Galactic Civilizations II - Władcy Strachu [cd2] [PL].iso
-
0.6.7 -
0.7.0 -
0.7.1.1 -
0.7.2 -
0.7.3 -
0.7.4 -
0.7.5 -
0.8.0 -
0.8.1 -
0.8.2 -
0.8.3 -
0.8.4 -
Anno 1404 - Wenecja [PL] -
Anno 2070 - Deep Ocean [PL] -
Assassin's Creed III [PL] v1.01 [reloaded] -
Assassin's Creed III [PL] v1.01 [skidrow] -
AVI -
Cities in Motion 2 [PL] -
Dodatki -
DVD1 -
DVD2 -
EasyMetin2 1.0.40.2235 -
EasyMetin2 1.0.42.2244 -
EasyMetin2 1.0.47.2269 -
Fani czterech kółek - Sezon 1 [PL] -
Fani czterech kółek - Sezon 10 [PL] -
Fani czterech kółek - Sezon 9 [PL] -
FLV -
Heroes of Might & Magic VI [PL] [Skidrow] -
Instalacje -
King’s Bounty - Wojownicy Północy [PL] -
Kości - The Bones - Sezon 8 [Lektor PL] -
Król Artur 2 [PL] -
League of Legends -
League of Legends - PBE -
Merida Waleczna [PL] -
Patch -
Sezon 2 -
Symulator Ośrodka Narciarskiego [PL] -
Szatan z Siódmej Klasy -
The Sims 3 - Diesel Stuff [PL] -
The Sims 3 - Księżycowe Jeziora -
The Sims 3 - Magiczne Źródła -
The Sims 3 - Nie z Tego Świata [PL] -
The Sims 3 - Zatoka skorupiaków -
The Sims 3 (16) - Studenckie Życie [PL] -
Tomb Raider 2013 [PL] [SKIDROW] -
Train Simulator 2013 Deluxe Plus [PL] -
Tysiąc złych uczynków -
W pustyni i w puszczy [PL]
Stardock Systems Inc. ( producent )
Paradox Interactive ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
strategiczne ( kosmiczne )
21 lutego 2006 ( światowa data premiery )
21 lipca 2006 ( data wydania w Polsce )
PC
tryb gry: single player
nośnik: 2 CD
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz,
512 MB RAM,
karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza),
Windows XP
Galactic Civilizations II to kolejna odsłona znakomitej strategii turowej sygnowanej logiem Stardock Systems. W porównaniu z poprzednikiem zmianie uległ silnik graficzny, który teraz jest w pełni trójwymiarowy. Wpłynęło to znacząco na polepszenie grafiki, a także umożliwiło przedstawienie występujących w grze obiektów w 3D. Możliwe jest także korzystanie z zooma oraz kilku różnych widoków.
Akcja gry została umieszczona niedługo po wydarzeniach przedstawionych w dodatku Altarian Prophecy. Gracz wciela się w postać przywódcy Zjednoczonej Ziemi w wieku XXIII. Imperium Drengin powoli lecz systematycznie prowadzi podbój galaktyki. W pewnym momencie, zupełnie przypadkowo, odkrywa prawdę o losie Prekursorów, rasy „super istnień”, która zamieszkiwała kosmos w zamierzchłych czasach. Rasa Prekursorów, znana jako Dread Lords, staje się największym zagrożeniem dla wszystkich cywilizacji. Imperium Drengin i jego sprzymierzeńcy stają do walki z Dread Lords, natomiast ludzkość musi się zjednoczyć i stawić czoła zwycięzcy tej wojny.
W Galactic Civilizations II pojawiła się nieliniowa kampania. Dzięki temu niepowodzenie w jakiejś misji nie równa się totalnej porażce, gdyż możemy wziąć udział w kolejnej, alternatywnej. Dzięki takiemu zabiegowi rozwój akcji został podtrzymany. W grze pojawia się 10 cywilizacji, z których każda posiada unikalne cechy (w pierwszej części cywilizacje były podobne, różniły się tylko wyglądem). Ponadto gracze mogą stworzyć swoją własną cywilizację. Pod względem wielkości wszechświat gry porównywalny jest z tym znanym z poprzednika. Do naszej dyspozycji oddano także możliwość projektowania własnych statków. Każdy z nich posiada trzy rodzaje broni (beam weapons, mass drivers, missile weapons) oraz trzy rodzaje środków defensywnych (shields, armor, point defense). Z kolei w dziedzinie nauki i postępu naukowego, czeka na nas ponad 200 technologii do odkrycia.
Największą zmianę odnotować można w „systemie” planet. Podobnie jak w Galactic Civilizations posiadają one klasy (1 - 16), tym razem jednak, klasa wpływa na wielkość „przestrzeni” budowlanej na danej planecie. Dzięki takiemu rozwiązaniu musimy bardziej rozważnie planować, jakie budynki chcemy postawić. Dodatkowo, pewne miejsca kryją różne obiekty, jak ruiny czy surowce naturalne, i aby z nich skorzystać, należy w nich wybudować konkretne budowle.