Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Królik Bystrzak dla Pierwszaka - Przygoda Pod Chmurką.part1.rar

motylek1701 / DLA DZIECI / GRY dla dzieci / Królik Bystrzak dla Pierwszaka - Przygoda Pod Chmurką.part1.rar
Download: Królik Bystrzak dla Pierwszaka - Przygoda Pod Chmurką.part1.rar

200 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek PROCESOR:266 Mhz, PAMIĘC RAM:64 Mb ram SYSTEM: Windows 98/XP PROCESOR: 266 Mhz Razem z Barbie w roli Syrenki i konikiem morskim Samiką dziewczynki przeżywają niezapomniane przygody w podwodnym świecie. Wszyscy mieszkańcy podwodnego miasta przygotowują się wielkiej uroczystości, gdy nagle gaśnie światło magicznej muszli. Tylko tęczowe delfiny mogą pomóc rozwiązać ten problem. Dziewczynki muszą pomóc odnaleźć je wszystkie, aby rozświetlić magiczną muszlę. Tylko wtedy magiczna uroczystość będzie mogła się odbyć. Ale to nie koniec przygotowań. Barbie w roli Syrenki musi przecież zaprosić wszystkich gości, zadbać o piękne dekoracje w całym mieście i odpowiednią muzykę.
Image.aspx?id=144731602Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź - Czytanie - ukryte wyrazy - Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą - Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie - Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne - Czas - miesiące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki - Obsługa komputera - klawiatura, myszka - Polskie tradycje świąteczne Zabawy: - Uwolnij Mikołaja - Ubierz choinkę - Złóż skuter śnieżny - Ulep bałwana - Zapakuj prezenty - Piernikowa fabryka - Gwiazdkowa pamięciówka - Wygraj bitwę z Gryziwąsem - Multimedialna bajka - Rymowanki - Układanki
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Rozpoznawanie pierwszej głoski - Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy - Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne - Zawody - lutnik - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę - Ciekawostki - wszystko o owadach - Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Magiczne domino - Upleć struny - Zbuduj wodne cymbałki - Maszyna dźwiękowa - Posprzątaj mrowisko - Zagraj na leśnym pianinie - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
Image.aspx?id=147286397Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Cechy charakterystyczne: Nauka na wesoło: * Czytanie - wysłuchiwanie pierwszej i ostatniej głoski * Przyroda – kret, nornica, osy, szerszenie, mchy i paprocie * Konstruowanie – budowanie mostów * Cyfry i liczby – składniki liczby i dopełnianie do określonej liczby * Muzyczne zabawy – Słodka piosenka * Ciekawostki – wszystko o miodzie * Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: * Ruchome piaski * Budowanie mostów * Zagadki sowy * Rozpoznaj cienie * Chodzenie po kłodzie * Ratunek dla świetlików * Kolorowanki * Multimedialna bajka * Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=148235221Komputerowa Gratka: Wodnik Moczarek. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie – analiza i synteza głoskowa wyrazów - Przyroda – grzybień, pałka wodna, pijawka - Konstruowanie – łączenie rur - Cyfry i liczby – liczba jako wynik pomiaru objętości - Muzyczne zabawy – wesoła piosenka - Ciekawostki – wszystko o zawodach: murarz, elektryk, dekarz itp - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Łatanie dachu - Osuszanie piwnicy - Maszyna parowa - Żabi chór - Łączenie rur - Oczyszczanie moczarów - Układanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=148262078Nauka na wesoło: - Czytanie – podział wyrazów na sylaby - Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer - Cyfry i liczby – przeliczanie elementów - Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce - Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna - Muzyczne zabawy – zimowa piosenka - Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Rozmrażanie pingwina - Skoki narciarskie - Zjazd na sankach - Zabawy na lodowisku - Łapanie lemingów - Kolorowanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności