Call of Duty 2 cd-key.txt
-
1 -
2 -
2010 -
2011 -
2012 -
3 - Złota edycja -
4 -
American Wasteland -
Call Of Duty 1 -
Call Of Duty World at War -
Car park -
Counter strike -
Counter strike 1.6 -
Crysis -
Crysis 2 -
Crysis repack 2GB -
Crysis Warhead -
dodatki -
F1 -
FIFA 14 -
Fifa Manager -
Fifa Manager 2009 -
Fifa Manager 2010 -
Fifa Manager 2012 -
Football Manager -
Football Manager 2008 -
Football Manager 2011 -
Football Manager 2012 -
Football Manager 2014 PL -
GRY PC PREMIERY 2014 -
GTA Vice City -
GTS -
Mafia -
Mafia - The City Of Lost Heaven [PL] -
Mafia 2 -
NBA 2K -
NBA 2K11 -
NBA 2k14 -
PES 2014 -
Piłka ręczna ME PL -
Pro beach soccer -
Pro beach soccer iso -
Spolszczenie -
Test drive unlimited -
Test Drive Unlimited -
The Sims 3 Średniowiecze PL -
Tony Hawk Pro skater -
Twierdza -
Virtua Tennis -
Virtua Tennis 4
Gracze po raz kolejny dostali do przejścia trzy kampanie, historycznie nawiązujące do lat 1941-1945. Jako amerykański spadochroniarz walczymy głównie w Europie Zachodniej (lądowanie w Normandii i późniejsze bitwy mające na celu wyparcie Niemców z terenów Francji, Belgii czy Holandii), wybierając rolę brytyjskiego komandosa przenosimy się do Afryki Północnej (Tunezja, itp.) a następnie pomagamy Amerykanom w walkach we Francji. Z kolei decydując się na grę rosyjskim piechurem trafiamy pod Stalingrad oraz prowadzimy działania na froncie wschodnim. Nowością jest tutaj możliwość przełączania się pomiędzy poszczególnymi kampaniami, tak aby przykładowo przechodzić je w kolejności chronologicznej.
Wirtualne zmagania jeszcze bardziej symulują prawdziwą bitwę. Na planszach pojawia się większa ilość żołnierzy, zarówno naszych sojuszników jak i wrogów, w tle słychać odgłosy wystrzałów (starcie nie toczy się wyłącznie przed naszymi oczami), nie sposób nie wspomnieć również o wprowadzeniu około 20,000 linii wypowiedzi żołnierzy (okrzyki w stylu „przeładowuję broń!”, „osłaniaj mnie!”, „padnij!” są na porządku dziennym, zwiększając tym samym realizm rozgrywki). Liczne wymiany ognia wpływają na otoczenie. Budynki niszczą się, podobnie zresztą jak wybrane obiekty, w ziemi pozostają ślady po ciężkich ostrzałach z moździerzy czy dział artyleryjskich, dym po wybuchach ogranicza widoczność, wszędzie widać ciała poległych, ślady po kulach itd. Oprócz szeregu broni z tamtego okresu, jakie używane są podczas regularnych potyczek (karabiny, pistolety, granaty, etc.), osoby zasiadające przed monitorem komputera mogą także korzystać z kilku rodzajów pojazdów (np. czołgów).
W porównaniu z oryginałem, wydłużono czas potrzebny na ukończenie całej gry. Twórcy postarali się o kilka ścieżek/możliwości pokonywania poszczególnych scenariuszy, tak aby zmniejszyć poczucie liniowości rozgrywki (przygotowane mapy są zaś kilka razy większe aniżeli były w Call of Duty). W dalszym ciągu gracze mają z góry ustalone zadania do wykonania, jednak teraz dowolnie wybierają kolejność ich wypełniania, z wyraźnym zaznaczeniem, że wpływa ona na rozwój danej misji (zniszczenie posterunku wroga na samym początku zmniejszy liczebność przeciwników i ułatwi późniejsze działania, gdy zaś wybierzemy na starcie inny cel do wykonania - konieczna będzie wzmożona obrona przez szturmującymi zewsząd oponentami itd.).
W Call of Duty 2 wykorzystano mocno zmodyfikowany silnik graficzny Quake 3, usprawniony pod kątem obecnych możliwości kart graficznych czy osiągnięć sprzętowych komputerów klasy PC. Interfejs gry nie zmienił się w dużym stopniu w porównaniu z „jedynką”. Z łatwością jednak można dostrzec inne usprawnienia wizualne - większe dopracowanie szczegółów, ładniejsze tekstury, nowe modele postaci czy animacje ich poruszania się. Bardzo dobrze wypadają też efekty cieniowania, wybuchów, wystrzałów czy unoszącego się dymu. Nie zapomniano również o zaimplementowaniu nowych algorytmów odpowiedzialnych za inteligencję komputerowego przeciwnika, jak i trybie multiplayer (oprócz standardowych opcji rozgrywki wieloosobowej w stylu Deathmatch czy Capture the Flag, pojawia się też kilka nowych).
Pentium 4 2.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP
2. Zamontuj obraz płyty w wirtualnym napędzie, jeśli instalacja nie uruchomi się automatycznie, wejdź w Mój komputer i otwórz zawartość płyty
3. Zainstaluj grę klikając na "setup", użyj cd-key: XEZL-GZWX-XQZG-GEGU-EEFC
4. Skopiuj crack z katalogu SPHiNX do folderu z zainstalowaną grą
5. Graj :)
Wersja SPHiNX, crack w środku
Wersja Angielska Rok: 2005 Procesor: Pentium III 1 GHz Ram: 256 MB Grafika: 32 MB Windows: 2000/XP Producent: EA Sports Wydawca: Electronic Arts Inc. Kategoria: sportowe Ocena: 7.8/10
NBA Live 06 to kolejna odsłona niezwykle popularnej koszykówki sygnowanej logo Elektroników. Praktycznie każda część serii stanowiła krok naprzód w porównaniu ze swoim poprzednikiem, zarówno w kwestii oprawy graficznej jak i grywalności, nie inaczej jest i tym razem.
Wersja Angielska Rok: 2004 Procesor: Pentium III 700 MHz Ram: 256MB Grafika: akcelerator 3D Windows: XP Producent: EA Sports Wydawca: Electronic Arts Inc. Kategoria: sportowe Ocena: 8.2/10
NBA Live 2005 to następna z kolei odsłona popularnej serii gier traktujących o koszykówce (północno-amerykańska liga National Basketball Association). Największym atutem, podobnie zresztą jak w przypadku poprzednich wydań, są oficjalne licencje i pozwolenia na wykorzystanie w grze wszystkich klubów i zawodników z tej popularnej ligi.