Rome Total War.rar.001
-
Assassin's Creed Brotherhood -
Batman Arkham Asylum -
Battlefield 2 -
Black Mirror 2 -
Blood Bowl Legendary Edition -
Civilization V -
Crash Time 4 The Syndicate -
Crime Craft -
Darksiders -
DeathSpank Thongs of Virtue -
District Wars -
Divinity 2 The Dragon Knight Saga -
Drakensang The River Of Time -
Empire Earth II -
Fear Zone Strefa 22 -
filmy inne -
Industry Giant II -
Lego Harry Potter -
Mass Effect 2 -
metro 2033 -
Monday Night Combat -
MX vs ATV Reflex -
Nail'd -
Napoleon Total War Imperial Edition -
Ninja Blade -
Poradnik -
Pound of Ground -
Prey -
Prince of Persia Zapomniane Piaski -
Prototype -
Sezon 10 -
Sezon 11 -
Sezon 6 -
Sezon 7 -
Sezon 8 -
Sezon 9 -
Sims 3 -
Spartakus Krew i Piach -
Spider Man Shattered Dimensions -
Szkoła Przetrwania -
Szkoła Przetrwania - Sezon 1 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 2 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 3 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 4 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 5 -
Szkoła Przetrwania - Sezon 6 -
The Settlers 7 - Droga do Królestwa -
Tron Evolution -
Two Worlds II -
World of Warcraft Cataclysm
strategiczne ( RTS / turowa )
22 września 2004 ( światowa data premiery )
05 listopada 2004 ( data wydania w Polsce )
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 2.9 GB HDD
Trzecia już część słynnej strategicznej serii tworzonej przez zespół Creative Assembly. Poprzedniczki oferowały nam rozgrywkę w XVI wiecznej Japonii i średniowiecznej Europie, tym razem twórcy proponują nam podróż w daleką przeszłość, tj. czasy rozkwitu i panowania Imperium Rzymskiego.
Rome: Total War to trzecia już część słynnej strategicznej serii tworzonej przez zespół Creative Assembly. Poprzedniczki (Shogun: Total War, Medieval: Total War) oferowały nam rozgrywkę w XVI wiecznej Japonii i średniowiecznej Europie, tym razem twórcy proponują nam podróż w daleką przeszłość, tj. czasy rozkwitu i panowania Imperium Rzymskiego. Możemy uczestniczyć w znanych z historii i ekscytujących zarazem wydarzeniach, jak: powstanie niewolników, któremu przewodził Spartakus, Wojny Punickie (wojny Rzymu z Kartaginą o panowanie nad zachodnią częścią basenu Morza Śródziemnego) w tym i słynny marsz Hannibala przez Alpy i walki na terenie samej Italii, czy też ostateczne unicestwienie Galów przez Juliusza Cezara.
Naturalnie, podobnie jak to miało miejsce w dwóch poprzednich częściach serii Total War twórcy postawili na autentyczność i wierne odtworzenie realiów tego okresu, możemy więc być pewni, że podczas gry zetkniemy się ze wszystkimi ówczesnymi jednostkami i formacjami wojskowymi wykorzystywanymi zarówno przez samych Rzymian, Egipcjan, Greków jak i inne kraje oraz plemiona antycznego świata. Będziemy również wykorzystywać autentyczne machiny wojenne typowe dla działań militarnych tego okresu. Do gry zostały też zaimplementowane wszystkie dotychczasowe innowacje serii Total War, czyli oblężenia twierdz i miast (wprowadzone w Medieval: Total War), możliwość przeprowadzania rozpoznania wrogich oddziałów przed rozpoczęciem walki, planowania wkraczania odwodowych oddziałów do walki (wprowadzone w Medieval: Total War - Viking Invasion), itp. Jeżeli chodzi o zależności ekonomiczne, gospodarcze, handlowe i polityczne to także zadbano o pełną zgodność z historią.
Gra nadal podzielona jest na dwie części: turową, gdzie rządzimy imperium, oraz bitewną, toczoną w czasie rzeczywistym; jednakże teraz za przedstawienie walki odpowiada nowy silnik graficzny, o dużo większych możliwościach niż ten wykorzystywany dotychczas. W starciach może brać udział ponad 10 tysięcy jednostek, czyli podobnie jak to miało miejsce w Medieval: Total War, jednakże jakość ich przedstawienia i poziom detali stoją na dużo wyższym poziomie. Dzięki temu bitwy stały się jeszcze bardziej spektakularnym widowiskiem. W Rome: Total War, podobnie jak w poprzedniczkach, wzięto też pod uwagę indywidualne predyspozycje i wymagania graczy, dlatego też istnieje możliwość pełnego zautomatyzowania czynności odpowiedzialnych za rządzenie państwem i zajęcie się tylko dowodzeniem wojsk w bitwach, bądź też wręcz odwrotnie, pozostawienie bitew komputerowemu A.I, a zajęcie się rozwojem gospodarki i handlu, polityką zagraniczną, itd.
Należy również nadmienić, iż zespół Creative Assembly podniósł stopień zaawansowania sztucznej inteligencji, co czyni grę z komputerem dużo bardziej wymagającą, zaimplementował też tryb rozgrywki wieloosobowej, umożliwiającej jednoczesną grę maksymalnie ośmiu osobom w sieci lokalnej i w Internecie.