LOTR-BFME 2-KN.part10.rar
-
● FILMY HD - FULL HD Najnowsze(NOWOŚCI) -
●Bajki-Filmy Animowane -
●FILMY AVI ● -
●FILMY HD -
●Filmy RMVB -
●GRY PC ( DO 1 GB ) -
●GRY PC ( OD 1-6 GB ) -
●GRY PC RIP -
●GRY PC W 1 PLIKU -
●Muzyka mp3 -
●Nawigacje GPS -
★ Filmy HD -
☻FREE- HASLO - KUC ═══════════════ -
♦Xenus 2 White Gold -
♦X-Men Legends II PL -
♦X-Men Origins Wolverine -
♦Yakuza Revenge -
♦Załoga G PL -
♦Zaplątani PL -
♦Zeno Clash PL -
1 MAPY SOFTY PEUGEOT CITROEN -
10 Years Armada (2013) -
100 Internationale Oldie-Hits (2013) -
Angielski dla dzieci -
Dolina Klaunów -
Joomla -
Jose Cura -
Krecik i Przyjaciele (1957) Lektor PL -
Microsoft Excel Portable -
Microsoft Office 2003 PL -
Microsoft Office PowerPoint 2007 PL -
NG-4 mapy -
NG-4 soft -
RNEG -
RNEG EUROPA mapy 2016-1 -
RNEG EUROPA mapy 2016-2 -
RNEG soft50 -
RT3 soft5.xx -
RT3 soft6.xx -
RT4-5 mapy -
RT4-5 soft -
RT6 mapy -
RT6 soft -
RT6 SOFT na CD -
Tabasko - Wychowani w Polsce REMIXY (2012) -
Taco Hemingway - Trójkąt Warszawski (2015) -
Taco Hemingway - Trójkąt Warszawski (2015)(1) -
Tom i Jerry (Tom & Jerry) - Kolekcja Klasyki -
TOP GEAR S21 PL -
Wilk i Zając - Nu, pagadi! (1968-1973) RUS
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB , 3 GB HDD, Windows XP/7
The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King to oficjalny dodatek do The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (wymagający posiadania podstawowej wersji gry). Tym razem programiści z EA Los Angeles postanowili umieścić akcję w okresie pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza, a odkryciem przez Gandalfa faktu, że najważniejszy pierścień znajduje się w posiadaniu Bilba. Wydarzenia opisywane w najnowszej grze, w bardzo dużej części, opierają się na wyobraźni autorów, którzy postanowili rozwinąć dzieje opisane pobieżnie przez Tolkiena.
Akcja dodatku rozpoczyna się w starożytnym, mrocznym królestwie Angmaru rządzonym przez potężnego Witch–Kinga. Ów żądny władzy i nowych podbojów tyran zwraca swe oczy w kierunku królestwa Arnoru (ojczyzny przodków Aragorna). To właśnie na nasze barki spada ciężar rozegrania całej kampanii, począwszy od umocnienia swej pozycji w Angmarze, poprzez zebranie olbrzymiej armii (składającej się między innymi z Thrall Masters, Sorcerers i Dark Dunedains), a skończywszy na poprowadzeniu ataku na dumne królestwo Arnoru. Abyśmy mogli w pełni nacieszyć się dowodzeniem nową siłą konfliktu, z wojsk Angmaru możemy korzystać w trybach Skirmish, Multiplayer i War of the Ring.
Na tym jednak nie kończą się nowości w The Rise of the Witch-King. Twórcy gry starali się poprawić i rozwinąć niemal każdy aspekt gry. I tak, możemy liczyć na nowe jednostki dla każdej, z sześciu już, istniejących ras. Wiele zmian dotyczy trybu War of the Ring. Ulepszeniu uległ poziom sztucznej inteligencji przeciwnika. Pojawiły się nowe elementy ekonomiczne, a także broń w postaci machin oblężniczych.
Spore zmiany nastąpiły w zakresie tworzenia bohaterów. Przede wszystkim dodano klasę Trolla. Pojawiło się sporo nowych broni i pancerzy, co przekłada się na większą swobodę wyboru i zróżnicowanie postaci. Zupełnie inaczej wygląda teraz sposób płacenia za wykreowanie własnego herosa. Twórcy gry przyjęli prostą zasadę: cena powołania bohatera jest równa sumie kosztów przypisanych mu umiejętności. W ten sposób, tworząc postać dysponującą ograniczonym zestawem zdolności zapłacimy mniej (jest to dobre rozwiązanie na początek kampanii). Z kolei obdarzając herosa zestawem dziesięciu potężnych zdolności, wydamy fortunę, ale taki wojownik powinien znakomicie radzić sobie aż do końca kampanii.