Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

DrZharks MoCreatures Mod v5.0.8 (1.5.1).zip

grzegorj / Gry / MineCraft / Modyfikacje / Mo'Creatures / DrZharks MoCreatures Mod v5.0.8 (1.5.1).zip
Download: DrZharks MoCreatures Mod v5.0.8 (1.5.1).zip

17,13 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek


Więcej stworzeń w Minecrafcie!

• Modyfikacja dostarcza dużo nowych mobów; niektóre z nich można oswajać lub na nich jeździć.
• Obecnie (12.0.3 dla Minecraft 1.12.1) dodano około 60 mobów.
• Mod dodaje także nowe obiekty i przepisy.

Lista dodanych mobów pasywnych (nie atakują nawet sprowokowane), niektóre dadzą się oswoić:

- indyki (można oswoić nasionami arbuza)
- jelenie
- kaczki
- karaluchy
- konie (częściowo obecne i w wersji podstawowej gry, ale tu także zebry i krzyżówki; oswajane pszenicą, cukrem, sianem, a na stałe jabłkiem lub złotym jabłkiem, oswojone służą jako wierzchowce po dodaniu siodła)
- kraby (można złapać w sieci)
- krety
- króliki
- larwy owadów
- meduzy (nie atakują, ale zatruwają po dotknięciu)
- motyle
- mrówki
- muchy
- myszy
- pandy (oswajane trzciną cukrową, która w świecie MC zastępuje prawdziwy pokarm pand - bambus)
- płaszczki (manty)
- ptaki (można oswoić, 6 typów: gołąb, wrona, grubodziób niebieski, kardynałek, kanarek i papuga, ostatnio dodana i do wersji podstawowej gry)
- rybki (w 10 kolorach)
- ryby małe (błazenek, sardela, żabnica, okoń, brama, pokolec, złota rybka)
- ryby średnie (w tym dorsz, łosoś i bass)
- ślimaki
- świerszcze
- świetliki (robaczki świętojańskie)
- ważki
- żółwie

Lista dodanych mobów neutralnych (atakują, gdy zostaną sprowokowane, niektóre dadzą się oswoić):

- delfiny (można oswoić rybami i przenosić w sieciach rybackich)
- dziki (atakują także, gdy gracz jest zbyt blisko)
- enty (dębowe i brzozowe, są podatne tylko na atak toporem)
- kotki (można oswoić gotowaną rybą i następnie nadając imię medalionem, można dla nich zrobić kuwetę na odchody, jeśli nie zostaną nakarmione specjalnie przygotowaną karmą lub kuweta będzie brudna, zaatakują)
- kozy i kozły (kozy można doić, ale kozły odpowiedzą atakiem, zjadają rzeczy gracza w pobliżu)
- lisy (można oswoić surowym mięsem indyka)
- niedźwiedzie brunatne (grizzly, można oswoić jak niedźwiedzie czarne i jeździć na dorosłych)
- niedźwiedzie czarne (baribale, atakują głodne lub uderzone, młode można oswoić mięsem)
- ogry (zielone, ogniste i jaskiniowe, niszczą bloki młotem lub maczugą)
- orlenie (rodzaj płaszczek, dadzą się złowić siecią na ryby)
- pszczoły
- słonie (także mamuty w biomach zimowych, cielęta można oswajać przy pomocy 10 kostek cukru lub 5 ciastek, oswojone leczymy pieczonymi ziemniakami, chlebem lub sianem, na oswojonego dorosłego słonia lub mamuta można nałożyć uprząż i na nim jeździć)
- strusie (można oswajać i przekształcać w strusie-jednorożce, strusie-wiwerny, strusie nieumarłe i strusie piekielne przy pomocy odpowiednio esencji światła, ciemności, nieumarcia lub ognia; oswojone strusie mogą nosić siodła lub skrzynie oraz hełmy na głowie)
- szczury piekielne (atakują gracza, którego zobaczą przy niskim oświetleniu)
- szopy (dadzą się oswoić dowolnym jedzeniem)
- węże (8 rodzajów, w tym kobry, pytony, grzechotniki, węże koralowe i węże niejadowite; atakują, gdy gracz podejdzie za blisko)

Lista dodanych mobów agresywnych (atakują nawet niesprowokowane)

- dzikie wilki (agresywne w nocy i przy niewielkim oświetleniu)
- konie agresywne (powstają w nocy, 4 typy: nietoperzowy, szkielet, nieumarły, koszmar, nie dają się oswoić, mogą transportować szkielety zwykłe lub srebrne, zombie i zombie pigmeny)
- krokodyle (występują na trzęsawiskach)
- mantykory (hybrydy lwa, nietoperza i skorpiona, różne rodzaje analogiczne jak skorpiony atakują jadem o różnych skutkach, po zabiciu istnieje 25% szansy dostania jaja, z którego wykluje się udomowiona mantykora; mantykor nie można rozmnażać, można natomiast na nich jeździć lub objuczyć skrzynią)
- minigolemy
- niedżwiedzie polarne (ostatnio pojawiły się także w niezmodyfikowanej grze - młode dadzą sie oswoić jak niedźwiedzie brunatne i czarne)
- piranie (można je łowić siecią, tracą wówczas agresywność)
- rekiny (po zabiciu istnieje 10% szansy dostania jaja, z którego w wodzie wykluje się oswojony rekin)
- srebrne szkielety (bardzo szybkie, uzbrojone w 2 srebrne miecze)
- skorpiony (4 rodzaje: ziemne zatruwające, jaskiniowe powodujące mdłości, mroźne spowalniające i piekielne zapalające; noszą swoje młode, gdy takiego skorpiona zabije gracz, oswaja jedno z młodych, gdy zaś ono dorośnie, można mu założyć siodło; po podaniu mu esencji nieumarcia udomowiony skorpion zamienia się w nieumarłego)
- szczury (agresywne tylko przy oświetleniu 7 lub mniej, podobne do myszy)
- warany z Komodo (na trzęsawiskach; po zabiciu istnieje 25% szansy, że zwrócą jajo, jeśli z jaja wykluje się młody waran, można go udomowić, gdy taki dorośnie, można umieścić na nim siodło i na nim jeździć; aby go uzdrowić, podaje się mu mięso szczura lub indyka)
- wielkie golemy (powstają same z otaczających bloków, są bardzo trudne do zabicia)
- wielkie koty (lwy, tygrysy, pantery, lamparty i lamparty śnieżne - w świecie realnym lampart i pantera oznacza to samo; młode można oswoić surową rybą lub surową wieprzowiną, następnie nadając im imię przy pomocy medalionu, gdy taki kot dorośnie, można na nim jeździć lub używać do transportu skrzyń; po zabiciu oswojonego dużego kota istnieje szansa, że powstanie z niego duch; niektóre gatunki krzyżują się ze sobą, ze skrzyżowania smaca lwa i samicy tygrysa otrzymamy lygrysa; jeśli oswojony lew, biały lew, biały tygrys lub lygrys otrzymają esencję światła, będą mogły latać)
- wilkołaki (za dnia wyglądają jak ludzie, w nocy jak humanoidalne wilki, odmiana ognista może razić ogniem; wrażliwe są na srebrne miecze, inna broń zadaje im niewielkie obrażenia)
- wiwerny (podobne do smoków, 13 typów: typu 1 - dżunglowe, bagienne, sawannowe, piaskowe, matki, arktyczne, jaskiniowe, górskie, morskie, typu 2 - nieumarłe, jasne, ciemne i osobnego typu wiwerny duchy; wiwerny typu pierwszego żyją w leżu wiwern - osobnym wymiarze podobnym do endu; po zabiciu istnieje 10% szansy otrzymania jaja, z którego wykluwa się udomowiona wiwerna, na której można jeździć i latać, którą można osiodłać lub objuczyć; po użycia esencji nieumarcia na wiwernie matce otrzymamy nieumarłą, a esencji światła lub ciemności odpowiednio jasną lub ciemną; wiwerny duchy powstają tylko po zabiciu wiwern udomowionych)
- zjawy (latają; istnieje odmiana płomienna)

(https://mocreatures.gamepedia.com/Mob)

Wymaga wcześniejszego zainstalowania:
1. Minecraft Forge w odpowiedniej wersji
2. GUI Api (starsze wersje)
3. CustomMobSpawner w odpowiedniej wersji.

Po zainstalowaniu Forge kopiujemy CustomMobSpawner i Mo’Creatures do folderu Mods.

Instrukcja do wcześniejszych wersji:

1. Zainstaluj Forge: wypakuj zip, zawartość skopiuj do wnętrza pliku minecraft.jar (zob. opis folderu Modyfikacje)
2. Skasuj folder META-INF znajdujący się wewnątrz minecraft.jar
3. Znajdź foldery .minecraft\coremods oraz .minecraft\mods (jeśli trzeba, utwórz je ręcznie)
4. Skopiuj (bez rozpakowywania) GUI Api w wersji .jar do folderu .minecraft\coremods
5. Skopiuj (bez rozpakowywania) archiwa MoCreatures.zip i CustomSpawner.zip do folderu .minecraft\mods
6. Graj (uruchom nową grę, inaczej mogą wystąpić błędy lub nawet możesz stracić swój świat)

http://www.minecraftforum.net/topic/81771-
http://www.minecraftprojects.net/mods/mo-creatures
http://www.mocreatures.org/
https://mocreatures.gamepedia.com/Mo%27_Creatures_Wiki
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności