Red Faction Armageddon_PL.7z.004
-
2024 -
Bernard Cornwell -
Brown Dan -
Budzisz Marek -
Cykl Agencja Private -
Cykl Alex Cross -
Cykl Archiwum Burzowego Swiatła -
Cykl Belgariada -
Cykl Bogowie Krwi i Prochu -
Cykl Depozytariusz Chorągwi Archanioła -
Cykl Dzikie Pola -
Cykl Elenium -
Cykl Kobiecy Klub Zbrodni -
Cykl Marzyciele -
Cykl Maximum Ride -
Cykl Michael Bennett -
cykl Piła -
Cykl Sigma -
Cykl Tamuli -
Cykl Z Mgły Zrodzony -
Cykl Zakon Sangwistów -
Cykl Złoty Wiek -
Dietrich William -
Eddings David -
Fortier Anne -
Funky Koval -
Grabowski Adam Maksymilian -
Janke Igor -
Jarosław Wolski -
Komiksy -
Kurczab-Redlich Krystyna -
Leśniewski Sławomir -
Liziniewicz Maciej -
McClellan Brian -
Montero Manglano Luis -
Morys-Twarowski Michael -
Parafianowicz Zbigniew -
Patterson James -
Pelissa -
poradniki Ekspert Budowlany -
Rak Krzysztof -
Rollins James -
Sanderson Brandon -
Szabłowski Witold -
Thorgal -
Thorgal - Młodzieńcze Lata -
Thorgal Saga -
Trylogia Magów Prochowych -
Trylogia Magów Szkła -
Żebrowski Leszek
Core 2 Duo 3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 460 lub lepsza), 7.5 GB HDD , Windows XP/Vista/7
Red Faction: Armageddon to czwarta część serii gier autorstwa zespołu Volition, których fabuła obraca się wokoło wydarzeń związanych z planetą Mars. Przedstawiana odsłona wprowadza do cyklu mnóstwo zmian oraz ulepszeń i po raz pierwszy pozwala na walkę z rasą obcych istot.
Rozpoczęta w Red Faction: Guerrilla wojna domowa była tak wyniszczająca, że uczyniła powierzchnię Marsa niezdatną do utrzymania ludzkiego życia. Mieszkańcy nie mieli więc innego wyjścia, jak ponownie zejść pod ziemię, czyli tam, gdzie zaczęła się cała opowieść. Tym razem jednak populacja była znacznie większa i wymusiło to drążenie tuneli głębiej niż kiedykolwiek przedtem. Jak się wkrótce okazało – zbyt głęboko, bowiem wiele kilometrów pod powierzchnią spały istoty, które zamieszkiwały Czerwoną Planetę na długo, zanim przybyli tu ludzie. Obudzeni obcy okazali się agresywni i śmiertelnie niebezpieczni. Wystarczyły trzy doby, by zdołali opanować całą kolonię, zabijając lub zamykając w kokonach większość zamieszkujących ją ludzi. My wcielamy się w Dariusa Masona (wnuka głównego bohatera Red Faction: Guerilla), którego z jakiegoś powodu wszyscy uważają za winnego całego zamieszania. Na nasze barki spada więc duży ciężar – nie tylko musimy uporać się z inwazją kosmitów, ale również dowiedzieć się, kto nas wrabia, a potem odpłacić mu pięknym za nadobne.
Red Faction: Armageddon stanowi świeże podejście do tematyki serii. Znana z Guerrilli swoboda poruszania została zastąpiona bardziej liniową strukturą gry, z naciskiem położonym na fabułę oraz filmowe podejście do jej przedstawienia. Powraca element rozpoznawczy całego cyklu, czyli możliwość niszczenia terenu, co możliwe jest dzięki wyposażeniu nas w zestaw potężnych narzędzi. Pierwszym z nich jest tzw. Magnet Gun (czyli Karabin Magnetyczny). Zasada jego działania jest bardzo prosta i polega na przyciąganiu pierwszego trafionego obiektu do drugiego celu. Oznacza to, że możemy np. oderwać kawałek ściany i posłać w stronę atakującego nas kosmity lub też odwracając kolejność celów sprawić, że obcy z impetem uderzy w sufit. Kolejną bronią jest Karabin Nanobotowy (Nano Forge), który służy do naprawiania urządzeń oraz odbudowy zniszczonych konstrukcji. Dzięki niemu Mason może tworzyć nowe osłony oraz przywracać funkcjonalność zepsutym maszynom. Czasem jednak nawet tak wymyślne gadżety okazują się niewystarczające. Wtedy do gry wchodzi Exo, czyli mechaniczny pancerz bojowy wyposażony w najcięższe dostępne uzbrojenie.
Większość akcji gry toczy się pod ziemią, jednak Volition zadbało, byśmy nie narzekali na brak różnorodności lokacji. W trakcie przygody gracze mogą zwiedzać zarówno poziomy skute lodem, jak i te, które zalane są rozżarzoną magmą. Ludzka pomysłowość też nie znosi nudy, więc i kwatery kolonistów oraz otaczające je podziemne miasta również dostarczają wyjątkowych doznań wizualnych. Dodatkową atrakcją jest system destrukcji terenu nazwany Geo Mod 2, dzięki któremu czynione przez nas zniszczenia wyglądają realistycznie i przekonująco.
OBRAZ GRY "ISO" O ROZMIARZE 3,67 GB DODANY DO ARCHIWUM I PODZIELONY PROGRAMEM "7-ZIP".
1 - Ściągnij 7 plików archiwum i wypakuj programem 7-ZIP.
2 - Otrzymany obraz ISO zamontuj w wirtualnym napędzie np.DAEMON Tools.
3 - Zainstaluj, wklej pliki z folderu CRACK do katalogu z zainstalowaną grą:
4 - Uruchom GRĘ plikiem 'rf4_launcher' z katalogu gdzie zainstalowałeś grę, wybierają DX9 lub DX11.
5 - GRAJ!
INTUICYJNIE PROSTY INSTALATOR OD O22y, BARDZO SILNA KOMPRESJA, FILMIKI ZRIPPOWANE DO 30% JAKOŚCI.
● LEKTOR PL ● GATUNNEK : AKCJA KOMEDIA ● ROK: 2010 ● PRODUKCJA USA ● WIDEO: 640X272
Cierpka komedia akcji o dwóch rządowych grupach zabójców, którzy starają się rozpracować supertajne centrum podziemne, używając kryptonimów z kart tarota. █ PREMIERA Z LEKTOREM PL █
█ LEKTOR.PL █ THRILLER, KOMEDIA █ ROK: 2022 █ KANADA, USA █ WIDEO: 720x304 █ CZAS; 1 GODZ 35 MIN.
" Kokainowy miś / Cocaine Bear (2023) " Film zainspirowany prawdziwą historią z 1985 roku o katastrofie samolotu handlarza narkotyków, kokainie i niedźwiedziu, który ją zjadł. Andrew Carter Thornton był spadochroniarzem, policjantem i prawnikiem, zanim zajął się przemytem narkotyków, przewożąc ładunki kokainy do USA z Kolumbii w swojej Cessnie 404. To się skończyło 11 września 1985 roku, kiedy policja odkryła ciało Thorntona w Knoxville, Tennessee. Był uzbrojony, miał na sobie kamizelkę kuloodporną i tysiące dolarów oraz około 77 funtów kokainy w torbie przewiązanej wokół pasa. Zginął, gdy jego spadochron nie otworzył się po wyskoczeniu z Cessny. Jak się jednak okazało, Thornton nie był jedyną ofiarą swojego ostatniego przemytu. W listopadzie 1985 roku myśliwy odkrył w martwego niedźwiedzia. W pobliżu znajdowała się torba, która pierwotnie zawierała około 75 funtów (34 kg) kokainy; zwierzę najwyraźniej otworzyło torbę i przedawkowało..Obsada; Keri Russell, Alden Ehrenreich, O'Shea Jackson Jr, Isiah Whitlock Jr.,Ray Liotta..