Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

chorągiewki.docx

sias / zuchy / zadania na punkty / chorągiewki.docx
Download: chorągiewki.docx

14 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
Jedna osoba z pewnej odległości pokazuje chorągiewki określonego koloru. Zuchy wcześniej zostały zapoznane ze znaczeniem tych kolorów.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Zuchy mają przed sobą widok z elementami typowo nie pasującymi np. butelka zawieszona na drzewie.
Jedna osoba z pewnej odległości pokazuje chorągiewki określonego koloru. Zuchy wcześniej zostały zapoznane ze znaczeniem tych kolorów.
Zuchy patrzą przez lornetkę na kartkę zaszyfrowaną wiadomość. Muszą ją odszyfrować.
Ktoś wykradł meldunki i po przeczytaniu podarł i ukrył je gdzieś w pobliżu drogi (podać odcinek). Każdy z meldunków pisany był innym kolorem. Zadaniem zastępów jest odnalezienie i odczytanie meldunku. Wygrywa zastęp, który pierwszy odczyta meldunek. Odmianą gry może być zapisane polecenie, zamiast meldunku, które musi zastęp wykonać podczas dalszej zabawy.
Każda grupa, zastęp ma przyporządkowany swój kolor balonu. Grupy, zastępy wyruszają na tra­sę złożoną ze znaków patrolowych. Na trasie co jakiś czas znajdują znak : "list w odległości ( x np. 20 kroków)".Listem jest balon o kolorze odpowiednim dla danej grupy, zastępu. Zadaniem har­cerzy jest przebić balon i przeczytać ukrytą w nim wiadomość. Mogą tam być róż­ne zadania związane z ogniem i nie tylko np. : • idąc do następnego punktu śpiewajcie piosenkę "Ogień, ogień, ogień" • do następnego punktu „idźcie tyłem” • napiszcie na kartce wierszowane wyjaśnienie co to jest "watra" • ktoś z was jest ranny, musicie go przenieść na noszach własnej roboty do na­stępnego punktu • sporządźcie śliczny jałowcowy bukiet dla naszego ogniska • nazbierajcie chrustu i przynieście go do kręgu ogniskowego Nie wszystkie balony będą zawierać jakieś informacje. Niektóre mogą mieć w środku mąkę, popiół lub wodę. Nie wszystkie balony będą widoczne, wtedy harce­rze będą znajdowali list z informacją "w odległości x kroków znajduje się balon, znajdźcie go". Niektóre zadania w balonach mogą być zaszyfrowane.
Wymagane – cukierki czekoladowe (lub coś innego, co uznacie za odpowiednie), kawałek sznurka lub żyłki. Przygotowanie – w każdym cukierku zrobić dziurę. Na sznurek nawinąć cukierki – 16 lub 24 na 8 osobowy zespół (każdy zespół ma oddzielny sznurek z tą samą ilością nawiniętych cukierków). Sznurki z nawiniętymi cukierkami zawiesić pomiędzy drzewami na wysokości klatki piersiowej harcerzy. Zasady – ustawić harcerzy w zespołach. Pierwszy z każdego zespołu podbiega do sznurka i pożera cukierka trzymając ręce za plecami. Gra toczy się do zjedzenia wszystkich cukierków, lub do końca limitu czasowego. Wtedy wygrywa zespół, który zjadł największą ilość cukierków. Punktacja: każdy zjedzony cukierek 5pkt., za dotknięcie cukierka rękoma -3pkt., za upuszczony na ziemię kawałek również -3pkt (chyba, że zostanie on zjedzony).
Drużynowa ustawia w harcówce stolik, na nim pół szklanki wody, kilka bandaży, obok na stołeczku miednicę, a na podłodze jeden but. Każdy zastęp wymyśla co się może wydarzyć za chwilę na tak przygotowanej scenie.
Dziecko mówi dowolny wyraz następne podaje skojarzenie do usłyszanego wyrazu itd. np.dziecko-mama-dom-pokój
Gra jest bardzo prosta ale, w dobrym towarzystwie można się przy niej naprawdę nieźle ubawić. Na początku gry wybieramy sobie temat przewodni np. może to być historyjka o czerwonym kapturku. Następnie siedząc w kręgu rozpoczynamy historyjkę, z tym że każda osoba może powiedzieć tylko jedno słowo. Jeżeli jakaś osoba uzna że jej słowo będzie kończyło zdanie po swoim wyrazie dodaje "kropka". Może to wyglądać mniej więcej tak: osoba 1: Pewnego osoba 2: bardzo osoba 3: mroźnego osoba 4: i osoba 5: ciemnego osoba 1: popołudnia osoba 2: mała osoba 3: dziewczynka osoba 4: która osoba 5: miała osoba 1: małego osoba 2: chomika osoba 3: który osoba 4: lubił osoba 5: gorące osoba 1: hamburgery osoba 2: i osoba 3: zimną osoba 4: pepsi ... Wychodzi z tego bardzo długa historyjka, w której trudno jest trzymać się ciągle obranej fabuły.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności