Painkiller-Hell Wars.part01.rar
-
American Chopper 2 Full Throttle Xbox -
American Chopper Xbox -
American Pie 1,2,3,4,5,6,7 -
Area 51 Xbox -
AUDIOBOOKI -
Batman -
Dr.House -
Dreamcast -
Droga bez Powrotu 1,2,3 -
Gra o tron - Lektor PL -
Hannibal Lecter 1,2,3,4 -
Harry Potter Kolekcja -
Kickbokser 1,2,3,4,5 -
Koszmar z Ulicy wiązów - Seria -
Lilo i Stitch 1,2,3,4 -
Ojciec Chrzestny 1,2,3 -
Okładki z gier PSP -
Omen 1,2,3,4 -
Oszukać przeznaczenie 1,2,3,4 -
Pacyfik -
Piraci z Karaibów 1,2,3,4 -
Programy do PSP -
PSP -
PSP Filmy Lektor -
PSP Seriale -
Resistance Retribution PSP -
Sezon 1-Lektor PL -
Softy -
Spartacus Gods of the Arena - Lektor PL -
Spartacus Gods of the Arena-Napisy PL -
Spartakus Blood and Sand-Lektor PL -
Spartakus Blood and Sand-Napisy PL -
Straszny Film 1,2,3,4,5 -
STREFA XXX -
Szklana pułapka 1,2,3,4 -
Taxi 1,2,3,4 -
Terra nova -
The Walking Dead - Lektor PL -
Wysłannik piekieł - 1 - 8 -
zabójcza pamięć -
Zaćmienie -
zaginiony symbol. Dan Brown -
Zajdel Janusz - Cylinder van Troffa -
Zajdel.Janusz-Cylinder.van.Troffa -
Zbigniew Herbert - Wiersze [Zlotopolsky] -
Zhou Wei Hui - Szanghajska kochanka -
zielona mila -
Zmierzch -
znachor -
Zwodniczy punkt
People Can Fly ( producent )
Dreamcatcher / The Adventure Comp. ( wydawca )
gry akcji ( FPS )
25 lipca 2006 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
25 lipca 2006 ( data premiery w USA ) (NTSC)
XBX zobacz na: PC
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: Internet / link-kabel liczba graczy: 1-16
wymagania wiekowe: 18+
Debiut deweloperski polskiego teamu People Can Fly, który zyskał uznanie zarówno w Europie, jak i za oceanem. Strzelanina FPP, w której bohater przedziera się przez 19 wielkich poziomów wypełnionych po brzegi sługami zła, by na samym końcu zmierzyć się z samym księciem ciemności – Lucyferem.
„Painkiller”, debiut deweloperski polskiego teamu People Can Fly, zyskał duży rozgłos wśród miłośników strzelanin FPP. Gra zdobyła uznanie nie tylko w Europie, ale także za oceanem, gdzie wiele renomowanych serwisów wystawiło jej bardzo wysokie noty. Po okresie katowania tytułu przez brać PC-tową przyszedł czas na użytkowników konsol, a konkretnie Xboxa.
Bohaterem „Painkillera” jest niejaki Daniel Garner, pechowy uczestnik wypadku drogowego. W wyniku kolizji ponosi śmierć na miejscu, lecz na tym zdarzeniu historia się nie kończy, lecz dopiero zaczyna. Po gwałtownym zejściu dusza Garnera ani nie wpadła w łapy szatana, ani nie zapukała do bram nieba. Niestety, Daniel nie zazna spokoju przed wypełnieniem zadania. Został bowiem wybrańcem, wojownikiem mającym stanąć do walki przeciwko samemu księciu piekieł – Lucyferowi. Zanim jednak dobierze mu się do skóry, musi zaliczyć 19 wielkich poziomów wypełnionych po brzegi sługami diabła: demonami, nieumarłymi, kapłanami ciemności, rycerzami zombie itd.
Przed rozpoczęciem zabawy gracz wybiera jeden z czterech poziomów trudności, określających głównie liczebność i zachowanie się nieprzyjaciół. Na niskich poziomach wrogów jest niewielu i nie są zbyt rozgarnięci, ale na wyższych są liczniejsi i znacznie mądrzejsi. Przygwożdżeni ogniem, potrafią się wycofać, przegrupować i zaatakować większymi siłami. Wyposażenie Garnera jest adekwatne do szerzonej demolki: pięć rodzajów broni, z których każda posiada dwa tryby prowadzenia ognia. Dodatkowo gracza wspomagają odnalezione zbroje, skrzynki z amunicją, czaszki rozszerzające możliwości broni, złoto itd. Z zabitych wrogów ulatują dusze, które należy zbierać (regenerują energię), a za każdą zgromadzoną setkę bohater przeistacza się w demona zniszczenia, zmiatającego wszystko na swej drodze. Przejście poziomów w pewien określony sposób nagradzane jest złotymi lub srebrnymi kartami Tarota, będącymi kolejnymi „wspomagaczami”, rozbudowującymi możliwości wybrańca i dającymi mu dodatkowe moce.
Oprawa graficzna „Painkillera” wykreowana została na autorskim silniku PAIN Engine. Lokacji jest wiele i są bardzo zróżnicowane (cmentarz, katakumby, katedra, więzienie, bagno, zamek, stacja kolejowa, ruiny, miasto na wodzie, piekło i inne), uwagę przyciągają wysokiej jakości tekstury, dynamiczne oświetlenie i cieniowanie oraz szereg innych ciekawych efektów. Bardzo dobrze wyglądają postaci, zbudowane z 3-4 tysięcy polygonów (bossowie mają nawet 8 tysięcy). Proces animowania oraz programowania fizyki oparto na silniku Havok 2.0, użyto również popularnej ostatnio technologii ragdoll, odpowiedzialnej m.in. za kolizje i realistyczne upadki ciał.
Jak w każdej strzelaninie FPS, tak również w „Painkillerze” zaimplementowano tryb multiplayer. W kilku standardowych trybach można toczyć boje w czterech na jednym telewizorze (podzielony ekran) lub nawet do 16-tu w sieci (usługa Xbox Live).