NBA Live 2004.rar
-
1 -
2 -
2010 -
2011 -
2012 -
3 - Złota edycja -
4 -
American Wasteland -
Call Of Duty 1 -
Call Of Duty World at War -
Car park -
Counter strike -
Counter strike 1.6 -
Crysis -
Crysis 2 -
Crysis repack 2GB -
Crysis Warhead -
dodatki -
F1 -
FIFA 14 -
Fifa Manager -
Fifa Manager 2009 -
Fifa Manager 2010 -
Fifa Manager 2012 -
Football Manager -
Football Manager 2008 -
Football Manager 2011 -
Football Manager 2012 -
Football Manager 2014 PL -
GRY PC PREMIERY 2014 -
GTA Vice City -
GTS -
Mafia -
Mafia - The City Of Lost Heaven [PL] -
Mafia 2 -
NBA 2K -
NBA 2K11 -
NBA 2k14 -
PES 2014 -
Piłka ręczna ME PL -
Pro beach soccer -
Pro beach soccer iso -
Spolszczenie -
Test drive unlimited -
Test Drive Unlimited -
The Sims 3 Średniowiecze PL -
Tony Hawk Pro skater -
Twierdza -
Virtua Tennis -
Virtua Tennis 4
producent: EA Sports
kategoria: sportowe / zręcznościowe
światowa data premiery: 11 listopada 2003
data wydania w Polsce: 14 listopada 2003
tryb gry: single / multiplayer
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
wymagania sprzętowe: Pentium III 800MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D, 900 MB HDD
NBA Live 2004 jest kolejną odsłoną popularnej wirtualnej symulacji, traktującej o grze w koszykówkę i sygnowanej nazwą profesjonalnej północnoamerykańskiej ligi NBA (National Basketball Association). Tę ostatnią uznaje się od kilku dziesięcioleci za najlepszą w skali całego globu ziemskiego, gdyż wiążą się z nią nie tylko setki prawdziwych gwiazd światowego basketu, ale także nieprzebrane rzesze solidnych sportowych „rzemieślników”. Dzięki odpowiednim licencjom w akcji oglądamy trzydzieści rzeczywistych zespołów ze Stanów Zjednoczonych i Kanady, w których występują zawodnicy o autentycznych danych osobowych, statystykach i indywidualnych cechach fizycznych. Ponadto autorzy zaimplementowali zestaw legendarnych drużyn dwudziestowiecznych – m.in. Chicago Bulls z końcowej dekady (w składzie Michael Jordan, Scottie Pippen, Dennis Rodman itd.) oraz Boston Celtics (np. Larry Bird) i Los Angeles Lakers (Kareem Abdul-Jabbar, Earvin „Magic” Johnson i inni) z lat osiemdziesiątych.
Poniżej zamieszczono zbiór opisów pozostałych charakterystycznych właściwości programu:
Innowacyjny system sterowania, umożliwiający swobodne kontrolowanie poczynań danego koszykarza.
Mnogość wariantów prowadzenia zabawy (mecz towarzyski, turniej, rozbudowany tryb menedżerski, rywalizacja online itp.)
Obecność bogatego wachlarza opcji dostosowywania aplikacji do preferencji użytkownika.
Fachowy komentatorski duet zza Oceanu Atlantyckiego, czyli Marv Albert i Mike Fratello.
Realistyczna animacja (zastosowanie technologii cyfrowego przechwytywania ludzkich ruchów) wszystkich dziesięciu graczy, znajdujących się na wirtualnym parkiecie.
Dopracowane algorytmy Sztucznej Inteligencji.
Wersja Angielska Rok: 2005 Procesor: Pentium III 1 GHz Ram: 256 MB Grafika: 32 MB Windows: 2000/XP Producent: EA Sports Wydawca: Electronic Arts Inc. Kategoria: sportowe Ocena: 7.8/10
NBA Live 06 to kolejna odsłona niezwykle popularnej koszykówki sygnowanej logo Elektroników. Praktycznie każda część serii stanowiła krok naprzód w porównaniu ze swoim poprzednikiem, zarówno w kwestii oprawy graficznej jak i grywalności, nie inaczej jest i tym razem.
Wersja Angielska Rok: 2004 Procesor: Pentium III 700 MHz Ram: 256MB Grafika: akcelerator 3D Windows: XP Producent: EA Sports Wydawca: Electronic Arts Inc. Kategoria: sportowe Ocena: 8.2/10
NBA Live 2005 to następna z kolei odsłona popularnej serii gier traktujących o koszykówce (północno-amerykańska liga National Basketball Association). Największym atutem, podobnie zresztą jak w przypadku poprzednich wydań, są oficjalne licencje i pozwolenia na wykorzystanie w grze wszystkich klubów i zawodników z tej popularnej ligi.
Wersja Angielska Rok: 2002 Procesor: Pentium III 700MHz Ram: 256MB Grafika: akcelerator 3D Windows: XP Producent: EA Sports Wydawca: Electronic Arts Inc. Kategoria: sportowe Ocena: 8.2/10
NBA Live 2003 to ósma odsłona serii realistycznych symulacji meczów koszykówki, rozwijanej przez deweloperów ze studia EA Canada. Tym razem gracze mogą pokierować poczynaniami zawodników i drużyn startujących w rozgrywkach amerykańskiej National Basketball League w sezonie 2002. Twórcy położyli duży nacisk na zwiększenie tempa akcji na boisku oraz bardziej płynne animacje ruchu.