Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
Cornellia
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Mieszko

widziany: 22.09.2024 15:49

  • pliki muzyczne
    3514
  • pliki wideo
    88075
  • obrazy
    14109
  • dokumenty
    4616

117421 plików
33016,98 GB

Ukryj opis
FolderyFoldery
Cornellia
!!!JAK POBIERAC ZA DARMO
Audiobooki
BBC (1208)
ebooki
 
Filmy
 
Filmy Popularno-naukowe
 
Filmy z wyjazdów
 
Galeria
 
Groch z kapustą
Kolejnictwo
 
2010.03
2011.03
2011.04
2011.05
2011.06
2011.07
2011.08
2011.09
2011.10
bahn zach
Bombay Railway
Brytyjskie koleje
CabRide
CIEKAWOSTKI KOLEJOWE h - 123
Dworce i Stacje Kolejowe-Polsk a(również nieczynne)
Eisenbahn Romantik
European Railway Journeys -- 6x
Great British Railway Journeys - Series 1
Great British Railway Journeys - Series 2
-Historia kolei
 
HISTORIA KOLEI
Katastrofy kolejowe
 
Wypadki kolejowe
Kolej Soller
Kolej Soller(1)
Kolej Transsyberyjsk a i BAM
Koleją przez świat
Koleje na swiecie
Koleje na świecie
Koleje Wąskotorowe
Makiety kolejowe
Malownicze trasy kolejowe
Malownicze trasy kolejowe - BBC
Najpiękniejsze linie kolejowe Europy
Najpiękniejsze trasy kolejowe
Największe z największych - pociągi
Najwspanialsze trasy kolejowe Europy
NIESAMOWITE POCIĄGI
Niezwykłe pociągi
Niezwykłe podróże koleją
 
Seria 7
Niezwykłe podróże koleją (Amazing Train Journeys)
Niezwykłe podróże kolejami
 
Nowa Zelandia
Podróże kolejami szwajcarski mi
Niezwykłe podróże kolejami Australii (Great Scenic Railways-Austr alia)
P.K.P
 
P.K.P
P.K.P(1)
Parowozy
 
VIDEO
Zdjęcia Parowozów
Pociągiem dookoła świata
Podróże koleją - Australia
Podróże kolejami po USA
Podróże kolejami szwajcarskimi
 
Podróże kolejami szwajcarski mi
Podróże po Nowej Zelandii i Australii
Podróże po Polsce
Polskie dworce PKP
Sekrety kolei
Stacja Australia
Stacja Kanada
VIDEO
Wspaniałe szlaki kolejowe przedwojennej Europy 2013
Krajoznawczo - przyrodnicze
 
Kulinarne
 
Malarstwo, rzeźba
 
Wielcy Malarze (34 odc.)
MAPY
 
Atlas Historyczny Świata
MUZYKA
 
Audio
 
Video
-Odkrywanie Podkarpacia
Planete
Pociągi
Prywatne
Różne pomieszane
Rozrywka
 
seriale
Seriale polskie (2123)
Seriale zagraniczne
 
Teatr (2992)
Tygrys
Zachomikowane
Zdrowie
ĆWICZENIA NA KRĘGOSŁUP
Lecznicze zioła
Pokazuj foldery i treści
« poprzednia stronanastępna strona »
  • 303,9 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowano 21 luty 2020 r.

Kuracyja
7,31 tys. subskrypcji
WESPRZYJ
SUBSKRYBUJ
Tym razem o katastrofie, która p a r a d o k s a l n i e nie wydarzyła się z winy PKP, a ze zwyczaj-nego zbiegu okoliczności.

Karol Niespodziański5 dni temu
Oglądając Twoje wszystkie filmy o czarnych dniach kolei stwierdzam 2 sprawy: 1.rewelacyjnie opowiadasz o tym. Szacunek za wkład, pracę i widzę! O tym się nie mówi 2. Wyjaśnij proszę (sam wywodze się z lotnictwa więc nie znam słów) co znaczą te skróty który mi operujesz w filmach.

z chomika megur

  • 213,0 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowano 21 luty 2020 r.

Kuracyja
7,31 tys. subskrypcji
WESPRZYJ
SUBSKRYBUJ
Czyli o prawdziwych winnych katastrof w Babach i Szczekocinach.
DawidS1 tydzień temu
Nie tylko do Sądu Najwyższego szło się z wnioskiem kasacyjnym. ZZM poszedł z tym również do Strasburga a nawet wynosił o ułaskawienie maszynisty.


st440011 tydzień temu
Tomka G.maszynistę z Bab znam osobiście,jeździł zemną za pomocnika przed moim odejściem na emeryturę dostał dekret maszynisty.Jego proces jest dowodem na to żeby z kastą zrobić porzą-dek

michał uljasz1 tydzień temu
Słowo defekt...klucz..sam pracuję jako maszynista i pamiętam jak SBL Skierniewice Żyrardów nie działały i pamiętam jak SOKI zabraniali dostępu do szaf .... bo z plk-ki chcieli to wyciszyć.
Romek R1 tydzień temu
Proszę sobie wyobrazić trzy symulacje 1 wjazd na stój 2 wjazd do stacji ze zmiejszona prędkością 3 wjazd do stacje na sygnał pomarańczowy ciągły Który wariant oceniając miejsce wykolejenia najbardziej pasuje do obrazu po wykolejeniu Roman Rabiniak


Romek R1 tydzień temu
Zdumiewa mnie twierdzenie ze wszystkie urządzenia w Babach działały prawidłowo . W dniu ka-tastrofy poć. 14101 około cztery godz wcześniej prowadziłem poć. 61104 w kierunku W-wy . Wjazd do stacji Baby miałem na sygnał pomarańczowy ciągły . Będąc na wysokości nastawni sły-szę w radiotelfonie słowa " trzeba mówić że wygasł semafor "odpowiedziałem - wjazdowy mia-łem ciągle pomarańczowy i tylko tyle i po chwili wyjazdowy semafor z czerwonego zmienił się na zielony i zacząłem przyśpieszać. Pomyślałem sobie który semafor wygasł - jeśli wyjazdowy to może tylko na pulpicie bo ja nie zauważyłem żeby wyjazdowy przed wyświetleniem zielonego światła był podany tzn zezwalajacy i na chwilę wygasł . Jeśli nadający ten komunikat to dyżurny w Babach i nadawca treści miał na myśli semafor wjazdowy to mamy ujawnione dwie usterki . Mam na myśli dwie usterki - na sali sądowej powiedziano ze były ciemne odcinki odcinki zbliża-nia ioddalania a druga w moim domyśle to brak przewodowej łączności czujnika wygaszania wjazdowegozz polpitem Widoczność poć od Piotrkowa ogranicza budynek stacyjny . Maszynista widzi nastawnie dopiero gdy jest przy końcu peron ów to jest od wjazdowego co najmniej 300 m . Od chwili zobaczenia nastawni do komunikatu radiowego minęło kilka sekund - moźe 80 m może mniej . Moje przemyślenia mogą nie mieć zwiazku z usterkami jeśli nadawcą był ktoś na szlaku . Sumienie prokuratora jest obciążone i On o tym wie Emerytowany maszynista

z chomika megur

  • 249,2 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowano 21 luty 2020 r.

Kuracyja
7,3 tys. subskrypcji
SUBSKRYBUJ
Wersja oryginalna odcinka drugiego, dotyczącego katastrofy w Ursusie.

Kuracyja
3 dni temu
Dobra, bo tyle razy pytacie i pytacie, że muszę to napisać i poprzypinać pod każdym filmem. 1) Będą Miały. 2) Będą Długołęka, Otłoczyn i Osieck (dokładnie w takiej kolejności). 3) Będą obie białostockie (1989 i 2010).


Kuracyja
1 miesiąc temu (edytowany)
Dobra, pora na parę słów wyjaśnienia: Film dostał copyright claim za fragment Wiadomości o katastrofie i jest zablokowany m.in. w USA. [Edit: wyjaśniło się, Crowley Media wygooglujcie.] Odcięli mi tym samym zarabianie na reklamach, ale już diabli z tym, mam tipanddonation w opi-sie więc mi to lotto. Czas, jaki mi zajęło zrobienie filmu, był tak długi właśnie z powodu... braku jakichkolwiek materiałów: jak wpiszecie "szczekociny katastrofa" w youtube, to wyskoczy wam lawina filmów; gdy z kolei wpiszecie "katastrofa kolejowa w ursusie" to nie pojawi się praktycz-nie nic oprócz rzeczonego materiału Wiadomości i mojego filmu. Z samej katastrofy zachowały się co najmniej dwa zdjęcia i materiał w Wiadomościach, jak i opis w książce Reszki. Poza tym - nie ma NIC. Nadal uważam, że warto było się namęczyć.

mklukasz1 tydzień temu
info 12/2019 "Tomasz Ziomecki prowadzi pociągi Kolei Mazowieckich od 2015 r. W swojej pracy udowodnił, jak ważna jest spostrzegawczość i szybka analiza sytuacji, identyfikując niebezpieczne zdarzenie. Podczas pełnienia służby, stojąc na przystanku Warszawa Powiśle (w kierunku War-szawy Wschodniej), maszynista zaobserwował, że semafor wskazuje mu sygnał „STÓJ”. Po dłuż-szym postoju skontaktował się z dyżurną ruchu, która zezwoliła na jazdę z podwyższoną czujno-ścią, tzw. „na widoczność”. Okazało się, że kolejny semafor wskazywał już sygnał zezwalający na jazdę. Tomasz Ziomecki ruszył, ale do końca zachowując szczególną czujność, nie opierając się tylko i wyłącznie na wskazaniu semafora zezwalającego na jazdę, mając w pamięci poprzedni se-mafor, który wskazywał „STÓJ”. Po wyjeździe z łuku tuż przed peronami stacji Warszawa Sta-dion zauważył, że skład przed nim właśnie minął semafor wjazdowy stacji Warszawa Wschodnia, co oznacza, że wskazania poprzedniego nie mogły być prawidłowe. Natychmiast zareagował i zgłosił ten fakt dyżurnej ruchu. Zdarzenie stanowiło bezpośrednie zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu kolejowego."

z chomika megur

  • 29,9 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowano 09 luty 2020 r.

Kacper Kacperek11 miesięcy temu
Wczoraj także mi się zdarzyło


Kacper Kacperek9 miesięcy temu
W Ak stałem chyba pod sem h106 dyżurny powiedział malwaisti mechanika żeby ominął s1 za-pomniał ułożyć zwrotnicy i skierował na mnie mu udało się zatrzymać przed zwrotnicą łukową później mechanik Klimek odjazd miał i wykoleił się ze mną powód:złe ustawienie zwrotnic to czołowe zderzenie en57 ja miałem en57-001 a on niewiem
iksdos amxx1 rok temu
W dużym skrócie: doszło do rozprucia zwrotnicy 3/4 przez co IR nie miał fizycznie prawa wje-chać na prawy tor. W tym samym czasie Gdy dyżurny ruchu układająca zwrotnice zauważył brak kontroli położenia i dał S1 (stój) dla TLK i wyszedł z posterunku na 7 min sprawdzić zwrotnice, jednak TLK się nie zatrzymał, ponieważ dyżurna ruchu ze Sprowy nadała Sz (zastępczy) w ten sposób pociągi były na jednym torze

z chomika megur

  • 270,3 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowano 11 luty 2020 r.

Kuracyja
5,13 tys. subskrypcji
WESPRZYJ
SUBSKRYBUJ
Prawdopodobnie pierwszy taki film w takiej konwencji o katastrofach kolejowych w Polsce. Ko-lejka jest spora.

z chomika megur

  • 60,0 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowany 20.03.2013
Katastrofa kolejowa pod Otłoczynem -- czołowe zderzenie pociągu osobowego relacji Toruń Główny -- Łódź Kaliska z pociągiem towarowym relacji Otłoczyn -- Wrocki, na odstępie Otłoczyn -- Brzoza Toruńska, do którego doszło 19 sierpnia 1980 około godziny 4:30.
W katastrofie śmierć poniosło 65, rannych zostało 66 osób, z których dwie zmarły w szpitalu w następstwie odniesionych obrażeń.
Pod względem liczby osób, które poniosły śmierć, była to największa katastrofa w powojennej historii polskiej kolei.
Według klasyfikacji wypadków i wydarzeń kolejowych, wypadek ten został uznany według przepisów R-3 o prowadzeniu dochodzeń powypadkowych do kategorii 106 za niezatrzymanie się pociągu (pojazdu pomocniczego) przed sygnałem „Stój", w miejscu, gdzie powinien się zatrzymać, albo uruchomienie pociągu (pojazdu pomocniczego) bez wymaganego zezwolenia. Zgodnie z taką kategorią podejmowane były przewidziane przepisami czynności wyjaśniające okoliczności wypadku.
Mirek Torowy 10 miesięcy temu
W filmie podają - skład towarowy 16 węglarek. Artur Kamiński podaje że widział wozy pancerne czyżby to był eszelon ?
Artur Kamiński 2 lata temu
Byłem tam i widziałem prawdę. Miałem wtedy 12 lat. Wzywała mnie nawet w 1980 dyrekcja do szkoły na dywanik, abym milczał. Czy nadal mam milczeć? Trzymałem to w sobie przez tyle lat. Ten smród i nieposkładane zwłoki na noszach, oraz części z różnych ciał. Rozgardiasz. Wozy pancerne...! Jakie...? Tam nie było składu węglowego....

z chomika megur

  • 73,2 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowany 06.06.2015

z chomika megur

  • 173,5 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowano 8 paź 2013
Przekaż dowolna darowiznę dla wstawiającego ( tylko 2 kliknięcia )
►►►►►► ◄◄◄◄◄◄
Rekonstrukcja największej katastrofy kolejowej ostatnich lat w Europie. 24 lipca 2013 roku w Santiago de Compostela rozpędzony pociąg pasażerski wykoleił się tuż przed dotarciem do celu. Zginęło 79 osób, a 178 zostało rannych. Santiago de Compostela to jedno z najczęściej odwiedzanych miejsc pielgrzymkowych na świecie. Pielgrzymami byli również pasażerowie feralnego kursu. Do katastrofy doszło, gdy pędzący 192 km/h pociąg wykoleił się na zakręcie, gdzie obowiązuje ograniczenie prędkości do 80 km/h. Zdarzenie zostało sfilmowane przez kamery. Drobiazgowo przedstawione zostaną wszystkie czynniki, które doprowadziły do wypadku. Wypowiedzą się świadkowie tragedii, ratownicy oraz eksperci.
81Pawcio81
4 dni temu

Okropnie nudny ten materiał.Przez pół filmu pokazują ten filmik z kamery i gadają że wypadł bo za szybko jechał, tłumacząc że siła odśrodkowa go wyrzuciła bo za szybko jechał i go siła odśrodkowa wyrzuciła bo podniosło koła z jednej strony bo za szybko jechał i siła odśrodkowa-tu filmik z kamery- i jak widać siła odśrodkowa wyrzuciła pociąg bo za szybko jechał-animacja-za szybko jechał.

z chomika megur

  • 2,9 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowano 25 lip 2013
Wyjątkowej wagi dokument: kamera zainstalowana tuż nad torami dokładnie zarejestrowała przebieg...

euronews: zrozumiec biezace wydarzenia.
Sukskrybuj najchetniej ogladany telewizyjny kanal informacyjny w Europie:http://eurone.ws/14s9eEe
euronews jest nadawany w 13 innych jezykach.

http://pl.euronews.com/2013/07/25/nag...

Wyjątkowej wagi dokument: kamera zainstalowana tuż nad torami dokładnie zarejestrowała przebieg katastrofy w Santiago de Compostela.

Najpierw wykoleja się jeden z wagonów znajdujących się tuż za lokomotywą, wagon ten pociąga natychmiast za sobą samą lokomotywę oraz wagony w dalszej części składu i wreszcie cały pociąg. Potężna masa rozpędzonego pociągu w nieopisanym chaosie przewraca się i uderza o mur biegnący wzdłuż torów.

Według najnowszych doniesień, spośród 222 pasażerów pociągu z Madrytu do Ferrol, w katastrofie zginęło 78 osób, a co najmniej 140 odniosło rany. Liczby te pokazują, jak potężna była niszczycielska siła uderzenia. Nikt bowiem, lub niemal nikt, nie wyszedł z wypadku bez szwanku.

Hiszpański sekretarz stanu do spraw transportu powiedział w pierwszych godzinach po katastrofie, że jej przyczyną mogła być nadmierna prędkość. Pokazany przez nas film zdaje się potwierdzać tę hipotezę. Na widzianym tu zakręcie prędkość jest ograniczona do 80 kilometrów na godzinę. Pociąg jechał ponad dwa razy szybciej, od 180 do 190 kilometrów na godzinę.

Prezes hiszpańskiej kolei Julio Gomez-Pomar Rodriguez wykluczył problem techniczny. Dodał, że skład przeszedł przegląd tego samego rana. Najbardziej prawdopodobny jest zatem błąd ludzki.

z chomika megur

  • 7,9 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowano 25 lip 2013POWROTTATY
3 miesiące temu

200 km/gd zamiast 100km/gd; 80 osób zginęło a cymbał (kierowca) przyżył. No, jeszcze się chwalił że jecha na 200km/gd na necie.
POWROTTATY
3 miesiące temu
w odpowiedzi na komentarz, który napisał(a) mlecz111

Dziennikarze znalazli na fejsbuku jego konto gdzie wchalił się że jecha na 200km/gd : teraz jest w areszcie
Moszne Srakberg
3 miesiące temu
w odpowiedzi na komentarz, który napisał(a) mlecz111

Allumbradors parcho-mafia zapewni mu wolność i bezkarność:).Wykonal robote i syjo-masoni są zadowoleni.Nie sądzę,żeby byłtumanem bez wyobraźni i nie zdawał sobie sprawy ze skutków zwiększenia prędkości,zwlaszcza,że na kolei obowiązuje surowa dyscyplina,a nawet brak możliwości przekraczania prędkości.Nie wiem jaki na tym odcinku obowiązywal limit,ale musiał go przekroczyć znacznie.Teraz czekać na kolejny polski,kolejowy mord rytualny.

z chomika megur

  • 71,0 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowano 2 mar 2013
Film przedstawia symulację wydarzeń poprzedzających katastrofę kolejową pod Szczekocinami 3.marca 2012, w sposób chronologiczny. Powstał na podstawie raportu Państwowej Komisji Badania Wypadków Kolejowych.
Zestawienie składów w dn.3.03.2012:
IR 13127/6: ET22-1105 2-2-2-2
TLK 31100/1: EP09-035 2-2-2-1-BAR-1-2.
Dla bardziej realnego wyglądu symulacji (oświetlenie przedziałów) wagony kl.2 poc.TLK 31101 zastąpiłem wagonami 1.klasy.

z chomika megur

  • 64,0 MB
  • 27 sty 21 14:24
Opublikowano 13 wrz 2011
Program TVN "UWAGA" ||| Dla mnie osobiście sprawa jest bardzo podejrzana. Żaden Maszynista nie jedzie "pod kreskę" 118km/h gdy wie, że rozjazd ma na bok i to tym bardziej rozjazd na 40km/h...
• tmechatronik 1 rok temu
@soberek, pytanie dlaczego miałby od razu polecieć ze stołka p. Massel? Zaniedbania na kolei to nie rok czy dwa wstecz a całe lata. Tym tokiem rozumowania powinno się pozamykać wszystkich dotychczasowych ludzi odpowiedzialnych za kolej po 89r. W tym przypadku od razu zamknięto Maszynistę bo inaczej jakby zaczęto grzebać w ludziach z PKP PLK to nie jedna główka by poleciała… Najłatwiej obwinić Maszynistę… Powinno się ostro zabrać za PLK. P. Massela wywalisz a na dole i tak będzie po staremu
• deSmokeMan 3 tygodnie temu
ale zgadzam się żę maszynisty prokurator nie powinien aresztować jak zwykłego bandytę .to skandal . ale w naszym kochanym kraju za mniejsze głupstwa z uczciwych ludzi robi się kryminalistów a prawdziwi kryminaliści chodzą wolno.ŻYCIE
• Wojciech Raczyński 5 mies. temu
Ludzie wykonują swoją robotę najlepiej jak potrafią, a potem w telewizorze robi się z nich przestępców. Kurwa jakie czasy !
• 87DawidS 6 mies. temu
NIE WIERZĘ W WINĘ MASZYNISTY!!! c.d.
...Pociąg już jechał torem lewym Maszynista jadac w obok robót musiał się spodziewać że bedzie zjeżdżać z powrotem na prawy tor - wiec to Mnie najbardziej dziwi ze nie spojrzał na semafor.Dlatego też nie wierze w jego winę
• 87DawidS 6 mies. temu
NIE WIERZĘ W WINĘ MASZYNISTY!!!
Co z tego że Maszynista miał zmniejszyć predkość do 40 km/h tylko czy Prokuratura sprawdziła i potwierdziła że semafor wjazdowy i ostatni SBL wskazywały prawidłowe sygnały?Nie wierzę w to równiez dlatego poniewaz jechał torem lewym- więc taka sytuacja była do przewidzenia że bedzie gdzieś zjezdżał z powrotem na prawy gdyby było odwrotnie to jeszcze jeszcze ale to nie sa lata 90 gdzie rozkład sie prawie nic nie zmieniał i jeździło się na pamieć.

z chomika megur

  • 4,1 MB
  • 27 sty 21 14:24

z chomika megur

  • 12,6 MB
  • 27 sty 21 14:24
Katastrofa kolejowa pod Szczekocinami - 16 ofiar śmiertelnych, 56 ciężko rannych

04.03.2012

Tak się kończy gdy obywatele tolerują nieudaczników i gamoni na wysokich stanowiskach. Tak jak przygotowali podróż delegacji do Smoleńska tak samo przygotowują podróże pociągów. Gdy malarz kominów zostaje premierem, psychiatra ministrem obrony narodowej, model ministrem transportu, ZOMO-wiec szefem POlicji, itd. to sytuacja nie może wyglądać inaczej. Ci, którzy tak cieszyli się z katastrofy smoleńskiej, powinni wiedzieć, że ci gamonie zagrażają bezpośrednio ich życiu i zdrowiu. W ostatnich dniach potwierdziła to afera z zatrutą solą i ta tragiczna katastrofa kolejowa pod Szczekocinami. W imię własnego bezpieczeństwa obywatele natychmiast powinni odsunąć tych szubrawców od władzy i osądzić aby nikomu już nie zagrażali.

Tutaj można poczytać informacje z forum kolejowego, informacje z BBC i CNN

Poniżej materiały filmowe z wp.pl i onet.pl

z chomika megur

  • 15,1 MB
  • 27 sty 21 14:24

z chomika megur

  • 23,0 MB
  • 27 sty 21 14:24

z chomika megur

  • 6,4 MB
  • 27 sty 21 14:24

z chomika megur

  • 30,9 MB
  • 27 sty 21 14:24

z chomika megur

  • 4,2 MB
  • 27 sty 21 14:24

z chomika megur

« poprzednia stronanastępna strona »
Dodaj plikDodaj plik
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    33
  • pliki muzyczne
    0

33 plików
2,41 GB




Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (28)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (28)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności