quake 3 arena.iso
-
(())Piekielna zemsta lektor PL rozne formaty -
♦Piraci z Karaibów Na nieznanych wodach -
Age of Empires 2 -
AKCJA -
Backroom MILF -
Bajki -
Dramat -
Fantasy -
Filmy -
FPP -
Gry -
Gundam Seed Destiny complete -
Gwiezdne Wojny I - VI -
Horror albo Thriller -
Horrory -
Inne -
Klasyka -
Komedia -
LOTR -
Masturbation Land -
Młodzi rycerze Jedi -
Muzyka -
Przygodowe -
Public Invasion -
Public Pickups -
Quake 3 Arena -
RPG -
RTS -
Sci-Fi -
Serie Star Wars -
Star Wars Ksiazki PDF Nowa Era Jedi -
Stunt GP -
T LOVE -
The Sims 2 + dodatki -
The Transformers The Movie -
The Walking Dead sezon 3 - HD - Lektor PL -
Thriller -
TPP -
transformers Animated -
Transformers The Movie Lektor PL -
Trylogia Akademi Jedi -
Trylogia Koreliańska -
Trylogia Wojny Łowców Nagród -
Uczeń Jedi -
Warcraft III Frozen Throne - PL -
Wojenne -
Wojny Klonów -
Wyścigi -
XXXLee -
Zbiór chomików
id Software ( producent )
Activision Blizzard ( wydawca )
Licomp Empik Multimedia ( dystrybutor PL )
Gry akcji ( FPP )
03 grudnia 1999 ( światowa data premiery )
03 lutego 2000 ( data wydania w Polsce )
Tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 CD
Tryb multiplayer: LAN / Internet
Wymagania wiekowe: 16+
Wersja językowa: pełna polska
wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D
Najbardziej znana i przez wielu uważana za najlepszą grę typu deathmatch, czyli pojedynku na śmierć i życie pomiędzy graczmi. Najciekawsza przy grze w sieci przeciwko żywym przeciwnikom.
Ewolucja strzelanek z widokiem z perspektywy pierwszej osoby zaczęła się od typowych gier dla pojedynczego gracza, jednak szybko odkryto, że gry tego typu są doskonałe do rywalizacji pomiędzy żywymi graczami, najpierw poprzez modem i sieć lokalną, później głównie przez Internet. Kolejne tytuły udoskonalały coraz bardziej grę multiplayer, równocześnie coraz mniejszą wagę przykładając do trybu single player.
Jednak dopiero firma Id Software, twórca Wolfenstein 3-D, który zapoczątkował cały gatunek, zaproponowała w swoim najnowszym dziele Quake III: Arena rewolucyjną zmianę, polegającą na całkowitym zrezygnowaniu z trybu pojedynczego gracza. Co prawda można walczyć samemu z komputerowymi przeciwnikami, jednak należy to potraktować wyłącznie jako trening przed właściwą rozgrywką z żywymi przeciwnikami w sieci. Do wyboru mamy zarówno tryby walki indywidualnej, jak i zespołowej, zaś podobnie jak we wcześniejszych częściach otwarta architektura pozwala na tworzenie przez graczy własnych modyfikacji, tzw. MODów, często diametralnie różniących się od oryginału.