Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Komputerowa Gratka -Pechowy dzien barnaby.iso

mars2323 / Wszystko dla dzieci / Komputerowa Gratka / Komputerowa Gratka -Pechowy dzien barnaby.iso
Download: Komputerowa Gratka -Pechowy dzien barnaby.iso

181,79 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
2008-4-cover.jpg
NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do czytania i pisania - A, E, M, O, T, U
* Przyroda - zwierzęce symbole
* Ludzie i ich zawody - kowal
* Przepisy kucharskie - rogaliki
* Cyfry i liczby - przeliczanie i porównywanie liczebności zbiorów
* Muzyczne zabawy - Pechowa piosenka
* Ciekawostki - wszystko o pechu
* Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
* Jazda na deskorolce
* Składanie maszyny
* Rzut podkową
* Magiczne lustra
* Liczydło Filipa
* kolorowanka
* Z pamiętnika dziadka Patryka
* Rymowanki i wierszyki

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
suyg4n.jpg Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania - literki J, P, W - Technika - rower - Zwierzęta - ryby, czapla, bóbr - Ekologia - segregacja śmieci - Przyroda - grzyby jadalne, niejadalne i trujące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj dwie ekoPiosenki - Kolejność - pierwszy z prawej, pierwszy z lewej - Wielkość: najwyższy-najniższy, największy-najmniejszy - Cyfry i liczby - 0, 10 Zabawy: - Łowienie puszek - Skaczące bobry - Magiczny wiatraczek - Leśny labirynt - Zrób domowe przetwory - Składanie roweru - Rowerowa przejażdżka - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki.
ChomikImage.aspx?k=1299310&t=633827333561549438&id=5776446&vid=5776446 Nauka na wesoło: - Czytanie – podział wyrazów na sylaby - Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer - Cyfry i liczby – przeliczanie elementów - Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce - Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna - Muzyczne zabawy – zimowa piosenka - Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Rozmrażanie pingwina - Skoki narciarskie - Zjazd na sankach - Zabawy na lodowisku - Łapanie lemingów - Kolorowanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
616545156.jpg Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter, odczytywanie wyrazów ze zrozumieniem - Przyroda – chomik, gwarek, kanarek itp. - Konstruowanie – budowanie psich bud - Muzyczne zabawy – Kumpel kundel - Ciekawostki – wszystko o rybkach akwariowych i psach - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Odczytaj listy - Zagraj w psią ruletkę - Przelicz rybki - Przejdź kamienny labirynt - Odszukaj zwierzęta - Przygotuj akwarium - Układanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
2006-4-cover.jpg NAUKA NA WESOŁO: * Utrwalanie znajomości liter * Czytanie wyrazów wielosylabowych * Przyroda - ślimaki * Zawody - zegarmistrz * Technika - motocykl * Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12 * Czas - rozpoznawanie pełnych godzin * Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką * Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach * Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury ZABAWY: * Odnajdź różnice * Zagraj w koszykówkę * Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy) * Skoki na skakance * Sportowa przebieranka * Pokonaj Gryziwąsa we florecie * Ustaw budzik * Multimedialna bajka * Rymowanki * Układanki
obrazekOmawiana produkcja przenosi młodych odbiorców na Dziki Zachód, gdzie wraz z czarodziejką Papatką odwiedzają indiańską wioskę, z misiem Barnabą budują linię kolejową, z szeryfem Filipem pilnują porządku w miasteczku, a z myszką Tosią pracują na rancho.Oprócz rozrywki, program niesie ze sobą liczne walory edukacyjne: zawiera wiadomości o Indianach i Dzikim Zachodzie, uczy obsługi komputera, odczytywania krótkich wyrazów ze zrozumieniem. Dzięki niemu dzieci poznają również szereg zagadnień związanych z techniką (układanie linii kolejowych), przyrodą (kojot, skunks, piesek preriowy , bizon), geografią i historią. augen051.gif
obrazek W tym numerze Komputerowej Gratki zapraszamy Was za przygodę z „Zakochanym Filipem”. Ze skrzatem Filipem - treserem policzcie piłki. Z misiem Barnabą przygotujcie wesołego klauna i magiczny cylinder, Tosi pomóżcie przejść po linie. A z Paptką spróbujcie zostać cyrkowymi iluzjonistami. Zapraszamy do zabawy! Nauka na wesoło: • Litery Ó i Ż – pisanie i odczytywanie wyrazów • Zasady pisowni „ó” • Cyfry i liczby – dwa (trzy) razy tyle • Magiczne słowa – porównania i idiomy • Ciekawostki – wszystko o sztuce cyrkowej • Muzyczne zabawy – Piosenka Filipa • Obsługa komputera – mysz i klawiatura
2007-6-cd.png NAUKA NA WESOŁO: Litery – układanie wyrazów według wzoru Kolory i kształty – porządkowanie według cech Liczby – dodawanie w zakresie 12 Pojęcia – niższy - wyższy, dłuższy - krótszy, mniejszy - średni - większy Muzyka – wyczucie rytmu, odgrywanie prostych melodii, Smocza piosenka Ćwiczenia pamięciowe Obsługa komputera – myszka ZABAWY: Przebieranki Smocze węzły Tańce brzdąkańce Turniej rycerski Uporządkuj pionki Oczkowe wyliczanki Klejnoty i skarby Owce na manowcach Kolorowanki augen051.gif
2007-3-cover.jpg "Szkoła czarowania" to program z serii Komputerowa Gratka, który ma na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy oraz nauki poprzez zabawę. Jest to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączona została zabawka – magiczna butelka oraz kolejne dwa fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
2007-1-cover.jpg "Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały karty lub magiczne klocki-układanka, oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności