Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

WORMS 3D PC ( bezinstalacyjna ).rar

maly2040 / Fajne gry / ►►GRY PC DO 1GB / WORMS 3D PC ( bezinstalacyjna ).rar
Download: WORMS 3D PC ( bezinstalacyjna ).rar

218,88 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

WERSJA FULL
PORTABLE ( WYPAKOWAC I GRAC )

wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, akcelerator 3D z 64MB RAM, karta dźwiękowa 3D w 100% zgodna z DirectX 9.0a

Kolejna odslona nieśmiertelnych robaków, tym razem w calkowicie nowym, w pelni wykorzystujacym grafike 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwolilo na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiazań i elementów uatrakcyjniajacych zabawe, takich jak chociażby konieczność stosowania nowych strategii uwzgledniajacych istnienie trzeciego wymiaru.

Pomimo, iż cale otoczenie generowane jest w 3D, gracz podobnie jak w poprzednich, stosujacych grafike 2D cześciach gry dalej posiada pelna, ograniczona jedynie wlasna inwencja, swobode deformowania świata w którym oddzialy robaków tocza ze soba pojedynki. Oznacza to, iż może on zniszczyć każdy z elementów otoczenia a na dodatek może to uczynić na wiele sposobów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby najpierw wykorzystujac jedna z wielu dostepnych broni przebić sie przez oddzielajaca nas od przeciwnika przeszkode a nastepnie jego samego poslać do krainy wiecznych lowów

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, 100MB na hdd, Direct-X 8.0, Windows 95/98/ME Typowy przykład niskobudżetowych wyścigów, w których gracz zasiada za kierownicą jednego z tytułowych monster trucków, czyli pojazdów na olbrzymich kołach. Warto przy tym dodać, iż jest to pełnoprawna zręcznościówka, w której szczególny nacisk położono na nieskomplikowaną zabawę.Autorzy „Monster Truck Rumble” przygotowali cztery podstawowe tryby dla pojedynczego gracza. Free Run pozwala na zapoznanie się z dostępnymi trasami. Gracz nie jest w żaden sposób ograniczany dzięki czemu może dokładnie przygotować się do właściwych imprez. Niewielkim urozmaiceniem są pojawiające się tu i ówdzie zwierzęta. W Circuit Race mamy do czynienia z tradycyjnym wyścigiem, gdzie ten z zawodników, który zjawi się na mecie jako pierwszy wygrywa. Podczas zawodów należy oczywiście pokonywać liczne checkpointy (bramki kontrolne), które porozmieszczano po całej okolicy. Warto przy tym dodać, iż wyścig jest rozgrywany na jednej z sześciu dość zróżnicowanych map. Wreck 'n' Crush nawiązuje do słynnych imprez z udziałem monster trucków, w których ich zadaniem jest przejechanie stosunkowo krótkiego odcinka trasy połączonego z widowiskowym miażdżeniem porozstawianych samochodów. Tryb ten, w przeciwieństwie do prawdziwych zawodów, daje graczowi nieco większą swobodę. Wygrywa ta osoba, która w określonym czasie zdoła zniszczyć możliwie jak największą ilość pojazdów znajdujących się w okolicy. Ostatni z dostępnych trybów, Lane Race, jest zbliżony do Circuit Race przy czym gracz musi sobie dodatkowo poradzić z wymijaniem licznych przeszkód. Multiplayer w „Monster Truck Rumble” odgrywa symboliczną rolę, gracze mogą stanąć do pojedynku na podzielonym ekranie (split-screen). W trakcie wyścigu można korzystać z podręcznego radaru, który w zależności od sytuacji może wskazywać drogę wiodącą do kolejnego checkpointu czy samochody wymagające zmiażdżenia. Pomimo tego, iż gra została nakierowana na zręcznościową zabawę, zadbano o uszkodzenia. Niestety, nie są one ukazywane, zamiast tego na ekranie pojawia się specjalny pasek informujący o aktualnym stopniu zniszczeń.
obrazek wymagania sprzętowe: Intel Pentium 2,4 GHz częstotliwości IVs lub równoważne;512 MB RAM (768 MB dla Vista);2 GB wolnego miejsca na dysku; Karta graficzna NVIDIA GeForce 6600 lub ATI Radeon 9600 z 128 MB pamięci wideo; Gra strategiczna z elementami RPG. Jej akcja rzuca nas w rejony Wschodniej Europy, w historyczny okres od 1350 do 1650 roku.Rozbudowana strategia opowiadająca o trzystu historycznych latach Europy. Produkcję opracowało rosyjskie studio Lesta, które zajmuje się przede wszystkim tworzeniem gier strategicznych (Pacific Storm, 9th Company: Roots of Terror, Empire: Time of Troubles) oraz filmów.Gra Reign: Conflict of Nations przenosi nas do roku 1350, w którym na terenie Azji rozpętała się straszliwa zaraza. Plaga „czarnej śmierci” szybko dotarła na Krymu i do Istambułu, a później do Włoch, Niemiec, Francji, Anglii i w końcu Rosji. Takie wydarzenia stają się tłem dla zaciętej walki o władzę i rozwój własnego państwa, w której oczywiście bierze udział gracz, wcielający się w jedną z 26 dostępnych frakcji.W roli przywódcy wybranej strony (np. polskich, rosyjskich lub litewskich książąt) wpływamy na szereg najważniejszych aspektów funkcjonowania państwa – od ekonomii i gospodarki, przez politykę i dyplomację, aż po wszczynanie i prowadzenie kampanii wojennych. Całość rozgrywa się w czasie rzeczywistym i jest zakrojona na dość dużą skalę, więc na brak atrakcji narzekać na pewno nie można.Twórcy szczycą się przemyślanym i wiernym historycznie systemem odpowiadającym za rozbudowę i funkcjonowanie miast, czy chociażby realistycznym drzewkiem rozwoju technologicznego. Gracz otrzymuje rozbudowaną i długą kampanię oraz spory wybór scenariuszy i losowych misji. W działaniach wojennych możemy natomiast wykorzystać ponad 150 jednostek wojskowych, podzielonych na trzy ery technologiczne.Oprócz powyższych atrakcji autorzy skorzystali z systemów RPG, które pozwalają uczyć jednostki i historyczne postacie nowych umiejętności. Każdy bohater w grze może rozwijać się w kilku dyscyplinach: władcy, dowódcy, duchownego, alchemika, czy chociażby szpiega. Spory wpływ na rozgrywkę mogą mieć także wspomniane epidemie, które rozprzestrzenią się, jeśli nie podejmiemy odpowiednich działań zapobiegawczych.Od strony wizualnej tytuł prezentuje się nieźle, bo korzysta z trójwymiarowego silnika, który pozwolił stworzyć sporych rozmiarów mapy z wiernie odwzorowaną europejską topografią. Warto dodać, że podczas zabawy nie toczymy bezpośrednio bitew, chociaż możemy wpływać na kilka elementów (np. na strategię).
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP/Vista/7 My First Trainz Set to kolejna produkcja autorstwa Auran Games, która podejmuje tematykę kolejarstwa. W przeciwieństwie do poprzednich tytułów z tej serii, które opracowywane były z myślą o osobach w różnym wieku, opisywana gra ma zachęcić do zabawy w głównej mierze młodszych użytkowników komputerów osobistych.Główną trakcją opisywanej odsłony cyklu jest możliwość projektowanie własnych makiet kolejowych, rozstawianych w jednej z czterech lokacji wirtualnego domu, a mianowicie w salonie, sypialni, kuchni lub garażu. Bardzo istotną cechą gry jest to, że podczas tworzenia makiety możemy do woli wykorzystywać obiekty odnajdywane w najbliższym otoczeniu. Każda ze wspomnianych wyżej lokacji zawiera kilkaset takich przedmiotów. Dla przykładu, pozyskane książki możemy rozmieścić w taki sposób by utworzyły swego rodzaju tunel.Projektowane przez nas trasy biegną nie tylko po podłodze, ale i po róznych meblach – stołach kuchennych, krzesłach, łóżkach czy szafkach. W trakcie tworzenia makiety możemy wybierać miejsca występowania stacji kolejowych, zajmując się transportem plastikowych ludzików lub różnego rodzaju towarów. Oprócz tego możliwe jest rozstawianie między innymi zwrotnic, tworząc tym samym bardziej skomplikowane konstrukcje.Po utworzonej trasie możemy się w każdej chwili przejechać, przejmując kontrolę nad jedną z dziewięciu różnych miniaturowych kolejek. Warto tu zaznaczyć, iż dostępne są zarówno stare lokomotywy parowe, jak i znacznie nowocześniejsze modele elektryczne. Akcja w tym przypadku obserwowana jest z kilku ujęć kamery, oferując też możliwość przeniesienia się do wnętrza poruszającej się zabawki.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP Mortyr III: Akcje Dywersyjne to kolejna odsłona znanej strzelanki, za rozwój której na przestrzeni lat odpowiadały takie zespoły, jak Corwin Software Studios oraz Mirage Interactive. Prace nad trzecią częścią polskiego FPS-a przypadły natomiast w udziale programistom zatrudnionym w firmie CITY interactive.Fabuła gry tradycyjnie przenosi nas na fronty II wojny światowej. Tym razem nasza przygoda rozpoczyna się we wrześniu 1942 r., a postacią, w którą przychodzi nam się wcielić, jest komandos, wysłany do ojczyzny przez Polski Rząd na Uchodźstwie. Przydzielone mu przez władze zadanie to szkolenie przebywających w kraju partyzantów, a także czynne wspieranie ich w walce z niemieckimi okupantami.Z racji faktu, że nasi przeciwnicy, prócz posiadania znacznej przewagi liczebnej, dysponują również o wiele lepszym wyposażeniem, jesteśmy zmuszeni do atakowania ich z ukrycia oraz częstego stosowania sabotażu. W ramach działań dywersyjnych organizujemy więc zasadzki i napady na konwoje, dzięki czemu gromadzimy niezbędną do dalszej gry broń oraz amunicję. Zdarza nam się także likwidować strategiczne pozycje wroga (np. poprzez wysadzanie mostów) i uszczuplać stan niemieckich finansów, choćby za sprawą brawurowego skoku na bank. Kulminację żołnierskich zmagań stanowi zaś misja, w której na rządowe zlecenie niszczymy legendarną, hitlerowską fabrykę rakiet V2.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 700 MHz (lub kompatybilny), 128 MB RAM, 32MB karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 98/Me/2000/XP Tajna agencja IGI znów działa! IGI 2: Covert Strike to kontynuacja bardzo dobrze przyjętej gry Project IGI. Agent David Jones ponownie wyrusza w niebezpieczne misje, aby uratować świat. W trakcie wielu śmiertelnie niebezpiecznych misji zadaniem dzielnego Jonesa będzie walka z handlarzami wojskowych technologii oraz zdrajcami narodu. Otwarte lokacje oraz bardzo dopracowana grafika są doprawdy imponujące. Dla każdego miłośnika gier FPS jest to pozycja obowiązkowa.Rewelacyjna grafika, która pozwala graczowi wczuć się niesamowity klimat gry
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM Gra stworzona przez naszych południowych sąsiadów - firmę Altar Interactive, umiejętnie łącząca cechy należące do gatunków Real Time Strategy oraz Role Playing Games. Niebagatelna i zarazem wciągająca historia przenosi nas w rok 2010, kiedy Rosja ponownie wpadła w sidła nacjonalizmu. Kraj stoi na krawędzi kryzysu gospodarczego i politycznego, zagrażając militarnie całej cywilizowanej Europie. W celu zapobiegnięcia narastającemu kryzysowi Amerykanie wysyłają na Syberię ekspedycję, której zadaniem jest odkrycie nowych złóż ropy. Zamiast tego znajduje ona olbrzymie złoża dziwnego minerału. Okazuje się, że jest on praktycznie niewyczerpalnym źródłem energii.Amerykanie decydują się na szybkie działania, zanim Rosjanie zorientują się o co chodzi. Wysyłają więc specjalne jednostki w przeszłość, chcąc wydobyć minerał i zmagazynować go na Alasce. Niestety rządy arabskie, w obawie przed spadkiem cen ropy naftowej, wykradły próbkę minerału, zwanego EON, i również wysłały w przeszłość ekipę, której zadanie było zniszczenie jego złóż. Po latach Rosjanie odnajdują pozostałości tych dwóch ekspedycji, razem z na wpół wyczerpanymi złożami minerału. Gdy zorientowali się co się stało, postanowili sami wysłać ekspedycję w czasie, która obroni EON przed atakiem Amerykanów i Arabów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, 128 MB akcelerator 3D, 700 MB HDD Glory of the Roman Empire to gra strategiczna osadzona w czasach świetności Cesarstwa Rzymskiego, zrealizowana w całkowicie trójwymiarowej grafice. Pozwala nam nie tylko na objęcie stanowiska planisty miast imperium, od którego zależy powstanie każdego budynku w ich obrębie, ale także głównodowodzącego legendarnych legionów. Na dodatek autorzy oddali w nasze ręce szereg opcji handlowych i dyplomatycznych, dzięki którym możemy nawiązywać przyjazne stosunki z miastami w całej Europie. Jak łatwo się domyśleć, celem naszych wysiłków w Glory of the Roman Empire, jest stworzenie mocnej gospodarki, która będzie w stanie sprostać wydatkom związanym w powstaniem i utrzymaniem silnej armii oraz umiejętne dowodzenie nią w boju.Autorzy przygotowali kampanię dla trybu single player składającą się z ponad 30 misji, a w czasie jej trwania mamy okazję zadbać o rozwój 11 miast oraz wypełnić całą gamę odgórnych zadań militarnych, socjalnych i handlowych. Łącznie możemy wybudować ponad 50 typów struktur, w tym choćby akwedukty doprowadzające wodę. Mamy też dowolność w wybieraniu miejsc gdzie staną poszczególne budynki oraz gdzie będą znajdować się drogi. Ekonomia jaką zaserwowali nam twórcy Glory of the Roman Empire bazuje na symulacji potrzeb i wymagań poszczególnych obywateli. W związku z tym, iż występuje tu około 20 różnych typów surowców, 50 rodzajów profesji mieszkańców, a także ludzie ci dzielą się na kilka klas wiekowych, mamy całkiem sporo roboty z dogodzeniem im wszystkim. Poza tym czeka nas tu również cała masa potyczek z barbarzyńcami i wojskami co bardziej natarczywych sąsiadów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4 GB HDD,Windows XP/Vista/7 Pole Position 2010 to rozbudowany menedżer Formuły 1, pozwalający graczom wcielić się w rolę szefa jednego z zespołów uczestniczących w prestiżowych wyścigach. Wbrew nazwie PP 2010 ma niewiele wspólnego z legendarnymi grami wyścigowymi Pole Position i Pole Position II stworzonymi w latach 80. ubiegłego wieku przez firmę Namco. Temat może i jest podobny (świat Formuły 1), ale ukazany z zupełnie odmiennej perspektywy. W rzeczywistości Pole Position 2010 znacznie bliżej do innej gry wydanej wcześniej przez Kalypso Media, a mianowicie Racing Team Manager.Zadaniem graczy w PP 2010 nie jest kierowanie szybkim bolidem, ale nadzorowanie pracy całego zespołu. Jeśli szukać porównań z prawdziwymi wyścigami F1, można przyjąć, że chodzi o wcielenie się w rolę Franka Williamsa, Rossa Browna czy do niedawna Jeana Todta. W grze przyjęto, że szefowanie zespołem oznacza udział w podejmowaniu niemal każdej decyzji. Gracze negocjują więc warunki kontraktów z kierowcami, podpisują umowy ze sponsorami, wyznaczają inżynierom kierunki badań, określają ustawienia bolidu na dany wyścig, a nawet ustalają strategię teamu.Kierować można jednym z gotowych zespołów lub od podstaw stworzyć własny. Szef ekipy może wybierać z grona dwustu dostępnych w grze kierowców oraz tysiąca inżynierów, mechaników i pracowników wyścigowego zaplecza. Również konstrukcja samochodów daje duże pole do popisu. Osiągi bolidów można poprawiać dokonując modyfikacji każdego z 17 podzespołów.Co prawda w trakcie wyścigu nie ma szans, by samemu usiąść za kierownicą, ale menedżer zespołu może przez radio wydawać polecenia swoim kierowcom i mechanikom, decydując m.in. o stylu jazdy czy pit-stopach.Szef teamu musi przy tym przez cały czas pilnować budżetu. Większość operacji, jak zatrudnienie dodatkowego pracownika, rozpoczęcie badań nad nowym komponentem itp., wiąże się z określonymi kosztami. Wpływy do kasy zespołu zapewniają sponsorzy - tym hojniejsi im lepsze są osiągane wyniki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Real War: Rogue States to sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej przez firmę Simon & Schuster pod koniec 2001 roku. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”. Rogue States zawiera czternaście nowych misji przeznaczonych dla trybu single player, dwadzieścia nowych map dedykowanych rozgrywce w trybie skirmish, a także kilka nowych opcji multiplayer, np. dwóch graczy może dowodzić tymi samymi wojskami, przy czym jeden kontroluje jednostki naziemne, a drugi powietrzne. Dużym ulepszeniom poddane zostały procedury odpowiedzialne za zachowanie się wojsk i dowodzenie nimi przez komputerowego oponenta, a także dodany został nowy system A.I. nazwany „advanced orders”. Gra pozwala na wydawanie indywidualnym jednostkom bardzo specyficznych i sprecyzowanych rozkazów, jak sabotowanie, niszczenie tylko stanowisk obrony przeciwlotniczej czy elektrownii. Ponadto sporym ulepszeniem jest możliwość wydawania rozkazów jednostkom zanim znajdą się one na polu walki, co eliminuje zbędne oczekiwanie oddziałów na komendy w bazie. Real War: Rogue States pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU 2GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 128MB Powerdrome to wyjątkowo dynamiczne wyścigi futurystycznych pojazdów, za produkcję których odpowiada studio Argonaut Games. Co ciekawe, dla producenta opisywanej „ścigałki” jest to swego rodzaju debiut na rynku poważniejszych tytułów. W przeszłości firma ta kojarzona była z produkcjami tworzonymi w głównej mierze z myślą o młodszych graczach (Bionicle: The Game, seria Croc, Harry Potter and the Sorcerer's Stone...). Powerdrome pierwotnie ukazał się na konsole PlayStation 2 oraz Xbox, wersja PC jest więc bezpośrednio konwersją z tych platform.Skonstruowane przez producentów gry futurystyczne pojazdy z wyglądu przypominają połączenie tradycyjnego motocykla z myśliwcem odrzutowym. Osiągane przez te wehikuły prędkości są oczywiście odpowiednio duże (nawet kilka tysięcy kilometrów na godzinę) przy czym gra nie jest aż tak dynamiczna jak chociażby konsolowy F-Zero. Główna zasługa leży w tym przypadku po stronie samych tras, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby nie utrudniać zbytnio jazdy. Kolizje z innymi pojazdami czy też otaczającymi tor bandami nie są tak częste jak w konkurencyjnych produkcjach. Powerdrome pozbawiony jest jakichkolwiek broni, które pojawiały się w niektórych futurystycznych wyścigach. Jedynym sposobem pozbycia się danego przeciwnika jest zepchnięcie go na jedną z otaczających trasę band.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności