AquCitiesFenixx79.part2.rar
-
- FT2 BOT -
1 - Różne -
2 - Lata 90 -
3 - Wolne Utwory -
ABC 6lat -
Adaś i pirat Barnaba -
Anno 1404 -
Anno 1701 -
Anno 2070 Deluxe Edition -
Artur i Zemsta Maltazara -
Bajki PL -
Bijatyki -
CITIES XL 2012 -
Counter Strike 1.6 -
Dla Dzieci -
FILMY NOWOŚCI 2012 -
FILMY NOWOŚCI 2013 -
Filmy z Lektorem! -
Filmy Z Napisami PL -
Inne -
inne słuchowiska -
INSTALACJA Z USB -
KODEKI -
KOMENTARZ PL -
Medal of Honor Warfighter -
Microsoft Office 2010 -
Might and Magic Heroes VI -
Mody do GTA SA -
Muzyka -
Na Komóre ! -
NAPRAWA -
Nero 11 Platinum -
Polskie Imperium Od Krzyżakow Do Potopu -
Poradniki Do Gier ! -
Radiowy Teatr Sensacji -
Risen 2 -
Sci-Fi -
Scooby-Doo Nawiedzone Bagno -
Słuchowiska -
Spreje do Cs 1.6 -
Symulator Farmy 2013 POLSKA WERSJA [PC] -
Teatrzyk Zielone Oko -
Test Drive Ferrari Racing Legends -
The Sims 3 Nie z tego świata -
Top 50 Filmów Wszechczasów ! -
UEFA Euro 2012 -
W JEDNYM PLIKU -
Windows 95 -
Windows XP -
Zręcznościowe
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.