Amiga_Magazyn_04-1992.pdf
-
Among The Sleep -
Arctic Adventure -
Clonk Endeavour -
Dead Planet -
Halbjorn's Wrath -
Monuments of Mars -
Naklejki na dyskietki -
Pismo PSP nr 50 w Częstochowie -
Pragmatic Podcasts -
Programowanie -
Soldner Secret Wars -
Sołtys -
The Adventures of Baron -
The Black Heart -
The changelog -
The Lighthouse -
The Spirit Engine 2 -
The Train -
Wing Commander - Manual-PL -
WWF Wrestlemania - Manual-DE-ENG-FR-IT -
Xenon - Manual-ENG -
Xenon - Quick Start Card-DE-FR -
Xenon II - Manual-ENG-IT -
Xenon II - Megablast - Manual-ENG -
Xenophobe - Technical Supplement-ENG -
X-It! - Manual-DE-ENG-FR-IT -
X-Out - Manual-DE-ENG -
X-Out - Manual-DE-ENG-FR-IT -
XP8 - Manual-ENG -
XR-35 - Manual-DE-ENG-FR -
XTreme Racing 2.0 - Manual-ENG -
XTreme Racing Manual-ENG -
Yo! Joe! - Manual-DE-FR -
Yogis Big Cleanup - Manual-ENG-FR-SP -
Yogis Great Escape - Manual-DE-ENG-FR-IT-SP -
Yolanda - Manual-DE-ENG-FR-IT -
Zakleta Wyspa - Manual-PL -
Zarathrusta - Manual-ENG -
Zeewolf - Manual-DE-ENG-FR -
Zombie - Manual-PL -
Zone Warrior - Manual-ENG -
Zool 2 - Manual-ENG-FR -
Zoom! - - -
Zoom! - Manual-ENG -
Zork II - The Wizard Of Frobozz - Manual-ENG -
Zork III - The Dungeon Master - Manual-ENG -
Zork Zero - Manual-ENG -
Z-Out - Manual-ENG-IT -
Zynaps - Manual-DE -
Zynaps - Manual-DE-ENG-FR

Ilość stron: 80 Cena: 20 000,00 zł Nakład: 45 000 SPIS TREŚCI Str. 03 Od Redakcji - Spełnione Marzenie (Marek Pampuch) Str. 04 Aktualności - Informacje (Krzysztof Młynarski, Marek Pampuch) Str. 05 DTP - Wstęp (Marek Pampuch) Str. 08 DTP - Wszechstronny sprawdzian przydatności (Marcel Jahner) Str. 09 DTP - Propage wersja 3.0 (Peter Aurich) Str. 14 DTP - TEX (Wojciech Bruszewski) Str. 16 Karty turbo - Do Amigi 500/2000 karty 68030 (Thomas Lopatic, Christian Seiler, Michael Eckert, Stephan Quinkertz) Str. 20 Karty turbo - Do Amigi 2000/3000 karty 68040 (Michael Eckert, Stephen Quinkertz) Str. 23 Karty turbo - Zestawienie wyników testów (cz. II) (Stephen Quinkertz, Michael Eckert) Str. 24 Karty turbo - Moje boje z kartą (Janusz Konopka) Str. 26 DFU - Podstawy programów komunikacyjnych (Georg Kaaserer) Str. 62 Amiga Play - Epic (Roman Sadowski) Str. 62 Amiga Play - Polska lista przebojów Str. 62 Amiga Play - Strike Fleet (Roman Sadowski) Str. 62 Amiga Play - Global Effect (Rafał Wiosna) Str. 65 Amiga Play - Nielegalny doping (Rafał Wiosna) Str. 68 Amiga Play - Mig-29M Superfulcrum (Roman Sadowski) Str. 69 Amiga Play - Podpowiedzi do Civilization (Rafał Wiosna) Str. 69 Amiga Play - Jak skończył Lure... (Roman Sadowski) Str. 71 Amiga Play - All dogs go to heaven (Rafał Wiosna) Str. 72 Amiga Play - Dylan dog (Krzysztof Bielecki) Str. 73 Amiga Play - Zagraniczna lista przebojów Str. 28 Dialogi - PC-TASK (Piotr Drapich) Str. 29 Od Redakcji - Zasady prenumeraty Str. 31 Galeria - Galeria obrazów amigowskich (Jan Brus) Str. 34 Muzyka - Co to jest MIDI? (Robert Korzeniewski) Str. 36 Amiga po polsku - Amigo, mów! (Wojciech Bruszewski) Str. 38 Amiga po polsku - Jaki standard?... i co? więcej (Marcin Konopka) Str. 41 Animacja - Type & spell (Wojciech Bruszewski) Str. 45 Media - Multimedia (Andrzej Kanewicz) Str. 47 Kurs - ARexx, królewski język programowania - Szlachectwo zobowiązuje (Markus Stoll) Str. 51 Kurs - Składnia rozkazów ARexxa (Marek Pampuch) Str. 53 Grafika - Świat na ekranie (Norbert Spittenarndt) Str. 61 Grafika - Rozwiązanie zadań z II części kursu Str. 74 Tips & Tricks - Kuferek - Myszka na smyczy (Frank Schneider) Str. 74 Tips & Tricks - Kuferek - Kolory przy uruchamianiu (Rafał Wiosna) Str. 74 Tips & Tricks - Kuferek - Rysowanie barwnych funkcji (Andres Dix) Str. 75 Tips & Tricks - Kuferek - CTRL C i assembler (Lars Rottmann) Str. 75 Tips & Tricks - Kuferek - Przypraw nogi tekstowi (Daniel Fluck) Str. 75 Tips & Tricks - Kuferek - Obrazki z Amiga na IBM? (Marek Pampuch) Str. 75 Public Domain - Tanie i legalne - Fish Disk 521 - 530 (Axel Winzer) Str. 78 Listy - Odpowiedzi na listy Str. 79 Konkurs - Najlepszy znawca Amigi.

Ilość stron: 80 Cena: 20 000,00 zł Nakład: 45 000 SPIS TREŚCI Str. 03 Od Redakcji - Melodia przyszłości (Marek Pampuch) Str. 04 Aktualno?ci - Informacje (Krzysztof Młynarski, Rafał Wiosna, Piotr Drapich) Str. 06 Karty Turbo - Procesory rodziny 68000 (Peter Spring) Str. 10 Karty Turbo - Czyżby Szybciej - Przetestujemy (Michael Eckert, Stephan Quinkertz) Str. 13 Karty Turbo - Program testujący Benchmark AIBB - Stoper (Dieter Meyer) Str. 15 Karty Turbo - Do Amigi 500/ 2000 - Karty 68000/68020 (Christian Seiler, Michael Eckert) Str. 18 Karty Turbo - Zestawienie końcowe - Podsumowanie (Stephan Quinkertz, Michael Eckert) Str. 21 Od Redakcji - Zasady prenumeraty Str. 23 Animacja - Mikro-KINO (Wojciech Bruszewski) Str. 59 Amiga Play - Ja w kwestii formalnej (Rafał Wiosna) Str. 60 Amiga Play - Megatraveller II (Rafał Wiosna) Str. 61 Amiga Play - Skarabeusz (Rafał Wiosna) Str. 63 Amiga Play - Lure of Temptress (Roman Sadowski) Str. 65 Amiga Play - Zone Warior (Rafał Wiosna) Str. 66 Amiga Play - Nielegalny doping (Rafa? Wiosna) Str. 68 Amiga Play - Podpowiedzi do Civilization (Rafał Wiosna) Str. 69 Amiga Play - Lista przebojów Str. 26 Zaczynamy - I Ty to potrafisz Str. 28 Dialogi - Amiga i IBM - Do łezki łezka (Marek Pampuch, Rafał Wiosna) Str. 32 Amiga po polsku - Amiga a sprawa polska - standard xJP (Jan Pikul) Str. 34 Amiga po polsku - Klawiatura z Alaski (Wojciech Bruszewski) Str. 36 Kurs - Szlachectwo zobowiązuje (cz.2) (Markus Stoll) Str. 40 Kurs - Składnia rozkazów ARexxa (Marek Pampuch) Str. 47 Hyde Park - Hyde Park (Marek Pampuch) Str. 48 Programy Kopiujące - Przegląd programów kopiujących (cz.2) (Thomas Lopatic) Str. 51 Grafika - Programowanie grafiki - Kolorowy Pitagors (Norbert Spittnarndt) Str. 57 Grafika - Rozwiązanie ćwiczeń z cz.1 (Marek Pampuch) Str. 70 Hardware - Przełącznik drukarek i zabezpieczenie Gniazda - Podwójne zabezpieczenie (Marek Pampuch) Str. 73 Tips & Tricks - Kuferek - Obraz Monochromatyczny (Tomasz Stasiak) Str. 73 Tips & Tricks - Kuferek - SEKA i drukarka (Frank Schneider) Str. 73 Tips & Tricks - Kuferek - Najprostsze śledzenie programu w assemblarze (Frank Schneider) Str. 74 Tips & Tricks - Kuferek - Surowe teksty (Ilse Koch) Str. 74 Tips & Tricks - Kuferek - Trafił z tekstem w dziesiątkę - (Jens Fraisen) Str. 76 Public Domain - Tanie i Legalne (Axel Winzer) Str. 78 Konkurs - Wielki konkurs Str. 79 Listy - Odpowiedzi na listy

Ilość Ilość stron: 80 Cena: 20 000,00 zł Nakład: 40 000 SPIS TREŚCI Str. 04 Aktualności - Radio Ruiny Sztuki (Wojciech Bruszewski) Str. 05 Aktualności - Informacje (Krzysztof Młynarski) Str. 06 Software - Blitter i Copper zapraszaj? do zabawy w kolory (Hans Grill) Str. 12 Animacja - Śladami natury (Fred Wagenknecht) Str. 16 Animacja - Taniec postaci (Fred Wagenknecht) Str. 20 Wideo - Genlock, co to jest? (Daniel Diezemann) Str. 24 Kupujemy Amigę - "Parszywa" dwunastka (Stephan Quinkertz) Str. 39 Od redakcji - zasady prenumeraty Str. 40 Kurs - Szlachectwo zobowi?zuje (Markus Stoll) Str. 44 Kurs - Składnia rozkazów ARexxa (Marek Pampuch) Str. 47 Tips & Tricks - Kuferek, Awarie oprzyrządowania (Ilse Wolf) Str. 48 Tips & Tricks - Kuferek, Klamkologia na temat SHELL-a (Alexander Koch) Str. 49 Tips & Tricks - Kuferek, Zamiast solówki - cała orkiestra (Jens Frisen) Str. 49 Tips & Tricks - Kuferek, Start bez "Execute" (Jurgen Reis) Str. 50 Programy kopiujące - Przegląd programów kopiujących (Thomas Lopatic) Str. 53 Grafika - Programowanie grafiki w BASIC-u (Norbert Spittenarndt) Str. 60 Amiga po polsku - Standard polskich liter (Wojciech Bruszewski) Str. 64 Hardware - Zrób to sam - Prosty przełącznik Kickstartów dla Amigi 500/2000 (Lorant Gangel) Str. 66 Public Domain - Tanie i legalne FF501-FF511 (Michael Schmittner) Str. 68 Amiga Play - Civilization (Rafał Wiosna) Str. 70 Amiga Play - Podpowiedzi do Civilization (Rafał Wiosna) Str. 71 Amiga Play - Dune (Rafał Wiosna) Str. 72 Amiga Play - Atomic (Rafał Wiosna) Str. 73 Amiga Play - Zoom (Rafał Wiosna) Str. 74 Amiga Play - Nieleglany doping (1) (Rafał Wiosna) Str. 76 Amiga Play - Armalyte (Rafał Wiosna) Str. 77 Amiga Play - Badlands (Rafał Wiosna) Str. 78 Amiga Play - 3D Soccer (Rafał Wiosna)


Odnajdź się w roli dyrektora szpitala. Będziesz mógł zarządzać personelem, projektować zagospodarowanie szpitala, jego finanse a także rozwój technologiczny. Wszystko to w humorystycznej szacie.



