Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Mount&Blade PL-FPRG PC.iso

robertbc107 / Gry PC!!! / █ STRATEGIE / Mount&Blade PL-FPRG PC.iso
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB City Life to propozycja skierowana dla miłośników gier "simopodobnych", w których od podstaw zajmujemy się stworzeniem miejskiej aglomeracji. Dzięki City Life poznajemy rozterki i męki tworzenia, jakie przeżywają miejscy architekci, którzy muszą wybudować wygodne, nowoczesne i funkcjonalne budynki, spełniające wymagania przeróżnych grup społecznych. W tej grze możemy wykreować dokładnie takie miasto o jakim zawsze marzyliśmy - stawiamy awangardowo zaprojektowane struktury, począwszy od zwykłych rezydencji a na drapaczach chmur skończywszy, poprawiamy jakość życia mieszkańców zapewniając im odpowiednie miejsca odpoczynku i rozrywki, uważając jednocześnie, aby nie zdusiły ich zbyt wysokie podatki. Na naszej głowie są także problemy z wiecznie zakorkowanymi ulicami czy zanieczyszczeniem środowiska, a także ze zmorą każdego miasta - przestępczością. Cel jest jeden - stworzyć miasto dobrze prosperujące, bogate, "zdrowe" i zadowolone.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Hostile Waters: Antaeus Rising to strategiczna gra akcji 3D, której akcja przenosi nas w rok 2032. Na Ziemi panuje ogólnoświatowy pokój, a wszystkie narody współpracują ze sobą, pragnąc stać się cywilizacją globalną. Z takim stanem rzeczy nie mogą pogodzić się byli prominenci i wojskowi, którzy pragnąc odzyskać władzę i wpływy, organizują tajną armię na wyspach Pacyfiku. Ich celem jest destabilizacja sytuacji politycznej i powrót do starego stylu życia. Sprzyja im ogólnoświatowe rozbrojenie i brak jakichkolwiek lokalnych konfliktów. Jedyną nadzieją ludzkości staje się tytułowy Antaeus, ostatni z super krążowników, posiadający na swym pokładzie nanofabrykę umożliwiającą produkcję różnego typu jednostek bojowych: czołgów, helikopterów, samolotów itp. Jednostki te pilotowane są przez umysły martwych żołnierzy, które dzięki technologii „Soulcatcher” mogą być wielokrotnie wykorzystywane. Antaneus zużywa resztki swoich zapasów energii do stworzenia poszczególnych członków załogi i wyrusza do ostatniej walki. Jego celem jest infiltracja archipelagu podejrzanych wysp i zniszczenie centralnej bazy operacyjnej wroga.
obrazek MechCommander 2 to sequel popularnej strategii czasu rzeczywistego opartej na zasadach świata Battletech. W grze kierujemy poczynaniami olbrzymich bojowych maszyn kroczących, zwanych mechami. Przy ich pomocy bronimy własnego terytorium i poszerzamy jego zasięg. Względem części poprzedniej usprawniono grę sprawiając, że jest ona teraz bardziej intuicyjna i grywalna. Rozgrywka składa się z szeregu misji połączonych jedną, nieliniową fabułą. Przed każdym zadaniem uczestniczymy w odprawie, na której otrzymujemy informacje na temat aktualnej sytuacji i dane dotyczące celów misji, np.: zniszcz określone budynki wroga lub konwój, ochraniaj bazę itp. Później możemy odpowiednio wybrać i uzbroić roboty, obsadzić w nich odpowiednich pilotów (których umiejętności stale wzrastają) i wykonać zadanie. Jedną z najważniejszych nowości jest to, że teraz podczas każdej misji możemy, np.: wezwać posiłki, wsparcie powietrzne i artyleryjskie, pojazd naprawczy, helikoptery zwiadowcze, czy pojazdy ratunkowe. Oczywiście wszystko za odpowiednią opłatą punktów C-bills, standardowej waluty w świecie Battletech. Po zniszczeniu wrogiego mecha, możemy przejąć go przy pomocy poduszkowców VTOL. Naprawiają one wrogie jednostki i obsadzają naszą załogą, dzięki czemu możemy je wykorzystać w walce z przeciwnikami. W nagrodę za przejęcie kluczowych obiektów wroga dostajemy dodatkowe punkty. Po zakończeniu misji również otrzymujemy pewną ilość punktów C-bills.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 128MB RAM Wszystkie gry z serii Civilization, opierają się na rozwoju cywilizacji od początków jej istnienia do czasów obecnych, a nawet, jak w przypadku Alpha Centauri, wybiegają dalej w przyszłość. Rozpoczynając grę jako jeden z przywódców wybranego historycznego narodu, musimy zadbać o rozwój naszego państwa poczynając od koczowniczego plemiona. W porównaniu z poprzednią częścią udoskonalone zostały pewne aspekty gry. Dowódcy naszych wojsk wraz z kolejnymi walkami będą zdobywali doświadczenie, dzięki czemu ich umiejętności walki wzrastają. Zmieniono zasady stref kontroli obszarów danych jednostek, przez co wzrosło znaczenie jednostek mobilnych oraz prowadzących ostrzał na odległość, takich jak katapulty, artyleria czy okręty wojenne. Jeszcze więcej unowocześnień dotyczy polityki i dyplomacji. Wprowadzono dwupoziomową dyplomację, pozwalającą na wykorzystanie przez bardziej zaawansowanych graczy wszystkich możliwości stosunków międzynarodowych. Dla początkujących pozostawiono prostotę znaną z wcześniejszych części gry. Dodatkowo możemy handlować złotem, wynalazkami, sojuszami, mapami, miastami, jednostkami i dobrami naturalnymi.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 750MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D Strategia czasu rzeczywistego osadzona w azjatyckiej scenerii, stworzona przez zespół Liquid Entertainment, składający się z ludzi, którzy pracowali nad serią Command & Conquer. Niepokonany samuraj i odważni mnisi przeciwstawiają się barbarzyńcom, złym czarnoksiężnikom i śmiertelnym ninja, a wszystko to dzieje się w świecie pełnym magii i walki. Można zostać przywódcą jednego z czterech klanów: honorowego klanu Smoka, śmiertelnego Węża, trującego Lotusa lub barbarzyńskiego Wilka. Poruszamy się w pełni trójwymiarowym świecie gęstych lasów, kamiennych klifów, piaszczystych wydm, pól ryżowych i huczących wodospadów. Jest to żywy świat, gdzie ptaki wzlatują w powietrze płoszone przez wojowników, wilki podążają za żołnierzami, a dzikie konie galopują po stepach. Ogień parzy i rozprzestrzenia się na wioskę, podczas gdy wieśniacy noszą wodę z pobliskiej rzeki. Bohaterowie, którym przybywa doświadczenia w czasie gry, dodają ducha walki naszym oddziałom. Można rekrutować wielu różnych bohaterów: od ślepego łucznika Aracha do mistrza burz i błyskawic Zymetha. Każdy z nich może przesądzić o losie bitwy. Innowacyjny system pozyskiwania surowców powoduje, że każdy wybór jest istotny. Woda może przyspieszyć wegetację ryżu, lecz ryż i woda potrzebne są zarówno dla żołnierzy jak i dla koni, gdy te potrzebne są do formowania kawalerii. Chłopi są podstawą ekonomii, zbierają surowce, łapią dzikie konie oraz trenują sztuki wojenne zostając wojownikami.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 4 MB Doomsday to podtytuł rozszerzenia do Hearts of Iron 2 - drugiej części jednej z najlepszych strategii w historii, poruszających temat burzliwych dziejów II Wojny Światowej. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, ów dodatek jest w pełni samodzielną produkcją. Na Hearts of Iron 2: Doomsday składają się: materiał z oryginalnej gry plus wprowadzane nowości. Opisywany add-on przedłuża realia wirtualnych zmagań aż do 1953 roku (pojawiają się tutaj nowe misje w stylu konfliktu w Izraelu). W Doomsday zaimplementowano również całkowicie alternatywny scenariusz II Wojny Światowej do rozegrania, który pozwala na sprawdzenie jak wyglądałby porządek na naszym globie, gdyby działania militarne potoczyły się inaczej, niż znamy to z kart podręczników do historii. Ponadto, twórcy programu oddali grającym bardziej rozbudowane drzewko rozwoju technologicznego (w czasie wyścigu zbrojeń możemy konstruować różne rodzaje broni, w tym atomowej, wynajdujemy śmigłowce bojowe etc.), a także możliwość regularnego kupowania patentów na nowe uzbrojenie od swoich sojuszników.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 128MB Druga część wyśmienitej gry strategicznej, która w roku 2000 (momencie swej premiery) zachwyciła wszystkich doskonałą i innowacyjną technologią graficzną - rozgrywka toczyła się w całkowicie trójwymiarowo modelowanym terenie, co było swego rodzaju przełomem i wiązało się z całkowicie innym podejściem do tematu dowodzenia oddziałami. W Ground Control 2: Operation Exodus akcja toczy się w 300 lat po wydarzeniach które miały miejsce w pierwszej części, w roku 2741, kiedy to wojna pomiędzy demokratycznym i pokojowo nastawionym Sojuszem Gwiazdy Północnej (Northern Star Alliance), a militarystycznym Imperium Terran weszła w nową fazę. Siły Imperium wyparły Sojusz ze wszystkich kolonii kosmicznych i zmusiły do obrony ostatniej planety znajdującej się pod jego kontrolą - planety Morningstar Prime. Z chwilą gdy Imperium dokonało pierwszego desantu swych sił na powierzchnię owej planety, wojna zmieniła swój charakter, z potyczek kosmicznych, na ciężką, brutalną i wyniszczającą walkę lądową. Gracz staje się Kapitanem Jacobem Angelusem służących w siłach Sojuszu. Na jego barkach spoczywa główny ciężar pokonania sił inwazyjnych – przegrana nie wchodzi w grę... Morningstar Prime jest ostatnim bastionem Sojuszu Gwiazdy Północnej.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 800 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 8MB Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold). Spoglądając na tytuł gry, nie trudno jest się domyśleć, iż tym razem przenosimy się w przyszłość, w przestrzeń kosmiczną, gdzie czeka nas założenie oraz utrzymanie kolonii na odległej i nieznanej planecie. Rozpoczynamy jak zwykle bardzo skromnie, posiadając jedynie kilka podstawowych budynków, jednak z czasem zaczniemy budować prawdziwe, olbrzymie i tętniące życiem metropolie. Głównym celem przyświecającym graczowi w Space Colony jest uczynienie naszej kosmicznej kolonii źródłem jak największych przychodów. W tym celu musimy dokonywać odpowiednich inwestycji i w ten sposób cały czas dbać o zadowolenie obywateli naszego kosmicznego miasteczka, którzy im będą szczęśliwsi tym z pewnością chętniej przyczynią się do powiększania stanu naszego konta. Będziemy musieli zadbać o wydobycie niezbędnych surowców a także przygotować dla mieszkańców przeróżne atrakcje, np. ZOO pełne obcych, bary, automaty do gier, itd.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 3 lub lepsza), 1 GB HDD Zoo Empire to strategia ekonomiczna umożliwiająca tworzenie zupełnie od podstaw własnego ogrodu zoologicznego. Naszym zadaniem jest opieka nad zwierzętami, dbanie o ich zdrowie, kondycję i wyżywienie, zatrudnianie pracowników i opiekunów zwierząt oraz sprowadzanie nowych gatunków dla uatrakcyjnienia naszego Zoo. Jednak nie tylko inwentarz musimy mieć na oku. Aby ogród zoologiczny przynosił dochody należy zapewnić odwiedzającym komfortowe warunki do jego zwiedzania czyli udostępnić punkty z jedzeniem, piciem oraz pamiątkami
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności