10.29.04.RollerCoaster.Tycoon.3.+.ALL.ACCESS.CHEAT(TNT).+.Music.Addon.MYTH.tar
-
0.6.7 -
0.7.0 -
0.7.1.1 -
0.7.2 -
0.7.3 -
0.7.4 -
0.7.5 -
0.8.0 -
0.8.1 -
0.8.2 -
0.8.3 -
0.8.4 -
Anno 1404 - Wenecja [PL] -
Anno 2070 - Deep Ocean [PL] -
Assassin's Creed III [PL] v1.01 [reloaded] -
Assassin's Creed III [PL] v1.01 [skidrow] -
AVI -
Cities in Motion 2 [PL] -
Dodatki -
DVD1 -
DVD2 -
EasyMetin2 1.0.40.2235 -
EasyMetin2 1.0.42.2244 -
EasyMetin2 1.0.47.2269 -
Fani czterech kółek - Sezon 1 [PL] -
Fani czterech kółek - Sezon 10 [PL] -
Fani czterech kółek - Sezon 9 [PL] -
FLV -
Heroes of Might & Magic VI [PL] [Skidrow] -
Instalacje -
King’s Bounty - Wojownicy Północy [PL] -
Kości - The Bones - Sezon 8 [Lektor PL] -
Król Artur 2 [PL] -
League of Legends -
League of Legends - PBE -
Merida Waleczna [PL] -
Patch -
Sezon 2 -
Symulator Ośrodka Narciarskiego [PL] -
Szatan z Siódmej Klasy -
The Sims 3 - Diesel Stuff [PL] -
The Sims 3 - Księżycowe Jeziora -
The Sims 3 - Magiczne Źródła -
The Sims 3 - Nie z Tego Świata [PL] -
The Sims 3 - Zatoka skorupiaków -
The Sims 3 (16) - Studenckie Życie [PL] -
Tomb Raider 2013 [PL] [SKIDROW] -
Train Simulator 2013 Deluxe Plus [PL] -
Tysiąc złych uczynków -
W pustyni i w puszczy [PL]
wymagania sprzętowe: Pentium 1.2 GHz, 384 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1.2 GB HDD
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie. Pomimo tego, iż RollerCoaster Tycoon 3 ideowo nie odbiega od tego z czym mieliśmy do czynienia w RCT1 i 2, to stanowi spory przełom. Przyczyną tego stanu rzeczy jest przeniesienie rozgrywki w trzeci wymiar, a co za tym idzie znaczne jej rozbudowanie i urozmaicenie. Autorzy zaimplementowali w grze silnik graficzny własnej produkcji, dzięki któremu nawet użytkownicy starszych maszyn, typu Pentium III 733MHz z akceleratorem graficznym GeForce 2, mogą cieszyć się bezproblemową rozgrywką.
Podobnie jak w poprzedniczkach, tak i w RCT3 gracz otrzymuje zadanie budowy nowoczesnego parku rozrywki, w którym pierwszorzędną rolę odgrywają olbrzymie kolejki górskie (tytułowe RollerCoastery). Może go zaprojektować i wyposażać w różne atrakcje według własnego uznania, a nawet samodzielnie projektować kolejki (łuki, zakręty, itp.). Dzięki zastosowaniu grafiki 3D w tej części zyskaliśmy możliwość sprawdzenia zaprojektowanej przez siebie kolejki i przejechania się nią. Naturalnie to nie koniec cech jakie pojawiły się wraz z nową oprawą wizualną. Teraz gracz może oglądać swoją inwestycję z dowolnego kąta, zbliżać i oddalać widok, czy przechadzać się po parku obok innych odwiedzających. Dużo łatwiej jest też konstruować kolejkę (prosty mechanizm point-and-click) czy umiejscawiać poszczególne atrakcje.
Dużą nowością w tej części są też klienci parku. Dotychczas niewiele różnili się od siebie, zarówno biorąc pod uwagę wygląd jak i indywidualne upodobania. Teraz musimy sobie poradzić z różnymi potrzebami i oczekiwaniami dziesiątek ludzi, w różnym wieku, tj. dzieci, młodzież, dorośli i starcy. Każda z tych grup żąda czegoś innego. Na przykład nastolatki pragną ekstremalnych rozrywek i szybkich rollercoasterów, zaś dzieci i ich rodzice chcą przyjemnych, wolnych karuzel, występów klownów, przedstawień, itp. Naturalnie, odwiedzający różnią się między sobą także wyglądem, mają inne włosy, postury ciała, ubrania, czy twarze.
RollerCoaster Tycoon 3 rozbudowuje też bazę wszelkiego rodzaju atrakcji i elementów w jakie wyposażamy park, zaś wszystkie one zostały podzielone na pięć grup tematycznych: standardowy (współczesny), Dziki Zachód, przestrzeń kosmiczna, przygodowy oraz paranormalny (duchy, itp.). Poprawiono mechanizmy odpowiedzialne za kształtowanie terenu oraz wzbogacono opcje ekonomiczne (np. możliwa jest sprzedaż dwóch rodzajów parasolek w dwóch różnych cenach – dla dzieci i dorosłych). Co więcej developer przerobił cały interfejs, dzięki czemu sterowanie jest bardziej bezproblemowe, niż to miało miejsce dotychczas. Gra poza znanym już trybem kampanii, gdzie zaczynamy z sześcioma parkami i otrzymujemy dostęp do kolejnych po zaliczaniu poszczególnych scenariuszy, otrzymała w końcu pełnoprawny tryb sandbox, pozwalający na bezstresowe tworzenie parku od podstaw.