Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

AsystentFirma_2009.exe

legrant / Programy / Programy dla firm / AsystentFirma_2009.exe
Download: AsystentFirma_2009.exe

24,62 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Asystent Firma to funkcjonalny program klasy CRM do zarządzania danymi kontaktowymi oraz pakiet narzędzi do prowadzenia firmy. Dedykowany jest użytkownikom indywidualnym jak również grupom użytkowników działających w sieci.
Program wyposażony jest w:
- moduł do wystawiania faktur,
- książkę korespondencji,
- magazyn,
- zamówienia,
- dyspozycje wydania.
Najważniejsze funkcje programu:
- rozbudowane dane kontaktowe,
- precyzyjne planowanie zadań,
- możliwość prowadzenia wielu firm,
- książka korespondencji,
- własny komunikator,
- baza kodów pocztowych, imienin, numerów kierunkowych,
- szyfrowanie danych własnym kluczem,
- prowadzenie historii kontaktów,
- dodawanie załączników do firm i osób oraz ich szyfrowanie,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa,
- dziennik logów, administrowanie uprawnieniami,
- kursy walut online, kalendarz,
- praca bez serwera oraz w sieci LAN (bez serwera),
- możliwość pracy z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird,
- funkcja eksportu i importu danych,
- statystyki dla użytkowników,
- grupy,
- historia kontaktów z klientem,
- możliwość tworzenia własnych tabel z danymi,
- obsługa kodowania Unicode,
- wydruk adresów na koperty,
- synchronizacja danych poprzez import /eksport,
- kalkulator odsetkowy,
- pola wymagane.

Komentarze:

holgan

holgan napisano 26.01.2014 22:38

zgłoś do usunięcia

Program TRIAL 60 dni !!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
CRM Berberis Minima to ograniczona funkcjonalnie ale całkowicie bezpłatna odmiana programu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem - Systemu Berberis firmy BMS Creative. W wersji Minima program udostępnia większość funkcji jakie znajdziemy w innych, płatnych produktach do zarządzania relacjami z klientami. Został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie pełnej ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej. Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, nowoczesnymi centralami telefonicznymi, programem Skype, a także zawiera wbudowanego klienta poczty e-mail. Głównym ograniczeniem wersji bezpłatnej jest praca wyłącznie na jednym stanowisku, a także brak obsługi gospodarki magazynowej, procesów serwisowych oraz możliwości wystawiania faktur - nie są to jednak funkcje niezbędne w programie tego typu. Program wymaga rejestracji.
Opis programu FOMS 4.02009-11-30FOMS (Flexible Online Management Suite) to internetowy pakiet, wspomagający funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. Program łączy w sobie... FOMS (Flexible Online Management Suite) to internetowy pakiet, wspomagający funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. Program łączy w sobie funkcje komunikatora tekstowego, systemu zarządzania relacjami z klientem, posiada wbudowany moduł do wystawiania faktur i interaktywny kalendarz. Wszelakie dane generowane przez FOMS przechowywane są na zewnętrznych serwerach (dedykowanych u klienta lub publicznych w przypadku wersji bezpłatnej). FOMS umożliwia nadawanie użytkownikom uprawnień, ograniczających dostęp do wybranych funkcji. Wbudowany komunikator daje możliwość tworzenia list kontaktów (zawierających klientów i pracowników firmy) oraz archiwizowanie przeprowadzonych rozmów. Z kolei kalendarz, poza funkcją przypominania, pozwala także śledzić postęp procesów biznesowych.
Opis programu NSEP - Ewidencja Pojazdów 4.02008-09-23Bezpłatny program dla firm pomocny w rozliczaniu przebiegu pojazdów nie ujętych w ewidencji środków trwałych, a wykorzystywanych do prowadzonej... Bezpłatny program dla firm pomocny w rozliczaniu przebiegu pojazdów nie ujętych w ewidencji środków trwałych, a wykorzystywanych do prowadzonej działalności gospodarczej (np. prywatne samochody pracowników rozliczane wg tzw. kilometrówki). NSEP - Ewidencja Pojazdów umożliwia ewidencjonowanie tras przejazdu oraz faktur zakupu paliw, olejów napędowych, gazu, olejów silnikowych, remontów itd. Pozwala na generowanie wydruków ewidencji, statystyk, analiz oraz dowodów wewnętrznych. Wprowadzane dane mogą być eksportowane bezpośrednio do programów Word i Excel, a także w postaci plików HTML.
Opis programu SMS Biznes 4.02007-07-06Aplikacja umożliwia wysyłanie wiadomości SMS bezpośrednio z komputera PC, za pośrednictwem Internetu. Oprócz autonomicznej wysyłki wiadomości SMS,... Aplikacja umożliwia wysyłanie wiadomości SMS bezpośrednio z komputera PC, za pośrednictwem Internetu. Oprócz autonomicznej wysyłki wiadomości SMS, program integruje się z systemem SYMFONIA oraz z pakietem Office i pozwala na definiowanie harmonogramu wysyłek krótkich wiadomości tekstowych. Ułatwia to przygotowanie cyklicznych komunikatów oraz pozwala na planowanie przyszłej wysyłki pojedynczych, jak i masowych wiadomości SMS. Co więcej, dostępny jest także mechanizm alertów SMS, generowanych automatycznie, dzięki mechanizmom integracji SMS Biznes z Systemami SYMFONIA. Wbudowana w program funkcja wyświetlania ogłoszeń, umożliwia kontakt z użytkowników programu i informowanie np. o nowościach w ofercie Sage Symfonii, aktualnych promocjach lub dostępnych aktualizacjach.
Opis programu Walidator 4.02007-11-21Walidator to bardzo mały program przeznaczony do weryfikacji poprawności (a dokładniej - cyfry kontrolnej) takich numerów jak PESEL, NIP, REGON,... Walidator to bardzo mały program przeznaczony do weryfikacji poprawności (a dokładniej - cyfry kontrolnej) takich numerów jak PESEL, NIP, REGON, Numer banku, Numer konta bankowego, Numer karty kredytowej, ISBN, ISMN, ISSN, EAN8 czy EAN13. Obliczanie cyfry kontrolnej najczęściej polega na przemnożeniu kolejnych cyfr przez odpowiednie wagi. Aplikacja Walidator może przydać się w każdej firmie zwłaszcza przy weryfikacji numerów PESEL, NIP kontrahentów lub pracowników. Dodatkowo program może stać się pomocny przy przy definiowaniu przelewu bankowego dzięki opcji sprawdzania numeru banku i konta bankowego.
Opis programu Weryfikator 3.02006-01-11Bardzo pomocny programik służący do określenia poprawności wybranych numerów identyfikacyjnych. Szczególnie przydatny dla firm, które przy udzielaniu... Bardzo pomocny programik służący do określenia poprawności wybranych numerów identyfikacyjnych. Szczególnie przydatny dla firm, które przy udzielaniu kredytów lub odroczonych terminów płatności muszą sprawdzić poprawność danych klienta. Dokonuje weryfikacji numerów: PESEL, NIP, REGON oraz numeru karty płatniczej.
Abonent ITVK to program przeznaczony dla operatorów telewizji kablowych i Internetu. Standardowo program Abonent ITVK pracuje z lokalną bazą danych. Istnieje jednak opcja pracy sieciowej (wielostanowiskowej) na wspólnej bazie danych. W przypadku pracy wielostanowiskowej baza danych programu umieszczona jest na jednym komputerze i udostępniana jest pozostałym komputerom. Mechanizm bazy danych oparty jest na nowoczesnym, bezpiecznym i całkowicie darmowym silniku FIREBIRD gwarantującym szybkość działania aplikacji w sieci. Najważniejsze funkcje programu: lista abonentów, dostępnych pakietów, świadczonych usług. automatyczne naliczanie abonamentów miesięcznych. prowadzenie kont abonentów. ewidencjonowanie wpłat na konta abonentów. ręczne naliczanie należności na konto abonenta. łączenie abonentów w dowolne grupy (mechanizm przydzielania flag). filtrowanie abonentów wg różnych kryteriów. automatyczne generowanie faktur VAT (lub rachunków). seryjny wydruk faktur VAT (lub rachunków), kopert. generowanie raportów kasowych za dowolny okres z podziałem wpłat na poszczególne pakiety. tworzenie dokumentów (np. umów) na podstawie szablonów. Aplikacja wyposażona jest w prosty i intuicyjny interfejs ułatwiający szybkie opanowanie programu i wygodną obsługę.
Darmowy program dla firm, program służy do wspierania pracy Agenta Ubezpieczeniowego. Program pomaga w organizacji trudnej pracy, jaką jest praca Agenta Ubezpieczeniowego. Cechy: program działa na komputerze z systemem Windows, posiada wbudowany terminarz oraz program działa na telefonie komórkowym, dzięki temu będziemy mieli wszystkich klientów pod ręką.
AS-Wyposażenia to program do rejestrowania oraz analizowania stanu i ruchu wyposażenia użytkowanego w firmie o dowolnym profilu działalności. Użytkowane wyposażenie rejestrowane jest w postaci kartotek, które razem tworzą tzw. Ewidencję wyposażenia. Kartoteka każdego wyposażenia zawiera szereg parametrów, które szczegółowo definiują jego cechy użytkowe, miejsce użytkowania, osoby materialnie odpowiedzialne itp. Ze względu nas stopień złożoności wprowadzono podział na wyposażenia proste i wyposażenie złożone zwane inaczej zestawem. W programie dostępne są cztery typy dokumentów przeznaczonych do wykonywania operacji na pojedynczych kartotekach: - dokumenty likwidacyjne (LN), - dokumenty przeniesienia (ZMU - zmiany miejsca użytkowania), - dokumenty przewartościowania (PN), - raporty likwidacyjne (RL).
BizDesk to oprogramowanie dla firm ERP/CRM do zarządzania firmą - obieg dokumentów, magazyny, fakturowanie, reklamacje, problemy i zadania, sprzedaż przez www itp. Najważniejsze funkcje programu: - hierarchiczne zarządzanie czasem, - moduł zarządzania firmą (pracownicy, budżety, tabela urlopów), - moduł zarządzania klientami (Customer Relationship Managment), - pomiar wydajności pracy, - system Kontroli Obiegu Dokumentów, - zarządzanie obiegiem informacji w firmie (moduł Problemy i zadania), - logistyka i finanse, - sprzedaż przez stronę www, - zarządzanie flotą pojazdów, - skalowalność, - prostota obsługi, - integralność danych, - niskie wymagania sprzętowe, - kompresja danych, - graficzne przedstawienie danych mających wpływ na działanie firmy, - możliwość eksportowania danych.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności