Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Worms Forts Oblężenie PL PC.iso

maly2040 / Fajne gry / ►►GRY PC DO 1GB / Worms Forts Oblężenie PL PC.iso
Download: Worms Forts Oblężenie PL PC.iso

586,15 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB

Kolejna, po Worms 3D, część bardzo popularnej na całym świecie serii traktującej o zmaganiach wirtualnych robaków. Oprócz specyficznego klimatu i poczucia humoru znanego z poprzednich odsłon, Worms Forts Under Siege oferuje graczom zupełne novum w rozgrywce - tytułowe fortyfikacje. Na poszczególnych poziomach pojawią się teraz twierdze, za murami których możemy ukryć Worsmy przed atakami i samemu prowadzić efektywny ostrzał pozycji wroga. Twórcy z zespołu developerskiego Team 17 oddali do dyspozycji graczy rozmaite katapulty, balisty, tarany, etc., co podnosi przyjemność płynącą z grania, a także pozwala na stosowanie rozmaitych strategii na polu walki.

Na szczególną uwagę zasługuje także unikatowa stylizacja środowiska - antyczny Egipt, okolice Troi, średniowieczna Japonia (spotkamy Samurajów!) czy Anglia (rycerze króla Artura). W pełnej wersji zaimplementowano około 30 zróżnicowanych rodzajów broni (także stacjonarnych) oraz ukryte bonusy w postaci map, odzywek robaków czy innych mini-gier. Za efekty wizualne odpowiada usprawniony silnik graficzny z Worms 3D, pozwalający dowolnie deformować otoczenie, w którym toczone są pojedynki oraz odpowiadający za generowanie zmiennych warunków pogodowych: śnieg, wiatr, deszcz, etc. (duży wpływ na celowanie). Poszczególnym potyczkom wciąż towarzyszy charakterystyczny, kreskówkowy styl i przyjemna muzyka. Obrazu całości dopełnia, rozbudowany w porównaniu do ostatniej części cyklu, tryb multiplayer pozwalający na rywalizowanie z innymi osobami w sieci lokalnej lub poprzez Internet.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 64MB Daemonica to gra przygodowa stworzona przez czeski zespół developerski RA Images, przy współpracy ze studiem Cinemax – odpowiedzialnym za produkcję takich tytułów, jak: Necromania: Trap of Darkness i Inquisitor. Akcja tej produkcji toczy się w średniowiecznej Anglii, a gracz wciela się w rolę Nicholasa Farepoynta - detektywa, który posiada nadprzyrodzoną moc i może rozmawiać z umarłymi, natomiast aktualnie pracuje nad rozwiązaniem zagadki śmierci młodej dziewczyny. W trakcie rozgrywki gracz przemierza ciemne tereny powoli umierającego miasta Cavorn. Zbiera informacje, rozmawia zarówno z żyjącymi, jak i zmarłymi osobami, a ponadto niejednokrotnie zmuszony jest stanąć do walki z napotkanymi postaciami. Oprócz standardowego wyposażenia detektyw dysponuje miksturami, które sam przyrządza z zebranych ziół, a te dodatkowo wyczulają jego zmysły.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 128MB Druga część wyśmienitej gry strategicznej, która w roku 2000 (momencie swej premiery) zachwyciła wszystkich doskonałą i innowacyjną technologią graficzną - rozgrywka toczyła się w całkowicie trójwymiarowo modelowanym terenie, co było swego rodzaju przełomem i wiązało się z całkowicie innym podejściem do tematu dowodzenia oddziałami. W Ground Control 2: Operation Exodus akcja toczy się w 300 lat po wydarzeniach które miały miejsce w pierwszej części, w roku 2741, kiedy to wojna pomiędzy demokratycznym i pokojowo nastawionym Sojuszem Gwiazdy Północnej (Northern Star Alliance), a militarystycznym Imperium Terran weszła w nową fazę. Siły Imperium wyparły Sojusz ze wszystkich kolonii kosmicznych i zmusiły do obrony ostatniej planety znajdującej się pod jego kontrolą - planety Morningstar Prime. Z chwilą gdy Imperium dokonało pierwszego desantu swych sił na powierzchnię owej planety, wojna zmieniła swój charakter, z potyczek kosmicznych, na ciężką, brutalną i wyniszczającą walkę lądową. Gracz staje się Kapitanem Jacobem Angelusem służących w siłach Sojuszu. Na jego barkach spoczywa główny ciężar pokonania sił inwazyjnych – przegrana nie wchodzi w grę... Morningstar Prime jest ostatnim bastionem Sojuszu Gwiazdy Północnej.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 4 MB Doomsday to podtytuł rozszerzenia do Hearts of Iron 2 - drugiej części jednej z najlepszych strategii w historii, poruszających temat burzliwych dziejów II Wojny Światowej. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, ów dodatek jest w pełni samodzielną produkcją. Na Hearts of Iron 2: Doomsday składają się: materiał z oryginalnej gry plus wprowadzane nowości. Opisywany add-on przedłuża realia wirtualnych zmagań aż do 1953 roku (pojawiają się tutaj nowe misje w stylu konfliktu w Izraelu). W Doomsday zaimplementowano również całkowicie alternatywny scenariusz II Wojny Światowej do rozegrania, który pozwala na sprawdzenie jak wyglądałby porządek na naszym globie, gdyby działania militarne potoczyły się inaczej, niż znamy to z kart podręczników do historii. Ponadto, twórcy programu oddali grającym bardziej rozbudowane drzewko rozwoju technologicznego (w czasie wyścigu zbrojeń możemy konstruować różne rodzaje broni, w tym atomowej, wynajdujemy śmigłowce bojowe etc.), a także możliwość regularnego kupowania patentów na nowe uzbrojenie od swoich sojuszników.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów. Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów.
obrazek Dream Pinball 3D jest zwieńczeniem dziesięcioletniej twórczości grupy ASK Homework w kategorii komputerowych pinballi. Autorzy, którzy odpowiadają między innymi za stworzenie Pure Pinball czy Ball Adventures, są całkowicie pewni, iż ich najnowszy wytwór jest najlepszą grą w pinball, jaką może zafundować sobie użytkownik komputera osobistego. Nieprzypadkowo nazwa produktu silnie kojarzy się z przełomowym Pinball Dreams, autorstwa niegdysiejszych mistrzów gatunku – Digital Illusions. Jednym z głównych założeń najnowszego dziecka ASK było zapewnienie wyśmienitej zabawy każdemu – zarówno weteranom, którzy na Pinball Fantasies zjedli kule, jak i graczom, którzy jeszcze nigdy nie zetknęli się z grą tego typu. Cel ten osiągnięto poprzez wprowadzenie czterech zróżnicowanych poziomów trudności – przy czym na najniższym niezwykle trudno stracić kulę, zaś na najwyższym niezwykle trudno utrzymać tąże na stole. Czas spędzony na odbijaniu bili flipperami bez przerwy umila nam zaawansowana techniczne oprawa dźwiękowa, obsługująca wielopłaszczyznowe efekty 3D – a więc technologię dotychczas w pinballach niespotykaną. W ślad za efektowną ścieżką dźwiękową podąża trójwymiarowa szata graficzna, wykorzystująca dobrodziejstwa DirectX9. Pozwala ona na generowanie skomplikowanych efektów, takich jak HDRI, Motion Blur, Bloom/Particle Simulation czy Depth of Field. Zapewniają one zarówno wysoki realizm odwzorowania stołu, jak i niemal niczym nieskrępowane możliwości projekcji szalenie efekciarskich animacji, w stylu płonących ramp, iskrzących się kul czy oślepiających refleksów stalowych elementów maszyny. Na nic jednak nie zdałyby się graficzne wodotryski, gdyby pole gry ukazane było w sposób nieciekawy i nieczytelny. Całe szczęście, autorzy o tym nie zapomnieli i opracowali specjalny system sześciu predefiniowanych kamer, których położenie może zostać w każdej chwili zmienione przez gracza, a następnie zapisane na dysku. Nie zignorowano przy tym posiadaczy platform nieco słabszych pod względem obliczeniowo-graficznym – rozbudowany system ustawień pozwala na wyłączenie pewnej ilości wizualnych fajerwerków, czyniąc grę znacznie płynniejszą i bardziej komfortową.
obrazek Dream Pinball 3D jest zwieńczeniem dziesięcioletniej twórczości grupy ASK Homework w kategorii komputerowych pinballi. Autorzy, którzy odpowiadają między innymi za stworzenie Pure Pinball czy Ball Adventures, są całkowicie pewni, iż ich najnowszy wytwór jest najlepszą grą w pinball, jaką może zafundować sobie użytkownik komputera osobistego. Nieprzypadkowo nazwa produktu silnie kojarzy się z przełomowym Pinball Dreams, autorstwa niegdysiejszych mistrzów gatunku – Digital Illusions. Jednym z głównych założeń najnowszego dziecka ASK było zapewnienie wyśmienitej zabawy każdemu – zarówno weteranom, którzy na Pinball Fantasies zjedli kule, jak i graczom, którzy jeszcze nigdy nie zetknęli się z grą tego typu. Cel ten osiągnięto poprzez wprowadzenie czterech zróżnicowanych poziomów trudności – przy czym na najniższym niezwykle trudno stracić kulę, zaś na najwyższym niezwykle trudno utrzymać tąże na stole. Czas spędzony na odbijaniu bili flipperami bez przerwy umila nam zaawansowana techniczne oprawa dźwiękowa, obsługująca wielopłaszczyznowe efekty 3D – a więc technologię dotychczas w pinballach niespotykaną. W ślad za efektowną ścieżką dźwiękową podąża trójwymiarowa szata graficzna, wykorzystująca dobrodziejstwa DirectX9. Pozwala ona na generowanie skomplikowanych efektów, takich jak HDRI, Motion Blur, Bloom/Particle Simulation czy Depth of Field. Zapewniają one zarówno wysoki realizm odwzorowania stołu, jak i niemal niczym nieskrępowane możliwości projekcji szalenie efekciarskich animacji, w stylu płonących ramp, iskrzących się kul czy oślepiających refleksów stalowych elementów maszyny. Na nic jednak nie zdałyby się graficzne wodotryski, gdyby pole gry ukazane było w sposób nieciekawy i nieczytelny. Całe szczęście, autorzy o tym nie zapomnieli i opracowali specjalny system sześciu predefiniowanych kamer, których położenie może zostać w każdej chwili zmienione przez gracza, a następnie zapisane na dysku. Nie zignorowano przy tym posiadaczy platform nieco słabszych pod względem obliczeniowo-graficznym – rozbudowany system ustawień pozwala na wyłączenie pewnej ilości wizualnych fajerwerków, czyniąc grę znacznie płynniejszą i bardziej komfortową.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 350 MHz, 128 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Przygodowa gra akcji z elementami cRPG. Posiada bogatą fabułę osadzoną w realiach II Wojny Światowej, pełną pierwiastków fantastycznych i mistycznych typowych dla filmów typu James Bond oraz Indiana Jones. Akcja toczy się w roku 1942, kiedy to niemiecka jednostka specjalna odnajduje w Tybecie ślady starożytnej cywilizacji. Według dawnych podań i legend cywilizacja ta posiadała broń o niesłychanej sile rażenia, zdolną nawet do unicestwienia całych narodów, a Niemcy skuszeni wizją panowania nad światem niezwłocznie rozpoczynają jej poszukiwania. My wcielamy się w postać pułkownika Grom’a, jedynego człowieka, który dowodząc swoją doborową drużyną może obronić ludzkość przed zagładą. Na graczy czeka więc fascynująca przygoda pełna niespodziewanych zwrotów akcji, walki z niemieckimi żołnierzami oraz demonami i bestiami rodem z najstraszniejszych mitów tybetańskich. Prowadząc drużynę złożoną z maksymalnie trzech postaci przejdziemy przez siedem dużych etapów podzielonych łącznie na około 100 lokacji. Każda z postaci wchodzących w skład naszej kompanii posiada swoje specyficzne cechy i unikalne umiejętności, stopniowo się rozwija, zwiększa swe doświadczenie i zdolności. Podczas przygody napotkamy na ponad 40 postaci pobocznych, będziemy mogli wykorzystać ponad 30 przedmiotów oraz cały arsenał broni, począwszy od prostej broni obuchowej a skończywszy na karabinach maszynowych. Grom posiada efektowną grafikę będącą połączeniem grafiki 2D i 3D. Walka toczona jest w czasie rzeczywistym.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D LEGO Rock Raiders to pierwsza strategia czasu rzeczywistego opracowana w formie zabawy, z myślą o najmłodszych graczach.Wszyscy wiemy jaką popularnością wśród dzieci cieszą się klocki Lego. Nic więc dziwnego, iż firma Lego Media postanowiła to wykorzystać wydając serię gier opartych o różne serie klocków. Tak powstała Rock Raiders, jako pierwsza strategia czasu rzeczywistego opracowana w formie zabawy, z myślą o najmłodszych graczach, chociaż plansze o różnym poziomie trudności usatysfakcjonują praktycznie każdą grupę wiekową.Kosmiczni podróżnicy mają awarię statku i aby go naprawić muszą wybudować bazę na nieznanej planecie. Musimy więc pomóc biednym kosmonautom w budowaniu bazy, w konstruowaniu sprzętu zmechanizowanego do poruszania się w obcym terenie i poszukiwaniu cennych złóż. Naszym głównym celem jest odnalezienie kryształów energii, dzięki którym naprawimy statek kosmiczny, umożliwiając pechowym podróżnikom powrót do domu. Rock Raiders to interesująca pozycja zarówno dla wielbicieli słynnych klocków jak i dla tych, którzy jeszcze nigdy ich w rękach nie mieli.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D Dynamiczne wyścigi samochodowe, nawiązujące do klasyki gatunku, gry Destruction Derby. Gracz staje się kierowcą startującym w karkołomnych wyścigach i tryumfując w kolejnych zawodach może wspinać się po szczeblach kariery.Smash up Derby to dynamiczne wyścigi samochodowe, nawiązujące do klasyki gatunku, gry Destruction Derby, stworzone przez polską firmę developerską - CITY interactive. Gracz staje się kierowcą startującym w tych karkołomnych wyścigach i tryumfując w kolejnych zawodach może wspinać się po szczeblach kariery. Podobnie jak w serii Destruction Derby tak i tu celem rozgrywki jest nie tylko dojechanie na metę jako pierwszy, lecz także „rozwalenie” innych przeciwników, uszkodzenie im samochodów, itp. Autorzy zawarli w Smash up Derby 20 różnorodnych samochodów oraz 28 torów. Gra wykorzystuje zaawansowany silnik graficzny „Virtools”, zastosowany między innymi w grach: Syberia i Michael Schumacher Kart 2002 (różne ujęcia kamer, liczne efekty specjalne). Tory zbudowane są średnio z 50 000 polygonow i około 80 różnych materiałów, a samochody składają się z 6000 polygonów i około 10 materiałów o zróżnicowanych cechach wizualnych i fizycznych. Ponadto do zalet tego tytułu zaliczyć należy realistyczny model zniszczeń samochodów oraz wykorzystanie silnika fizycznego firmy Havok. Smash up Derby pozwala na zabawę jednoosobową i wieloosobową do szesnastu osób równocześnie. Dodatkowo gra obsługuje Force Feedback i Vibration Force.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności