7554 2012-02-18 16-47-36-72.bmp
-
■ Assassin's Creed -
■ Assassin's Creed II -
■ Assassin's Creed III Brotherhood -
■ Assassin's Creed IV Revelations -
■ Battlefield 3 -
■ Battlefield Bad Company 2 -
► Kuzyni -
►Bruc - legendarny pościg -
►Cassadaga -
►Cyklop -
►Czarny las -
★ LATA 50 ★ -
★ LATA 60 ★ -
★ LATA 70 ★ -
★ LATA 80 ★ -
★ LATA 90 ★ -
★ MUZYKA VOCAL CHILLSTEP & DUBSTEP ★ -
4 Strings -
A State of Trance -
Accuface -
Alex Megane -
Aly & Fila -
Andy Jay Powell -
Anita Kelsey (vocal) -
Arctic Moon -
Armin Van Buuren -
ATB -
Axel Coon -
Ayla -
Backslash vs Mikkas -
Ben Gold -
Bjorn Akesson -
Blank & Jones -
Brooklyn Bounce -
Cascada -
Cj Stone -
Clubbticket -
Comiccon -
Cosmic Gate -
Dan Winter -
Dash Berlin -
Dave 202 -
De-Grees -
Deus Ex - Bunt ludzkości -
filmy z imprez -
Mixed by - Hands Up -
Vocal Trance Collection Vol.18 -
Vocal Trance Collection Vol.19 -
Vocal Trance Collection Vol.20 -
WINDOWS 8 [ PL ]
Quad Core i5 2.7 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 256 MB , Windows XP/Vista/7
Jest to typowy przedstawiciel gatunku FPS nastawiony na szybką i nieskomplikowaną rozgrywkę. Akcja rozgrywa się w latach 1946 - 1954 w trakcie walki o niepodległość Wietnamu i niezależność od kolonialnej administracji francuskiej. Gracz wciela się w członka oddziałów partyzantki Ho Chi Minha i bierze udział w bitwach toczonych przeciwko lepiej wyposażonym i wyszkolonym żołnierzom przeciwnika. Kampania dla pojedynczego gracza zawiera 12 misji, które starczają łącznie na kilka godzin rozrywki.
7554 jest pierwszą grą wietnamskiej produkcji przeznaczoną na PC i wykorzystującą dobrodziejstwa współczesnej technologii. Grafika została oparta na silniku Vision 8, firmy Havok, który pozwala na realistyczne odwzorowanie światła i cieni, jednak szczegółowość wykonania tekstur czy animacji już w dniu premiery pozostawały daleko w tyle za innymi przedstawicielami gatunku FPS-ów. Świat gry został oparty o model fizyczny PhysX, co pozwala na realistyczne obliczanie kolizji (większość elementów można przesunąć), odwzorowanie zachowania ciał w trakcie eksplozji, a także symulowanie falujących powierzchni na mundurach żołnierzy lub powiewającej na wietrze flagi.