Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Insane 2 (2011) SKIDROW + CRACK PC.iso

karlik0013 / WYŚCIGI PC / Insane 2 (2011) SKIDROW + CRACK PC.iso
Download: Insane 2 (2011) SKIDROW + CRACK PC.iso

1,34 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




PEŁNA WERSJA GRY
ROK: 2011
PROCESOR:2 GHz
RAM: 1 GB
GRAFIKA: 256 MB
SYSTEM: Windows XP/Vista/7



▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Gra wyścigowa pozwalająca na rywalizowanie samochodami należącymi do pięciu grup: 4x4, SUV, pickupy, ciężarówki i modele prototypowe.Pierwowzór, stworzony przez studio Invictus Games był grą nastawioną na zabawę wieloosobową. Tryb dla pojedynczego gracza służył nam głównie do zdobycia dodatkowych przedmiotów i ulepszeń do naszego pojazdu. Tak zmodyfikowane samochody wykorzystywaliśmy następnie podczas zmagań z innymi graczami.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
INSTALACJA
1. Pobierz
2. Obraz ISO zamontuj w wirtualnym napędzie lub wypal
3. Zainstaluj
4. Skopiuj crack z obrazu ISO do C:\Program Files\GFI\Insane 2
5. Graj
WERSJA ANGIELSKA SKIDROW
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, 100MB na hdd, Direct-X 8.0, Windows 95/98/ME Typowy przykład niskobudżetowych wyścigów, w których gracz zasiada za kierownicą jednego z tytułowych monster trucków, czyli pojazdów na olbrzymich kołach. Warto przy tym dodać, iż jest to pełnoprawna zręcznościówka, w której szczególny nacisk położono na nieskomplikowaną zabawę.Autorzy „Monster Truck Rumble” przygotowali cztery podstawowe tryby dla pojedynczego gracza. Free Run pozwala na zapoznanie się z dostępnymi trasami. Gracz nie jest w żaden sposób ograniczany dzięki czemu może dokładnie przygotować się do właściwych imprez. Niewielkim urozmaiceniem są pojawiające się tu i ówdzie zwierzęta. W Circuit Race mamy do czynienia z tradycyjnym wyścigiem, gdzie ten z zawodników, który zjawi się na mecie jako pierwszy wygrywa. Podczas zawodów należy oczywiście pokonywać liczne checkpointy (bramki kontrolne), które porozmieszczano po całej okolicy. Warto przy tym dodać, iż wyścig jest rozgrywany na jednej z sześciu dość zróżnicowanych map. Wreck 'n' Crush nawiązuje do słynnych imprez z udziałem monster trucków, w których ich zadaniem jest przejechanie stosunkowo krótkiego odcinka trasy połączonego z widowiskowym miażdżeniem porozstawianych samochodów. Tryb ten, w przeciwieństwie do prawdziwych zawodów, daje graczowi nieco większą swobodę. Wygrywa ta osoba, która w określonym czasie zdoła zniszczyć możliwie jak największą ilość pojazdów znajdujących się w okolicy. Ostatni z dostępnych trybów, Lane Race, jest zbliżony do Circuit Race przy czym gracz musi sobie dodatkowo poradzić z wymijaniem licznych przeszkód. Multiplayer w „Monster Truck Rumble” odgrywa symboliczną rolę, gracze mogą stanąć do pojedynku na podzielonym ekranie (split-screen). W trakcie wyścigu można korzystać z podręcznego radaru, który w zależności od sytuacji może wskazywać drogę wiodącą do kolejnego checkpointu czy samochody wymagające zmiażdżenia. Pomimo tego, iż gra została nakierowana na zręcznościową zabawę, zadbano o uszkodzenia. Niestety, nie są one ukazywane, zamiast tego na ekranie pojawia się specjalny pasek informujący o aktualnym stopniu zniszczeń.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU 2GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 128MB Powerdrome to wyjątkowo dynamiczne wyścigi futurystycznych pojazdów, za produkcję których odpowiada studio Argonaut Games. Co ciekawe, dla producenta opisywanej „ścigałki” jest to swego rodzaju debiut na rynku poważniejszych tytułów. W przeszłości firma ta kojarzona była z produkcjami tworzonymi w głównej mierze z myślą o młodszych graczach (Bionicle: The Game, seria Croc, Harry Potter and the Sorcerer's Stone...). Powerdrome pierwotnie ukazał się na konsole PlayStation 2 oraz Xbox, wersja PC jest więc bezpośrednio konwersją z tych platform.Skonstruowane przez producentów gry futurystyczne pojazdy z wyglądu przypominają połączenie tradycyjnego motocykla z myśliwcem odrzutowym. Osiągane przez te wehikuły prędkości są oczywiście odpowiednio duże (nawet kilka tysięcy kilometrów na godzinę) przy czym gra nie jest aż tak dynamiczna jak chociażby konsolowy F-Zero. Główna zasługa leży w tym przypadku po stronie samych tras, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby nie utrudniać zbytnio jazdy. Kolizje z innymi pojazdami czy też otaczającymi tor bandami nie są tak częste jak w konkurencyjnych produkcjach. Powerdrome pozbawiony jest jakichkolwiek broni, które pojawiały się w niektórych futurystycznych wyścigach. Jedynym sposobem pozbycia się danego przeciwnika jest zepchnięcie go na jedną z otaczających trasę band.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4 GB HDD,Windows XP/Vista/7 Pole Position 2010 to rozbudowany menedżer Formuły 1, pozwalający graczom wcielić się w rolę szefa jednego z zespołów uczestniczących w prestiżowych wyścigach. Wbrew nazwie PP 2010 ma niewiele wspólnego z legendarnymi grami wyścigowymi Pole Position i Pole Position II stworzonymi w latach 80. ubiegłego wieku przez firmę Namco. Temat może i jest podobny (świat Formuły 1), ale ukazany z zupełnie odmiennej perspektywy. W rzeczywistości Pole Position 2010 znacznie bliżej do innej gry wydanej wcześniej przez Kalypso Media, a mianowicie Racing Team Manager.Zadaniem graczy w PP 2010 nie jest kierowanie szybkim bolidem, ale nadzorowanie pracy całego zespołu. Jeśli szukać porównań z prawdziwymi wyścigami F1, można przyjąć, że chodzi o wcielenie się w rolę Franka Williamsa, Rossa Browna czy do niedawna Jeana Todta. W grze przyjęto, że szefowanie zespołem oznacza udział w podejmowaniu niemal każdej decyzji. Gracze negocjują więc warunki kontraktów z kierowcami, podpisują umowy ze sponsorami, wyznaczają inżynierom kierunki badań, określają ustawienia bolidu na dany wyścig, a nawet ustalają strategię teamu.Kierować można jednym z gotowych zespołów lub od podstaw stworzyć własny. Szef ekipy może wybierać z grona dwustu dostępnych w grze kierowców oraz tysiąca inżynierów, mechaników i pracowników wyścigowego zaplecza. Również konstrukcja samochodów daje duże pole do popisu. Osiągi bolidów można poprawiać dokonując modyfikacji każdego z 17 podzespołów.Co prawda w trakcie wyścigu nie ma szans, by samemu usiąść za kierownicą, ale menedżer zespołu może przez radio wydawać polecenia swoim kierowcom i mechanikom, decydując m.in. o stylu jazdy czy pit-stopach.Szef teamu musi przy tym przez cały czas pilnować budżetu. Większość operacji, jak zatrudnienie dodatkowego pracownika, rozpoczęcie badań nad nowym komponentem itp., wiąże się z określonymi kosztami. Wpływy do kasy zespołu zapewniają sponsorzy - tym hojniejsi im lepsze są osiągane wyniki.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB F1 2010 to kolejna produkcja brytyjskiego dewelopera Codemasters stworzona w pełni na licencji F1, a zarazem pierwsza wyprodukowana z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360, a także komputerach osobistych. Za jej powstanie odpowiada ekipa mająca w dorobku wiele uznanych gier wyścigowych, w tym doceniane na całym świecie serie DiRT oraz GRID. F1 2010 to oczywiście produkcja aspirująca do miana symulacji, jednakże umożliwiająca uruchomienie całkiem wielu ułatwień, dzięki czemu nawet mniej doświadczeni gracze czerpią wiele radości z obcowania z nią. Autorzy zdecydowali się przenieść do niej wszystkie zespoły biorące udział w sezonie 2010 oraz tory wyścigowe, na których rozgrywane są kolejne Grand Prix, nie zapominając o najbardziej charakterystycznych fragmentach każdego z nich.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB Fuel to gra wyścigowa produkowana przez firmę Asobo Studios, znaną ze współpracy z Disneyem (np. komputerowa i konsolowa wersja Wall-E). Wydawcą gry jest Codemasters, twórca wielu ważnych dzieł należących do tego gatunku (np. seria Colin McRae). Fuel to odmienna koncepcja gry wyścigowej. Prezentuje świat, w którym wskutek zmian klimatycznych spowodowanych wpływem człowieka na środowisko, ogromne połacie terenu zostały spustoszone. Jednym z najcenniejszy dóbr jest paliwo. Mimo tego, część zapaleńców na powstałych pustkowiach organizuje wyścigi, których stawką są kolejne galony cennego płynu. Oczywiście wcielamy się w jedną z takich osób, próbujących zaistnieć w tym nowym świecie maniaków prędkości. Teren gry jest zróżnicowany. Możemy zobaczyć zachodnie wybrzeże USA zrujnowane przez liczne tsunami, pustynną Nevadę (także Wielki Kanion) oraz ośnieżone pasma górskie północnej części dzisiejszych Stanów Zjednoczonych.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 128 MB SBK X: Superbike World Championship to kolejna edycja symulatora wyścigów motocyklowych oparta na licencji oficjalnych mistrzostw świata WSBK. SBK X to kolejna odsłona popularnej serii wyścigów motocyklowych SBK, od lat tworzonej przez włoskie studio Milestone. Tytuł umożliwia graczom zabawę w kilku dostępnych trybach rozgrywki. Jednym z nich jest rozbudowana Kariera, w której do naszych zadań należy realizacja wyznaczanych przez zespół celów, stopniowe wspinanie się po drabince kariery oraz udział w przeprowadzanych treningach i testach. Pierwszym etapem rozgrywki jest stworzenie wirtualnego alter ego gracza, czyli kierowcy którego poczynaniami będzie on kierował. Wśród parametrów jakie można określić znajdują się między innymi: imię, data urodzenia, wzrost, wygląd, styl jazdy oraz ksywka. Wszelkie decyzje w trybie Kariery podejmowane są z poziomu menu, któremu twórcy nadali formę wirtualnego biura. Gracz może w nim zarządzać wieloma ustawieniami: przebierać w ofertach pracy, sprawdzać pocztę oraz podejmować decyzje o podpisaniu kontraktu z nowym zespołem. Ilość dostępnych ekip zmienia się adekwatnie do naszych poczynań na torze i uzależniona jest od poziomu reputacji.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), Windows XP/Vista Moscow Racer to gra, w której bierzemy udział w wyścigach samochodowych na ulicach rosyjskiej stolicy. Jednym z głównych atutów tego tytułu jest dokładne odwzorowanie wyglądu Moskwy. Podzielono ją na cztery główne dzielnice - miejsca ta zostały szczegółowo odtworzone, wraz z najsłynniejszymi zabytkami charakterystycznymi dla tej metropolii, między innymi Kremlem. Bardzo duży nacisk położono także na odwzorowanie codziennego życia Moskwy. Oznacza to przede wszystkim obecność gęstego ruchu ulicznego, w rezultacie czego gracz musi zajmować się umiejętnym wymijaniem pojazdów cywilnych, autobusów komunikacji miejskiej czy ciężarówek. Moscow Racer może także poszczycić się obecnością cyklu całodobowego.Wyścigi rozgrywane są co prawda na ściśle ustalonych odcinkach dróg, aczkolwiek gracz dysponuje pełną swobodą działania w kwestii wynajdywania ścieżek prowadzących do kolejnych punktów kontrolnych. Ponadto na trasach rozmieszczone są liczne skróty, a także obiekty, których przeznaczeniem jest uatrakcyjnienie rozgrywki. Do tej drugiej grupy można zaliczyć między innymi przejazdy kolejowe, czy też umiejętnie rozstawione lawety (można je wykorzystywać jak skocznie).Zastosowany model jazdy jest stosunkowo realistyczny. Producent zadbał również o poprawne odwzorowanie oddziaływań fizycznych (Moscow Racer wykorzystuje unikalne możliwości oferowane przez karty Ageia PhysX). Do dyspozycji gracza oddano ponad dziesięć modeli pojazdów, aczkolwiek autorzy nie pokusili się o wykupienie licencji znanych producentów samochodów. Niemniej jednak biorące udział w rywalizacji maszyny przypominają wiele popularnych modeli aut, takich jak: Ford Mustang, Nissan 350Z, Ferrari 360 Modena, Lamborghini Gallardo, Mercedes S-Klasse, Audi A8 czy Chrysler 300C SRT-8.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256MB (GeForce 6600GT lub lepsza), 8 GB HDD, Windows 2000/XP Istniejąca od 1987 roku seria Test Drive przez lata doczekała się mnóstwa kontynuacji, w których sukcesywnie zmieniała swoje oblicze. Omawiana produkcja jest pierwszą, jaką stworzono z myślą również o konsoli Xbox 360 i w stosunku do swoich poprzedników zawiera najwięcej zmian, odróżniających ją od standardowych wyścigów samochodowych.Pierwszą zmianą, jaką napotkają gracze po uruchomieniu gry jest możliwość wybrania tzw. avatara, czyli wizerunku kierowcy. Ma to miejsce na lotnisku, gdzie zaczyna się cała zabawa. Ponadto w trakcie gry odwiedzamy sklepy i kupujemy ubrania, które odróżnią nas od innych użytkowników Test Drive Unlimited podczas rozgrywek sieciowych. Warto dodać, że ciuchy nabywa się za kupony wygrywane za podwożenie autostopowiczów. Część ubrań firmowana jest przez prawdziwych projektantów, np. Marka Ecko, część można ściągnąć z Internetu za pomocą łatwej w obsłudze usługi. Kolejna zasadnicza zmiana dotyczy sposobu uczestnictwa w wyścigach. Każdy gracz otrzymuje na starcie swój dom z garażem, który stanowi bazę wypadową do wszystkich działań podjętych podczas zmagań. Swoje własne cztery kąty umożliwiają np. odbiór wewnętrznej poczty elektronicznej, przeglądnięcie stale uaktualnianego biuletynu informującego o nowych samochodach i wyścigach, a także korzystanie z aukcji internetowych na modłę popularnego serwisu eBay, gdzie inni użytkownicy wystawiają do sprzedaży swoje maszyny. Odpowiedzialny za wydanie gry koncern Atari postarał się również, aby po premierze programu można było ściągać z sieci modele nowych samochodów. Ich liczba jest uzależniona od zawartych umów na wykorzystanie licencji pomiędzy Atari a producentami prawdziwych aut.Po podjęciu gotowości wyruszenia na ulice, gracz udaje się do garażu, który nie spełnia tylko funkcji dekoracyjnych, ale stwarza również możliwość wyposażenia auta w kosztowne elementy wyposażenia wnętrz. Gracz może również obchodzić samochód, przyglądać się mu pod każdym kątem, otwierać drzwi i podziwiać tapicerkę. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że w grze standardowo zawartych jest około 90 luksusowych samochodów i motocykli, Test Drive Unlimited odkryje się przed nami nie tylko jako produkt rozrywkowy, ale również jako interaktywny katalog aut, które możemy dowolnie oglądać i podziwiać.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB MX vs. ATV Reflex to już szósta odsłona popularnej serii wyścigowej zapoczątkowanej w 2001 roku. Twórcy ze studia Rainbow umożliwili nam za jej sprawą uzyskanie dostępu do motocykli motocrosswych, przynoszących nie mniejszą frajdę quadów ATV, a także pojazdów buggy i potężnych ciężarówek. W porównaniu do poprzednich odsłon autorzy zdecydowali się na wprowadzenie licznych usprawnień. Dotyczą one przede wszystkim systemu kontroli motocykla i quada. Mianowicie, w MX vs. ATV Reflex gracz jest w stanie kontrolować zarówno samego zawodnika, jak i maszynę. Dzięki temu zabiegowi walka na torze przybrała zupełnie nowy kształt. Ów system ułatwia wyprowadzenie kierowcy i maszyny z tarapatów, a co za tym idzie - zapobiegnięcie brzemiennemu w skutkach upadku ze sporej wysokości.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM (2 GB dla Vista/7), karta grafiki 256 MB Post Apocalyptic Mayhem to zręcznościowa gra wyścigowa, w której zadaniem graczy jest nie tylko dojechać do mety na pierwszej pozycji, ale i też przetrwać cały wyścig pozbywając się jednocześnie z trasy jak największej liczby przeciwników. Samochody, za kierownicami których zasiadamy, wyposażone są bowiem w ciężkie uzbrojenie i różnego rodzaju opancerzenie, dzięki czemu zawody zamieniają się w prawdziwą walkę o przetrwane. Tytuł oferuje rozgrywkę zarówno w trybie single, jak i multiplayer, pozwalając nam zmierzyć się na różne sposoby z niebezpieczeństwami czekającymi na trasach. Każda z nich została specjalnie zaprojektowana, by wyścigi były jak najbrutalniejsze – pełno na nich wymyślnych pułapek, przepaści i ciasnych korytarzy, gdzie bezpośrednie starcie z oponentami jest nieuniknione. Przed zabawą wybieramy pojazd, którym pojedziemy po zwycięstwo – każdy z nich wymaga innego podejścia do rozgrywki i oferuje inne inne zestawy unikalnych broni. Te dzielą się z kolei ze względu na kierunek ataku - czyli frontalną, boczną i tylną. Jeżeli nie wystarcza nam standardowa broń, w każdej chwili możemy wzbogacić swój arsenał zbierając specjalne beczki dodające nam dodatkowe umiejętności.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności