Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Common_Rail_Manual.pdf

tvardy / Ford-diagnostyka, naprawa, CR / Common Rail / Common_Rail_Manual.pdf
Download: Common_Rail_Manual.pdf

6,05 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
CR manual informacje techniczne, opis błędów DTC.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Instrukcje, poradniki dotyczące Common Rail w Fordzie Mondeo.
Budowa, zasada działania, diagnostyka i wiele przydatnych rzeczy potrzebnych do zapoznania się ze słynną "Sprężynką".
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Zawór IMV na pompie.
Ten na listwie. Ciśnienie paliwa jakie powinno być.
Co to jest i jak ją przeprowadzić dotyczy Mondeo TDCi
Instrukcja kodowania pompy TDDi za pomocą FoCom-a i mini-VCM
Instrukcja kodowania wtryskiwaczy TDCi za pomocą FoCom-a i mini-VCM
Common Rail - Dynamiczny test przelewowy.png
Jak przeprowadzić dynamiczny test przelewowy dla pompy B ...
Jak przeprowadzić dynamiczny test przelewowy dla pompy Bosch i Delphi
Common Rail - Test przelewowy.jpg
Test przelewowy wykonany za pomocą najprostszej "aparatu ...
komentarz1
Test przelewowy wykonany za pomocą najprostszej "aparatury": 4 pojemniki z apteki z podziałką. 4 x 1m wężyka o średnicy wewnętrzej minimum 3mm max. 5mm W pokrywce wiercimy owtór minimalnie mniejszy od średnicy zewnętrznej wężyka np śr. zewn. =8mm to otwór w pokrywce o śr. 7,5mm tak żeby wężyk ciasno siedział w otworze. Rozgrzewamy silnik do temperatury roboczej. Poszczególny wężyk z pojemnikiem podłączamy do króćca przelewowego każdego wtryskiwacza a odpięty przewód przelewowy dobrze jest zagiąć i zapiąć np kleszcze Morse'a w celu nie przedostawania się powietrza do układu. Są dwie metody przeprowadzenia testu: I medota: Czas testu =4miuty Porówujemy wyniki, maksymalna ilość przelanego paliwa nie powinna przekroczyć 30ml. Jeśli wyniki są różne to różnica między największym a najmiejszym nie może być większa niż 40%. II metoda to test dynamiczny: Dla pompy Bosch: Pozostawiamy pracujący silnik na biegu jałowym przez minutę. Zwiększamy obroty do ~ 3000/min przez 30 sekund Dla pompy Delphi: 2minuty na biegu jałowym, następnie 2 sekundy przy 3800/min "przyśpieszamy" i puszczamy pedał 2 sekundy na biegu jałowym, a następnie: 2 sekundy przy 3800/min, a następnie: 2 sekundy na biegu jałowym, a następnie: 2 sekundy przy 3800/min, a następnie: 2 sekundy na biegu jałowym. Porównujemy ilości przelanego paliwa.Więcej niż 25 ml każdej butelce to wynik negatywny. Jeśli wyniki testu są prawidłowe a mimo to słynna "sprężynka" dalej Nas nęka przy przyśpieszaniu (błąd P0251) a przy dalszym przyśpieszaniu silnik gaśnie (dochodzi błąd P1211) winną za ten stan rzeczy jest pompa. Wynik testu przelewowego na biegu jałowym może być pozytywny lecz przy ciśnieniu rzędu 1400-1600 Bar zaworki mogą przepuszczać i stąd "sprężynka" UWAGA: Nie uruchamiaj silnika dłużej, niż przez 5 sekund. Pompa wtryskowa zostanie uszkodzona w przypadku przedłużonego lub powtarzanego rozruchu i braku ciśnienia tłoczenia. Sprawdź ciśnienie paliwa (przy WŁĄCZONYM zapłonie, WYŁĄCZONYM silniku) (powinno wahać się pomiędzy wartościami 4 i 10 barów maksymalnie). Wyświetlone domyślne ciśnienie paliwa wynoszące 2000 barów wskazuje na usterkę elektryczną czujnika ciśnienia paliwa (złącze, przewody itd.). Sprawdź ciśnienie paliwa w momencie uruchamiania silnika (wartość żądana = 300 barów ± 50 barów). Sprawdź ciśnienie paliwa na biegu jałowym (wartość żądana = 250 barów ± 40 barów).
Delphi katalog elementów układu CR
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności