Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Counter-Strike 1.6 v32.exe

dorothea1989 / Akcji, FPP i TTP / Counter-Strike 1.6 v32.exe
Download: Counter-Strike 1.6 v32.exe

505,4 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazekobrazek

Wymagania sprzętowe(minimalne): Procesor: 400MHz Pamięć ram: 64MB Karta grafiki 3d: 16MB Miejsce na dysku: około 500MB

Counter-Strike (znany jako CS) to najpopularniejszy dodatek (mod) do gry Half-Life. Counter-Strike został wymyślony wyłącznie do gry w sieci. Z czasem, gdy jego popularność wzrosła, zostały opublikowane dodatki imitujące graczy (tzw. boty) umożliwiające grę w CS'a przez osoby nie posiadające dostępu do Internetu. W CS'ie można wcielić się w terrorystów lub antyterrorystów. W zależności od tego, kogo wybierzemy, taką misję mamy do spełnienia (cała drużyna, nie pojedynczy gracz).

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.Two Worlds łączy w sobie dynamiczny, nieskomplikowany system walki z poczuciem sporej wolności gracza. Celem developerów było stworzenie produkcji RPG, która przebije inne tytuły dostępne na rynku i zaoferuje miłośnikom zmagań tego typu prawdziwą możliwość wpływania swoimi czynami na cały, wirtualny świat. Nie zabrakło tutaj rozbudowanego, nieliniowego wątku fabularnego, efektownej oprawy wizualnej czy ciekawie zaprezentowanych scen walki. Aby przyciągnąć jak najwięcej graczy, złożoność gry zmienia się w zależności od podejmowanych decyzji. Do wszystkiego należy również doliczyć dość prosty w obsłudze interfejs. Wolność wyboru podczas gry. Wirtualny świat reaguje na poczynania osób siedzących przed komputerami. Rozbudowany, nieliniowy wątek fabularny. Gracze mogą stworzyć własną historię dla prowadzonego bohatera. Niczym nielimitowany system rozwoju bohatera. Gracze mogą eksperymentować z różnymi profesjami i zmieniać swoje wcześniejsze wybory przy pomocy tzw. „zmieniaczy kariery”. Unikalny system magii. Adepci czarów mają możliwość tworzenia własnych zaklęć. Możliwość podróżowania na grzbiecie wierzchowca. Dostęp do rozmaitych pułapek czy zastawianie sideł, co tylko urozmaica rozgrywkę. Spektakularne i dynamiczne układy choreograficzne podczas walk. System walki jest intuicyjny, wymusza myślenie taktyczne i oferuje sekwencje znane z filmów.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 700 MB RAM, Windows XP W Mount & Blade gracz wciela się w podróżnika przybywającego do kraju znanego jako Calardia. Niegdyś było to potężne królestwo, lecz dzisiaj, po wielu dziesięcioleciach wewnętrznych niepokojów, znajduje się na skraju upadku. Jego ziemie nieustannie atakują dwaj agresywni sąsiedzi - z jednej strony Calardię atakują „ludzie północy”, którzy zajęli przygraniczne miasto Veluga, a ze wschodu atak przypuszcza lud Khergitów, stepowych nomadów. Jakby tego jeszcze było mało, chodzą słuchy, iż zwykli ludzie zamieniają się w potwory, a nawet powstają z grobów stając się nieumarłymi. Mount & Blade łączy w sobie elementy gier akcji, RPG oraz strategii. Rozgrywka prowadzona jest na dwóch płaszczyznach - w trybie mapy, po której poruszamy się naszą drużyną oraz w trybie akcji, do którego przechodzimy w momencie wkroczenia do miasta lub napotkania zagrożenia. W tym trybie naszą postać kontrolujemy z widoku pierwszej lub trzeciej osoby. Drużynę, która będzie nam towarzyszyć podczas rozgrywki możemy komponować w dowolny sposób, proponując przyłączenie się do nas napotkanym osobom lub też najmując żołnierzy w odwiedzanych miastach.
obrazekobrazek Pierwsza część znakomitej serii cRPG stworzonej przez niemieckie studio Piranha Bytes. Gracze wcielają się w rolę Bezimiennego, wysłannika boga Innosa i muszą stawić czoła siłom zła, którymi kieruje potężny demon. Gothic to pierwsza gra w dorobku firmy Piranha Bytes utworzonej w 1997 roku przez piątkę byłych pracowników studia Greenwood Entertainment. Prace nad nią rozpoczęły się jednak rok wcześniej. Projekt oparty został w całości na autorskich rozwiązaniach technologicznych, w tym silniku graficznym ZenGin. Akcja gry przenosi graczy do fantastycznego Królestwa Myrtany, którym rządzi król Rhobar II. Wcielając się w postać Bezimienngo trafiają oni do kolonii karnej na wyspie Khorinis. Otacza ją magiczna, przenikalna jedynie z zewnątrz bariera, którą stworzyli arcymagowie. Niestety, w trakcie inkantacji wydarzyło się coś niespodziewanego. Zasięg zaklęcia okazał się większy niż przewidywano i bariera otoczyła cały obszar Górniczej Doliny, więżąc także magów. Główny bohater to jeden ze skazańców strąconych do kolonii karnej. Wkrótce jednak okazuje się, że nie jest zwykłym więźniem, a wysłannikiem boga Innosa, który pokonać ma zło czające się we wnętrzu magicznej kopuły... Fabuła Gothic, choć linearna, odznacza się rozmachem i dynamicznymi zwrotami akcji. Świat gry nie jest zbyt rozległy, ale obejmuje dosyć zróżnicowane lokacje jak Stary i Nowy Obóz, Obóz Sekty, Obóz Bandytów, kilka kopalń, a nawet wioskę orków. W trakcie swoich przygód Bezimienny może napotkać ponad 200 postaci niezależnych i dołączyć do kilkunastu gildii (np. Kopacze, Cienie, Szkodnicy, Strażnicy Świątynni, Najemnicy), z których każda kieruje się nieco innymi motywami działań. Na jego drodze staje także kilkadziesiąt rodzajów potworów - od chrząszczy i ścierwojadów, poprzez szkielety a na demonach skończywszy. Jak przystało na tytuł łączący elementy gry akcji i cRPG, ważną rolę w Gothicu odgrywa walka. Arsenał broni, pancerzy i artefaktów (amulety i medaliony) jest spory, choć dostęp do niektórych przedmiotów bywa ściśle limitowany (można je tylko wykonać samemu lub zdobyć pokonując przeciwnika). Zależnie od upodobań gracza, Bezimienny może władać mieczami jedno i dwuręcznymi, toporami, maczugami, młotami, kuszami lub łukami. W grze zastosowany został prosty system współczynników i umiejętności. Postać głównego bohatera opisana jest przez atrybuty: siły, zręczności oraz maksymalnego zdrowia i many. Po awansie na kolejny poziom doświadczenia Bezimienny otrzymuje 10 punktów, które gracz może przeznaczyć na podniesienie współczynników, bądź nauczenie się nowych umiejętności. Są to zarówno biegłości bojowe (władanie bronią jedno i dwuręczną) i magiczne, ale też użyteczne w codziennym życiu (np. otwieranie zamków, skradanie się, skórowanie zwierząt). Nauka i doskonalenie już posiadanych umiejętności możliwe są jedynie po znalezieniu odpowiedniego nauczyciela.
obrazekobrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 1.2 GB HDD Sid Meier's Pirates! to nowa, przygotowana z myślą o wymaganiach graczy w XXI wieku, wersja hitu z lat 80-tych ubiegłego stulecia o tym samym tytule. Podobnie jak pierwowzór z dawnych lat, jest to mieszanka elementów zręcznościowych, przygodowych i cRPG osadzona w czasach gdy wszelakiej maści piraci królowali na Karaibach. Gracz ma niepowtarzalną okazję stać jednym z owych zawadiaków i swymi czynami na stale wpisać się w karty historii. Tak samo jak w pierwszych Piratach, tak i w nowożytnej wersji autorzy (notabene w tym i sam Sid Meier) zafundowali nam rozgrywkę otwartą, niemal bez ograniczeń (gra kończy się, gdy zechcemy po prostu odejść na emeryturę). Możemy żeglować posiadanym okrętem, bądź flotą, w dowolnym, wybranym przez siebie kierunku, plądrować miasta, zatapiać napotkane konwoje handlowe, czy nawet oferować swe usługi ówczesnym potęgom kolonialnym: Anglii, Francji, Holandii czy Hiszpanii. Sid Meier's Pirates! zasadniczo składa się z kilku mini-gier, które czynią ją wyjątkową na tle, co by nie mówić niezbyt licznej konkurencji (temat piractwa morskiego, o dziwo nie jest zbyt ostro eksploatowany przez twórców gier). Mowa tu o: sterowaniu swym okrętem, bądź też flotą, unikaniu sztormów, wymykaniu się wrogim okrętom wojennym, itp., zatrzymywaniu się w portach, gdzie uzupełniamy zapasy, rekrutujemy załogę, naprawiamy okręty, sprzedajemy łupy, wysłuchujemy lokalnych plotek, czy bierzemy misje do wykonania (wszystko załatwiamy dzięki specjalnemu menu), odwiedzaniu wpływowych gubernatorów i podnoszeniu swego statusu społecznego w odniesieniu do konkretnej monarchii, toczeniu zaciekłych batalii morskich, tj. manewrowaniu okrętem, ostrzeliwaniu wrogich statków z dział, abordażu, itp., walce wręcz na szpady na pokładach okrętów lub na lądzie (wiele ruchów specjalnych), wydostawaniu się z więzień, unikaniu strażników czy przemykaniu przez labirynty portowych uliczek (do więzienna trafiamy np. po tym jak przegramy bitwę morską), poszukiwaniu legendarnych, zakopanych w nieznanych nikomu miejscach, skarbów (zbieranie kawałków starych map), dowodzeniu oddziałami piratów w atakach na porty i miasta (uproszczony interfejs typowy dla RTS-ów), ...i w końcu na adorowaniu i rozkochiwaniu w sobie córek gubernatorów (m.in. czyny bohaterskie, zaloty, tańce).
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 2.2 GB HDD Sequel jednej z najlepszych gier akcji/cRPG roku 2001. Podobnie jak w części poprzedniej akcja Gothic II toczy się w świecie fantasy i kontynuuje fabułę poprzedniczki, tj. wojny pomiędzy siłami zła (cała masa potworów, Orków i Ogrów pod przewodnictwem Smoków) i Ludźmi. Jednak tym razem nie poruszamy się już tylko wewnątrz kolonii przestępców objętej zasięgiem magicznej bariery, a na jej zewnątrz. Akcja toczy się w nowych bardzo rozległych i różnorodnych lokacjach, m.in. miasteczko nadmorskie, klasztor, biblioteka, farma, Wyspa Smoków, zamek oblężony przez Orki. Oczywiście spotkamy tu też klika znajomych terenów. Praktycznie rzecz biorąc zasady gry nie uległy diametralnym zmianom. Mamy oczywiście kilka usprawnień, tj. nowe klasy postaci (m.in. magician, henchmen i dragon hunters), nowe gildie oraz nowe czynności które może wykonywać nasz bohater (m.in. tworzenie różnych mikstur). Nasza postać posiada szereg umiejętności, które może rozwijać, tj. kilka standardowych technik walki (single-handed, two-handed, bow oraz crossbow) oraz kilkanaście innych zdolności jak: creeping, lock picking, pick pocketing, creating runes, alchemy i forging. Ponadto może używać coraz silniejszych zaklęć wchodzących w skład sześciu kręgów magii. Całkowitym przeobrażeniom uległo komputerowe A.I. Dla przykładu teraz, zaatakowany mieszkaniec miasta wzywa straże, zaś wrogie potwory i bestie mogą ze sobą współpracować. Poprawie uległa też grafika - cała kraina i jej elementy (drzewa, miasta, domy, itp.) są bardziej dopracowane. W sumie w grze występuje około 100 różnych tekstur twarzy. Olbrzymia i wielowątkowa fabuła. Około 400 niezależnych postaci, z których każda posiada swój indywidualny charakter. Ponad 150 rodzajów broni do walki wręcz i na odległość. Ponad 50 rodzajów potworów.
obrazekobrazek Przygodowa gra akcji przenoszaca nas do Imperium Rzymskiego w 106 roku naszej ery. Stajemy sie gladiatorem, który wyzwoli Rzym spod panowania despotycznego Imperatora Arruntiusa. Akcja gry „Gladiator Sword of Vengeance” przenosi nas do Imperium Rzymskiego w 106 roku naszej ery. Jest to, mało powiedzieć, zły czas dla Imperium. Poprzedni władca, Imperator Trajan przedwcześnie odszedł z tego świata, a jego miejsce zajął despotyczny Imperator Arruntius. Wykrwawił on niegdyś potężne państwo. Liczne wojny i plagi trawią każdą część Imperium, ludzie cierpią okropny głód, a sam władca wraz ze swymi wielmożami i współpracownikami żyją w luksusie i rozpuście. Co więcej Arruntius w swym szaleństwie wyburzył dużą część Rzymu i stworzył na miejsce znajdujących się tam domostw ogromną arenę, na której odbędą się największe i najkrwawsze w historii walki gladiatorów. Gracz staje się jednym z gladiatorów biorącym udział w tych starciach, wybranym przez bogów by przywrócić dawną potęgę Imperium Rzymskiemu. Akcja gry stanowi połączenie walki na arenie z rozbudowanym wątkiem fabularnym (epickich rozmiarów przygodówka w konwencji filmu). Specjalny, rozbudowany i intuicyjny zarazem system walki. Autentyczna broń z tamtych czasów, w tym trójzęby, miecze, sieci, itp. Specjalne ataki „Combo”. Wskaźnik „Blood Meter” odzwierciedlający sposób w jaki uśmiercamy przeciwników. Jeżeli osiągnie on maksymalną wartość, bohater otrzymuje specjalne boskie umiejętności, typu: siła Herkulesa czy moc elementów. Wzrost doświadczenia podczas walki - im więcej pojedynków wygrasz, tym przyswoisz sobie więcej umiejętności. Różni oponenci, począwszy od zwykłych gwardzistów, a skończywszy na mitologicznych kreaturach. Trójwymiarowy engine graficzny.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza) Prince of Persia: The Sands of Time jest czwartą edycją popularnej serii gier zręcznościowych, zapoczątkowanej w 1989 roku za sprawą Jordana Mechnera i firmy wydawniczej Broderbund. Nowy produkt powstał pod skrzydłami korporacji Ubi Soft Entertainment, a developingiem zajęło się słynne studio rodem z Montrealu, które stworzyło wcześniej m.in. Tom Clancy’s Splinter Cell. Wśród projektantów honorowe miejsce przewidziano rzecz jasna dla wspomnianego programisty – inicjatora sagi. Kolejna odsłona przygód perskiego księcia została ponownie osadzona w fikcyjnym bliskowschodnim kraju z okresu rozkwitu średniowiecza. Główny bohater powraca z męczącej kampanii wojskowej i zatrzymuje się w gościnie u zaprzyjaźnionego władcy. W pałacu poznaje zdradzieckiego wezyra i pod jego wpływem uwalnia z klepsydry legendarne Piaski Czasu, stanowiące ogromne zagrożenie dla świata. Jednakże nieoczekiwanie pojawia się piękna, zagadkowa i potencjalnie niegodna zaufania niewiasta. Kobieta owa wydatnie wspomaga tytułowego herosa w przywracaniu normalnego stanu rzeczywistości. Głównym założeniem rozgrywki jest eksplorowanie rozmaitych lokacji (orientalna architektura oraz charakterystyczna flora i fauna), celem podejmowania walki z napotkanymi przeciwnikami i odbierania pokonanym mniejszych lub większych fragmentów „kwarcowej zguby”. Te ostatnie są również źródłem nadprzyrodzonych mocy, związanych z kontrolowaniem upływu czasu, co czyni je szczególnie przydatnymi dla naszego śmiałka. Autorzy postarali się o zachowanie elementów, specyficznych dla całego cyklu Prince of Persia, czyli wyjątkowo realistycznej animacji postaci ludzkich i pomysłowo rozwiązanego systemu posługiwania się bronią białą. Do tego dochodzi jeszcze wysoki stopień interaktywności otoczenia oraz szereg wirtualnych kamer, prezentujących przebieg akcji z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Natomiast renderowaniem trójwymiarowej oprawy wizualnej zajmuje się specjalny „silnik” Jade, dysponujący bogatym wachlarzem zaawansowanych funkcji.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300, 64MB, karta dźwiękowa, akcelerator 3D Wierni fani pierwszego System Shock czekali na kontynuację ponad 5 lat, ale było warto! Gdy budzisz się z kriogenicznego snu na pokładzie statku badawczego "Von Braun" natychmiast zdajesz sobie sprawę, że coś jest zdecydowanie nie tak. System Shock 2 jest kontynuacją wielkiego hitu z 1994 roku i unikalną krzyżówką cRPG i gry akcji. Tak jak w życiu, rozwiązań problemów które napotkamy może być wiele, a nie zawsze najbardziej oczywiste jest najlepsze. Możemy oczywiście iść jak czołg stosując rozwiązania siłowe, ale gra zdecydowanie preferuje inteligentnego gracza, choć walki często nie da się uniknąć. Nieliniowa fabuła, bogate możliwości rozwoju głównego bohatera, w doskonałych proporcjach wymieszana akcja i przygoda oraz nieuchwytna atmosfera grozy to powody dla których trudno jest się oderwać od komputera.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4400 lub lepsza), 4.5 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP Sequel wyśmienitej gry akcji/FPP „Half-Life” z roku 1998. Gracz ponownie wciela się w postać Gordona Freemana (bohatera oryginalnego „Half-Life’a”) i ponownie musi zmierzyć się z obcymi z planety Xen. Sequel wyśmienitej gry akcji/FPP „Half-Life” z roku 1998. Za jego stworzenie odpowiada ten sam producent, co w przypadku części pierwszej, tj. zespół Valve Software, zaś w pracach nad scenariuszem brał udział Marc Laidlaw, człowiek któremu w głównej mierze zawdzięczamy oryginalną fabułę jedynki. Akcja tej części rozgrywa się niedługo po wydarzeniach, w których uczestniczyliśmy poprzednio i umiejscowiona jest w fikcyjnym mieście „City 17” położonym gdzieś we Wschodniej Europie. Miasto to zostało najechane przez hordy najróżniejszych, pozaziemskich potworów i obcych. Gracz ponownie wciela się w postać Gordona Freemana (bohatera oryginalnego „Half-Life’a” teraz pracującego dla sekretnej rządowej agencji - przełożonym Freemana jest G-Man), a jego zadaniem jest przeciwstawnie się agresorom.
obrazek Procesor Pentium 4 1.6 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB, 2 GB HDD The Lord of the Rings: The Return of the King to gra akcji z widokiem ukazanym z perspektywy trzeciej osoby wzorowana na kinowej adaptacji trzeciej części powieści J.R.R. Tolkiena - Władca pierścieni: Powrót Króla. Zadaniem gracza, podobnie zresztą jak w książce i wzorowanym na niej filmie, jest ostateczne zniszczenie będącego przyczyną wszystkich kłopotów pierścienia i uwolnienie krainy Śródziemia od Lorda Saurona i podległych mu oddziałów paskudnych orków. The Lord of the Rings: The Return of the King to szybka, dynamiczna akcja, duża ilość elementów przygodowych oraz w pełni trójwymiarowa i bogata w szczegóły oprawa audiowizualna nawiązująca do tej jaką znamy z filmu.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności