Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Painkiller Resurrection (2009) RePack.iso

thepol76 / gry strzelanki / Painkiller Resurrection (2009) RePack.iso
Download: Painkiller Resurrection (2009) RePack.iso

2,43 GB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika

Podstawowym elementem odróżniającym opisywaną kontynuację od pierwszej części gry jest miejsce akcji. Tym razem jest to tytułowy Nowy Jork. Warto dodać, iż miasto jest znacznie większe od znanego z pierwszej odsłony serii Los Angeles. Autorzy gry zadbali również o odpowiedni poziom interaktywności otoczenia. Przykładowo, sterowana przez gracza postać może podnosić znajdujące się w okolicy przedmioty (kije, kosze na śmieci itp.), tak aby wykorzystać je w kolejnych walkach. W opisywanym sequelu ponownie wcielamy się w postać policjanta. Tym razem nie jest to jednak Nick Kang, tylko czarnoskóry Marcus Reed. Wspomniany bohater aktualnie działa pod przykrywką, próbując dopaść osobników odpowiedzialnych za dokonanie pewnego morderstwa.

Atmosferę w „The Punisher” budują przede wszystkim sugestywne, ciemne zaułki Nowego Jorku oraz okolic, pośród których przewijają się plugawi i bezwzględni przestępcy. Gracz wcielając się w rolę Franka Castle’a, twardziela z krwi i kości, któremu wymordowano rodzinę, mści się na wszystkich złych tego świata, stanowiąc tym samym ład i porządek. Do skutecznej eksterminacji wroga używa on szeregu zróżnicowanych narzędzi i broni, które w trakcie właściwej rozgrywki można, a wręcz trzeba odpowiednio modernizować i ulepszać. Ciekawostką wartą odnotowania, niespotykaną w innych tego typu produkcjach, jest możliwość użycia żywego człowieka jako tarczy ochronnej. Przykładowo, boss wrogiej ekipy z nożem na gardle rozkaże swoim podwładnym złożyć broń i skapitulować. Napotkane przedmioty typu telewizor, szafka lub też butelka mogą zostać użyte do walki wręcz – gra tym samym zyskuje na atrakcyjności. Ponadto, innowacyjny system przesłuchań pozwala inkwirować złapanych i zaaresztowanych bandziorów, od których użytkownik dowiaduje się wielu cennych, kluczowych dla przebiegu rozgrywki informacji.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Blood 2 rozpoczyna się w roku 2028, w uwięzionym w czasie mrocznym mieście. Niszczejące domy z brunatnego piaskowca sięgają nieba, padając pod naporem czasu. Kable i druty, to jedyne świadectwo futurystycznych czasów, krzyżują się one na niebie, podtrzymując to miasto niczym sznurki w marionetce. Caleb, antybohater gry "Blood", przemierza ziemię od niemal stu lat, próbując znaleźć sposób na wskrzeszenie trzech swoich pierwotnych Wybrańców: Ophelię, Gabriellę oraz Ishmaela. Wspólnie są oni w stanie przejąć Cabal siłą i pomóc Calebowi powrócić na odebrane mu stanowisko przywódcy organizacji, które jego zdaniem słusznie mu się należy. Blood 2 zaczyna się od sceny, w której dowiadujemy się, że ostatni element potrzebny Calebowi do przywołania Wybrańców znajduje się w posiadaniu Cabal. Calebowi udaje się odzyskać ów przedmiot i powrócić do opuszczonego budynku, gdzie odprawia mroczny rytuał przyzwania pozostałych Wybrańców. Wybrańcy zawiązują razem chwiejny sojusz przeciwko Cabal, który zdążył już w tym czasie zgromadzić niewielką armię w celu ich unicestwienia. W międzyczasie pojawia się coś, co zakrzywia rzeczywistość i wywraca ustalony porządek świata, zagrażając światu, którym pragną rządzić Wybrańcy.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP Combat Mission: Shock Force to kontynuacja znanej serii gier strategicznych, rozgrywanych w trójwymiarowym środowisku w systemie WEGO (czas rzeczywisty z wymuszoną pauzą), do tej pory koncentrujących się na okresie drugiej Wojny Światowej. Tym razem programiści ze studia Battlefront zdecydowali się zerwać z tradycją i przenieśli akcję w czasy teraźniejsze. Dokładnie do roku 2008 na tereny Syrii. Na tym nie koniec zmian. Autorzy opracowali nowy silnik CMx2, który umożliwił realizację wielu pomysłów wcześniej niewykonalnych. Udało się zachować to co najlepsze w poprzednich tytułach serii (filozofię, dbałość o szczegóły, realizm) oraz dodać nowe elementy niemożliwe do realizacji osiem lat temu (na przykład w zakresie grafiki: wysoka jakość detali, dynamiczne oświetlenie, dym, kurz, dokładna animacja postaci). Najważniejsza zmiana wprowadzona w CMSF to relatywne dostrzeganie jednostek (relative spotting), zamiast absolutnego spostrzegania (które fani Combat Mission swego czasu ochrzcili Borg-spottingiem), charakterystycznego dla poprzednich części serii, a także zdecydowanej większości innych gier uzurpujących sobie prawo do miana "strategicznych". Nie wnikając w szczegóły relatywne spostrzeganie polega na tym, że gracz, po zaznaczeniu jednostki, widzi tylko to, co może spostrzegać ta jednostka, np. tylko tego wroga, którego ona może widzieć. Znaczącą nowością - powiązaną w dużym stopniu z relatywnym spostrzeganiem - jest także system łączności C2 (command & control - dowodzenie i kontrola). Informacja o wykrytym nieprzyjacielu nie jest natychmiast przekazywana do pozostałych jednostek sojuszniczych ale jest powoli transmitowana do nich kanałami dowodzenia i kontroli, dostępnymi dla twoich żołnierzy (sygnałami ręcznymi, krzykiem, radiem,itp.).
obrazekDead Man's Hand to shooter FPS z akcją umiejscowioną na Dzikim Zachodzie, stworzony przez Human Head Studios, firmę odpowiedzialną m.in. za grę Rune. Bohaterem gry jest niejaki El Tejon, członek gangu o nazwie The Nine, w którego skład wchodzą najwięksi lokalni złoczyńcy. Niestety, Tejon został zdradzony przez swoich kompanów i trafił do meksykańskiego więzienia. Po opuszczeniu celi, w ramach zemsty, obiera sobie za cel krwawe porachunki z dawnymi towarzyszami broni. Musi więc zabić ośmiu oprychów. W zadaniu tym pomocne okazuje się dziewięć rodzajów uzbrojenia: po trzy rodzaje karabinów, pistoletów i strzelb. Prócz tego, w nasze ręce trafiają takie „zabawki” jak noże, bomby, laski dynamitu i armaty. Fabuła gry prowadzi nas przez dwadzieścia misji, a nasze poszukiwania prowadzimy w takich miejscach jak wzgórza, stepy i pustynie, kopalnie oraz charakterystyczne miasteczka o jednej ulicy. Za oprawę wizualną programu odpowiada silnik graficzny Unreal Engine. Mroczny klimat gry utrzymują zaś ponure lokacje i nastrojowa muzyka. Podczas rozgrywki, na ekranie przez cały czas widzimy aktualną ilość punktów, jakie zdobywamy za zabijanie kolejnych wrogów. wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 800 MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB, 2 GB HDD
51uqecboeilss400yj5.jpgThe Mark to polski projekt nowoczesnej strzelaniny FPS, za który odpowiada grupa developerska T7 Games, złożona m.in. z ludzi zaangażowanych niegdyś przy produkcji takich gier, jak Mortyr czy Kajko i Kokosz. Główna atrakcja tytułu to w pełni autorski, kompleksowy engine, sterujący realistyczną szatą graficzną, rozbudowanym systemem fizycznym świata przedstawionego oraz współdziałaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Terror to słowo, które chyba najmocniej kojarzy się z pierwszą dekadą dwudziestego pierwszego stulecia. Nie sposób nie zauważyć wpływu tego zjawiska na kulturę masową, w tym na gry komputerowe. Tło fabularne The Mark opowiada o sprzymierzeniu sił najgroźniejszej organizacji terrorystycznej, Al-Kaidy, z rosyjskim multimilionerem, Ilya Rakowem, który podobnie jak islamska organizacja, nie pała miłością do kultury i wpływów zachodnich, stanowiących nie lada konkurencję także w biznesie. Jednym z postanowień noworocznych tak powstałego aliansu interesów było zrównanie z ziemią Londynu. Miało to zostać osiągnięte za pomocą głowic nuklearnych, które dodatkowo urozmaiciłyby życie wszystkim mieszkańcom regionu.
obrazek Quake 2 Singleplayer: Akcja rozgrywa się w bliżej nieokreślonej przyszłości. Gracz, wcielając się w rolę jednego z obrońców Ziemi, bierze udział w desperackiej operacji Overlord, wymierzonej przeciwko Stroggom, mającej na celu nie dopuścić do ich ostatecznej inwazji rodzimą planetę głównego bohatera. Heroiczna ofensywa ziemian zostaje jednak szybko odparta, a wszyscy jej uczestnicy, z wyjątkiem gracza, giną. Cudem ocalały z katastrofy marine, musi w pojedynkę wypełnić powierzoną mu misję — uratować Ziemię, przed atakiem Stroggów Multiplayer: Poza trybem dla pojedynczego gracza Quake II oferuje również możliwość rozgrywki wieloosobowej, która pozwala na prowadzenie pojedynków w najbardziej popularnych trybach, tj. FFA (Free For All; odpowiednik klasycznego Deathmatchu), TDM (Team Deathmatch) czy CTF (Capture the Flag) Quake 2 jest najbardziej powszechna grą multiplayer z serii Q.Gra Quake 2 ( Quake II ) - nie trzeba cracków i nic tylko grac i grać ;-)
obrazekobrazekobrazek Wymagania: CPU: Intel Pentium 4 3.2 GHz Intel Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500 + RAM: 1 GB for Windows XP / 2 GB for Windows Vista VGA: Graphics card with 256 MB RAM, compatible with DirectX 10.0 or DirectX 9.0c with Shader Model 3.0 - supported cards: NVIDIA GeForce 6800/7600-7950/8600-8800/9600-9800/GTX 260-280, ATI RADEON X1650 - 1950/HD 2400-2900/3650-3870/4650-4870 DX: DirectX 10.0 or DirectX 9.0c OS: Windows XP (with SP3) / Windows Vista (with SP1) HDD: 4 GB of disk space Sound: Sound card compatible with DirectX 9.0c ODD: DVD-ROM Call of Juarez: Więzy Krwi to kontynuacja gry akcji stworzonej przez studio Techland. Podobnie jak w poprzedniku, mamy tutaj do czynienia z realiami Dzikiego Zachodu. Rozgrywka typowa dla gier akcji została w Więzach Krwi mocno urozmaicona. Dostępny jest tzw. tryb koncentracji, dzięki któremu bohaterowie mogą spowalniać czas i w efektowny sposób eliminować napotkanych wrogów. Obecne są również typowe dla Dzikiego Zachodu pojedynki rewolwerowców, polegające na wybraniu odpowiedniego momentu na sięgnięcie po broń i oddanie strzału. Na potrzeby drugiej odsłony serii Techland opracował także system ukrywania się za przeszkodami. Więzy Krwi oferują również tryb wieloosobowy, w którym gracze mogą wybierać pomiędzy tradycyjnymi deathmatchami, grą drużynową, a także misjami opatrzonymi konkretnymi wytycznymi, np. obrabowaniem banku. Osoby decydujące się na zabawę w Internecie mogą wybrać jedną z kilku klas postaci przed przystąpieniem do właściwej rozgrywki, natomiast za dobre wyniki w grze przewidziane są drobne nagrody. Na uwagę zasługuję również oprawa wizualna. Wykorzystuje ona moc Chrome Engine 4, autorskiego silnika firmy Techland, który umożliwia generowanie rozległych przestrzeni, a także stosowanie różnego rodzaju graficznych wodotrysków – rozmyć obrazu, malowniczych eksplozji, efektów cząsteczkowych lub powietrza drżącego pod wpływem wysokiej temperatury. Dla tych ktorzy nie wiedza jak rozpakowac: #83 Dodał: Wizard_Polska (Wczoraj, 17:22) Dla tych co nie wiedzą jak wypakować obraz .ISO z partów "000'' itp itd. [Osobiście wam stwierdzam iż pliku .000 NIE MA! Jest tylko .001 a więc...[Macie tu kroczek po kroczku ;]] ] 1. Klikacie na pierwszy part czyli 001 2. Klikacie na niego prawym przyciskiem myszki 3. Dajecie WŁAŚCIWOŚCI 4. Jak macie napisane Typ pliku: 001 (.001) Otwierany za pomocą: Wspólna biblioteka DLL [Zmień] 5. Klikamy na ZMIEŃ 6. Dajemy przeglądaj jeżeli nie macie tam na liście winrara. 7. Jeżeli macie winrara już na liście klikamy 2 razy myszką 8. Dajemy [Zastosuj] i następnie [Ok] 9. Otwieracie klikając dwa razy na 001 i wypakowujecie obraz
obrazek Marine Sharpshooter - One Shot One Kill jest grą z gatunku FPS, umożliwiającą użytkownikowi wcielenie się w członka elitarnej grupy militarnej o nazwie Counter Terror Unit, oddelegowanej przez rząd amerykański do walki z globalnym terroryzmem. Żołnierze tej organizacji działają w największej tajemnicy, zazwyczaj głęboko na terytorium wroga.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności