Drakensang The Dark Eye - CRACK.zip
-
● FILMY HD - FULL HD Najnowsze(NOWOŚCI) -
●Bajki-Filmy Animowane -
●FILMY AVI ● -
●FILMY HD -
●Filmy RMVB -
●GRY PC ( DO 1 GB ) -
●GRY PC ( OD 1-6 GB ) -
●GRY PC RIP -
●GRY PC W 1 PLIKU -
●Muzyka mp3 -
●Nawigacje GPS -
★ Filmy HD -
☻FREE- HASLO - KUC ═══════════════ -
♦Xenus 2 White Gold -
♦X-Men Legends II PL -
♦X-Men Origins Wolverine -
♦Yakuza Revenge -
♦Załoga G PL -
♦Zaplątani PL -
♦Zeno Clash PL -
1 MAPY SOFTY PEUGEOT CITROEN -
10 Years Armada (2013) -
100 Internationale Oldie-Hits (2013) -
Angielski dla dzieci -
Dolina Klaunów -
Joomla -
Jose Cura -
Krecik i Przyjaciele (1957) Lektor PL -
Microsoft Excel Portable -
Microsoft Office 2003 PL -
Microsoft Office PowerPoint 2007 PL -
NG-4 mapy -
NG-4 soft -
RNEG -
RNEG EUROPA mapy 2016-1 -
RNEG EUROPA mapy 2016-2 -
RNEG soft50 -
RT3 soft5.xx -
RT3 soft6.xx -
RT4-5 mapy -
RT4-5 soft -
RT6 mapy -
RT6 soft -
RT6 SOFT na CD -
Tabasko - Wychowani w Polsce REMIXY (2012) -
Taco Hemingway - Trójkąt Warszawski (2015) -
Taco Hemingway - Trójkąt Warszawski (2015)(1) -
Tom i Jerry (Tom & Jerry) - Kolekcja Klasyki -
TOP GEAR S21 PL -
Wilk i Zając - Nu, pagadi! (1968-1973) RUS
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP2/Vista
Drakensang: The Dark Eye studia Radon Labs to gra RPG oparta na najpopularniejszym w Niemczech (a także Austrii i Szwajcarii), systemie papierowych RPGów fantasy. Zamierzeniem autorów było stworzenie gry nawiązującej do klasyki gatunku, kładącej silny nacisk na fabułę, działanie drużynowe i system walki, w którym szybkość wciskania przycisków klawiatury nie jest najistotniejszym elementem. Sami twórcy zwykli określać swe dzieło jako Baldur’s Gate w świecie 3D.
Akcja toczy się na kontynencie Aventuria, odpowiedniku Europy z okresu późnego średniowiecza lub wczesnego renesansu. Jak w każdym szanującym się świecie RPG, mamy do czynienia z zestawem zróżnicowanych terenów i państw, począwszy od mroźnej północy, zamieszkanej przez odpowiednik Wikingów, poprzez, przypominające nasz daleki wschód, imperium Kun Kau Peh, a skończywszy na pustynnym Khom i tajemniczych, pełnych magii wyspach. W trakcie przygody dokładnie poznamy nie tylko centrum kontynentu, nazywane Middenrealm, ale nie obejdzie się także bez podróży w bardziej egzotyczne zakątki. Sama fabuła jest bardzo rozbudowana. Przez okres ponad sześciu miesięcy, pracowało nad nią sześciu ludzi. W sumie stworzyli oni historię zapisaną na ponad tysiącu stron.
W trakcie podróży spotykamy bogatą galerię postaci, często widywanych w fantasy: żyjących w harmonii z naturą i parających się magią Elfów, gderliwych, porywczych, uzbrojonych w topory Krasnoludów, dzikich i brutalnych Orków, mrocznych czarnoksiężników, honorowych rycerzy, krzepkich wojowników, sprytnych łotrzyków itd. Jest także kilka bardziej egzotycznych przypadków: świetnie wyszkolone w walce, wyznawczynie bogini wojny Rondry, Amazonki; a także Thorwalianie, twardy lud północy, wzywający w potrzebie boga Swafnira. W wiele z wymienionych ras i klas postaci gracze mogą się wcielić tworząc swego bohatera.
Skoro już jesteśmy przy kreacji głównego herosa warto wspomnieć, że sposób jego tworzenia został niemal żywcem skopiowany z papierowego RPG. Oznacza to, że postać opisana jest szeregiem cech i współczynników, mających wpływ na interakcję z otoczeniem. Dla ułatwienia autorzy okroili trochę ilość detali, jakie musimy określać samodzielnie. W trakcie przygody spotykamy mieszkańców świata, których można przyłączyć do drużyny. Jednocześnie główny bohater może mieć nie więcej niż trzech stałych towarzyszy. Jest także możliwość przyłączenia tymczasowych sojuszników (na przykład w celu wykonania określonego zadania). Ich liczba nie może przekroczyć dwóch.
Aventuria zamieszkana jest prze kilkadziesiąt rodzajów potworów, które z oczywistych względów, nie darzą naszych bohaterów sympatią. Dlatego też walka jest chyba najistotniejszym aspektem gry. Autorzy dążyli do stworzenia systemu, w którym największe znaczenie mają cechy, umiejętności i uzbrojenie drużyny, a nie szybkość reakcji gracza. Walka przebiega w czasie rzeczywistym, ale z możliwością zatrzymania potyczki w dowolnym momencie, by zdecydować o kolejnych posunięciach bohaterów. Do złudzenia przypomina to system znany choćby z Baldur’s Gate.
Drugi bardzo istotny aspekt to interakcja i dialogi z mieszkańcami Aventurii. W Drakensang: The Dark Eye mamy do czynienia z dynamicznymi dialogami, ale jednocześnie dość rozbudowanymi. Co więcej, szanse na uzyskanie porozumienia są ściśle zależne od rasy postaci, a także jej umiejętności. I tak, na przykład szlachetny Elf, ma większe szanse, niż gburowaty Krasnolud, na przekonanie strażników do otwarcia bramy, ale w sytuacji, kiedy trzeba przemówić do rozumu hersztowi opryszków, role się odmienią.