Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

STALKER Extreme Ediotion PL.part6.rar

roland_gw8 / ♦STALKER PL KOLEKCJA / STALKER Extreme Ediotion PL.part6.rar
Download: STALKER Extreme Ediotion PL.part6.rar

1 GB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować










Core 2 Duo 2.83 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 6 GB HDD, Windows XP/Vista/7




POLSKA WERSJA GRY EXTREME EDITION ( 4 W 1 )

S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla - Trójwymiarowa gra akcji z elementami RPG stworzona przez zespół GCS Game World, znany przede wszystkim z Codename: Outbreak i serii Cossacks. W roku 2006, straszliwa katastrofa spowodowała eksplozję sarkofagu stworzonego wokół uszkodzonego reaktora elektrowni atomowej w Chernobylu. Pył radioaktywny został rozniesiony na wielkie tereny i przyniósł śmierć ludziom, zwierzętom i roślinom. Obszar w promieniu trzydziestu kilometrów wokół elektrowni został otoczony przez armię, a specjalna komisja nie potrafiła ustalić przyczyn katastrofy. Radioaktywna Strefa wciąż się poszerzała, a w jej wnętrzu zauważano coraz więcej anomalii naturalnych. Tajemnicza siła dosłownie rozdzierała organizmy żywe na pół lub powodowała nie gojące się rany. Nieliczne ekspedycje do wnętrza Strefy napotykały na zwierzęta-mutanty, które nie wyglądały jak naturalne skutki skażenia. Katastrofa, mutanty, anomalie i skażenie - wszystko razem wyglądało jak dokładnie zaplanowana konspiracja...
Jest rok 2012. Długi czas upłynął, zanim pierwsze ekspedycje mogły wejść do Strefy na odległość większą niż kilka kilometrów bez narażania się na pewną śmierć. Pojawili się nieliczni śmiałkowie, zwani stalkerami, którzy wyruszali do Strefy, aby przynosić z niej pozostałe tam artefakty, dziwne rośliny i inne przedmioty. Liczne organizacje chętnie płacą za tego typu znaleziska. Gracz staje się jednym z owych stalkerów przeszukujących Strefę. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, taktycznych, cRPG oraz rzecz jasna akcji, co oznacza, że S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl nie należy traktować jako zwykłego shootera, w którym bezmyślnie przechodzimy poziom za poziomem. Tu w każdym zadaniu należy uważnie eksplorować dany teren, odnajdywać artefakty, eliminować przeciwników, którzy staną nam na drodze i zagrożą naszemu życiu oraz komunikować się i współdziałać z innymi stalkerami/NPC-tami.
Świat gry składający się na obszar Strefy o łącznej powierzchni 20 kilometrów kwadratowych. Całość podzielono na kilkanaście mniejszych lokacji.
W pełni trójwymiarowa grafika (silnik graficzny własnej produkcji X-Ray), wielkie tereny zewnętrzne i dokładnie dopracowane wnętrza. Dynamiczne zmieniające się warunki i mutacje w Strefie.
W sumie około 30 rodzajów broni. Możliwość dokonywania modyfikacji broni (np. montaż tłumika albo lunety). Nieliniowa fabuła z siedmioma zakończeniami. Oryginalne stworzenia o różnych zdolnościach - inteligencja stada, telepatia, telekineza. Handel bronią, artefaktami i sprzętem. Możliwość gry jedno i wieloosobowej w trybach: Death Match, Team Death Match i Artefact Hunt (odmiana CTF).

S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla Mod Oblivion Lost 2.2 (1.0005) PL

Mod znajduje się w podkatalogu gamedata w katalogu z zainstalowanym Stalker'em Cień Czarnobyla. Usunięcie tego katalogu dezaktywuje mod z gry.

*Całkowita wolność i samodzielność każdej jednostki
- wszystkie NPC-ty robią co chcą i kiedy chcę,
- możemy spotkać stalkerów, którzy wykonują właśnie zlecenie,
- ciągła wojna między frakcjami (bandyci napadają na składy broni wojskowej, wolność ciągle walczy z powinnością)

*Nowe przedmioty, broń, kombinezony, samochody(!)
- zupełnie nowe tekstury dla stalkerów, Wolności, Powinności, mutantów,
- wprowadzenie długo oczekiwanych pojazdów,
- mata umożliwiająca sen,
- nowa broń :
- BM16 Long Rifle
- M-134 Minigun
- AK-47

*Nowe, niesamowite efekty pogodowe
- burze spowodowane zanieczyszczeniem środowiska, które są śmiertelnie groźne
- poprawione efekty audiowizualne warunków atmosferycznych

*Zupełnie nowe audio !!!
- robione od podstaw dźwięki:
- wystrzału, przeładowania broni,
- kroków,
- głosów,
- ekwipunku,
- otoczenia,
- anomalii,
- pogody,
- pojazdów,
-i wielu innych

*Zwiększenie realizmu
- apteczki i bandaże kosztują więcej,
- bandaże tamują jedynie krwawienie,
- broń ma większe obrażenia,
- sen regeneruje rany,
- NPC-ty mogą używać apteczek, granatów itp.,

*Możliwość poruszania się pojazdami
-14 modeli pojazdów min. traktor, jeep, samochody osobowe i ciężarowe

*Nowe tryby pracy kamery
- 3 tryby pracy kamery (z 1 osoby, 3 osoby oraz tryb oglądania postaci)

*Nowy, inteligentny hud
- zmieniony hud (mapka, pasek życia i amunicji)
- podczas włożenia kombinezonu z maską ekran dostosowuje się do widoku z maski

i wiele, wiele innych !!!

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo-jest drugim produktem z tytułowej serii S.T.A.L.K.E.R., przy czym mamy tu do czynienia z prequelem, co oznacza, że wydarzenia rozgrywają się przed historią opowiedzianą w pierwszej odsłonie cyklu. W dalszym ciągu zajmujemy się przemierzaniem niebezpiecznej Zony, czyli terytorium zlokalizowanego wokół słynnej czarnobylskiej elektrowni jądrowej. W trakcie gry wykonujemy zlecane przez NPC-ów questy, pokonujemy przeciwników, jak również wynajdujemy cenne artefakty, które następnie używamy lub wystawiamy na sprzedaż.
Akcja Clear Sky rozgrywa się w 2011 roku, a w centrum zainteresowania znajduje się najemnik Szrama. Główny bohater podczas eskortowania grupy naukowców jest świadkiem potężnej emisji, która zabija towarzyszące mu postaci, a jego samego pozbawia przytomności. Właściwa rozgrywka rozpoczyna się w obozowisku Czystego Nieba, organizacji, której zależy na bliższym poznaniu Zony. Szrama dowiaduje się, że coraz częste emisje są swego rodzaju mechanizmem obronnym oraz że musi przyczynić się do odnalezienia osób, które są odpowiedzialne za takich stan rzeczy. Mowa tu między innymi o bohaterze pierwszej części, Strieloku, którego pojmanie stanowi jedno z ważniejszych zadań.
Na potrzeby S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky w dość znaczny sposób zmodyfikowano świat gry. Około 50% powierzchni stanowią sektory znane z pierwszej części serii, aczkolwiek poddano je pewnym usprawnieniom. Mowa tu między innymi o planszach Kordon, Dolina Mroku, Instytut Agroprom czy Jantar. Pozostała połowa to tereny stworzone wyłącznie z myślą o nabywcach opisywanej gry. Szrama może zająć się dokładniejszą eksploracją między innymi rozległych bagien czy opuszczonego miasteczka Limańsk.
Licznych usprawnień doczekała się konstrukcja zależności rządzących otaczającym gracza środowiskiem, dzięki czemu wydarzenia poboczne stają się jeszcze wyraźniejsze. Świat gry oficjalnie zamieszkiwany jest przez sześć frakcji i do wielu z nich można spróbować się przyłączyć. Staje się to jednak możliwe dopiero po zdobyciu zaufania przywódców danego ugrupowania. Gracz może także aktywnie uczestniczyć w wojnach pomiędzy frakcjami, pomagając swoim sojusznikom w eliminowaniu sił wroga i zajmowaniu kolejnych baz, a także chroniąc ich przed śmiercią. W miarę wykonywania kolejnych zadań zdobywa się cenne nagrody, a lokalni kupcy oferują dobra po bardziej atrakcyjnych cenach. Warto dodać, iż wybór frakcji nie jest obowiązkowy. Możliwa jest więc rozgrywka postacią niezrzeszonego najemnika.
Pozostałe zmiany objęły między innymi interfejs użytkownika oraz widok podręcznego PDA, doskonale znanego z pierwszej części serii. Zarówno sojusznicy, jak i przeciwnicy zachowują się teraz rozsądniej (np. potrafią używać granatów). Gracz może korzystać z opcji szybkiej podróży (pomoc ze strony przewodników) oraz zdobywać nowe artefakty. Ulepszono także system odpowiedzialny za upgrade ekwipunku (bronie, pancerze itp.) oraz za dokonywanie napraw. Wszystkie te czynności dokonywane są teraz u lokalnych mechaników, naturalnie po uiszczeniu odpowiedniej opłaty. Nieznacznie udoskonalony został multiplayer. Zabawa prowadzona jest na około 20 planszach, na których w danym momencie może przebywać maksymalnie 32 graczy. Pewną nowością jest tryb polegający na pozyskiwaniu artefaktów, którego założenia przypominają rozgrywki typu Capture the Flag. Clear Sky działa na silniku graficznym znanym z pierwszej części serii. Zmiany pod DirectX 9 objęły przede wszystkim nowy system oświetlenia oraz poprawione modele postaci. Zupełną nowością jest natomiast dodanie obsługi bibliotek DirectX 10. W tym przypadku można liczyć między innymi na zaawansowane wolumetryczne oświetlenie czy ciekawe efekty towarzyszące osadzaniu się kropel wody na powierzchniach obiektów.

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat-jest trzecim, po Clear Sky i Shadow of Chernobyl, przedstawicielem serii gier akcji z elementami RPG autorstwa ukraińskiej firmy GSC Game World. Twórcy znani są nie tylko z gier należących do omawianego cyklu osadzonego w postapokaliptycznym świecie - przygotowali również kilka historycznych strategii, między innymi serię Cossacks.
Akcja Call of Pripyat ponownie przenosi nas do skażonej Zony, czyli obszaru wokół dobrze znanej elektrowni jądrowej. Jak się okazuje wkrótce po wydarzeniach znanych z pierwszego S.T.A.L.K.E.R.-a ukraiński rząd znalazł sposób na przedarcie się do samego centrum tego niebezpiecznego obszaru. Rozpoczęto tajną militarną operację znaną jako Fairway, która miała na celu odzyskanie kontroli nad elektrownią. Zgodnie z planem wyruszyła więc pierwsza grupa, której zadaniem było opracowanie szczegółowych map Zony. Szybko jednak misja zakończyła się niepowodzeniem – większość biorących w niej udział helikopterów z niewiadomych przyczyn rozbiła się. W tym momencie wkracza do akcji nasz główny bohater, Alexander Degtyarev, czyli agent Ukraińskiej Agencji Ochrony, którego zadaniem jest odkryć, co naprawdę było przyczyną porażki Fairway.
W trakcie dochodzenia eksplorujemy trzy rozległe obszary, udając się między innymi do wschodniej dzielnicy Prypeci, fabryki Jupiter, stacji kolejowej Janów czy wioski Kopachi. Wszystkie lokacje bazują na ich prawdziwych odpowiednikach i zostały wiernie oddane pod względem geograficznego ułożenia terenu.
Eksploracja otoczenia stała się jeszcze bardziej niebezpieczna, a to dlatego, że przeciwnicy posiadają więcej umiejętności specjalnych, a modele ich zachowania zostały nieznacznie zmienione. W dodatku do znanych już wrogów dołączyły dwa nowe monstra - skoczna i wytrzymała Chimera oraz cech*jący się światłowstrętem i niepozornym wyglądem Burer. Oczywiście nie zabrakło także nowych, interesujących postaci niezależnych, spotykanych nie tylko w głównych bazach wypadowych stalkerów ale i podczas przemierzania świata gry.
Najpoważniejszą zmianą w stosunku do wcześniejszych S.T.A.L.K.E.R.-ów jest udoskonalony system zadań pobocznych, które nie są już generowane w sposób losowy. Zlecane questy są dłuższe, ciekawsze i niejednokrotnie oferują możliwość wyboru rozwiązania. Inne interesujące nowości to przemodelowany interfejs użytkownika (nowy inwentarz i większe ikonki informujące o zniszczonym pancerzu, napromieniowaniu czy głodzie) oraz opcja snu, pozwalająca na zregenerowanie sił czy przeczekanie nocy.
Call of Pripyat wykonany został na tym samym silniku co jego poprzednicy, niemniej X-Ray Engine rozbudowany został do wersji 1.6. Usprawnienia wizualne objęły przede wszystkim poprawę jakości wolumetrycznego oświetlenia w trybie DirectX 10 oraz dodanie obsługi DirectX 11. Całość przygotowano jednak w taki sposób, by i posiadacze słabszych konfiguracji sprzętowych mogli uruchomić grę.














Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności