Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Komputerowa Gratka - letnia olimpiada.nrg

mars2323 / Wszystko dla dzieci / Komputerowa Gratka / Komputerowa Gratka(1) / Komputerowa Gratka - letnia olimpiada.nrg
Download: Komputerowa Gratka - letnia olimpiada.nrg

263,2 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
2006-4-cover.jpg
NAUKA NA WESOŁO:
* Utrwalanie znajomości liter
* Czytanie wyrazów wielosylabowych
* Przyroda - ślimaki
* Zawody - zegarmistrz
* Technika - motocykl
* Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12
* Czas - rozpoznawanie pełnych godzin
* Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką
* Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach
* Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury

ZABAWY:
* Odnajdź różnice
* Zagraj w koszykówkę
* Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy)
* Skoki na skakance
* Sportowa przebieranka
* Pokonaj Gryziwąsa we florecie
* Ustaw budzik
* Multimedialna bajka
* Rymowanki
* Układanki

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do pisania Literki Ż, RZ * Zwierzęta żuraw, żuk, świetlik, kaczka, żaby i ropuchy * Cyferki liczenie od 0 do 10 * Muzyczne zabawy zaśpiewaj złotą piosenkę * Przyroda wszytko o pszczołach * Obsługa komputera klawiatura i myszka ZABAWY: * Zbieranie miodu * Złap świetliki * Złów złotą rybkę * Lis w kurniku * wyścig z ropuchami * Układanki obrazkowe * Multimedialna bajka * Kolorowanki * Rymowanki
2007-12-cover.jpg NAUKA NA WESOŁO: * Liczenie - w zakresie 10 * Kształty - figury geometryczne * Pojęcia - wysoki - niski, prawy - lewy, większy - mniejszy * Kolory - barwy podstawowe i pochodne * Muzyka - piosenka, gama c- dur, rytm, dźwięki * Usprawnianie - pamięć, spostrzegawczość, zręczność, uwaga * Ćwiczenia pamięciowe - rozwijanie pamięci słuchowej, trening koncentracji uwagi * Obsługa komputera - myszka ZABAWY: * Znajdź różnice * Dźwięki brzdęki * Uciekający instrument * Muzyczny pociąg * Bębenkowe rytmy * Zepsute cymbałki * Chwytaj dźwięki * Swawolne nutki * Ratowanie i skakanie * Gramy dla Mamy
2007-6-cd.png NAUKA NA WESOŁO: Litery – układanie wyrazów według wzoru Kolory i kształty – porządkowanie według cech Liczby – dodawanie w zakresie 12 Pojęcia – niższy - wyższy, dłuższy - krótszy, mniejszy - średni - większy Muzyka – wyczucie rytmu, odgrywanie prostych melodii, Smocza piosenka Ćwiczenia pamięciowe Obsługa komputera – myszka ZABAWY: Przebieranki Smocze węzły Tańce brzdąkańce Turniej rycerski Uporządkuj pionki Oczkowe wyliczanki Klejnoty i skarby Owce na manowcach Kolorowanki augen051.gif
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=144731481Komputerowa Gratka: Eliksir zamiany. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra- - Przyroda – zwierzęta nocne, zioła - Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par - Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz - Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi - Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany - Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Literkowe porządki - Zapal lampy - Testuj elektroniczną maszynę - Wyprawa na moczary - Sklep wysyłkowy Pani Sowy - Przygotuj drewno dla Tosi - Kolorowanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
obrazek "Urodziny Filipa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy i nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować się do urodzin sympatycznego skrzata Filipa. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały, powiązane z nimi tematycznie, foremki do wykrawania ciastek oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
Image.aspx?id=142160736"Komputerowa Gratka" to wspaniałe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowa gazetka wraz z płytą CD przygotowane są tak, aby bawić i uczyć malucha kolejnych liter alfabetu, cyfr, kształtów figur geometrycznych i pojęć: większy-mniejszy, krótszy-dłuższy. Doskonali sprawność manualną, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a także uczy obsługi komputera. Zapraszamy do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki! A co w numerze "Tęczowa pamięciówka"? NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do pisania Literki Ć, Ś * Ćwiczenie pamięci * Instrumenty muzyczne trąbka, gitara, pianino i wiele innych * Muzyczne zabawy zaśpiewaj piosenkę dobrą na pamięć * Obsługa komputera klawiatura i myszka ZABAWY: * Magiczna szafa * Pamięciówka znajdź pary: obrazek-obrazek, obrazek-litera, obrazek-liczba, obrazek-dźwięk * Nauka gry na cymbałkach * Układanki obrazkowe * Zabawne wierszyki Ćwicz swoją pamięć z mieszkańcami Tęczowej Polanki. Zapraszamy do zabawy!
obrazek Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Rozpoznawanie pierwszej głoski - Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy - Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne - Zawody - lutnik - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę - Ciekawostki - wszystko o owadach - Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Magiczne domino - Upleć struny - Zbuduj wodne cymbałki - Maszyna dźwiękowa - Posprzątaj mrowisko - Zagraj na leśnym pianinie - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
product.jpg Nauka na wesoło: - Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra- - Przyroda – zwierzęta nocne, zioła - Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par - Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz - Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi - Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany - Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Literkowe porządki - Zapal lampy - Testuj elektroniczną maszynę - Wyprawa na moczary - Sklep wysyłkowy Pani Sowy - Przygotuj drewno dla Tosi - Kolorowanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
komputerowa-gratka-przyj_7275.jpg Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. „Przyjacielski podwieczorek” to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować podwieczorek u Tosi. Podczas zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji oraz rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Komputerowa Gratka: Przyjacielski podwieczorek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności