PC2011 eu 07.7z
-
- █ NAJLEPSZE FILMY XXX -
- █ NASTOLATKI SESJE I FILMIKI -
<FILMY MEGA WYBÓR-ZAPRASZAM I POLECAM -
(10) -
(16) -
(17) -
(18) -
(19) -
(20) -
ArchiCAD 2015 32bit -
ashlynn.brooke -
AutoCAD 2013 64 bit -
AutoCAD 2014 32 bit -
AutoCAD 2014 64 bit -
AutoCAD 2015 32 bit -
AutoCAD 2015 64 bit -
AutoCAD 2016 32 bit -
AutoCAD 2016 64 bit -
AutoCAD 2017 64 bit -
AutoCAD Architecture 2013 64 bit -
AutoCAD Architecture 2014 32 bit -
AutoCAD Architecture 2014 64 bit -
AutoCAD Architecture 2015 32 bit -
AutoCAD Architecture 2015 64 bit -
AutoCAD Architecture 2016 32 bit -
AutoCAD Architecture 2016 64 bit -
AutoCAD Architecture 2017 32 bit -
AutoCAD Architecture 2017 64 bit -
BADA 2.0 -
Barbapapa -
Barbapapa - szczęśliwa rodzinka! (Nick Jr.) -
Biblioteka i kursy -
Cichowsky1 -
EWA CHODAKOWSKA -
EWA CHODAKOWSKA(1) -
Filmy +18 -
Filmy-Chomikuj-2017 -
Instalki(1) -
JumPORN -
Kurs AutoCAD - Podstawy -
Kurs AutoCAD - Techniki Pracy -
maxxmad3 -
Monica21 -
NajnowszeFilmy-2016 -
Office 2019 Aktywator -
pioter447 -
Pro100 -
Release_K83 -
xxx-69 -
Zbiór innych programów
Pionierem MaSzyny jest Marcin Woźniak, który latem 2001 r. przedstawił projekt symulatora, częściowo koresponodujący z innym programem tego typu - Mechanikiem. Po tym wydarzeniu kilka osób przyłączyło się do pomocy, w tym Maciej Czapkiewicz, który stworzył główną fizykę MaSzyny. Z faktu, że jedna z zasłużonych osób tworzących w tym czasie eksploatowała lokomotowę o numerze 424, aplikacja przyjęła nazwę MaSzyna EU07-424.
Pod koniec 2003 roku powstało forum, które pełni kluczową rolę w rozwoju projektu. Jest to kopalnia wiedzy, miejsce dyskusji, testowania i wydawania plików. Wraz z upływem czasu zmieniały się również osoby tworzące dodatki. Od roku 2006 na forum zaczęły się pojawiać obszerne, kompatybilne paczki całościowe, zawierające najnowsze dodatki i rozwiązania. Na chwilę obecną takim zestawem jest Paczka Całościowa 2011.
Każdy może się przyłączyć!
MaSzyna jest darmowym programem tworzonym z pasji. Każdy, kto interesuje się koleją, jest w stanie pomóc w jej rozwijaniu. Istnieje bardzo wiele płaszczyzn, na których można się wykazać. Wbrew powszechnej opinii, by tworzyć aplikację komputerową tego typu, wcale nie trzeba się znać na zaawansowanej informatyce. Przykładowo, wystarczy posiadać aparat fotograficzny, by móc wspierać modelarzy zdjęciami różnych obiektów, które mogą być wstawiane na sceneriach. Kto nie posiada aparatu, może nagrywać dźwięki różnych urządzeń. Historia zna jednak przypadki, gdzie wiele osób niespecjalnie związanych z kodowaniem czy modelowaniem w program graficznych, było w stanie opanować te narzędzia i wnieść istotny wkład w rozwój.
Jak wspomniano wyżej, forum jest nieodłączonym elementem całego projektu. Można na nim znaleźć mnóstwo porad dotyczących wykonywania różnych modeli, tekstur, scenerii i wielu innych. W razie problemów doświadczeni użytkownicy służą swoją pomocą, dzieląc się wiedzą i spostrzeżeniami. Istnieje też możliwość zostania Betatesterem, którego zadaniem jest wyłapywanie błędów w powstających dodatkach. Zachęcamy do odwiedzania Forum, gdzie znajduje się więcej informacji, tutoriali i porad.
Wymagania:
Symulator do dzialania wymaga karty graficznej obslugujacej OpenGL oraz DirectX 7.0 lub wyzsze.
Konfiguracja minimalna: procesor Intel Celeron 800 MHz, 128MB RAM, karta grafiki GeForce2 64MB - na takim komputerze mozna uzyskac okolo 15 fps na trasie niezelektryfikowanej i 3 fps na stacjach wezlowych.
Konfiguracja zalecana: procesor 1.8GHz, 256MB RAM, karta GeForce3 128MB DDR.
Oczywiscie im wiecej tym lepiej :)
UWAGA !!! - kolosalne znaczenie ma prawidlowe skonfigurowanie sterowników do karty graficznej.
Program jest w wersji rozwojowej i na niektórych komputerach moze dzialac niestabilnie.