Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Brave Dwarves 2 PL.rar

roman2222 / Gry PC / Brave Dwarves 2 Deluxe PL / Brave Dwarves 2 PL.rar
Download: Brave Dwarves 2 PL.rar

11,63 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Prosta gra platformowa, która spodoba się wszystkim dzieciakom. Fajna grafika, dwie postacie do wyboru, wiele plansz i mnóstwo skarbów to największe jej zalety. Poniżej zebrałem komplet informacji, które ułatwią zabawę i pomogą dotrzeć do końca. Lokalizacja kluczy zmienia się niemalże za każdym razem, więc jej nie podaję.

Przedmioty:
Czerwony płyn - poprawia zdrowie krasnala i dostarcza 5 punktów.
Klejnoty duże - dostarczają od 10 do 50 punktów.
Klejnoty małe - dostarczają od 5 do 25 punktów.
Klucz - musisz znaleźć ich siedem; dostarczają 1500 punktów.
Monety małe - dostarczają 10 punktów.
Monety duże - dostarczają 20 punktów.
Skrzynia - dostarcza 100 punktów.
Woreczek - dostarcza 150 punktów; czasem wyskakuje z niego banda nietoperzy.
Sklep:
Duchowy topór - pozwala sto razy rzucić powracającym toporem.
Kompas - uniwersalny podpowiadacz, dzięki któremu na mapie widzisz ukryte klucze.
Latająca maszyna - komplet latających towarzyszy ostrzeliwujących wroga.
Mapa podróży - pokazuje wygląd plansz.
Miska Mithrylu - magiczny puchar regenerujący zdrowie.
Młot ścieżki - wisior pokazujący teleporty na mapie.
Mosiężny przyjaciel - małpka podkładająca bombę pod najbliższy cel. 25 sztuk.
Pierścień brawury - niezniszczalność przez około 60 sekund.
Pierścień chciwości - dodaje więcej punktów za znalezione skarby.
Pierścieni kondycji - poziom zdrowia wzrasta do 100% na 5 minut.
Pierścień ognia - tarcza ogniowa chroniąca przed wrogami. Działa określony czas.
Pierścień wody - możliwość oddychania pod wodą.
Stalowy ścinacz - gwiazdki do rzucania. 25 sztuk.
Szpilka ciszy - Posiadając ten przedmiot przez 3 minuty nie musisz obawiać się pszczół, nietoperzy i duchów, gdyż nie zauważają one krasnala.
Wybuchowa beczka - możesz nią ciskać, wysadza wszystko dookoła.
Życie - dodatkowe życie.

EPIZOD 1: KSIĘŻYCOWY SPACER
Oczywiście nie po Księżycu, a nocą, w czasie ślicznej pełni. Księżyc rozświetla mroki zagajnika, przebija się przez drzewa i oświetla wszystko bladą poświatą tajemniczości. Żaby kumkają, paprocie kwitną... klimat jak z bajek.

Nowi wrogowie:
Duchy - pojawiają się i zabierają punkty; trzeba przed nimi uciekać.
Nietoperze - wyskakują z worków, czasem z krzaków; nie dostarczają punktów.
Osy - gdy zauważą, atakują krasnala; zabite dostarczają 22 punktów.
Rekinki - pływają w wodzie i gryzą; paskudne. 25 punktów.
Skrzaty - wiszą i ciskają jakimiś parchami; zabite dostarczają 75 punktów.
Węże - pełzają niespiesznie po chodnikach; dostarczają 45 punktów.
Żaby - skaczą wzdłuż chodników; dostarczają 30 punktów.

Sklepy: 1.5, 5.2, 5.10, 9.5

Wyjście: 5.12

Boss: Rój pszczół.

EPIZOD 2: MAGICZNY LAS
Gęsty, zielony bór, w którym roi się od dziwnych stworów. Miejsce znanych z poprzedniego lasu paproci zajęły potężne grzyby, pieczarki i borowiki. Nie wszędzie dochodzi światło, w efekcie poziom ten jest dość mroczny i pachnący żywicą.

Nowi wrogowie:
Drzewce - paradują po chodniku w lewo i w prawo, a warci są 100 punktów.
Myśliwi - strzelają w krasnala strzałami; dostarczają 62 punktów.

Sklepy: 18.7, 17.13, 21.17, 15.17, 12.19, 12.23, 20.23, 20.24,

Wyjście: 18.6

Boss: Wielki grzyb ciskający kulkami; zabić kompletem stalowych ścinaczy.

EPIZOD 3: DIAMENTOWA JASKINIA
Głęboko pod wodami Jeziora Przyleśnego czają się jaskinie diamentowe. Kiedyś pracowały tu krasnoludy, dzielnie wydobywając tony szlachetnych kamieni. Obecnie jaskinie świecą pustkami, jeśli nie liczyć paskudnych trolli, nietoperzy i kościanych upiorów. Bardzo niebezpieczne miejsce!

Nowi wrogowie:
Kościani łucznicy - strzelają z łuku; warci 50 punktów.
Nietoperze - nowa odmiana, warta 15 punktów.
Pająki - spuszczają się na pajęczynie z góry; dają 37 punktów.
Szkielety - rzucają się z mieczem na krasnala; warte 62 punkty
Trolle - potężne zielone stwory umiejące chodzić po schodach; dają 75 punktów.

Sklepy: 5.8, 7.3, 13.9, 8.9.

Wyjście: 4.10, 7.2

Boss: Stado zgłodniałych trolli. Do rozwalenia broniami specjalnymi.

EPIZOD 4: STARA KOPALNIA
Wprost z jaskini przedostać można się do starej kopalni, z której niegdyś ludzie wydobywali diamenty. Wiele chodników zawaliło się, jednak drewniane poręcze i prowizoryczne schody wciąż straszą śmiałków, którzy odważą się wyciągnąć ręce po nieprzebrane skarby.

Sklepy: 9.16, 9.12, 13.19, 27.18, 25.13, 15.8.

Wyjście: 17.6

Boss: Kamienny gigant; rozwal ścianę przed sobą i dorwij skurczybyka.

EPIZOD 5: WIEŻA KAMIENNYCH RYCERZY
Stojący na gruzach starej kopalni zamek od lat przyciągał poszukiwaczy przygód i awanturników. Legendy o skarbach ukrytych w jego komnatach były nie mniej głośne niż opowieści o duchach i błędnych rycerzach, którzy zginęli w jego komnatach.

Nowi wrogowie:
Rycerz - łazi z dzidą; warty 90 punktów.
Mag - ciska ogniem w krasnale; za jego zabicie dostajesz 65 punktów.

Sklepy: 10.8, 6.6, 5.2

Wyjście: 9.1

Boss: Grupa magów rzucających kulami ognia w gracza.

EPIZOD 6: ZAMEK ZŁA
Tak jak mówiła wiedźma, oba zamki miały połączenie. Ciemne, mroczne komnaty opanowane przez potężnych magów, liczne jeziora lawy i zielonej breji, nieprzebrane skarby - oto, co czekało tu na Ciebie. Oczywiście pod warunkiem, że pokonasz mrocznego rycerza.

Sklepy: 62.23, 63.18, 63.15, 52.16, 58.19, 53.23, 52.16, 52.12, 51.5, 64.8, 67.5, 60.8, 57.3, 61.1,

Wyjście: 58.2

Boss: Mroczny Rycerz. Psia kość, twardziel!; należy walić weń całą dostępną bronią i unikać kontaktu fizycznego.

obrazek
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Żeby zagrać potrzeba płyty.Możesz wgrać pliki na płytę i grać z płytą lub pobrać Obraz płyty.Jeśli masz problem z wczytaniem gry to zrób tak: 1.Urochom grę. 2.Nowa gra. 3.Normalny (wszytko jedno jaki poziom trudności). 4.Esc powrót do mapy i ładuj stan gry.
Jeśli w niektórych poziomach kao nie rusza się tzn. jak chcesz iść kangurkiem do przodu to nie idzie to musisz nacisnąć przycisk rozglądania się (space) i wtedy możesz grać kangurkiem!!!W moim przypadku było tak 3 razy.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności