PROPHET.rar
-
▼Episode HeadHunterz -
▼Muzyka -
Byliśmy żołnierzami -
Cs 1.6 -
Cs v32 -
Czas Surferow -
Dirty Dancing -
Dirty Dancing 2 -
Episode 1 -
Episode 2 -
Episode 3 -
Episode 4 -
Episode 5 -
Episode 6 -
Episode 7 -
Episode 8 -
Episode 9 -
Episode 10 -
Episode 11 -
Episode 12 -
Episode 13 -
Episode 14 -
Episode 15 -
Episode 16 -
Fighting -
Footloose -
Gladiator -
Gol -
Gol 2 -
Gol 3 -
Gry -
Jeden Dzien -
Mała Moskwa -
Miasto aniołów -
Na Ostrzu 1 -
Na OStrzu 2 -
Na Ostrzu 3 -
Nigdy w życiu -
Pamietnik -
Pożegnanie z Afryką -
Sex story -
Skyfall -
Step Up 4 Revolution -
Świadek koronny -
Trzy Metry Nad Niebem -
Uwierz w miłość -
Wanted -
Wyscig Smierci -
Wyscig Smierci 3 -
Zakręcony piątek
Quad Core 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB , 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Stronghold 3 to osadzona w czasach mrocznego średniowiecza strategia ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest rozbudowa i obrona potężnych zamków. Podobnie jak w przypadku poprzedników, tak i tu kluczem do zwycięstwa jest odpowiednie zadbanie o dobrobyt naszych podwładnych.
Gracz wciela się w pana na włościach. Na początku dysponuje jedynie niewielkim zamkiem i sprawuje władzę nad małą wioską. Rozgrywka polega na zakładaniu i rozwijaniu nowych osad, budowaniu coraz to większych twierdz i toczeniu wojen z konkurencyjnymi lordami. Gra koncentruje się głównie na aspekcie ekonomicznym i budowniczym. Zamczyska można dowolnie projektować i konstruować z szeregu gotowych elementów (wieże, zwodzone mosty, tajemne wejścia, wilcze doły, balisty, kilka rodzajów muru itp.), tak by jak najlepiej pełniły funkcje obronne, umożliwiając mieszkańcom w miarę spokojny żywot nawet podczas oblężenia. Równie bogate możliwości mamy podczas zarządzania osadami. Możemy budować domy mieszkalne, siedziby drwali, targ, farmy itp., słowem struktury, które zapewnią naszym poddanym pracę, jadło i pieniądze. Oczywiście nie zabrakło również bitew, w których położono nacisk na różnorodne techniki oblężnicze. Podczas potyczek pojawiają się jednostki takie jak inżynierowie, saperzy wykonujący podkopy, żołnierze szturmujący mury z drabinami oraz mobilnym sprzętem (wieże oblężnicze, tarany, przenośne tarcze, balisty i katapulty).