Blur.rar.004
-
Assassin's Creed Brotherhood -
Batman Arkham Asylum -
Battlefield 2 -
Black Mirror 2 -
Blood Bowl Legendary Edition -
Civilization V -
Crash Time 4 The Syndicate -
Crime Craft -
Darksiders -
DeathSpank Thongs of Virtue -
District Wars -
Divinity 2 The Dragon Knight Saga -
Drakensang The River Of Time -
Empire Earth II -
Fear Zone Strefa 22 -
filmy inne -
Industry Giant II -
Lego Harry Potter -
Mass Effect 2 -
metro 2033 -
Monday Night Combat -
MX vs ATV Reflex -
Nail'd -
Napoleon Total War Imperial Edition -
Ninja Blade -
Poradnik -
Pound of Ground -
Prey -
Prince of Persia Zapomniane Piaski -
Prototype -
Sezon 10 -
Sezon 11 -
Sezon 6 -
Sezon 7 -
Sezon 8 -
Sezon 9 -
Sims 3 -
Spartakus Krew i Piach -
Spider Man Shattered Dimensions -
Szkoła Przetrwania -
Szkoła Przetrwania - Sezon 1 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 2 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 3 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 4 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 5 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 6 -
The Settlers 7 - Droga do Królestwa -
Tron Evolution -
Two Worlds II -
World of Warcraft Cataclysm
wyścigi ( samochodowe )
25 maja 2010 ( światowa data premiery )
02 czerwca 2010 ( data wydania w Polsce )
25 maja 2010 ( data premiery w USA )
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 GT lub lepsza), 14 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Dynamiczne wyścigi samochodowe z elementami strzelaniny autorstwa studia Bizarre Creations, znanego z serii Project Gotham Racing.
Blur to zręcznościowe wyścigi superszybkich samochodów wzbogacone o elementy strzelanin. Grę opracowało studio Bizarre Creations, które wsławiło się świetnym cyklem Project Gotham Racing, powstałym na pierwszego Xboksa i Xboksa 360.
W Blur autorzy zawarli wszystkie elementy, które powinna posiadać porządna gra wyścigowa. Znajdziemy tu zatem dobrze zaprojektowane trasy poprowadzone ulicami takich miast, jak: Tokio, San Francisco, Los Angeles, czy też Brighton. Do naszej dyspozycji oddanych zostało również kilkadziesiąt pojazdów, każdy z własnymi charakterystycznymi parametrami, takimi jak: przyspieszenie, prędkość czy przyczepność. Każdy z obecnych w grze pojazdów jest przy tym w pełni licencjonowany.
W grze jednak, niczym w serii Full Auto, kierowcy wozów korzystają nie tylko z mocy silników poszczególnych mechanicznych bestii, ale także z rozlokowanych na trasach specjalnych doładowań typu nitro, mina, porażenie, czy błyskawice. Niezwykle istotne podczas wyścigu jest odpowiednie korzystanie z tych ataków specjalnych. Z uwagi na fakt, że autorzy z Bizarre Creations zdecydowali się zaimplementować w Blur prosty model zniszczeń, wyprowadzenie wyjątkowo nasilonego ataku może doprowadzić do chwilowego wyłączenia z gry każdego przeciwnika. Jest to jednocześnie jeden z najlepszych sposobów na ukończenie wymagających wyścigów na pierwszym miejscu.