Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

SYMULATOR BUDOWY 2012.exe

Download: SYMULATOR BUDOWY 2012.exe

277,78 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek
PREMIERA GRY - 2012
PLATFORMA - pc
WERSJA GRY - pełna

SYMULATOR BUDOWY 2012 jest kolejną nietypową symulacją w dorobku niemieckiej firmy ASTRAGON. Tym razem deweloperzy postanowili spełnić marzenia graczy, z których wielu w dzieciństwie chciało zamienić piaskownicę w wielki plac budowy. Gra pozwala wcielić się w rolę profesjonalnego budowlańca i wznosić różnego rodzaju konstrukcje przy użyciu specjalistycznego sprzętu. Twórcy przygotowali szereg zadań o zróżnicowanej skali i poziomie trudności. Gracz może sprawdzić swoje umiejętności budując niewielki garaż, montując elektrownię wiatrową, czy wznosząc gmach szkoły. Zabawa polega przede wszystkim na operowaniu rozmaitymi rodzajami pojazdów – począwszy od koparki do wykopania fundamentów, poprzez „gruszkę” i pompę do betonu, aż po dźwig teleskopowy czy walec drogowy. Poszczególne modele maszyn nie posiadają oficjalnych licencji producenckich, ale znawcy tematu bez trudu powinni dopatrzeć się podobieństw do urządzeń, jakie spotkać można na autentycznych budowach. Oprawa audiowizualna gry przedstawia poziom typowy dla symulacyjnych produkcji firmy ASTRAGON. Współpraca z firmą WELTENBAUER, specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania na potrzeby prezentacji i wizualizacji projektów architektonicznych, przełożyła się jednak na bardziej złożone modele budynków.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2011 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna THE TINY BANG STORY to pozycja wyraźnie inspirowana dokonaniami studia AMANITA DESIGN, znanego z nietypowych przygodówek. Produkcja COLIBRI GAMES garściami czerpie z rozwiązań, z którymi mieliśmy do czynienia w MACHINARIUM. Akcja gry rozgrywa się na fikcyjnej planecie Tiny. Jej delikatny ekosystem runął w gruzach, gdy uderzył w nią asteroid. Naszym zadaniem jest pomoc mieszkańcom Tiny, usiłującym przywrócić utracone piękno ich świata. Fabułę podzielono na pięć rozdziałów, w czasie których rozwiązujemy liczne zagadki logiczne, głównie związane z naprawianiem napotykanych maszyn i mechanizmów. Atutem gry jest bez wątpienia przepiękna, ręcznie rysowana grafika i klimatyczna ścieżka dźwiękowa. Za muzykę odpowiada niezależne rosyjskie studio STRATEGIC MUSIC, które ma w swoim portfolio wiele podobnych, niskobudżetowych projektów. W odróżnieniu od wspomnianego już MACHINARIUM, oprawa graficzna jest dużo bardziej "optymistyczna" i kolorowa.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2011 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna SYMULATOR POLICJI to propozycja niemieckiego studia QUADRIGA GAMES skierowana do graczy, którzy chcieliby spróbować swoich sił w roli stróżów prawa. Zgodnie z założeniami deweloperów gra odzwierciedla rozmaite aspekty pracy policjantów. Akcja gry osadzona została w dużym, niemieckim mieście. Gracz kieruje poczynaniami dwojga oficerów policji (mężczyzna i kobieta), którzy w ramach pełnionej służby patrolują ulice, zabezpieczają teren wypadków drogowych, ścigają wandali, zatrzymują poszukiwane osoby i tak dalej. Twórcy przygotowali dwa warianty zabawy. W kampanii głównej początkujący funkcjonariusze wykonują zlecane im misje i zależnie od efektów pracy awansują w policyjnej hierarchii (łącznie przewidziano ponad 40 stopni kariery zawodowej, a także 15 odznaczeń specjalnych i 30 wyróżnień do odblokowania). Tryb gry swobodnej pozwala z kolei na poruszanie się po całym mieście i podejmowanie rozmaitych działań mających na celu utrzymanie porządku i praworządności. W obu przypadkach rozgrywka polega przede wszystkim na wykonywaniu rozkazów przełożonych oraz bieżącym reagowaniu na różnego rodzaju wykroczenia i nietypowe sytuacje losowo generowane (z puli ponad 60 scenariuszy) w najbliższym otoczeniu. Gracz może więc zająć się między innymi obsługą fotoradaru, ściganiem piratów drogowych, kontrolą pojazdów, łapaniem oprychów, legitymowaniem podejrzanych czy poszukiwaniem zaginionych. Podejmowane czynności wymagają często użycia odpowiednich narzędzi np. pistoletu, pałki czy kajdanek. Deweloperzy zadbali o sporych rozmiarów obszar gry oraz takie detale jak zmieniające się cykle pory dnia i nocy.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2012 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna SYMULATOR STRAŻY POŻARNEJ 2012 to propozycja niemieckiego studia VIS skierowana do graczy, którzy chcieliby poczuć się strażakami i stanąć do walki z wielkimi pożarami obiektów przemysłowych. Gra powstała we współpracy z producentem urządzeń gaśniczych marki ZIKUN. Gracz kieruje poczynaniami członka jednostki ratunkowo-gaśniczej w dużym zakładzie przemysłowym. Do jego obowiązków należy między innymi gaszenie pożarów w halach fabrycznych, ewakuowanie pracowników z zagrożonych pomieszczeń oraz eliminowanie niebezpiecznego utleniania się toksycznych substancji. Twórcy przygotowali szereg realistycznych scenariuszy zdarzeń, z którymi spotkać mogą się strażacy w tego typu miejscach. Do dyspozycji gracza oddano również rozmaite elementy wyposażenia jednostek gaśniczych – od kombinezonów ochronnych począwszy, poprzez różnego rodzaju gaśnice, aż po nowoczesny wóz z turbinowym systemem gaśniczym firmy ZIKUN. Od strony technicznej gra bazuje na rozwiązaniach zastosowanych wcześniej w innych produkcjach studia VIS. Trójwymiarowa grafika odznacza się niewielkim uszczegółowieniem. Deweloperzy pokusili się za to między innymi o zmienne cykle dnia i nocy oraz efektowne animacje ognia.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2010 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna TITANIC SYMULATOR PODWODNYCH OPERACJI to produkcja nietypowa, w której stajemy przed okazją spenetrowania głębin morskich i naocznego podziwiania spoczywającego na dnie Titanica. W trakcie gry sterujemy zdalnie podwodnym robotem badawczym. Nadrzędnym celem gracza jest fotografowanie wraku oraz zbieranie artefaktów – na przykład drobnych części statku. Za wyłowione zdobycze gracz otrzymuje pieniądze, które może wydać na ulepszenia swojej sondy. Niektóre akcesoria pozwalają zanurzać się głębiej (maksymalnie do czterech tysięcy metrów) lub przedłużają żywotność baterii robota. TITANIC SYMULATOR PODWODNYCH OPERACJI wymaga od gracza szybkiego i sprawnego operowania maszyną, ponieważ wiele zadań narzuca limit czasowy. Po wykonaniu misji istnieje możliwość swobodnego zwiedzania wraku Titanica. W trakcie gry należy uważać na wszelkie kolizje, gdyż wpływają one na funkcjonalność robota. Warto również pamiętać o żywotności baterii obsługiwanego wehikułu oraz jego ograniczonym zasięgu. Tytuł oferuje trzy poziomy trudności, które nadają się zarówno dla początkujących odkrywców, jak i koneserów podmorskich zabytków. Zmagania prezentowane są w pełnym trójwymiarze, zaś akcję możemy obserwować zarówno z aparatu sterowanego robota, jak i wielu innych ujęć kamery. Interesującym bonusem w grze są opisane historie znalezionych przedmiotów, poszerzające zakres wiedzy o Titanicu.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2013 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna SYMULATOR TRANSPORTU SPECJALISTYCZNEGO 2013 należy do cieszącego się sporą popularnością gatunku symulacji prac z użyciem ciężkiego sprzętu mechanicznego. Tym razem deweloperzy ze studia TOX SICK LABS zdecydowali się przybliżyć graczom kulisy pracy kierowców ciężarówek przewożących gigantyczne ładunki. Zgodnie z sugestią zawartą w tytule, gra pozwala spróbować swoich sił za kierownicą pojazdów wykorzystywanych w transporcie specjalistycznym. Do dyspozycji graczy oddano łącznie 5 modeli samochodów – dwie furgonetki oraz trzy ciągniki siodłowe. Te ostatnie mogą być podczepiane do wielu różnych rodzajów naczep (w tym chociażby do przewozu elementów konstrukcji elektrowni wiatrowych, maszyn budowlanych, a nawet jachtów). Zabawa polega na wykonywaniu misji, w których celem jest bezpieczne i możliwie szybkie przewiezienie ładunku na wyznaczonej trasie. Transport odbywa się m.in. z wykorzystaniem sieci połączeń autostradowych i głównych arterii komunikacyjnych, ale także na stanowiących znacznie poważniejsze wyzwanie drogach lokalnych, wąskich ulicach miast oraz często nieutwardzonych „dojazdówkach”. Podobnie jak w wielu tego rodzaju grach, system sterowania w SYMULATOR TRANSPORTU SPECJALISTYCZNEGO 2013 został mocno uproszczony. Gracz musi jednak poradzić sobie nie tylko z podstawowymi prawami newtonowskiej fizyki, ale także zmieniającymi się warunkami na drodze (np. opady deszczu), które wpływają na zachowanie się pojazdu i ciągniętego ładunku. Od strony technicznej, gra bazuje na silniku C4 Engine, który znalazł zastosowanie także we wcześniejszych produkcjach studia TOX SICK LABS. Na uwagę zasługuje opcja „wychodzenia” z pojazdów i swobodnego eksplorowania terenu z widokiem z perspektywy pierwszoosobowej (FPP).
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2009 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna TRINE to bardzo kolorowa gra zręcznościowa z elementami logicznymi, osadzona w fikcyjnym fantastycznym świecie. Za stworzenie tego dzieła odpowiada firma FROZENBYTE, która swą międzynarodową karierę producencką rozpoczęła od opracowania całkiem dobrze przyjętych tytułów SHADOW GROUNDS oraz SHADOW GROUNDS SURVIVOR. Gra przenosi nas do wykreowanego przez twórców świata fantasy, pełnego zamków oraz przedziwnych machin. Do dyspozycji otrzymujemy trójkę bohaterów: maga, złodziejkę oraz wojownika, którzy muszą uratować zagrożone przez hordy nieumarłych królestwo, wykorzystując moc tajemniczego narzędzia, zwanego TRINE. Produkcja firmy FROZENBYTE jest swoistą próbą przywrócenia do życia starych platformówek, ale jednocześnie wprowadzenia sporej ilości autorskich innowacji. Wcielając się w jedną z trzech postaci, przechodzimy kolejne poziomy, poruszając się głównie w lewo oraz prawo, niczym w starych grach platformowych. Na naszej drodze napotkamy wielu groźnych przeciwników oraz mnóstwo pułapek, puzzli, łamigłówek oraz blokujących drogę obiektów. Każda z dostępnych postaci ma unikalne umiejętności. Mag, za pomocą magii, może tworzyć przedmioty, pomagające mu w rozwiązywaniu napotkanych na drodze łamigłówek oraz forsowania przepaści, czy blokad. Złodziejka jest niezwykle zwinna i precyzyjna, więc z łatwością zaskakuje nieświadomych zagrożenia przeciwników. Wojownik natomiast dysponuje przeogromną siłą i sieje zniszczenie wszędzie tam gdzie się pojawi. Ważnym elementem zabawy jest w pełni interaktywny silnik fizyczny. Za jego pomocą możemy tworzyć i wykorzystywać rozmaite przedmioty, przydatne zarówno do rozwiązywania przygotowanych puzzli oraz łamigłówek, ale i do pokonywania groźnych przeciwników. To rozwiązanie bardzo urozmaica rozgrywkę, sprawiając także, że prócz samego skakania i walki, gra wymaga od uczestnika odrobiny kombinowania. Strona wizualna produktu na pewno spodoba się miłośnikom niezwykle kolorowych lokacji i mocno bajkowego klimatu. Autorzy wykreowali bardzo przyjemne i zróżnicowane tła, pełne szczegółów oraz soczystych barw. Kolorystyka kolejnych etapów często ulega drastycznym zmianom. W grze możemy także zobaczyć ładnie animowane postacie naszych bohaterów oraz zastępy przerażających wrogów.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2008 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna PRZYGODY KOGUTA to drugi program z serii gier edukacyjnych o wspólnym tytule ZABAWY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, za którego produkcję odpowiada firma AIDEM MEDIA. Tak jak „jedynka”, tak i opisywana odsłona została przygotowana z myślą o najmłodszych odbiorcach w wieku od 3 do 7 lat. W odróżnieniu od części pierwszej serii, w której to głównymi bohaterami byli lis i niedźwiedź, dzięki którym dzieci przeniosły się do tajemniczego lasu, „dwójka” zabiera małych graczy w bardziej przydomowe otoczenie, gdyż jej głównym bohaterem jest tytułowy kogut. Tak jak w pierwszej odsłonie, tak i tutaj maluchy bawiąc się poznają otaczający je świat w języku angielskim. Ponownie program został tak skonstruowany, że doskonale zachęca dzieci do dalszej nauki, powtórnie też twórcy zadbali o zróżnicowanie poziomu trudności rozmaitych zadań, dzięki czemu gra zapewnia zabawę zarówno trzy-, jak i siedmiolatkom. Oprócz edukacji w zakresie języka angielskiego, zabawy i zadania zawarte w grze wspomagają ogólnie tok edukacji przedszkolnej, stymulując rozwój umysłowy oraz twórcze myślenie dzieci, ćwicząc ich pamięć, spostrzegawczość oraz refleks. Ponadto ponownie program umożliwia zmianę języka gry na nasz rodzimy.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2007 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna ZABAWY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM LIS I NIEDŹWIEDŹ to pierwszy program z nowej serii gier edukacyjnych tworzonych przez firmę AIDEM MEDIA z myślą o najmłodszych. Produkt ten został dostosowany do poziomu intelektualnego dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Fabuła opisywanej produkcji przenosi małych graczy do tajemniczego lasu, pełnego sekretów, wyzwań i niespodzianek. Dzieci poprzez zabawę poznają otaczający je świat w języku angielskim. Całość została tak skonstruowana, że motywuje młodych odbiorców do dalszej nauki języka, a dzięki zróżnicowanemu poziomowi trudności gra zapewnia doskonałą zabawę zarówno trzy-, jak i siedmiolatkom. W skład programu wchodzi pięć zabaw wspomagających tok edukacji przedszkolnej, nie tylko w zakresie języka angielskiego, ale także stymulujących rozwój umysłowy oraz twórcze myślenie, ćwiczących pamięć, spostrzegawczość i refleks młodych odbiorców. Na koniec warto zaznaczyć, że program umożliwia również zmianę języka gry na nasz rodzimy.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2012 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna SYMULATOR POJAZDÓW DROGOWYCH 2012 jest rozwinięciem pomysłów z wydanej w 2008 roku gry SYMULATOR POJAZDÓW DROGOWYCH 2009. Deweloperzy ze studia LIGHTROCK ENTERTAINMENT postanowili przede wszystkim zwiększyć liczbę i różnorodność dostępnych pojazdów, a także znacząco rozbudować otoczenie wirtualnych metropolii. Podobnie jak w pierwowzorze, gracze mają okazję sprawdzić swoje umiejętności prowadzenia samochodów w wirtualnym ruchu drogowym. SYMULATOR POJAZDÓW DROGOWYCH 2012 oferuje trzy metropolie wraz z otaczającymi je terenami, co zapewnia w miarę gęstą sieć połączeń drogowych o mocno zróżnicowanym charakterze (autostrady, miejskie ulice, drogi nieutwardzone itd.). Dostępny asortyment pojazdów obejmuje zarówno standardowe auta osobowe (np. limuzyna, van, suv), jak i samochody specjalne, w tym radiowóz, ambulans, autobus, lawetę a nawet wóz kempingowy. Te ostatnie wprowadzają do zabawy dodatkowe zadania, jak chociażby dojazd do miejsca wypadku, konieczność szybkiego przetransportowania pacjentów czy parkowanie na zatłoczonych polach kempingowych. Model jazdy zastosowany w SYMULATORZE POJAZDÓW DROGOWYCH 2012 uwzględnia podstawowe właściwości fizyczne. Poszczególne modele pojazdów różnią się też takimi parametrami jak prędkość maksymalna, przyspieszenie, przyczepność i zwrotność. Twórcy zdecydowali się jednak mocno uprościć system sterowania, dzięki czemu z grą poradzą sobie nawet niedoświadczeni entuzjaści symulacji. Oprawa wizualna SYMULATORA POJAZDÓW DROGOWYCH 2012 nie odbiega jakością wykonania od wcześniejszych produkcji studia LIGHTROCK ENTERTAINMENT. Na uwagę zasługuje natomiast możliwość wyboru trybu pracy kamery (np. z fotela kierowcy lub zza samochodu) oraz zaimplementowanie podstawowych reguł obowiązujących w ruchu drogowym (m.in. ograniczenia prędkości, sygnalizacja świetlna, pierwszeństwo przejazdu).
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2004 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna Kontynuacja SYBERII, tytułu, którego nie trzeba nikomu przedstawiać – zdecydowanie najlepszej gry przygodowej ostatnich lat, wybranej przez wszystkie serwisy zajmujące się grami „najlepszą przygodówką roku 2002”. Scenariusz do gry, podobnie jak do jej poprzedniczki, napisał znany francuski pisarz i artysta Benoit Sokal, brał on też czynny udział w pracach developerskich. Fabuła drugiej SYBERII jest kontynuacją wydarzeń opisanych w części pierwszej - sam Sokal przyznaje, iż pierwotnie powstała jedna opowieść, którą potem podzielono na dwie części: SYBERIA i SYBERIA II. Wszystko zaczyna się dokładnie w tym miejscu gdzie skończyła się akcja pierwszej SYBERII, tj. w rosyjskim mieście Romansbourg. W tej części głównymi postaciami są Kate i Hans, w przygodach towarzyszy im też mechaniczny Oscar. Tym razem Kate decyduje się podążyć śladem Hansa powodowana wyłącznie swoim osobistym pragnieniem, pozostawiając za sobą sprawy rodzinne, pracę, itp. Staje się jego towarzyszką i pomaga mu odkryć zagadkę mamutów. Największą zmianą w stosunku do części pierwszej, naturalnie poza fabułą, jest jakość grafiki oraz ożywienie gry i zwiększenie dynamiki rozgrywki. Dodanych zostało szereg nowych efektów graficznych, jak: dynamiczne cienie czy animowany śnieg, akcja rozgrywa się w całkowicie nowych lokacjach (głównie na otwartej przestrzeni), otoczenie nie jest tak puste jak poprzednio, spotkamy więcej ludzi i postaci pobocznych (w tym ponad 25 postaci ludzkich i 10 zwierzęcych), więcej jest też scen dramatycznych. Gra wyjaśnia również szereg niewyjaśnionych wątków z części pierwszej. Fabuła rozgrywa się w czterech lokacjach. Pierwszą jest miasto Romansbourg, następnie akcja prowadzi bohaterów do lokacji zwanej Great North Passage, trzecią jest wioska Youkol, a czwarta to sama, pokryta lodem Syberia.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności