Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Eoin Colfer - Artemis Fowl #5 - Zaginiona kolonia.rar

oficerek / salber16 ksiazki / Eoin Colfer - Artemis Fowl #5 - Zaginiona kolonia.rar
Download: Eoin Colfer - Artemis Fowl #5 - Zaginiona kolonia.rar

1,11 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazekArtemis Fowl. Zaginiona kolonia to już piąta część cyklu książek o nastoletnim geniuszu.
Artemis to przedsiębiorczy i niezwykle inteligentny chłopiec, potomek sławnego, choć nieco podupadłego przestępczego rodu. Świat, w którym żyje, pełen jest elfów, wróżek i trolli. Jego życie również jest pełne przygód: Artemis wykradał elfom legendarny skarb, by przywrócić rodzinie dawną świetność, przechwycał ich technologię, która miała mu dać przewagę nad ludźmi, a innym razem brał udział w antarktycznej, kryminalnej przygodzie...
Tym razem kłopotu przyprawiają mu demony. Historia ta ma swoje źródło w dalekiej przeszłości. Przepełnione nienawiścią demony za pomocą zaklęcia chcą przenieść się poza czas, by przygotować się do kolejnej wojny z ludzkim gatunkiem. Ich zaklęcie nie działa jednak prawidłowo a w efekcie materializacja demonów staje się nieprzewidywalna. Nikt nie wie, gdzie i w którym momencie znów się pojawią? Tylko Artemis Fowl może zapobiec tragedii. Genialny chłopiec po raz kolejny łącząc swoje siły z kapitanem Holly Niedużą, próbuje odnaleźć zaginioną kolonię demonów zanim będzie za późno...

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek "Artemis Fowl"- Nowoczesna opowieść o wróżkach, trollach i elfach. Tytułowy Artemis to przedsiębiorczy i niezwykle inteligentny dwunastolatek, potomek sławnego, przestępczego rodu. Pewnego dnia postanawia ukraść elfom ich legendarny skarb i przywrócić rodzinie renomę. Najnowsza ludzka i krasnoludzka technologia, magiczne zaklęcia, szybka akcja i błyskotliwe dialogi to wszystko sprawia, że Artemis Fowl stanowi prawdziwe zagrożenie dla Harrego Pottera. "Artemis Fowl. Arktyczna przygoda"- Kto zaopatruje przestępczą organizację goblinów w zakazane, ludzkie źródła energii? Hally Nieduża, oficer elitarnej jednostki Sił Krasnoludzkiego Reagowania, nie ma wątpliwości, że stoi za tym wróg numer jeden, trzynastoletni Artemis Fowl. Ale czy tak jest naprawdę? Artemis ma własne problemy: jego ojciec jest zakładnikiem rosyjskiej mafii i tylko cud mógłby go uratować. Genialny plan to za mała. Być może tym razem to Artemis potrzebuje pomocy... "Artemis Fowl. Kod wieczności"- Czyżby koniec niecnych spisków Artemisa Fowla? Jego ojciec, wydarty z rąk rosyjskiej mafii, wraca do domu całkiem odmieniony - ku przerażeniu naszego bohatera, jest teraz uczciwym człowiekiem! Zanim jedna Artemis zbłądził na drogę cnoty, ma jeszcze czas na jeden, ostatni interes: skonstruował superkomputer, który zamierza pokazać bezwzględnemu amerykańskiemu przedsiębiorcy. Komputer ten w niewłaściwych rękach mógłby zniszczyć świat ludzi i wróżek, lecz Artemis to przecież diabolicznie inteligentny nastolatek o gigabajtowym umyśle. A więc, co złego może się stać?
obrazek

Gra o tron W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z poacute;łnocy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie. Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Kroacute;la, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, roacute;wnie szalone jak on sam... Tron objął Robert - najznamienitszy z buntownikoacute;w. Minęły już lata pokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron. W pakiecie znajduje się 6 części: 1. Gra o tron 2. Starcie królów 3/1 Nawałnica mieczy (Krew i złoto) 3/2 NAWAŁNICA MIECZY (Stal i śnieg) 4/1 Uczta dla wron (Cienie śmierci) 4/2 Uczta dla wron (Sieć spiskowców)

obrazek

Najgłośniejszy cykl powieściowy Stephena Kinga, pisany w latach 1970- 2004, uważany przez samego autora za jego magnum opus. Cykl łączy motywy przewodnie wielu gatunków, obejmujący elementy fantasy, fantastyki naukowej, literatury grozy i westernu. Cykl opowiada historię Rolanda Deschaina, którego celem życiowym jest dotarcie do tytułowej Mrocznej Wieży, mitycznego budynku, który może być istotą całego istnienia, znajdującego się w centrum wszystkich światów. Roland jest ostatnim żyjącym członkiem bractwa rycerskiego znanego jako rewolwerowcy. Początkowo bohater jest bardzo tajemniczy, nie znamy nawet jego wieku, jednakże wraz z rozwojem historii poznajemy jego historię i przyczyny jego podróży. Na swej drodze pomaga napotkanym ludziom w imię kodeksu honorowego zwanego Drogą Elda, jest także zmuszony do dokonywania wielu trudnych wyborów, takich jak wybór pomiędzy życiem przyjaciela, a kontynuowaniem podróży do Wieży.

obrazekPięciotomowy cykl książek Lian Hearn, rozgrywających się w na w pół fantastycznej średniowiecznej Japonii. Tradycyjne japońskie motywy składają się tu na opowieść oryginalną i fascynującą, okrutną i piękną, w której zawiłości politycznych intryg i efektowne opisy walk łączą się z wyrafinowaną prostotą stylu, niespiesznym tempem narracji i niezwykłą atmosferą. Wzorując się na dyskretnych i oszczędnych pociągnięciach pędzla, znanych ze starojapońskich szkiców, autorka kreśli fascynujące tło dla pełnej rozmachu opowieści o miłości i obowiązku, przemocy i współczuciu, kłamstwie i honorze. Lian Hearn udało się przekroczyć granice między gatunkami literackimi, między tradycją a współczesnością, a także między pokoleniami. Stosunki społeczne w średniowiecznej Japonii były niezwykle złożone. Mój świat Trzech Krain jest znacznie prostszy i raczej zasugerowany niż szczegółowo opisany. Myślę, że moje książki można określić jako artystyczną odpowiedź na historię Japonii, a nie jako próbę jej odtworzenia.
obrazekZniszczona Ziemia #1 - Sny kamienia Druga Wojna Czarnoksiężników wywołała kataklizm, który zmienił oblicze świata i sprawił, że młody czarodziej Kai zwątpił w istnienie i sens magii. Jego ukochana uczennica, księżniczka Gemma, wyrusza w długą, niebezpieczną podróż do Południowych Krain, aby tam szukać prawdy o czarach. Musi tego dokonać, zanim otaczający ją świat do reszty pogrąży się w szaleństwie. Zniszczona Ziemia #2 - Mroczne królestwo Świat pogrąża się w szaleństwie. Nadchodzący kataklizm może powstrzymać tylko księżniczka Gemma, obdarzona niezwykłą mocą wskrzeszania magii. Odkrycie przez nią tajemnicy Kamienia, stojącego na Diamentowej Pustyni, rozpoczyna proces odnowy świata, przerwany jednak przez siły przeciwne odrodzeniu się magii. Przyjaciel Gemmy, Arden, uwięziony pod ziemią, poznaje mieszkańców Mrocznego Królestwa. Tylko sojusz sił światła i wiecznego mroku może dać nadzieje na uratowanie magii. Zniszczona Ziemia #3 - Wiek chaosu Księżniczka Gemma wraz z Ardenem, wspomagani przez czarodziei z latającego miasta, podejmują walkę z Wielkim Przywódcą, który, wykorzystując wysoko rozwiniętą technologię, pragnie zawładnąć światem.
obrazek

Złota Królowa #1 - Złota Królowa Gallen O'Day jest przewodnikiem wędrowców przemierzających leśne ostępy planety Tihrglas. Pewnego razu zgadza się pomóc szukającym drogi do Wrót Światów dwojgu tajemniczym podróżnym. Ścigają ich stwory służące obcym, wrogim ludziom istotom. Znajomość z uciekinierami prowadzi Gallena na odległą planetę, którą włada Złota Królowa pragnąca objąć panowanie nad całym Wszechświatem... Złota Królowa #2 - Klucz do Ciemności Gallen O'Day staje do walki z Silami Ciemności - tajemniczą organizacją stworzoną przez dawnych władców galaktyki, Drononów. Dążąc do podporządkowania sobie całej ludzkości, Drononowie skonstruowali urządzenie, dzięki któremu mogą oddziaływać na podświadomość i kształtować światopogląd. Aby uwolnić wszystkich, którzy padli ich ofiarą, Gallen musi zdobyć pilnie strzeżony magiczny artefakt - Klucz do Ciemności. Złota Królowa #3 - Władcy siódmego roju Uciekając przed pościgiem Drononów, Gallen O'Day i jego żona Maggie docierają na odległą planetę. Porasta ją niespotykana roślinność, w gąszczu żyją niesamowite, drapieżne stwory, a krajem rządzi szalony władca, poddający ludzi eksperymentom genetycznym. Wkrótce przybywają Drononi, by rozprawićsię ze zbiegami i niepodzielnie zapanować nad wszechświatem...

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności