Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Ald'ruhn_Expansion_PL.zip

kasak122 / Morrowind + Mody / Budynki i Budowle / Ald'ruhn_Expansion_PL.zip
Download: Ald'ruhn_Expansion_PL.zip

10,69 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Plugin rozbudowuje Ald'ruhn, dodaje mur, nowe wieże, sklepy, Redorańską Szkołę Rycerską i Wieżą Magów z kilkoma questami dla Rodu Redoran (Sarin Sarethi), umożliwiające zdobycie artefaktów Telvannich oraz zaklętego ebonowego pancerza. Jeżeli należysz do Rodu Redoran i masz rangę Brata Rodu, lub wyższą, Marszałek Adosi Galethi wręczy ci dwa sejmitary. Ewentualnie możesz poszukać ich w Grobowcu Rodzinnym Verelnim (lub ukradnij ;)).

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Mod dodaje do gry bardzo fajny dom dla naszego bohatera. Dom jest zrobiony z części, na których bazują między innymi domy w Seyda Neen. Zewnętrzna część domu jest kamienna z dużą ilością okien, wnętrze zaś wykonane jest w podobnym stylu. Poza tym dom otoczony jest ładnymi kwiatami i ma swój stół piknikowy. Zawiera pokoje, z których każdy jest oddzielnym wnętrzem, tak żeby nie zmiejszać wydajności gry.” Ponadto w domu znajdziesz gabloty i manekiny, które pomogą przechowywać skarby. Jest to również okazja, aby ujrzeć całkiem nowe przedmioty - takie jak nowe dywany, zastawa czy jedzenie. Wtyczka nie wymaga żadnych oficjalnych dodatków i chodzi kompatybilnie z polską wersja językową.
Caius Cosades był nie tylko cesarskim szpiegiem. Opiekował się również tajną komnatą zbudowaną przed wiekami dla Nerewaryjczyka. Legendarne skarby, które jakoby skrywała komnata prowokowały do poszukiwań poszukiwaczy przygód i zwykłych złodziei. Pewnego razu skradli klucz i dostali się do środka. Żaden z nich nigdy nie wrócił... Do środka prowadzi też drugie wejście. Szukaj go w wąwozie Foyada Mamaea. U księgarzy w Balmorze, Ald'Ruhn i Vivec, oraz u Arrilla w Seyda Neen i Rissini w Sadrith Mora można kupić zwoje teleportu. Dodatkowo różne postacie w rozmaitych lokacjach mają pojedyncze sztuki zwojów teleportacji. Możesz je również kupić u złodziei - Mit Sah'a w Balmorze i Loki'ego w Gnissis, ale dopiero wtedy gdy uznają że jesteś tego godny. Możesz też zostać posiadaczem psa, który będzie z tobą wędrował, bronił i wykonywał proste polecenia. W bibliotece możesz poczytać, potrenować strzelanie lub po prostu odpocząć przy kominku. Twojego spokojnego snu pilnują ochroniarze. Teraz "Mroczne Bractwo" ma już trudniejszy orzech do zgryzienia (ale tylko w Apartamentach Raverena!). Mod dla postaci średnio i wysokopoziomowych. Jesli jesteś nerewaryjczykiem udowodnij swoją siłę, zręczność i inteligencję. W stosunku do wersji 1.61 (poprzedniej) została zmieniona i poprawiona "inteligencja" NPC, dodana możliwość teleportu na wyspę Solstheim. Zmienione i rozbudowane podziemia dostarczą nowych wrażeń". Uwaga! – Plug-in wymaga polskiej wersji Bloodmoona oraz Tribunala!
Mod dodaje duży zamek wraz z zalesioną wyspą. Aby stać się posiadaczem klucza do posiadłości należy wykonać odpowiednie zadanie. W okolicy znajduje się także mała wioska, gdzie można się troszeczkę rozerwać.
Plugin dodaje Świetlisty Pałac, na wschód od Pałacu Viveka. Żeby w nim zamieszkać, trzeba najpierw wykonać quest, by go rozpocząć, porozmawiaj z Devasem Irano - gondolierem w Dzielnicy Przybyszów w Vivek. Pałac zawiera następujące pomieszczenia: Główna Sala - Sala z miejscem na eksponaty i miniaturowym Postrachem Klanów - Sahdinem. Stąd można się dostać do pozostałych pomieszczeń. Komnata Teleportacyjna - Sala, z której można się teleportować do Ald'ruhn, Balmory, Sandrith Mory i Fortu Śnieżnego oraz do Dunmerowych twierdz (o ile ma się do nich indeksy). Komnaty Służby - Jest tu kowal, zaklinacz, alchemik, kupiec, mędrzec i ogrodnik (w końcu ktoś musi podlewać te wszystkie kwiaty). Oczywiście żaden z nich nie ma dużo kasy, ani potężnych artefaktów :P Podziemne Przejście - Grota prowadząca do starej chaty, w której można zamieszkać, jeśli chce się odpocząć od luksusów pałacu. Prywatna Komnata - Mała komnata z łóżkiem, komodą, skrzynią na ważne rzeczy, skrzynią na książki i kilkoma pułkami. Sala Alchemiczna - Sala z mnóstwem skrzyń i rzędem stołów na alchemiczne składniki. Sala Treningowa - Zawiera cztery zamknięte pokoje, w pierwszym jest sześć zwiadowców kwama na dziesiątym poziomie, w drugim centuriony: dwa pajęcze na dziesiątym poziomie, jeden łucznik na czterdziestym poziomie, trzy kuliste na dziesiątym poziomie i jeden parowy na trzydziestym, w trzecim pokoju czekają nieumarli: sześć szkieletów-bohaterów i kościej, wszyscy na dwudziestym poziomie, zaś w czwartej komnacie (jeśli nie masz 40 levelu, to tam nie wchodź! A jak już musisz, to zapisz grę) jest sześć książąt dremor na pięćdziesiątym poziomie i jeden lord dremor (taki napakowany książę) na setnym. Wszystkie potwory się respawnują. Zbrojownia - Jest tam wiele opisanych skrzyń na poszczególne pancerze i bronie, oraz dużo miejsca na eksponowanie ich. Ogród (w rejonie Wysp Askadyjskich) - Oprócz licznych drzewek i kwiatków, jest tam kaplica Trójcy a w gąszczu można znaleźć szlam z meteorytu.
Rozbudowuje znacznie doki Scyda Neen.
Najlepsze mody zmieniające obszar Balmory zebrane w jednym pliku (a co za tym idzie w pełni ze sobą kompatybilne). Jest to wersja Full, tzn. gotowa od razu do zainstalowania (bez potrzeby pobierania oryginalnego pliku).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności