TWO WORLDS 2.iso.006
-
13 Dzielnica -
13 dzielnica Ultimatum -
Agenci Bardzo Specjalni -
American Pie 3 -
American Pie 4 -
American Pie 5 -
American Pie 6 -
Aplikacje na Komórkę -
Asystent Wampira -
Batman Mroczny Rycerz -
BloodRayne -
Dr. House Sezon 1 Lektor pl -
Dr. House Sezon 2 Lektor pl -
Dr. House Sezon 3 Lektpr pl -
Dr. House Sezon 4 lektor pl -
Dr. House Sezon 5 Lektor pl -
Dr. House Sezon 6 Lektor PL -
Dr. House Sezon. 7 Lektor PL -
FILMY 3D -
Iron Man -
Iron Man 2 -
Kroniki Riddicka -
Leon Zawodowiec 1994 -
Nasza Niania jest agentem DUBBING -
Niepowstrzymany -
Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata -
Pitch Black -
Portal 2 PL 2011 -
Resident Evil 1 Domena Zła -
Resident Evil 2 Apokalipsa -
Resident Evil 3 Zagłada -
Resident Evil 4 Afterlife -
Sala Samobójców DVDRip -
Serliale Lektor PL -
Stare Wygi -
Transporter -
Transporter 2 -
Transporter 3 -
Triple X ( xXx ) -
Triple X 2 ( xXx 2 ) -
True Blood Sezon 1 Lektor PL -
True Blood Sezon 2 Lektor PL -
True Blood Sezon 3 Lektor PL -
TWO WORLDS 2 (PL) -
Underworld -
Wanted -
Weekend -
We-Travel0.9.12Full + mapa PL 2010 (dokladna) -
Wojna Polsko - Ruska -
World of Warcraft Cataclysm
Druga część gry cRPG Two Worlds autorstwa polskiego studia developerskiego Reality Pump.
Druga odsłona gry cRPG polskiej produkcji, zatytułowanej Two Worlds. Twórcy z Reality Pump postarali się przede wszystkim poprawić elementy związane z interaktywnością świata przedstawionego oraz systemem walki wręcz, uzupełniając dodatkowo znaną z pierwszej części programu rozgrywkę szeregiem nowatorskich rozwiązań i pomysłów.
Akcja Two Worlds II rozpoczyna się w pięć lat po wydarzeniach z części pierwszej. Krainą Antaloor rządzi mroczny Gandohar, władca niezwykle skory do eksperymentów z czarną magią. Swą moc czerpie z duszy Kiry, siostry głównego bohatera, która pozbawiana energii z każdym dniem coraz bardziej słabnie. Nasz podopieczny nie może jej niestety uratować, gdyż ostatnia taka próba zakończyła się pojmaniem go i osadzeniem w lochu. Tu śmiałek odsiaduje swój wyrok, cierpiąc przy tym regularne tortury i nie mając nadziei na poprawę swego losu.
Sytuacja zmienia się, gdy więzienie zostaje zaatakowane przez grupę orków, dowodzonych przez Smoczą Królową. Napastnicy w mgnieniu oka docierają do celi, gdzie przebywa bohater, uwalniają go, po czym bez wahania oferują sojusz. Niegdysiejsi wrogowie chcą, byśmy przyłączyli się do nich i pomogli wydrzeć Antaloor z rąk Gandohara. W ten sposób nie tylko rozprawimy się z całym złem tego świata, ale być może uratujemy także siostrę, której siły są już na wyczerpaniu.
Do najciekawszych innowacji Two Worlds II względem pierwowzoru z pewnością możemy zaliczyć znacznie większą swobodę poruszania się głównej postaci. Świat możemy przemierzać nie tylko piechotą, lecz również konno, a także przy pomocy teleporterów czy nawet łodzi. W grze zwiedzimy wiele nowych lokacji, jak na przykład tropikalną dżunglę czy gorącą sawannę. Oczywiście nie zabraknie charakterystycznej dla tych terenów flory i fauny - natkniemy się na nosorożce, strusie, gady oraz wiele innych dzikich zwierząt, których próżno byłoby szukać w pierwszym Two Worlds.
Autorzy postanowili usprawnić interakcję naszego bohatera z otaczającym go światem. Wieloma występującymi w świecie gry obiektami możemy swobodnie manipulować i użytkować je na różny sposób, w zależności od konkretnej sytuacji. Porozrzucane po świecie gry skrzynie, beczki, pudła itp. możemy, przy odrobinie siły i inwencji, wykorzystywać np. jako oręż w walce albo jako przedmioty użytkowe, które pozwolą nam dostać się do miejsc pozornie trudno dostępnych. Zmianom uległ także model walki, który rozszerzono o możliwość aktywnego blokowania ciosów, co doskonale zwiększa liczbę możliwych do zastosowania taktyk bojowych. Warto również napomnieć o całkiem nowym systemie magii i tworzeniu własnych, niezliczonych kombinacji, czarów, które to odpowiednio wykorzystamy do walki z konkretnymi przeciwnikami.