godzin temu bardzo dobry material wiwaldi019 godzin temu Otym wiadomo od zakończenia wojny , to żadna sensacja i żadne odkrycie , jedynie trzeba otym mówić i przypominać . Piotr Myslinski7 godzin temu Otóż to.Sędzia Maria Trzcińska badała temat i opublikowała monografię dot. warszawskiego obo-zu koncentracyjnego. Inna sprawa, że temat KL Warschau nie bez powodu został zepchnięty na margines pamięci narodowej, podobnie i nie bez powodu zohydzano i ośmieszano Powstanie War-szawskie. Piotr Myslinski8 godzin temu Przypominam o dorobku pani sędzi Marii Trzcińskiej i jej książce "Obóz zagłady w centrum War-szawy - KL Warschau" https://pl.wikipedia.org/wiki/Maria_Trzci%C5%84ska Kris Nice17 godzin temu szkoda ze to jest wiedza tylko dla zainteresowanych tematem a nie jest to wiedza ogólnie znana w naszym społeczeństwie i na świecie Kemod Alerd21 godzin temu (edytowany) ...w KL Warschau (ekspzytura KL Auschwitz) miał właśnie dwa wentylatory niezbędne do funk-cjonowania komór gazowych, w KL Auschwitz (Auschwitz II - Birkenau) był tylko jeden taki wentylator (dopiero od sierpnia 1943 r. - "Lieferschein"/faktura firmy Simens)... pozdrawiam Andrzej Andrzej Rodzina23 godziny temu . Dlaczego nie przypomina się światu, że zginęło 6 mln obywateli Polski w latach 1939 do 1945-w tym żaden obywatel Izraela oraz Stanów Zjednoczonych.Ten kto różni obywateli polskich , ży-dowskich oraz na inne narodowości na terenie Polski powinien być nazwany RASISTĄ.Należy zabronić , zgodnie z prawem,jakichkolwiek odszkodowań dla obywateli USA i Izraela oraz innych krajów za mienie bezdziedziczne Debora Atak7 godzin temu Choćby najlepszy program NIE ZMIENIA myślenia naszych drcydentów. Wiem od mojej Bab-ci(żołnierza podziemia w Warszawie) o tym miejscu.Kiedy jechaliśmy pod wiaduktem zaczęła się modlić. TAK dowiedzieliśmy się o tym miejscu. Szninkiel7 godzin temu Idźcie sobie tam w nocy najlepiej jak mało aut przejeżdża .Nie jedna osoba mówiła że słychać głosy w tym tunelu i czuć jakby ktoś stał przy tobie . Jurek Ju poiSSoner30 minut temu Kl Warschau niemiecki obóz zagłady Polaków.
KL Warschsu- prelekcja dr Miry Modelskiej w kościele św- Krzyża w Warszawie.mp4
play
oglądaj online
profesor844 Opublikowany 2 lis 2015
profesor844 Opublikowany 2 lis 2015
Dr Mira Modelska-Creech - Przyczyny i reperkusje             kłamstwa o KL Warschau.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 28 lip 2017 https://www.facebook.com/Polsk ...
Opublikowany 28 lip 2017 https://www.facebook.com/Polskie-Spra... Dr Mira Modelska-Creech - Przyczyny i reperkusje kłamstwa o KL Warschau - 27.07.2017, Warszawa ATGE Humanidaes14 godzin temu (edytowany) Kasandra Wera Przykro mi ale ten zydowski bełkot nie jest nawet bliski pólprawdy. Żydostwo steruje się ideologią. Nie zwraca uwagi na argumenty logiczne. Wierzy w przepowiednie i kabałę. Taka jest cywilizacja żydowska właśnie. My Arya dociekamy prawdy OBIEKTYWNEJ wiarą i ROZUMEM jednocześnie. Ci co pasozytują przymusem zniewalając innych nieetycznie to są poprostu łajdusy. Kasandra Wera16 godzin temu Dr Modelska była asystentką zamordowanej Pani sędzi Trzcińskiej - posiada wiedzę bezpośrednią o KL Warschau !
KL Warschau - Świadek Historii.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 25 cze 2017 Przedstawiamy Państwu wywiad z ...
Opublikowany 25 cze 2017 Przedstawiamy Państwu wywiad z panią Jadwigą Łukasik, córką oficera KEDYW-u Armii Krajowej. Pani Jadwiga cudem ocalała z rzezi Woli w sierpniu 1944 roku. Wspomina tamte dni, przekazując ważne dowody na temat istnienia obozu KL Warschau. Piotr Działosza Dogiel1 miesiąc temu Szkoda, że "noname" Grzegorz z Toronto nie wysłuchał nawet wywiadu z Panią Jadwigą, bo gdyby wysłuchał to by wiedział, że p. Jadwiga cytuje sędzię Trzcińską jedynie w momencie gdy znajdujemy się przy "budynku T" a przez cały film opowiada WŁASNE DOŚWIADCZENIA. Ale zdajemy sobie doskonale sprawę, że prawda KL Warschau jest niewygodna i dlatego zarówno kontrowersje jak i trolle będą się pojawiać ... Grzegorz Toronto1 miesiąc temu Ta pani to wcale nie jest świadek tamtych wydarzeń, ona tylko powtarza to co przeczytała w książce Trzcińskiej. Piotr Brulikis1 miesiąc temu Myli się pan i to bardzo.Naturalnym jednak rozumiem pana zdanie.Panujący chaos w tym temacie i zacieranie śladów i śledztwa urzędu państwowego z lat 70.trwa w najlepsze. Marek Bystrzewski1 miesiąc temu Ten "pan" się nie myli, on świadomie kłamie
KL Warschau podczas okupacji niemieckiej i sowieckiej - Prezentacja zbiorowa.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 2 cze 2017 https://www.facebook.com/Polski ...
Opublikowany 2 cze 2017 https://www.facebook.com/Polskie-Spra... Piotr Brulikis, Hubert Smoczyk, Tomasz Małkiewicz, Piotr Działosza-Dogiel - KL Warschau podczas okupacji niemieckiej i sowieckiej - 1.06.2017, Warszawa Janusz Majewski1 miesiąc temu KL to Konzentrazionslager czyli obóz koncentracyjny, okreslenie niemieckie dla obozów smierci, bo koncentracja była konieczna do masowych morderstw niemieckich w Polsce. Mordowania Polaków. A konkretnie w tym obozie służba porządkowa była żydowska. Kasandra Wera1 miesiąc temu 16:20 - podział i dokładne wyjaśnienie charakteru obozów.. Wojciech Kozlowski1 miesiąc temu (edytowany) Z przykrością, polecane wyjasnienie jest zakłamujące bo KL Auschwitz podawany jest jako obóz pracy, tymczasem był obozem zagłady (patrz mapa Hoessa http://1.bp.blogspot.com/_MwLPqBxPlSE/SZN6t23k-VI/AAAAAAAAAL8/CH3rgY_kYec/s1600-h/img063.jpg ) Praca w nim stanowiła z jednej strony maskowanie zbrodni, a z drugiej element "ekonomiczny" - wyeksploatowania ludzi przed śmiercią. Przy niedożywieniu była elementem wyniszczającym i zabijajacym. Powtórzę jeszcze raz - głoszenie, że KL Auschwitz nie był obozem zagłady jest zaprzeczaniem polskiej martyrologii. KL Warschau też był wykorzystywany do rozbiórki getta, ale to była funkcja dodatkowa i maskujaca zarazem, aby dzisiejszy Kopka z prof. śmierdzielem (od słynnego bąka w Toronto) mogli zaprzeczać zbrodni ludobójstwa na Polakach. A Żydzi istotnie byli wykorzystywani przez Niemców do pomocy w KL W i to oni, a później ich potomkowie - blokowali prawdę o tym obozie po wojnie. Na jednych rozmowach niedokończonych w RM - sędzia wyjawiła, ze na cmentarzu żydowskim spoczywają także wspólnicy zbrodni nad Polakami w KL Warschau. Wojciech Kozlowski1 miesiąc temu (edytowany) Kilka uwag. Nie jest prawdą, że jacyś Polacy będących w KLW blokowali po wojnie ujawnienie prawdy o KLW. Autora tej wypowiedzi proszę o źródło lub odwołanie tej niefortunnej wypowiedzi. Nie jest prawdą, że Auschwitz nie był obozem zagłady tylko obozem pracy w przeciwieństwie do Auschwitz-Birkenau. Jeden i drugi był i obozem koncentracyjnym i pracy i zagłady. W ten sposób prelegent zaprzecza polskiemu holocaustowi w KL Auschwitz, pozostawiając jedynie żydowski, tymczasem polski zaczął się wcześniej i trwał o wiele dłużej i jego rozmiar przekracza żydowski. Mam tu na myśli nie tylko Auschwitz i Birkenau tylko ogólnie. Nie była też właściwa interpretacja pochodzenie mapki-szkicu rozmieszczenia lagrów KLW.
KL Warschau - dyskusja z Zygmuntem Walkowskim w             Muzeum Powstania Warszawskiego 27.05.2017 r.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 29 maj 2017 „Walka o prawdę o KL Warschau” ...
Opublikowany 29 maj 2017 „Walka o prawdę o KL Warschau” Muzeum Powstania Warszawskiego 27 maja 2017 r. DYSKUSJA po prezentacji materiałów Zygmunta Walkowskiego, których nie pozwolił filmować ze względu na prawa autorskie. (?) "Bądźmy szczerzy (i to nie jakaś kolejna teoria spiskowa!): nadrzędną sprawą jest niedopuszczenie do stworzenia martyrologicznej "konkurencji" dla warszawskiego getta!" Powyższy wpis został usunięty ze strony https://dzieje.pl/aktualnosci/zygmunt... Był widocznie niewygodny dla "krasnoludków". Stanisław Dominiak2 miesiące temu (edytowany) Oto pełny wpis Pana Andrzeja Żółtowskiego. Pokazał się jednak - może coś administrator robił i na chwile był komentarz wyłączony. Andrzej Zoltan Żółtowski strona: https://dzieje.pl/aktualnosci/zygmunt-walkowski-podczas-ii-wojny-obok-dworca-zachodniego-nie-bylo-komory-gazowej Bądźmy szczerzy (i to nie jakaś kolejna teoria spiskowa!): nadrzędną sprawą jest niedopuszczenie do stworzenia martyrologicznej "konkurencji" dla warszawskiego getta! Skoro już nie dało się ukryć, ni zakwestionować istnienia KL Warschau to przynajmniej wypada spróbować zminimalizować liczbę jego ofiar i postawić pod znakiem zapytania istotne "szczegóły techniczne". Faktem pozostaje systematyczne usuwanie śladów jego istnienia i zacieranie w pamięci mieszkańców stolicy tego ludobójstwa. I faktem jest, że w "tajemniczy" sposób zdematerializowało się 200.000 warszawiaków - jakby nie sumować ofiar wojny i wysiedlonych mieszkańców stolicy, którzy po wojnie już do nie nie wrócili, tego ubytku niczym innym jak tylko ich eksterminacją wyjaśnić się nie da. Podobnie było z powstaniem warszawskim w 1944 roku, które przez długie lata stanowiło takową dla marginalnego w istocie powstania w warszawskim getcie - militarnie bardziej symbolicznego niż groźnego dla Niemców. Przez większość tzw. świata "zachodniego" utożsamianego z tym z 1944. W końcu prawda się przebiła!
Spacer Śladami KL Warschau - 29.07.2017.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 29 lip 2017 https://www.facebook.com/Polsk ...
Opublikowany 29 lip 2017 https://www.facebook.com/Polskie-Spra... Spacer "Śladami KL Warschau" - 29.07.2017, Warszawa Robert Kowalewski9 godzin temu Tak jest prawdą po oczach!! Leszek Kloszewski7 godzin temu Generał Kaliski pracował nad pierwszym na Świecie laserem. Odwiedził go w związku z tym zbiorowy samobójca i roboty nie sknocił ten samobójca. Kasandra Wera6 godzin temu CZEŚĆ I CHWAŁA WIELKIEJ POLSCE KATOLICKIEJ !
KL Warschau podczas okupacji niemieckiej i sowieckiej - wykład z udziałem m.in. Piotra Brulikisa 1.mp4 play
Opublikowany 2 cze 2017 https://www.facebook.com/Polski ...
Opublikowany 2 cze 2017 https://www.facebook.com/Polskie-Spra... Piotr Brulikis, Hubert Smoczyk, Tomasz Małkiewicz, Piotr Działosza-Dogiel - KL Warschau podczas okupacji niemieckiej i sowieckiej - 1.06.2017, Warszawa Megakorporacja Polska7 godzin temu Powstania w Getcie żydowskim w Warszawie nie było była to likwidacja o które zostały przeznaczone do zniszczenia CEPowisle4 godziny temu Zgadza się - żadne powstanie - to była niemiecka akcja policyjna - stłumienie żydowskich zamieszek, w której zginęło 12 Niemców i kilkaset razy wiecej żydów. Janusz Majewski7 godzin temu KL to Konzentrazionslager czyli obóz koncentracyjny, okreslenie niemieckie dla obozów smierci, bo koncentracja była konieczna do masowych morderstw niemieckich w Polsce. Mordowania Polaków. A konkretnie w tym obozie służba porządkowa była żydowska. Waldemar Piotr Tuszynski2 godziny temu WITAM/DO CZYNIENIA JUZ OD CZASOW WARTOSCI CHRZESCIJANSKIE MAMY TU BESTRZESZCZONE PRZEZ KOMUNISTOW ROSJI BOLSZEWICKIEJ ORAZ NIEMCOW NAZISTOWSKICH PO AGRESJI JAKIEJ DOKONANO Z POCZATKIEM WRZESNIA 1939 ROKU / A PRZEDE WSZYSTKIM UKRAINCOW WCIELONYCH NAZISTOWSKICH DO ARMII NIEMIECKIEJ KTORA BYLA WYJATKOWO OKRUTNA / PONIEWAZ CHCIELI I WYRAZILI TYM SWOJA NIENAWISC JAK TEZ KOMUNISCI CO BYLO NIE UZASADNIONE I BEZ ZASADNE / W ODROZNIENIU OD STANOWISKA POLSKIEGO KTORE PO 123 LAT ZABOROW POD JAKIM POLSKA BYLA ZMUSZONA ZYC/ WYKORZYSTYWANO POLAKOW I ZIEMIE POLSKIE DO SWOICH CELOW / A POTEM PONOWNIE WPADLISMY W NIE LASKE JAK JUZ WSPOMNIALEM / AGRESORZY DOKONYWALI LUDOBUJSTWA I ZNISZCZEN ORAZ ZAWLASZCZANIA MAJATKOW I MAJATKU POLSKIEGO / TO W ZAMYSLE WYMAZANIA KOLEJNEGO Z MAPY EUROPY POLSKI I TEGO/ CO POLSKIE / PYTAM DLACZEGO ? / PONIEWAZ CHCIANO STWORZYC NOWY PORZADEK EUROPY I CZLOWIEKA NOWEJ GENERACJI I RASY / A TYM SAMYM POD LUDZI KIEDY TO NIE WYSZLO TERAZ ODWRACA SIE WINE I CHCE SIE UCHODZIC ZA POSZKODOWANYCH ? / CZY KTOS UWAZAM ZE MOZNA CALY CZAS ZAKLAMYWAC HISTORIE JAK TO ROBI ROSJANIE - KOMUNISCI ?????? CO JEST UDOKUMENTOWANE I ZAPISANE W HISTORII EUROPY I TERAZ POLSKA DOMAGA SIE ZADOSC UCZYNIENIA TEGO CZEGO DOSWIACZYLA ZA LATA PONIZEN I STRAT I LUDOBUJSTWA / A TEZ POMOWIEN O OBOZACH I WYGNANIACH Z ZIEM ZACHODNICH /- GDZIE-,, POLSKA'"- TAK NAPRAWDE NIE MIALA NIC DO POWIEDZENIA / PONIEWAZ BYLA OKUPOWANA ZA PRZYZWOLENIE SOJUSZNIKOW WOJSK WYZWOLENCZYCH ZWYCIESKICH GROMIAC NAZIZM HITLEROWSKI /DLATEGO PYTAM ? CO JEST TU NIE ZROZUMIALE ,,TRZEBA POLSCE,," WYPLACIC ODSZKODOWANIA"- PRZEPROSIC -"-CZEGO NIE ZROBIONO ZA POMOWIENIA I INNE SPRAWY /
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności