Marketing_za_przyzwoleniem_Jak_zmienic_obcych_ludzi_w_znajomych_a_znajomych_w_klientow_marprz.pdf
-
101 mitów o związkach, Tim Ray -
Anioły, Jan Paweł II -
Bal w San Francisco, Jennie Lucas -
Bractwo róży, David Morrell -
Cel namierzony, Paul Graham, Damien Lewis -
Człowiek - instrukcja obsługi, Hanna Brycz -
Dawca, Tess Gerritsen -
Dom nad rzeką Loes, Mateusz Janiszewski -
Druga twarz doktora Robinsona, Dianne Drake -
Dziedzictwo ziemi, Andres Vidal -
Dziennik Bridget Jones, Helen Fielding -
Easylog, Mariusz Zielke -
Istota, Arno Strobel -
Jezioro marzeń, Lisa Kleypas -
Kot Bob i ja, James Bowen -
Kryształy dla początkujących, Corrine Kenner -
Legenda. Patriota, Marie Lu -
Mapa czasu, Félix J. Palma -
Mini guides, Managing people, George Sandford -
Mini guides, Memory, George Sandford -
Mini guides, Time Menagement, George Sandford -
Mroczne sekrety, Margaret McPhee -
Na pokuszenie, PM Nowak -
Nieznane oblicze pontyfikatu, Grzegorz Polak -
O Chinach, Henry Kissinger -
Oczy zasypane piaskiem, Paweł Smoleński -
Podejrzany, Lee Child -
Polityka Becka, Stanisław Cat-Mackiewicz -
Pomnik Cesarzowej Achai, Andrzej Ziemiański -
Pragnienie miłości, Penny Jordan -
Rozmówki. Rosyjski, Beata Pawlikowska -
Sonety, William Sheakspeare -
Ścieżka nad urwiskiem, Jess Walter -
Ta ostatnia noc, Francisco Gallardo -
Taka jak Ty, Maureen Lindley -
Taste the spirit, Dharma Gabrielle -
Tatuś Muminka i Morze, Tove Jansson -
Trupia Farma Kości zdrady, Jefferson Bass -
Trylogia Henryk Sienkiewicze ebook -
Twój mózg, twoje pieniądze, Jason Zweig -
Tydzień w Kornwalii, Lee Wilkinson -
W 80 dni dookoła świata Juliusz Verne ebook -
Widziałem ją tej nocy, Drago Jančar -
WORLD WAR Z, Max Brooks -
Wysłanniczka, Stephen Miller -
Z jednej gliny, Liliana Fabisińska -
Za wielką wodą, Andrzej Galicki -
Zakazany romans, Yvonne Lindsay -
Zielona kula, Jeanne Davenport -
Życie wysłuchane, Stephen Grosz
Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.
Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.
Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).
W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.