Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Dimensity [MULTI5][PCDVD].iso

kasiulenka_s / Gry PC RTS / Dimensity [MULTI5][PCDVD].iso
Download: Dimensity [MULTI5][PCDVD].iso

3,42 GB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Minimum system:

System Requirements;
Core 2 Duo 2.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista


:


PC
GRA PCobrazek




OPIS GRY :
strategiczne, fantasy, RTS, elementy RPG
Dimensity to osadzona w klimatach fantasy gra łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz RPG. Produkcja jest debiutanckim tytułem bułgarskiego studia deweloperskiego Dagger Games. Akcja osadzona została w klasycznym świecie fantasy rozdartym wojną pomiędzy ludźmi a okrutną rasą stworzeń zwanych triends. Jako człowiek wcielamy się w postać młodego myśliwego, który natknął się na umierającego króla Imperium. Posłuszny jego rozkazom wyrusza w długą i pełną niebezpieczeństw drogę do stolicy, gdzie dzięki swoim zasługom dostępuje zaszczytu zostania rycerzem, a w końcu nawet generałem całej armii. Z kolei grając po przeciwnej stronie zostajemy przywódcą triendów, którego zadaniem jest zjednoczyć rozproszone armie i odeprzeć atak ludzkich najeźdźców z jego ojczyzny. Obie historie mają odrębny przebieg, ale pod koniec łączą się ze sobą w zaskakującym finale.
Na początku rozgrywki wybieramy bohatera, który może należeć do jednej z czterech grywalnych ras. Następnie określamy, czy chcemy być świetnie posługującym się różnymi rodzajami broni wojownikiem czy też specjalizującym się w jednej z dwóch właściwych danej rasie tajemnych dyscyplin magiem. Wybór nastawionej na czary postaci niesie za sobą liczne konsekwencje. Między innymi nie możemy korzystać z większości rodzajów broni ani nosić zbroi.
Rozgrywka składa się z kilku aspektów. Po pierwsze, podobnie jak w każdej grze RPG, zajmujemy się wykonywaniem zadań, zbieraniem przedmiotów, awansowaniem naszej postaci, a także walką z potężnymi przeciwnikami. Po drugie, jako przywódca, którym to mianem określany jest bohater w Dimensity, konstruujemy bazę, gromadzimy pieniądze i rozbudowujemy infrastrukturę. W końcu po trzecie, gdy zbierzemy już armię, możemy poprowadzić ją do boju z licznymi oddziałami przeciwnika.


SCREENY Z GRY :

obrazek
obrazek
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), Windows 2000/XP : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS, starożytność Rise & Fall: Civilizations at War to najnowsze dzieło programistów i projektantów ze Stainless Steel Studios, znanych graczom chociażby z Empire Earth czy Empires: Dawn of the Modern World. Na pierwszy rzut oka, gra przypomina Rome: Total War czy Praetorians, aczkolwiek znacznie bliżej jej do Age of Empires. Na ekranie wizualizują się nam ogromne armie walczące ze sobą na rozległych polach bitewnych oraz oblężenia dobrze umocnionych twierdz czy miast. Na wirtualnych strategów czekają wojska czterech ówczesnych potęg (Rzymu, Grecji, Persji oraz Egiptu), nad którymi mogą objąć dowodzenie. Ponadto, pojawiają się tu też żołnierze Babilonu, barbarzyńskiej Galii, Asyrii czy Kartaginy, lecz te nacje niestety nie są grywalne. W skład armii wchodzić może ponad 80 rodzajów jednostek, w tym piechota, łucznicy, kawaleria, bronie oblężnicze oraz flota wojenna. Oczywiście, każda z cywilizacji posiada własne, specjalizowane jednostki. Wspomnianą wcześniej flotę widzimy bardzo często, ponieważ twórcy gry zdecydowali się położyć duży nacisk właśnie na bitwy morskie. Statki mogą przewozić także jednostki lądowe, tak więc nasza armia zyskuje na mobilności. Na okrętach możemy zamontować również machiny wojenne dzięki czemu bitwy morskie stają się bardziej widowiskowe. Twórcy gry zastosowali w swoim dziele pomysł z terytoriami podobny do użytego w Empire Earth II. W związku z tym zapewniają one wymierne korzyści militarne - jeśli zapragniemy wytrenować legionistów, w naszych szeregach pojawia się tyle jednostek, ile terytoriów znajduje się pod naszą kontrolą. W Rise & Fall: Civilizations at War pojawiają się także bohaterowie (w sumie 8) - Juliusz Cezar, Kleopatra, Ramzes Wielki, Achilles czy Aleksander - znacznie podnoszą morale naszych wojsk i robią dobry użytek ze swoich specjalnych umiejętności, niestety, ograniczonych czasowo. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 4 2 GHz, karta grafiki 256 MB, 1 GB RAM, Windows XP/Vista : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : Matrix Games/Slitherine producent Deep Silver / Koch Media wydawca Strona oficjalna wymagania wiekowe: 12+ strategiczne, turowe, średniowiecze History: Great Battles Medieval to gra strategiczna stworzona przez studio Slitherine Software przy współpracy ze znaną stacją telewizyjną (History). Slitherine Software odpowiada między innymi za takie produkcje jak: Chariots of War, Commander: Europe at War oraz Legion oraz poprzednią odsłonę serii - The History Channel: Great Battles of Rome. Great Battles Medieval przenosi nas do czasów Wojny Stuletniej, skupiając się przede wszystkim na rozmaitych konfliktach, do których dochodziło pomiędzy Anglią i Francją w XIV i XV wieku. Twórcy postawili na realistyczne odwzorowanie zarówno wydarzeń, wojsk oraz uzbrojenia. Całość została przedstawiona w postaci rozbudowanej kampanii, uzupełnionej kilkoma dodatkowymi trybami, jak np. możliwością rozgrywania pojedynczych potyczek (Skirmish). Gracz, wcielający się w różne postacie historyczne (np. Czarnego Księcia oraz Joannę d'Arc), może w pewnym zakresie wybierać miejsce i czas danej walki dzięki specjalnej mapie strategicznej. W grze odwzorowano 70 średniowiecznych bitew, w tym 26 nawiązujących do historycznych potyczek tak zwanej Wojny Stuletniej. Do dyspozycji wirtualnych dowódców oddano ponad 40 typów różnych jednostek, które powstały na podstawie szczegółowej analizy prawdziwych oddziałów. Podwładnych możemy dodatkowo własnoręcznie dozbrajać i przypisywać im umiejętności, których jest ponad 100. Dokonane zmiany wpływają zarówno na siłę żołnierzy, ale i ich wygląd oraz sposób poruszania się. Dzięki temu stworzenie własnej, unikatowej armii nie jest problemem. Warto dodać, że poza standardowymi bitwami uczestniczymy także w zasadzkach. System walki został dodatkowo wsparty bojowymi kartami oferującymi bonusy oraz kary. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : Kolejna gra firmy Akela, znanej m.in. z takich produkcji jak Sea Dogs czy Age of Sail, z wielkimi żaglowcami w roli głównej. Jest to samodzielna produkcja bazująca na rozwiązaniach serii Age of Sail, co twórcy uwidocznili w jej tytule: The Privateer's Bounty: Age of Sail II. Akcja przenosi graczy do czasów, gdy morza roiły się od pięknych i drapieżnych zarazem okrętów, wielkie mocarstwa zmagały się ze sobą o wpływy w odległych koloniach, piraci siali postrach pośród flot handlowych, a wszędzie czaiły się intrygi oraz piękne, spragnione dzielnych kapitanów niewiasty. W odróżnieniu od Age of Sail, gdzie kwintesencją rozgrywki były starcia dużych flotylli, tu możemy zakosztować nie tylko olbrzymich bitew morskich, lecz także zadań mniejszego kalibru, typowych dla ówczesnego wilka morskiego, tj. ochraniać konwoje handlowe, bronić fortu, patrolować określone akweny wodne oraz przełamywać blokady i wymykać się wrogom. Spotkamy się tu sponad 20 jednostkami, w tym też takimi prototypowymi jak: drewniana łódź podwodna. The Privateer wykorzystuje zmodyfikowany engine graficzny i fizyczny Age of Sail II (STORM). W trybie dla pojedynczego gracza czekają trzy historyczne kampanie do przejścia. Gra pozwala na rozgrywkę wieloosobową do 16 osób równocześnie. Posiada również edytor kampanii i scenariuszy. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 800MHz, 128MB RAM, 32 MB akcelerator 3D : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, science-fiction, RTS Dark Planet: Battle for Natrolis przenosi graczy do odległej przyszłości. Na planecie Natrolis przez tysiące lat żyła w spokoju rasa Sorin, aż pewnego dnia przybyli na nią ludzie. Używając swej technologii zaczęli kolonizować powierzchnię planety i w efekcie przebudzili zahibernowaną od tysięcy lat agresywną rasę - Dreil. Trzy całkowicie odmienne cywilizacje rozpoczęły krwawą walkę o dominację, tj. Sorin – rasa fantasy, wykorzystująca do walki magię i miecze, Ludzie – rasa korzystająca z bardzo zaawansowanej techniki oraz Dreil – rasa insektów/naturalnych maszyn do zabijania. Każda posiada inne jednostki, drzewo technologiczne, budynki oraz surowce. Dla każdej przygotowano też oddzielną kampanię składającą się z szeregu połączonych misji. Akcja gry toczy się w pełni trójwymiarowym środowisku (opcje zbliżania i oddalenia widoku oraz zmiany kąta i perspektywy widzenia, widowiskowe efekty wybuchów, zniszczeń budynków, itp.), w dynamicznie zmieniających się warunkach atmosferycznych i przy stałym upływie czasu. Cykl dobowy (dzień i noc) wpływa na życie każdej strony konfliktu i tym samym na jej mobilność oraz możliwości bojowe. W połączeniu z różnorodnością jednostek wymusza to na graczu stosowanie innej taktyki przy dowodzeniu każdą z nich. Gra pozwala na rozgrywkę w trybie single player oraz multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS, indie Darwinia to jedyna w swoim rodzaju gra strategiczna (RTS), przygotowana przez zespół Introversion Software. Głównymi bohaterami programu są Darwinianie, dwuwymiarowe sprite’y z gier video, które muszą chronić się przed atakami różnych wirusów i robaków. Mimo, że gra zrealizowana jest przy użyciu trójwymiarowego silnika, wszystkie obiekty (zarówno Darwinianie jak i złe wirusy) stworzono za pomocą zwykłych bitmap. Daje to unikatowy i z pewnością rzadko spotykany dziś powiew klasycznych gier komputerowych, w których dwuwymiarowe sprite’y były na porządku dziennym. Fabuła gry skupia się wokół doktora Sepulveda, który w latach osiemdziesiątych rozpoczął prężną działalność na rynku gier video. Konieczność wprowadzania nowych technologii (a zwłaszcza jednej o nazwie Protologic 68000), które nie spotkały się z należytym odzewem branży, doprowadziła wkrótce jego koncern do ruiny. Sepulveda po zejściu do podziemia, rozpoczął dalsze prace nad projektem Protologic, który w krótkim czasie pozwolił mu stworzyć wirtualny świat o nazwie Darwinia. Jest to miejsce zamieszkiwane przez kod starych gier video, które jednak szybko zostało opanowane przez wirusy a co za tym idzie, wymknęło się spod kontroli. Gracz obejmuje dowodzenie nad specjalnymi grupami uderzeniowymi, cyfrową partyzantką, której zadaniem jest podporządkować świat Darwinii i uwolnić go spod panowania wszędobylskich wirusów. To wszystko sprowadza się do klasycznego RTS-a, w którym wykonując kolejne misje, musimy zniszczyć wroga zanim ten zdoła nam wyrządzić krzywdę. Interfejs, przypominający archaiczny produkt o nazwie Cannon Fodder, pozwala w prosty sposób kontrolować dużą ilość jednostek. W grze pojawia się zresztą mnóstwo innych nawiązań do klasycznych hitów rodem z lat osiemdziesiątych. Co powiecie na nalot powietrzny przy użyciu jednostek charakterystycznych dla słynnego Space Invaders? W Darwinii to po prostu codzienność. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP/Vista/7/8 : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, science-fiction, tower defence, indie Defense Technica to strategia czasu rzeczywistego typu tower defense. Grę opracowało studio Kuno Interactive. Gracze wcielają się w dowódcę, który musi samodzielnie odeprzeć inwazję biomechanicznych potworów. Na szczęście nikt nie wymaga od niego, by zrobił to własnoręcznie. Zamiast tego wyposażony zostaje w technologię umożliwiającą mu błyskawiczną budowę struktur i urządzeń obronnych. W trakcie kampanii walczymy m.in. na ulicach futurystycznych miast, w ruinach podziemnych struktur oraz na powierzchniach lewitujących wysp i stacji orbitalnych. Podczas zabawy przyjdzie nam zmierzyć się dziewięcioma typami wrogów podzielonych na trzy klasy. Każdy gatunek przeciwnika ma inne mocne strony oraz słabe punkty. Autorzy opracowali swoje dzieło jako produkcję dla fanów tower defense, którym nie straszny jest wysoki poziom trudności. Zadaniem gracza na każdej planszy jest obrona rdzenia energetycznego bazy przed hordami potworów, których ciała wzmocnione zostały licznymi elementami mechanicznymi. Dokonujemy tego głównie poprzez wznoszenie wieżyczek strażniczych. W sumie dostępnych jest czterdzieści typów, podzielonych na osiem klas. Wszystkie modele możemy ulepszać i modyfikować, montując na nich dodatkowe części. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności