Brave Dwarves 2 PL.rar
-
● Abstrakcje FullHD -
● Broń -
● Czarne -
● Fale, oceany -
● Film i gry -
● Horror -
● Kosmos -
● Kwiaty -
● Lasy i drzewa -
● Orange -
3gp -
CeZik -
CeZik avi -
CeZik flv -
CeZik HD -
Chwytak -
Chwytak avi -
Chwytak flv -
Chwytak HD -
Klejnuty -
Klejnuty avi -
Klejnuty flv -
Klejnuty HD -
Pac-Man World -
Pac-Man World 2 -
Pac-Man World 3 -
Pac-Man World Rally -
Parodie piosenek -
Parodie piosenek avi -
Parodie piosenek flv -
Parodie piosenek HD -
Platypus -
Platypus II -
Prince of Persia Dusza Wojownika -
Prince of Persia Dwa Trony -
Prince of Persia Piaski Czasu -
RalliSport Challenge -
Roboball -
Tapety na pulpit -
Teledyski -
The Hobbit -
Toon car -
Toon car Odjazdowy Rajd -
Vj Dominion -
Vj Dominion avi -
Vj Dominion flv -
Vj Dominion HD -
World Racing 2 -
Zemsta Kujona -
Zemsta Urzędasa
Przedmioty:
Czerwony płyn - poprawia zdrowie krasnala i dostarcza 5 punktów.
Klejnoty duże - dostarczają od 10 do 50 punktów.
Klejnoty małe - dostarczają od 5 do 25 punktów.
Klucz - musisz znaleźć ich siedem; dostarczają 1500 punktów.
Monety małe - dostarczają 10 punktów.
Monety duże - dostarczają 20 punktów.
Skrzynia - dostarcza 100 punktów.
Woreczek - dostarcza 150 punktów; czasem wyskakuje z niego banda nietoperzy.
Sklep:
Duchowy topór - pozwala sto razy rzucić powracającym toporem.
Kompas - uniwersalny podpowiadacz, dzięki któremu na mapie widzisz ukryte klucze.
Latająca maszyna - komplet latających towarzyszy ostrzeliwujących wroga.
Mapa podróży - pokazuje wygląd plansz.
Miska Mithrylu - magiczny puchar regenerujący zdrowie.
Młot ścieżki - wisior pokazujący teleporty na mapie.
Mosiężny przyjaciel - małpka podkładająca bombę pod najbliższy cel. 25 sztuk.
Pierścień brawury - niezniszczalność przez około 60 sekund.
Pierścień chciwości - dodaje więcej punktów za znalezione skarby.
Pierścieni kondycji - poziom zdrowia wzrasta do 100% na 5 minut.
Pierścień ognia - tarcza ogniowa chroniąca przed wrogami. Działa określony czas.
Pierścień wody - możliwość oddychania pod wodą.
Stalowy ścinacz - gwiazdki do rzucania. 25 sztuk.
Szpilka ciszy - Posiadając ten przedmiot przez 3 minuty nie musisz obawiać się pszczół, nietoperzy i duchów, gdyż nie zauważają one krasnala.
Wybuchowa beczka - możesz nią ciskać, wysadza wszystko dookoła.
Życie - dodatkowe życie.
EPIZOD 1: KSIĘŻYCOWY SPACER
Oczywiście nie po Księżycu, a nocą, w czasie ślicznej pełni. Księżyc rozświetla mroki zagajnika, przebija się przez drzewa i oświetla wszystko bladą poświatą tajemniczości. Żaby kumkają, paprocie kwitną... klimat jak z bajek.
Nowi wrogowie:
Duchy - pojawiają się i zabierają punkty; trzeba przed nimi uciekać.
Nietoperze - wyskakują z worków, czasem z krzaków; nie dostarczają punktów.
Osy - gdy zauważą, atakują krasnala; zabite dostarczają 22 punktów.
Rekinki - pływają w wodzie i gryzą; paskudne. 25 punktów.
Skrzaty - wiszą i ciskają jakimiś parchami; zabite dostarczają 75 punktów.
Węże - pełzają niespiesznie po chodnikach; dostarczają 45 punktów.
Żaby - skaczą wzdłuż chodników; dostarczają 30 punktów.
Sklepy: 1.5, 5.2, 5.10, 9.5
Wyjście: 5.12
Boss: Rój pszczół.
EPIZOD 2: MAGICZNY LAS
Gęsty, zielony bór, w którym roi się od dziwnych stworów. Miejsce znanych z poprzedniego lasu paproci zajęły potężne grzyby, pieczarki i borowiki. Nie wszędzie dochodzi światło, w efekcie poziom ten jest dość mroczny i pachnący żywicą.
Nowi wrogowie:
Drzewce - paradują po chodniku w lewo i w prawo, a warci są 100 punktów.
Myśliwi - strzelają w krasnala strzałami; dostarczają 62 punktów.
Sklepy: 18.7, 17.13, 21.17, 15.17, 12.19, 12.23, 20.23, 20.24,
Wyjście: 18.6
Boss: Wielki grzyb ciskający kulkami; zabić kompletem stalowych ścinaczy.
EPIZOD 3: DIAMENTOWA JASKINIA
Głęboko pod wodami Jeziora Przyleśnego czają się jaskinie diamentowe. Kiedyś pracowały tu krasnoludy, dzielnie wydobywając tony szlachetnych kamieni. Obecnie jaskinie świecą pustkami, jeśli nie liczyć paskudnych trolli, nietoperzy i kościanych upiorów. Bardzo niebezpieczne miejsce!
Nowi wrogowie:
Kościani łucznicy - strzelają z łuku; warci 50 punktów.
Nietoperze - nowa odmiana, warta 15 punktów.
Pająki - spuszczają się na pajęczynie z góry; dają 37 punktów.
Szkielety - rzucają się z mieczem na krasnala; warte 62 punkty
Trolle - potężne zielone stwory umiejące chodzić po schodach; dają 75 punktów.
Sklepy: 5.8, 7.3, 13.9, 8.9.
Wyjście: 4.10, 7.2
Boss: Stado zgłodniałych trolli. Do rozwalenia broniami specjalnymi.
EPIZOD 4: STARA KOPALNIA
Wprost z jaskini przedostać można się do starej kopalni, z której niegdyś ludzie wydobywali diamenty. Wiele chodników zawaliło się, jednak drewniane poręcze i prowizoryczne schody wciąż straszą śmiałków, którzy odważą się wyciągnąć ręce po nieprzebrane skarby.
Sklepy: 9.16, 9.12, 13.19, 27.18, 25.13, 15.8.
Wyjście: 17.6
Boss: Kamienny gigant; rozwal ścianę przed sobą i dorwij skurczybyka.
EPIZOD 5: WIEŻA KAMIENNYCH RYCERZY
Stojący na gruzach starej kopalni zamek od lat przyciągał poszukiwaczy przygód i awanturników. Legendy o skarbach ukrytych w jego komnatach były nie mniej głośne niż opowieści o duchach i błędnych rycerzach, którzy zginęli w jego komnatach.
Nowi wrogowie:
Rycerz - łazi z dzidą; warty 90 punktów.
Mag - ciska ogniem w krasnale; za jego zabicie dostajesz 65 punktów.
Sklepy: 10.8, 6.6, 5.2
Wyjście: 9.1
Boss: Grupa magów rzucających kulami ognia w gracza.
EPIZOD 6: ZAMEK ZŁA
Tak jak mówiła wiedźma, oba zamki miały połączenie. Ciemne, mroczne komnaty opanowane przez potężnych magów, liczne jeziora lawy i zielonej breji, nieprzebrane skarby - oto, co czekało tu na Ciebie. Oczywiście pod warunkiem, że pokonasz mrocznego rycerza.
Sklepy: 62.23, 63.18, 63.15, 52.16, 58.19, 53.23, 52.16, 52.12, 51.5, 64.8, 67.5, 60.8, 57.3, 61.1,
Wyjście: 58.2
Boss: Mroczny Rycerz. Psia kość, twardziel!; należy walić weń całą dostępną bronią i unikać kontaktu fizycznego.