Steel.Battalion.Heavy.Armor.XBOX360-iMARS.part6.rar
-
� - LEGO PRZYGODA GRA WIDEO [ XBOX360-PL ] -
� - RAMBO THE VIDEO GAME (2014) XBOX 360 -
� ! FIFA 15 - XBOX360 - FULL PL -
� !-GTA 5 - (V) XBOX360 - PL -
�� Thief (2014) xbox 360 - PL -
!▣ FIFA 14 Xbox 360 chomikuj -
=◘ NHL 15 (2014) XBOX360 -
▣ Borderlands 2 XBOX360-iMARS -
▣ Damage Inc Pacific Squadron WWII XBOX 360 -
▣ Darksiders II (2012) XBOX 360 -
▣ Everyone Sing (2012) XBOX360 -
▣ F1 2012 XBOX360-iMARS -
▣ Madden 13 (2012) Xbox 360 -
▣ Merida Waleczna PL (2012) XBOX 360 -
▣ NHL 13 XBOX 360 -
▣ Spec Ops The Line XBOX 360 -
▣ STEEL BATTALION - Heavy Armor XBOX 360 -
▣ Symulator Farmy 2013 PL -
▣ Tekken Tag Tournament 2 XBOX 360 -
▣ TEST DRIVE FERRARI RACING LEGRNDS XBOX 360 -
◄WIN 7 GADŻETY► -
◙ Scania Truck Driving Simulator 2012 PL -
◘ Tour De France 2012 (2012) XBOX 360 -
▄ Adidas miCoach (2012) XBOX 360 -
☆ Michael Phelps Push The Limit (XBOX 360) -
☆ Your Shape Fitness Evolved 2012 (XBOX 360) -
★Akai Katana (XBOX 360) -
★Armored Core V (XBOX 360) -
★Battleship (XBOX 360) -
★Bejeweled 3 (XBOX 360) -
★Blades of Time (XBOX 360) -
★Deadliest Warrior Ancient Combat (XBOX 360) -
★DiRT Showdown (XBOX 360) -
★Dragons Dogma (XBOX 360) -
★Final Fantasy XIII-2(1) -
★Ghost Recon Future Soldier (XBOX 360) -
★MAX PAYNE 3 (XBOX 360) -
★PROTOTYPE 2 (XBOX 360) -
★SBK Genetations (XBOX 360) -
★Sniper Elite V2 (XBOX 360) -
♦ Fifa 14 PL LT3.0 Xbox 360 -
Call of Duty Black Ops II XBOX 360 -
Dodatki do photoshopa -
GARMIN 2013.10 -
Michel Telo -
NAWIGACJE - różne -
POLSKA WERSJA -
Railroad Tycoon 3 -
Sleeping Dogs PL (2012) LT3.0 Xbox360 -
Windows 7 Ultimate PL 64-bit+Aktywacja
Release: Steel Battalion: Heavy Armor (2012) XBOX360
OPiS / iNFO
Steel Battalion: Heavy Armor to kontynuacja najbardziej zaawansowanego konsolowego symulatora robotów bojowych, wydanego oryginalnie w 2002 roku na konsolę Xbox. Produkcja robi użytek z Kinecta, zastępującego niesamowicie drogi kontroler znany posiadaczom części pierwszej, który składał się z czterdziestu przycisków, pedałów, a także dwóch manetek. Steel Battalion: Heavy Armor zostało opracowane wspólnymi siłami przez firmy Capcom oraz From Software. Głównym producentem jest Keiji Inafune, znany z takich serii jak Onimusha czy Dead Rising.
Akcja gry toczy się w roku 2082, ponad 60 lat po tym, jak pożerające silikon mikroby zniszczyły wszystkie procesory, pozbawiając ludzkość dostępu do większości zdobyczy współczesnej techniki. Nie zniechęciło to jednak państw do prowadzenia wojen o surowce naturalne. Konflikty te przypominają zmagania z czasów II wojny światowej, z jedną ważną różnicą – do powszechnego użytku weszły potężne pionowe czołgi (Vertical Tank – w skrócie VT) i to w pilota jednej z tych maszyn wciela się gracz. Opowieść zaczyna się, gdy amerykańska armia ląduje na Manhattanie i rozpoczyna walkę o wyzwolenie Nowego Jorku spod jarzma chińskich okupantów.
Steel Battalion: Heavy Armor to uproszczony symulator. Kierowana przez nas maszyna jest powolna, a sterowanie jej ruchami wymaga opanowania sporej ilości przyrządów pokładowych. Poprzednie odsłony serii korzystały olbrzymiego kontrolera, wyposażonego w dwa joysticki i kilkadziesiąt przycisków. W przypadku Heavy Armor urządzenie to zostało zastąpione przez Kinecta, który służy do kontrolowania ruchów postaci w kokpicie. Pozwala on na intuicyjnie rozglądanie się i własnoręczne przełączanie przycisków umiejscowionych we wnętrzu kroczącej maszyny. Natomiast tradycyjny pad wykorzystujemy do poruszania maszyną oraz celowania i strzelania. Ten hybrydowy interfejs umożliwił stworzenie gry, która z jednej strony oferuje imersję typową dla produkcji korzystających z Kinecta, a jednocześnie nie upraszcza symulacyjnego systemu sterowania mechem.
Zabawa nie ogranicza się jedynie do spektakularnych bitew. Równie ważną rolę odgrywają więzi emocjonalnej z wirtualnymi postaciami i podejmowane przez nas decyzje. Poległych podwładnych nie da się później wskrzesić, więc każda strata jest wyjątkowo bolesna. Żołnierze są również tylko ludźmi – w sytuacji stresowej mogą spanikować i zdezerterować. Naszym zadaniem jest wtedy zmuszenie ich do pozostania w drużynie, nawet jeśli wymagać to będzie zastosowania wobec nich przemocy. Regularnie pojawiają się również sekcje, w których musimy opuścić kokpit, np. po to, aby zdobyć wodę dla członków załogi lub przeszukać pozostawione na polu bitwy ciała poległych. Dbanie o dobre stosunki członkami batalionu jest kluczowym elementem rozgrywki, ponieważ kształt tych relacji wpłynie na ostateczny wynik całej wojny.