Systemy Mikroprocesorowe - Mikrokontrolery.pdf
-
2008 -
2009 -
2012 -
Akompaniament -
Alfanumeryczne -
AN. MATEMATYCZNA -
Analogowa -
Brain! -
Burnout Paradise Soundtrack -
Classic -
Crashday Mapy i tilesety -
Criterion Games -
cw 2 -
Cyfrowa -
ćwiczenie 2 -
El. praktyczna -
Elektronika Praktyczna -
elektrotechnika -
INFORMATYKA -
instrukcje -
Jamaican Trip -
Lab Inżynierii Materiałowej -
Materiały -
Mikroprocesory -
MSiA -
Muzyka -
OiS -
Peja - Reedukacja (2011) -
Peja mieszanka -
podst. informatyki -
podst. programowania -
Prog. Obiektowe -
Projekt SiSŚ -
Rock -
Różne -
SEM V -
Sezon I -
Sezon II -
Sezon III -
Sezon IV -
Sezon V -
Stare -
STARGUARDMUFFIN-Ziemia Obiecana -
Supernatural -
Systemy -
Terry Pratchett -
The sims 2 oraz Dodatki i Akcesoria -
UE -
WdWŻ -
Wyświetlacze

Książka przedstawia grupę kontrolerów w obudowach ośmiowyprwadzeniowych. Wbrew pozorom obecnie nie jest to mała grupa. W pracy znajduje się pełny opis pięciu mikrokontrolerów, które zostały zbudowane na podstawie jednostki centralnej AVR. Niektóre potrafią zaskoczyć swoimi możliwościami. Odnosi się wrażenie, iż zostały opracowane do znacznie poważniejszych zadań niż wskazywałaby na to liczba wyprowadzeń.

It is not true that assembly language is more complicated or not as easy to understand than other languages. Learning assembly language for whatever hardware type brings you to understand the basic concepts of any other assembly language dialects. Adding other dialects later is easy. As some features are hardware-dependent optimal code requires some familiarity with the hardware concept and the dialect. What makes assembler sometimes look complicated is that it requires an understanding of the controller's hardware functions. Consider this an advantage: by learning assembly language you simultaneously learn more about the hardware. Higher level languages often do not allow you to use special hardware features and so hide these functions.