-
81 -
353 -
347 -
67
1747 plików
563,46 GB
Fallout: New Vegas
Obsidian Entertainment ( producent )
Bethesda Softworks ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
cRPG
19 października 2010 ( światowa data premiery )
22 października 2010 ( data wydania w Polsce )
19 października 2010 ( data premiery w USA )
PC zobacz na: 360PS3
tryb gry: single player nośnik: 1 DVD
wymagania wiekowe: 18+ cena w dniu premiery: 149,90 zł
link do sklepu strona oficjalna gry pomoc techniczna
wersja językowa:
polska i angielska
redakcja 8,4
gracze 8,9
[Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry.] [W grze jest używany wulgarny język.] [Gra zawiera elementy przemocy.] [Gra, która zachęca do uprawiania hazardu lub go uczy.]
pegi.info
wiadomości
poradniki
poradniki do gier
poradniki w PDF
video
zapowiedzi
recenzje
kody i trainery
download
pliki do pobrania
wersje DEMO gier
patche (łatki do gier)
galerie
daty premier
ranking gier
wymagania sprzętowe: Dual Core 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB, 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
podobne gry
Produkcja cRPG, powstała w oparciu o silnik graficzny wykorzystany w produkcji Fallouta 3. Przedstawia jednak zupełnie nową fabułę.
Fallout: New Vegas to kolejna, po Fallout 3, odsłona popularnego postapokaliptycznego cyklu zapoczątkowanego w 1997 roku. Dzieło zostało opracowane przez studio Obsidian Entertainment, za którego założenie odpowiadają byli członkowie firmy Black Isle Studios, producenta dwóch pierwszych odsłon marki Fallout.
Produkcja skupia się na ukazaniu konfliktu trzech frakcji: New California Republic, Caesar’s Legion oraz mieszkańców New Vegas. Gracz wciela się w grze w kuriera/podróżnika (jego statystyki kreujemy w teście psychoanalitycznym), którego przed śmiercią ratuje zaprzyjaźniony robot. W grze powraca oczywiście Pip-Boy, którego otrzymujemy od właściciela maszyny.
Rozgrywka w Fallout: New Vegas jest dokładnym odzwierciedleniem mechaniki ukazanej w Fallout 3. Kontrolujemy tu zatem nieustannie rozwijającego się bohatera, a akcję obserwujemy z perspektywy odsłony TPP lub FPP (w zależności od osobistych upodobań). Powraca także system walki o nazwie V.A.T.S., umożliwiający w oparciu o punkty akcji m.in. zatrzymanie upływu czasu i namierzanie konkretnych części ciała przeciwnika.
Do dyspozycji gracza oddano nowe ruchy i ciosy na bliski dystans. Wśród nowości znalazły się również niedostępne wcześniej bronie, jak np. karabin przypominający M4, czy też minigun. Broń można modyfikować, by polepszyć jej właściwości (np. większy magazynek i celownik optyczny do karabinu myśliwskiego). Nasze działania w czasie rozgrywki wpływają nie tylko na karmę, ale i popularność w oczach poszczególnych stron konfliktu.
Twórcy z Obsidian Entertainment zdecydowali się również na powiązanie systemu dialogów z umiejętnościami. W rozmowach opartych na pobocznych zdolnościach otrzymujemy dla przykładu dwa teksty: dla postaci z wysokim poziomem umiejętności (sukces) i niskim poziomem umiejętności (porażka). Umieszczenie obu opcji pozwala pokazać graczom, że mogli zdziałać coś w danej materii. Nic nie stanie ponadto na przeszkodzie, by w podróżach po świecie gry towarzyszyły nam 2 lub 3 pomocników.
Oprawa graficzna powstała w oparciu o zmodyfikowany silnik graficzny pochodzący z The Elder Scrolls IV: Oblivion, wykorzystany także w Fallout 3. Dzięki niemu autorzy byli w stanie opracować szczegółowy świat, cechujący się dobrze wymodelowanymi obszarami otwartymi oraz zachęcającymi do odwiedzin wnętrzami rozmaitych budowli.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
1 -
0
2 plików
42,3 MB