Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Forgotten Realms 12 - Legenda Drizzta 12 - Ścieżki Mroku 02 - Grzbiet świata.pdf

Ksiegowy / Cykle / Forgotten Realms / Forgotten Realms 12 - Legenda Drizzta 12 - Ścieżki Mroku 02 - Grzbiet świata.pdf
Download: Forgotten Realms 12 - Legenda Drizzta 12 - Ścieżki Mroku 02 - Grzbiet świata.pdf

1,69 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazekNawet krótki czas spędzony w czeluściach przeklętej Otchłani może doprowadzić najsilniejszego człowieka do rozpaczy. I nawet dla krzepkiego, zdecydowanego barbarzyńcy Wulfgara okazał się traumatycznym przeżyciem, które każe mu szukać pocieszenia na dnie butelki. Skazując się na dobrowolne wygnanie, Wulfgar porzuca przyjaciół, całe swoje dotychczasowe życie i wyrusza w podróż, która pozwoli mu zajrzeć w głąb własnej duszy. Czy nowi towarzysze, których znajdzie po drodze, dadzą mu siłę, jakiej nawet Drizzt, Bruenor i Regis nie potrafili mu daća Czy też wciągną go jeszcze głębiej w portowy świat przemocy i zepsucia.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Legenda Drizzta

Trylogia mrocznego Elfa:
1. Ojczyzna
2. Wygnanie
3. Nowy Dom

Dolina lodowego wichru
:
4. Kryształowy relikt
5. Strumienie srebra
6. 
Klejnot Halflinga

Dziedzictwo mrocznego elfa
:
7. Dziedzictwo
8. Bezgwiezdna noc
9. 
Mroczne Oblężenie
10. 
Droga do świtu

Ścieżki mroku
:
11. Bezgłośna klinga
12. Grzbiet świata
13. 
Sługa reliktu
14. Morze mieczy

Klinga łowcy
:
15. Tysiąc Orków
16. 
Samotny drow
17. 
Dwa Miecze
Inne pliki do pobrania z tego chomika
gu-1251747033.jpg "Zostawię ci duszę, ale nie życie. Ciesz się, że odnalazłem w sobie trochę litości." Król-Czarnoksiężnik Licz o niewypowiedzianej mocy, który podobno został zniszczony, a jednak jakimś sposobem nadal włada całą krainą. Paladynka Obrończyni dobra ukrywająca tajemnice równie mroczne, co każdy skrytobójca, nieprawdopodobny sojusznik mrocznego elfa. Entreri i Jarlaxle niedawno pojawili się w poszarpanych, bezlitosnych górach Ziem Krwawnika, lecz już wcześniej znajdowali się w trudnych sytuacjach. Pochwyceni między duchem oszalałego z żądzy władzy licza i praworządną furią związanego przysięgą rycerza, nigdy wcześniej nie czuli się bardziej swobodnie. Cytadela Skrytobójców pragnie ich śmierci. Nieumarły Król-Czarnoksiężnik pragnie ich dusz. A paladynka, która przysięgała stać na straży sprawiedliwości, pragnie być ich przyjacielem. Witajcie na Ziemiach Krwawnika! Skrytobójca Artemis Entreri i jego towarzysz, drow Jarlaxle, przybyli na nawiedzane przez demony pustkowia mroźnej północy na prośbę swojej smoczej protektorki. Wkrótce odkryli, że znajdują się w samym sercu walki między potężnymi siłami, które pragną ich śmierci... albo czegoś gorszego. Lecz Entreri i Jarlaxle nie są zwykłymi wędrownymi najemnikami, a starożytne zło kryjące się na dzikich Ziemiach Krwawnika być może w końcu znalazło godnego przeciwnika.
gu-1251746844.jpg Z każdym zabójstwem staję się roztropniejszy, a dzięki większej roztropności staję się silniejszy. Potężny skrytobójca Artemis Entreri utrwala swą władzę nad ulicami Calimportu, kierowany potęgą wspierających go skrycie drowów. Sprzyjający mu Jarlaxle staje się jednak coraz bardziej ambitny, a Entreri stara się mieć na baczności i kontrolować sytuację. Wkrótce moc nienawistnego Kryształowego Reliktu stanie się większa niż ich, grożąc wciągnięciem w rozległą sieć zdrady, z której nie będzie ucieczki.
obrazekMithrilowa Hala jest oblężona, Nesme zdobyte, do walki szykuje się nawet potężne Silverymoon. W środku tego zamieszania Drizzt toczy samotną walkę. Gdy konflikt zmierza ku krwawemu rozstrzygnięciu, Łowca musi znaleźć starych i nowych sojuszników... lub zginie wraz z resztą cywilizowanych krain Północy. W ostatnim tomie bestsellerowej trylogii New York Timesa rozstrzygnie się los Drizzta Do'Urdena.
obrazekDrizzt Do’Urden stał się Łowcą, najgorszym koszmarem orków pustoszących Północ. Odcięty od przyjaciół i samotny, jest przekonany, że wszystko, co było dla niego ważne, zostało zniszczone. Pozostało mu już tylko zabijanie, zabijanie, zabijanie, póki nie będzie już żadnych wrogów. Lecz wrogów jest wielu, a Łowca to tylko samotny drow.
obrazekKrwiożercza horda orków kierowana przez niepoznanego jeszcze wroga, wyruszyła z gór Grzbietu Świata na łupieżczą wyprawę siejąc pożogę i niszcząc wszystko na swojej drodze. Na tę ścieżkę zniszczenia przypadkiem trafia mroczny elf tropiciel Drizzt Do`Urden wraz z grupę zaufanych przyjaciół. Lecz kiedy zabrzęczą klingi i zacznie się bitewny tumult, być może nawet oni nie zdołają powstrzymać Tysiąca Orków.
obrazekPozostają oczywiście zmartwienia i obawy. Wulfgar od nas odszedł, nie wiem dokąd, i boję się o jego głowę, jego serce oraz jego ciało. zaakceptowałem jednak, że wybór jego drogi zależy od niego samego i że dla dobra całej trójki – głowy, serca oraz ciała – musiał się od nas odsunąć. Modlę się, aby nasze ścieżki znów się spotkały, aby znalazł drogę do domu. Modlę się, aby doszły do nas jakieś wieści o nim, albo uspokajające nasze obawy, albo ponaglające nas do działania, aby go odzyskać. Mogę jednak być cierpliwy i przekonywać się, co jest najlepsze. Bowiem, pielęgnując moje obawy o niego, zaprzeczam całemu sensowi mojego własnego życia. Tego nie uczynię. Jest zbyt wiele piękna. Jest zbyt wiele potworów i zbyt wiele łotrów. Jest zbyt wiele zabawy Drizzt Do'Urden.
obrazekWulfgar wraca z Otchłani, by odkryć, że istnieją demony, których nie można zmiażdżyć młotem. Entreri używa swego sztyletu, by wyrzezać sobie imperium w zaułkach Calimportu. Szuka głowy swego najstarszego wroga. Drizzt uczy się, że nie wszystkie rany krwawią. I nie wszystkie klingi zabijają.
obrazekNowe, pełne wolności życie Drizzta i Catti-brie na pokładzie Duszka Morskiego zostaje zagrożone, kiedy z powodu sobowtóra, zagadkowego wiersza oraz nieprawidłowo rzuconego czaru bohaterowie wracają w okolice, gdzie po raz pierwszy natknęli się na kryształowy relikt. Przynętą jest dusza ukochanej osoby, więziona i dręczona przez złego demona, Errtu. Podczas podróży, która zabierze Drizzta z nawiedzanych przez piratów wód Wybrzeża Mieczy w Lśniące Góry i jeszcze dalej, mroczny elf i jego towarzysze nawiązują nowe sojusze i odnawiają stare przyjaźnie, z determinacją walcząc ze złem, które pragnie zniszczyć nie tylko drowa Drizzta Do’Urdena, lecz również tych, których pokochał.
obrazekBogowie wędrują po zapomnianych Krainach pod postacią zwykłych śmiertelników i we wcieleniach wzbudzających nabożny podziw. Splot ogarnia chaos. Nadciąga Czas Kłopotów. z zamętu korzysta Królowa Pajęczych Otchłani, której nic nie powstrzymuje przed pojawieniem się na ulicach Menzoberranzan. Na rządzące domy pada strach, ale jedna z rodzin dostrzega szansę wspięcia się na szczyty władzy i obrócenia swej potęgi przeciwko światu Ponad. Drowy opuszczają mroczne głębiny Podmroku, aby raz jeszcze stoczyć bój z krasnoludami z Mithrilowej Hali. Bruenor Battlehammer i Drizzt nie poddadzą się bez walki, ale u ich boku zabraknie Wulfgara i Cattie-brie. Miliony czytelników odkryły już magię powieści R.A. Salvatore‘,a osadzonych w świecie zapomnianych Krain. To nowe wydanie sagi o mrocznym elfie prezentuje jego przygody w porządku chronologicznym i przedstawia kolejnemu pokoleniu Legendę Drizzta.
obrazekWciąż przytłoczony śmiercią Wulfgara, Drizzt nie ma czasu opłakać przyjaciela, bowiem mroczne elfy zbierają się już w pieczarach głęboko pod Mithrilową Halą. Aby ocalić swój przybrany dom, będzie musiał wrócić do miasta, w którym się urodził, nikczemnego Miasta Pająków. Menzoberranzan jest jednym z najbardziej niebezpiecznych miejsc w groźnym Podmroku, ale dla Drizzta, renegata, za którego głowę wyznaczono nagrodę, pojawienie się tam to pewna śmierć. Jednak Drizzt Do’Urden i jego towarzysze nie raz stawali oko w oko ze śmiercią i chętnie oddadzą życie, aby ocalić krasnoludy z Mithrilowej Hali. Bezgwiezdna noc jest ósmą częścią cyklu LEGENDY DRIZZTA.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności