Colin.McRae.Rally.05.PL.part1.rar
-
Alyce -
A-TRAIN 9 The Train Giant -
BULLESTORM PL -
Call Of Juarez-Więzy Krwi PL -
CARGO -
CITIES XL -
CODE OF HONOR 3 -
Filmy -
GTA -
GTA 4 -
GTA II -
GTA III -
GTA London -
GTA San Andreas PL -
Harry Potter -
Harry Potter 1 -
Harry Potter 2 -
Harry Potter 3 -
Harry Potter 4 -
Harry Potter 5 -
Harry Potter 6 -
Harry Potter 7 cz. 1 -
Harry Potter 7 cz. 2 -
Heroes -
Heroes 3 -
Heroes 4 -
Heroes 5 -
Heroes 6 PL -
Igrzyska Śmierci -
Król Artur -
Król Artur II -
KRÓL ARTUR PL -
LEFT 4 DEAD -
LEFT 4 DEAD 2 -
LEGO -
LEGO Bionicle Heroes -
LEGO Harry Potter Lata 1-4 PL -
LEGO Harry Potter Lata 5-7 -
LEGO INDIANA JONES ADVENTURES -
LEGO PIRACI Z KARAIBÓW PL -
LEGO Racers -
Liga Sprawiedliwych -
Men of War Wyklęci Bohaterowie -
Obława - Transit -
Odwet-Recoil -
Playback -
Przygody TinTina -
Shoot Many Robots -
Spowiedź -
The.Sleeper
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 3 GB HDD
Piąta część najpopularniejszej na świecie rajdowej serii z firmy Codemasters, promowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy zawodów World Rally Championship (WRC) - Colina McRae. Główną oś zmagań w Colin McRae Rally 2005 stanowi rozbudowany tryb Kariery, w którym rozgrywkę rozpoczynamy jednej z niższych klas światowych rajdów, by z czasem awansować do grona czołowych kierowców. Wirtualną jazdę możemy szkolić w 20 rodzajach imprez rajdowych o różnej randze - m.in. Championship, Challenge, Cup, SuperCup oraz Shield.
Zmagania na kolejnych odcinkach tras rajdowych odbywają się w następujących kategoriach: 2-Wheel Drive, super 2WD, 4-Wheel-Drive, 4WD Classic (i innych). Najciekawiej wygląda oczywiście rywalizacja w klasie samochodów z napędem na cztery koła (4WD championship). Twórcy Colin McRae Rally 2005 zaimplementowali również tryb rozgrywki wieloosobowej (do 8 graczy rywalizujących jednocześnie).
Do gry przeniesiono modele ponad 30 autentycznych, licencjonowanych samochodów, m.in. Volkswagen Golf MK5, Toyota Celica GT-FOUR, Lancia Stratos, Alfa Romeo 147 GTA, Alfetta GTV Turbodelta, Mitsubishi Lancer Evo VIII, Peugeot 206, 205 T16 Evo2 oraz VW Beetle RSi.
Poszczególne rajdy umiejscowione zostały w dziewięciu krajach (do już znanych: Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanów Zjednoczonych, Finlandii, Australii, Hiszpanii, Grecji i Japonii dołączyły teraz Niemcy). Każda trasa podzielona została na osiem odcinków (plus odcinki testowe i specjalne), wzdłuż których ustawiono w pełni animowanych kibiców.
Usprawnienia nie ominęły silnika graficznego serii, a zwłaszcza interakcji z obiektami znajdującymi się na trasie przejazdu (na które narzekała pewna grupa wirtualnych kierowców). Jeżeli zbyt agresywna jazda doprowadzi do kolizji np. z drzewem, to - oprócz uszkodzeń widocznych na samochodzie - na drzewie pozostanie ślad po zderzeniu, zaś z gałęzi polecą liście. Każdą kolizję dodatkowo „okraszono” efektem rozmycia ekranu (blur), trwającym kilka sekund (podnosi to realizm rozgrywki). Nie należy również zapominać o poprawie pracy kamer (powrócił wyczekiwany przez wielu graczy widok „znad silnika” pojazdu). Dopracowany model zniszczeń pozwala na dostrzeżenie nawet drobnych zadrapań samochodu, zaś sytuacje z odpadającymi częściami zewnętrznymi obserwujemy niemal cały czas (jak w Colin McRae Rally 04).