Alien Shooter Vengeance - Portable.7z
Postapokaliptyczna strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym z elementami cRPG, przygotowana przez naszych wschodnich sąsiadów, zespół programistyczny Arise. W przyszłości rozwój naszej wspaniałej cywilizacji został skutecznie zatrzymany przez kataklizm, który zamienił Ziemię w jedno wielkie pustkowie, a także drastycznie zmniejszył populację wszystkiego, co na niej żyło, w tym i ludzi. Miejsce wielomilionowych, kwitnących metropolii zastąpiły małe osady ocalałych, starających się przetrwać w zaistniałej sytuacji. Gracz ma okazję pokierować losami jednego z mieszkańców takowej enklawy, niestety, zaraz po tym jak zostaje ona zrównana z ziemią przez jedną z licznych band grasujących po okolicach. Bred, bo takie nosi imię ów mężczyzna, poprzysięga zemstę wszystkim bandytom. Jednoczy napotkanych ludzi i rozpoczyna walkę mającą na celu przywrócenie porządku na świecie.
Kierując jego poczynaniami przechodzimy kampanię jednoosobową złożoną z 29 misji, połączonych spójną fabułą, którą uzupełnia 30 części komiksowych wstawek (przerywników). Na dodatek w czasie rozgrywki spotykamy kilku bohaterów, którzy wzmacniają nasze siły. Każdy z nich posiada swoje indywidualne cechy i umiejętności, z misji na misję zyskuje również doświadczenie. Podczas licznych potyczek możemy użyć około 50 różnego rodzaju pojazdów wyposażonych w całą gamę broni i groźnych gadżetów. Mowa tu zarówno o zwykłych, fabrycznych samochodach osobowych, które jakimś cudem nadal działają, jak i specjalnych konstrukcjach dedykowanych walce i poruszaniu się w trudnym terenie. Praktycznie cała technologia, jaką dysponujemy, to pozostałości po dawnym świecie. Warto też zaznaczyć, iż najcenniejszą rzeczą, surowcem, w postapokaliptycznej rzeczywistości jest paliwo. Bez niego nasze pojazdy nigdzie nie pojadą, a tym bardziej nie pokonają wrogów w walce.
Demigod to dynamiczna gra akcji, w którą wpleciono elementy znane z gatunków RPG oraz RTS. Za jej stworzenie odpowiedzialne jest studio Gas Powered Games, znane z takich tytułów jak Dungeon Siege czy Supreme Commander. Rozgrywka została ukierunkowana na sieciowe zmagania zespołowe, sami twórcy zaś porównują swój produkt do modyfikcji trzeciej części Warcrafta, Defense of the Ancients – jego ideą jest prowadzenie pojedynczego herosa w zamęcie epickich bitew.
Z racji nastawienia na rozgrywki sieciowe, fabuła gry została potraktowana po macoszemu – rzec nawet można, iż zarys jej jest mniej niż szczątkowy. Ot, gracz jako tytułowy Demigod czyli półbóg, siłą musi udowodnić swoją pozycję w panteonie istot nadprzyrodzonych, wykorzystując do tego celu zarówno swoje ponadprzeciętne zdolności i umiejętności, jak również pomoc zwykłych śmiertelników, czyli w tym przypadku brutalnie mówiąc „mięsa armatniego”.
Demigod udostępnia nam ośmiu półbogów o zróżnicowanych możliwościach. Dość ciekawym patentem wykorzystanym w grze są dwa możliwe style rozgrywki, czy inaczej mówiąc, dwa typy postaci, którymi możemy pokierować: General i Assassin. Wcielając się w Assassina, Demigod przypominać zaczyna bardziej grę z rodzaju action/RPG, postać Generała natomiast uzupełnia rozgrywkę o elementy znane z produkcji RTS. Walki toczone na arenach przynoszą nam najróżniejsze wyzwania, od zdobycia twierdzy przeciwnika poczynając, po eliminację określonej ilości półbogów. Nasz bohater może stanąć po stronie Światła lub Ciemności i rozpocząć walkę o boskie stanowisko. W walce możemy liczyć na pomoc różnych jednostek, które możemy otrzymać dzięki rozwojowi twierdzy, bądź umiejętnościom Generałów. Każda wygrana walka owocuje również zdobywaniem doświadczenia, które w połączeniu z posiadanym złotem może posłużyć do rozwoju postaci o nowe umiejętności, rozbudowy umocnień czy zakupu bardziej potężnego wyposażenia.
Delta Force 3 Land Warrior to kolejna część jednej z najbardziej znanych symulacji działań taktycznych jednostki specjalnej spod znaku Delta Force. Wcielamy się w doskonale wyszkolonego komandosa z jednostki Delta Force, operującej w punktach zapalnych konfliktów militarnych na całym świecie. Do wykonania jest wiele trudnych i niebezpiecznych misji, które mogą zakończyć się sukcesem jedynie przy perfekcyjnej współpracy wszystkich żołnierzy z drużyny. Sama konstrukcja gry oparta jest na tym samym systemie, który jest wykorzystywany do szkolenia prawdziwych żołnierzy. Mimo tego, iż trójwymiarowy engine graficzny nie jest perfekcyjny, to jednak idealnie nadaje się do wiernej symulacji realistycznego otoczenia działań bojowych.
W trybie single player dowodzimy najskuteczniejszym oddziałem szturmowym, jaki dotychczas powstał. Każde zadanie wymaga określenia taktyki dla poszczególnych żołnierzy, których największym atutem są dywersyjne działania z ukrycia. Ponieważ obszar operacyjny Delta Force jest bardzo szeroki, będziemy musieli ratować zakładników z rąk arabskich ekstremistów w cieniu piramid, czy też chronić tajne obiekty wojskowe przed atakiem terrorystycznym. Jako ciekawostkę można dodać, iż w czwartej misji nasz oddział komandosów musi zmierzyć się z doskonale wyszkolonymi i uzbrojonymi terrorystami z Polski.
Gra pozostawia niezapomniane wrażenia po rozgrywce w trybie wieloosobowym, do którego głównie została stworzona. Można bez wahania powiedzieć, iż jest to jedna z najlepszych gier tego typu.
* Gra powstała na tym samym engine, którego użyto do stworzenia narzędzia szkoleniowego US Army - Elite Land Warrior Soldiers.
* Nowe rodzaje broni takie jak: strzelby, karabiny maszynowe, broń ciężkia czy wyrzutniki granatów.
* Możliwość wyboru postaci spośród wielu różnych żołnierzy, z których każdy posiada indywidualne umiejętności.
* Edytor Misji umożliwiający stworzenie własnych scenariuszy do rozgrywki w trybach single lub multiplayer.
esteś członkiem Delta Force, elity wśród elit, doskonale wyposażonych i wyszkolonych, śmiertelnie niebezpiecznych, znających setki ciosów, typów broni i wyposażenia. Nie ma dla nich tajemnic w żadnym magazynie broni na całym świecie. Dołącz więc do nich i sprawdź czy jesteś równie dobry jak oni? Czy dasz radę przeżyć w ekstremalnie trudnych warunkach, gdy obok nie ma nikogo, kto mógłby podać Ci pomocną dłoń bądź podpowiedzieć, co należy wybrać, jak postąpić?
* Do wyboru 40 doskonale dopracowanych pod względem taktycznym i graficznym misji.
* Opcja New Commander, dzięki której możesz dowodzić swoimi podwładnymi zarówno w trybie single, jak i multiplayer.
* Wiele nowych rodzajów broni, wyposażenia i nowe rozkazy wydawane podwładnym, pomogą w wykonaniu zadania.
* Możliwość walki zarówno w otwartym terenie, jak i wewnątrz budynków, co wymaga zgrania i opanowania całego zestawu nowych sztuczek.
* Edytor misji pozwoli Ci stworzyć własną, niepowtarzalną przygodę, którą możesz dać do rozegrania koledze, a nawet udostępnić w Internecie.
esteś członkiem Delta Force, elity wśród elit, doskonale wyposażonych i wyszkolonych, śmiertelnie niebezpiecznych, znających setki ciosów, typów broni i wyposażenia. Nie ma dla nich tajemnic w żadnym magazynie broni na całym świecie. Dołącz więc do nich i sprawdź czy jesteś równie dobry jak oni? Czy dasz radę przeżyć w ekstremalnie trudnych warunkach, gdy obok nie ma nikogo, kto mógłby podać Ci pomocną dłoń bądź podpowiedzieć, co należy wybrać, jak postąpić?
* Do wyboru 40 doskonale dopracowanych pod względem taktycznym i graficznym misji.
* Opcja New Commander, dzięki której możesz dowodzić swoimi podwładnymi zarówno w trybie single, jak i multiplayer.
* Wiele nowych rodzajów broni, wyposażenia i nowe rozkazy wydawane podwładnym, pomogą w wykonaniu zadania.
* Możliwość walki zarówno w otwartym terenie, jak i wewnątrz budynków, co wymaga zgrania i opanowania całego zestawu nowych sztuczek.
* Edytor misji pozwoli Ci stworzyć własną, niepowtarzalną przygodę, którą możesz dać do rozegrania koledze, a nawet udostępnić w Internecie.
Kolejna, czwarta gra z serii Delta Force. Akcja oparta została na autentycznych wydarzeniach związanych z operacjami wojskowymi „Restore Hope” oraz „Task Force Ranger”, które miały miejsce w 1993 roku w Somalii. Wówczas kryzys gospodarczy, klęska suszy i głodu doprowadziły do brutalnej walki o władzę pomiędzy liderami zwaśnionych klanów. Społeczność międzynarodowa zdecydowała o nałożeniu embarga na dostawy broni oraz wysłaniu do Somalii misji wojskowej, złożonej głównie z żołnierzy amerykańskich. Wśród jednostek biorących udział w walkach, znajdowały się między innymi takie sławne oddziały jak US Army Rangers oraz Delta Force.
Gracz staje się członkiem tych elitarnych jednostek wysłanych do walki w rejon miasta Mogadisz. Naszym zadaniem jest wyeliminowanie wojowników somalijskich i przywrócenie spokoju w mieście. Łącznie do przejścia czeka ponad piętnaście różnorodnych misji, m.in. uwalnianie zakładników, chwytanie wrogich przywódców, atak na pozycje zajmowane przez bojowników, itp. Należy powiedzieć, że celem twórców gry było jak najwierniejsze oddanie realiów pola bitwy. Szczegółowo odtworzono wszystkie rodzaje wówczas wykorzystywanej broni (m.in. karabin kaliber 0.50 cala, karabin snajperski, a także liczne pojazdy jak śmigłowce wojskowe, Humvee, itp.); zachowanie się wyszkolonych komandosów, niezorganizowanych oddziałów milicji, a nawet cywili, którzy po raz pierwszy pojawili się w serii Delta Force.
Wymagania sprzętowe: Pentium III 733MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D
Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwie czekać aż gra się rozpakuje.
Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM (2 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 869 MB (GeForce 260 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Futurystyczna gra wyścigowa przypominająca serię Wipeout. W Death Road sterujemy wehikułami wyposażonymi w nowoczesną broń niezbędną do morderczej walki na trasie wyścigu. Tytuł opracowało krakowskie studio Active Zone.
Rozgrywka w Death Road nie różni się zbytnio od tego, co mamy okazję oglądać w innych futurystycznych grach wyścigowych, jak choćby wspomnianej serii Wipeout. Do wyboru mamy jedenaście ścigaczy różniących się od siebie prędkością maksymalną, przyśpieszeniem oraz zwrotnością. Podczas wyścigu liczą się nie tylko umiejętności jazdy, ale także celne oko, gdy korzystamy z dostępnego uzbrojenia.
Każdy z pojazdów ma na pokładzie broń główną – laser, który jest mało skuteczny, ale nie wymaga amunicji. Dzięki porozrzucanym na trasie bonusom możemy zainstalować w naszym wehikule jedną z pięciu broni dodatkowych, czyli m.in.: wyrzutnię rakiet, karabin laserowy czy minigun.
Ścigamy się po ośmiu dynamicznie zaprojektowanych trasach umieszczonych w różnorodnych krajobrazach. Suniemy między oświetlonymi wieżowcami metropolii, w pobliżu kompleksu przemysłowego czy nad pustynią. Rozgrywkę urozmaicają power-upy wyraźnie zwiększające właściwości naszych statków.
Bohater serii komiksów i kreskówek z uniwersum Marvela pojawił się m.in. w Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds oraz Spider-Man: Shattered Divisions. Przy okazji wejścia na ekrany kin filmu w reżyserii Tima Millera, koncern Activision zadecydował, że Deadpool powinien zostać uhonorowany własną grą wideo. Produkcję Deadpool: The Video Game powierzono studiu znanemu m.in. z Transformers: Wojna o Cybertron.
Ekipa deweloperska postawiła sobie za cel, by postać popularnego antybohatera była możliwie wierna komiksowemu pierwowzorowi. Gadatliwy heros, którego poczynaniami kieruje gracz, obdarzony więc został sarkastycznym poczuciem humoru, chwiejnym charakterem i jednocześnie zabójczo skutecznymi umiejętnościami eliminowania przeciwników.
Rozgrywka w Deadpool: The Video Game łączy elementy FPP (strzelaniny) i TPP (bijatyki). Gracze mogą popisać się zarówno umiejętnościami strzeleckimi jak i walki wręcz. Twórcy zadbali, by tytułowy Deadpool dysponował też charakterystycznymi dla siebie broniami, w tym parą pistoletów oraz dwiema katanami (samurajskie miecze).
Do niewątpliwych atutów gry należy obecność innych postaci, doskonale znanych miłośnikom komiksów oraz humor sytuacyjny i zabawne komentarze głównego bohatera. Podobnie jak w kreskówkach i wcześniejszych grach wideo z udziałem Deadpoola głosu użyczył mu amerykański aktor – Nolan North.
Dead to Rights to rozbudowana gra akcji/TPP, w jakiej wcielamy się w postać Jacka Slate’a - funkcjonariusza policji miasta Grant City, oskarżonego o morderstwo, którego nie popełnił. Niczym komiksowy Punisher, staje się on twardym mścicielem i razem ze swoim partnerem - psem o imieniu Shadow (Cień) - szuka zemsty na zabójcach swojego ojca i tych, którzy wrobili go w haniebną zbrodnię. Scenariusz omawianego programu prowadzi naszego bohatera do odkrycia jednej z największych afer Grand City, przez co bardzo szybko zostaje wyznaczona nagroda za jego głowę - staje się poszukiwany nie tylko przez swoich byłych kolegów, ale także przez wszelakiej maści kryminalistów...
Jack Slate to gliniarz z krwi i kości. Potrafi na przykład świetnie walczyć wręcz, dzięki czemu bardzo szybko i „cicho” obezwładniamy żołnierzy przeciwnika, bez wzbudzania większego zainteresowania wśród jego towarzyszy. W dowolnym momencie możemy także przejąć kontrolę nad naszym psim kompanem w celu wykrycia pułapek rozmieszczonych na danym terenie czy obezwładnienia wroga. Co więcej, nic nie stoi na przeszkodzie ku temu, by wykorzystać oponentów jako tzw. „ludzką tarczę”, chroniącą Jacka przed serią obrażeń. Nie sposób nie zauważyć zapożyczeń rodem z Max Payne – podczas gry wykorzystujemy odmianę „Bullet Time”, czyli zwolnienia czasu, aby uniknąć kul wroga czy ułatwić sobie celowanie. Autorzy Dead to Rights zadbali o przygotowanie szeregu różnorodnych animacji, dopracowanych efektów audio-wizualnych (pełny trójwymiar; dowolne rotacje kamery), oraz dosyć sporego wachlarzu uzbrojenia: począwszy od pistoletów, poprzez karabiny maszynowe, a na wyrzutni rakiet skończywszy (każdy rodzaj broni posiada inny zasięg, a także zadaje inne obrażenia; liczy się również miejsce trafienia przeciwnika).
W Dead to Rights zaimplementowano także szereg rozmaitych mini-gierek oraz zadań pobocznych, które stanowią ciekawe urozmaicenie głównej linii fabularnej (np. siłujemy się na rękę z bohaterami niezależnymi, aby – w przypadku zwycięstwa - uzyskać od nich stosowne informacje). Kolejne etapy kończy zaś walka z silniejszych bossem.
de Blob jest połączeniem gry logicznej oraz prostej trójwymiarowej platformówki. Pomysł na tę grę zrodził się w głowach studentów holenderskiego Utrecht School of Arts i zarazem laureatów jednej z edycji Festiwalu Gier Niezależnych. Ogólne założenia rozgrywki można przedstawić w taki sposób, iż tocząc ogromną kulkę farby doprowadzamy do nadawania różnorakich kolorów znajdującym się w bezpośrednim otoczeniu obiektom. Opisywana gra w bardzo wyraźny sposób wzoruje się więc na kultowej serii Katamari, której kolejne części zawędrowały między innymi na Xbox’a 360, PS2, czy PSP.
Przedstawiany produkt posiada oczywiście pełnoprawny wątek fabularny, który idealnie komponuje się z niepoważnym charakterem rozgrywki, prezentowanym przez ten produkt. Organizacja o nazwie I.N.K.T. wyssała z prezentowanego przez grę świata wszystkie kolory oraz dźwięki. Zadaniem gracza jest więc przywrócenie stabilizacji. W tym celu kontrolujemy ogromnę kulę farby. Ważną rolę odgrywa tu oddziaływanie na znajdujące w świecie gry postaci. Wchodząc w interakcję z tymi osobami sprawiamy bowiem, iż toczona kula zmienia swój kolor. Istnieje też oczywiście możliwość mieszania kolorów. Podobnie jak w grach z serii Katamari, toczony obiekt w miarę przyłączania do siebie nowych obiektów sukcesywnie zwiększa swoje rozmiary, dzięki czemu możemy pokryć farbą większy wycinek świata gry.
Do sterowania ogromną kulą wykorzystywana jest myszka. Oprócz standardowego toczenia możemy też oczywiście wykonywać pojedyncze skoki, tak aby przedostać się w pozornie niedostępne miejsca. Przewidziano także możliwość zdobywania combosów, szczególnie wtedy, gdy w krótkim przedziale czasu graczowi uda się pomalować kilka różnych obiektów. Należy ponadto wykonywać zlecane przez grę proste zadania, wymagające na przykład pomalowania okolicy korzystając ze ściśle określonej palety kolorów. Gracz musi równolegle uważać na przeciwników, symbolizowanych przez atrament. Wejście w kontakt z nimi powoduje bowiem, iż możemy przypadkowo doprowadzić do zniszczenia sterowanej kulki farby.
Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza zadbano także o stosunkowo ciekawy multiplayer. W pojedynczej rozgrywce może uczestniczyć maksymalnie czterech graczy. Zadaniem każdego gracza jest przemalowanie jak największego wycinka mapy. Zawodnicy mogą sobie także wzajemnie przeszkadzać. Całość rozgrywana jest w trójwymiarowym środowisku. Mamy tu oczywiście do czynienia z dość prostymi obiektami. Na uwagę zasługuje natomiast warstwa dźwiękowa. Dynamicznie dopasowuje się ona bowiem do mających miejsce na ekranie wydarzeń.
Pobierz