Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Detektywi z tęczowej polanki.nrg

wasik55 / GRY DLA DZIECI / EDUKACJA DZIECI PROGRAMY / Detektywi z tęczowej polanki.nrg
Download: Detektywi z tęczowej polanki.nrg

288,21 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
2009-3-screen-1-s.jpg
Z Filipem mali czytelnicy policzą jabłka, Barnabie pomogą naprawić maszynę do szycia, z Tosią sprawdzą, co zmieniło się w sadzie, a z Papatką odnajdą przebiegłego złodziejaszka.

NAUKA NA WESOŁO:
- Przygotowanie do czytania i pisania - litery C, J, Ł, N; czytanie sylab
- Figury geometryczne - układanki z patyczków
- Cyfry i liczby - połowa i całość
- Ciekawostki - wszystko o zawodach detektyw i szewc
- Przyroda - jabłka, sroka
- Muzyczne zabawy - Jesienna piosenka
- Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
- Sklejanie kuli
- Tropienie złodziejaszka
- Rozlewanie miodu
- Przepisy Tosi
- Liczydło Filipa
- Pracownia krawiecka
- Porządki w sadzie
- Z pamiętnika dziadka Patryka
- Rymowanki i wierszyki

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek "Misja na Ser-io" to czwarta część serii programów edukacyjnych z Królikiem Bystrzakiem. Przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej dostosowaliśmy stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał zdobyte wiadomości oraz poszerzał wiedzę dziecka o nowe odkrycia zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS. System nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych wyzwań, ponieważ zaś poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, wyzwania te nigdy nie przerastają jego możliwości. Gra "Misja na Ser-io", pomagając w zdobywaniu wiedzy, przekazuje jednocześnie wartości: uczy znaczenia przyjaźni, pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji. Gra w przystępny sposób pomaga rozwijać istotne w codziennym życiu umiejętności, takie jak liczenie pieniędzy czy stosowanie różnych sposobów zapisywania czasu, i przekazuje przydatne wiadomości na temat budowy i życia owadów. Dodatkowe zalety programu to oryginalna grafika oraz dowcipne dialogi i piosenki, które są wspólnym dziełem doświadczonych tłumaczy literatury dziecięcej oraz znanych polskich aktorów.
obrazek Program przeznaczony jest dla dzieci, które dopiero poznają literki. Przedstawiany program umożliwia wydrukowanie szablonów do nauki pisania literek.
Image.aspx?id=116782533EduROM Czytam i piszę to pasjonująca interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6–10 lat, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Program wprowadza dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswoi sobie reguły poprawnego pisania. Forma programu, oparta na zabawie, jest atrakcyjna dla dziecka. Różnorodne ćwiczenia interaktywne, animacje, kolorowe ilustracje i narracje – dostosowane do wieku odbiorcy – swobodnie wprowadzają go w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów (tzw. jednostek językowych). Jest to jedyny program dostępny na polskim rynku, wykorzystujący w tak przemyślany i konsekwentny sposób jednostki językowe, przy realizowaniu fabuły i konstrukcji ćwiczeń. Program Czytam i piszę jest w pełni dostosowany do polskiego systemu edukacyjnego. Pomyślany został jako program edukacyjny do samodzielnej pracy małego dziecka, bez konieczności uciekania się do pomocy rodziców. EduROM Czytam i piszę to jedna z najlepszych propozycji w kategorii programów do nauki pisania i czytania, przewidziana także dla dzieci, które mają problemy z poprawnym opanowaniem tych umiejętności. GŁÓWNE CECHY PROGRAMU: - 176 różnorodnych zadań; - ponad 200 multimedialnych stron; - połączenie zabawy i nauki; - staranne opracowanie metodyczne; - zróżnicowany stopień trudności zadań; - podział na jednostki językowe; - ilustrowany słowniczek ortograficzny; - gry utrwalające pisownię trudniejszych wyrazów; - setki ilustracji i animacji; - piosenki, wierszyki, fragmenty baśni; - przeznaczony również dla dzieci z zaburzeniami czytania i pisania.
Image.aspx?id=141870756Image.aspx?id=141871354Image.aspx?id=141871270Image.aspx?id=141870868Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S - Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis - Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb - Technika – statki powietrzne - Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku - Określenie miejsca – nad i pod - Cyferki – 6, 7 - Kolory – mieszanie kolorów podstawowych - Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka. Zabawy: - Cyferki w tunelu strachu - Układanki geometryczne - Zabawy z kolorami - Szukanie różnic - Platformówka - Zrób latawiec - Rymowanki - Strzelnica - Rebusy.
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=144731602Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź - Czytanie - ukryte wyrazy - Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą - Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie - Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne - Czas - miesiące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki - Obsługa komputera - klawiatura, myszka - Polskie tradycje świąteczne Zabawy: - Uwolnij Mikołaja - Ubierz choinkę - Złóż skuter śnieżny - Ulep bałwana - Zapakuj prezenty - Piernikowa fabryka - Gwiazdkowa pamięciówka - Wygraj bitwę z Gryziwąsem - Multimedialna bajka - Rymowanki - Układanki
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Rozpoznawanie pierwszej głoski - Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy - Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne - Zawody - lutnik - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę - Ciekawostki - wszystko o owadach - Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Magiczne domino - Upleć struny - Zbuduj wodne cymbałki - Maszyna dźwiękowa - Posprzątaj mrowisko - Zagraj na leśnym pianinie - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
Image.aspx?id=147281708NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do czytania i pisania - A, E, M, O, T, U * Przyroda - zwierzęce symbole * Ludzie i ich zawody - kowal * Przepisy kucharskie - rogaliki * Cyfry i liczby - przeliczanie i porównywanie liczebności zbiorów * Muzyczne zabawy - Pechowa piosenka * Ciekawostki - wszystko o pechu * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Jazda na deskorolce * Składanie maszyny * Rzut podkową * Magiczne lustra * Liczydło Filipa * kolorowanka * Z pamiętnika dziadka Patryka * Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=148262078Nauka na wesoło: - Czytanie – podział wyrazów na sylaby - Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer - Cyfry i liczby – przeliczanie elementów - Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce - Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna - Muzyczne zabawy – zimowa piosenka - Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Rozmrażanie pingwina - Skoki narciarskie - Zjazd na sankach - Zabawy na lodowisku - Łapanie lemingów - Kolorowanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=148278940Komputerowa Gratka: Tajemnica Szamana. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Przyroda – kojot, skunks, piesek preriowy, bizon - Technika – układanie linii kolejowych - Muzyczne zabawy - Westernowa piosenka - Ciekawostki – wszystko o Indianach i Dzikim Zachodzie Zabawy: - Odczytaj wyrazy dymne - Zagraj w generała - Przepłyń rzekę - Złóż lokomotywę
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności