Los Angeles.rar
-
======== Muzyka ======== -
1969 plymouth fury III -
astra -
BMW_M3_GTR -
DODGE VIPER SRT-10 -
Emergency 4 -
Fiat 126p Bosmal Cabriolet -
Galeria -
GRY SYMULATORY -
GRY PC -
GRY PC ISO -
GRY-WYŚCIGI -
GTA SA save robione po kazdej misji -
Gta San Andreas 3 gb -
Gta San Andreas samochody mody -
Hedery -
Jaguar XKRS -
Kombajny -
Mercedes-Benz_190E -
modele -
Mody do gta sa -
Mody do Ls 2011 -
Mody do ls 2011 (3) -
Mody do Minecraft -
mody do nfs most wanted -
Mody do SLRR -
Pokosówki -
Polskie auta do mafi 1 -
Pozostałe -
TAPETY HD SAMOCHODY -
vw Golf 1 rabbit -
vw Golf 3 -
WARGAME EUROPEAN ESCALATION CHOMIKUJ -
Warszawa 223 lowrider
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 5700 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista
Emergency 4 to kolejna odsłona unikatowej serii gier strategicznych, będących połączeniem klasycznego RTSa z realistyczną symulacją działań różnego rodzaju zespołów ratowniczych.
Emergency 4 to kolejna odsłona unikatowej serii gier strategicznych, będących połączeniem klasycznego RTSa z realistyczną symulacją działań różnego rodzaju zespołów ratowniczych. W czwartej części piastujemy stanowisko szefa fikcyjnej organizacji ratunkowej, w skład której wchodzą wyspecjalizowane grupy zadaniowe – od strażaków, przez ratowników medycznych, policjantów, a na specach od usterek technicznych kończąc. Oprócz standardowych rozwiązań znanych z poprzednich części, twórcy wprowadzili szereg unowocześnień i innowacji.
Bodaj najistotniejszym novum w Emergency 4 jest związanie niemal wszystkich misji „kampanii” (głównego trybu gry) z jednym, tętniącym życiem miastem, co w efekcie owocuje ciągiem przyczynowo-skutkowym między kolejnymi zadaniami i wynikami naszych działań. Firma posiada własny budżet i szczegółowy zakres obowiązków, tylko od gracza zależy na co przeznaczy w danym miesiącu dostępne środki oraz jaki będzie efekt jego poczynań. Sama gra zaś toczy się w czasie rzeczywistym, świat gry jest w pełni dynamiczny, ulega nieustannym zmianom, zaś naszym głównym zajęciem jest baczna obserwacja kolejnych zdarzeń oraz podejmowanie odpowiednich decyzji w celu zminimalizowania ilości ofiar oraz strat w mieniu. Oprócz ratowania ludności lokalnej od wszelkiego rodzaju nieszczęść i katastrof, gracz otrzymuje także zadania w skali międzynarodowej – wraz z ekipą wyrusza np. zwartą jednostką zadaniową na mroźną Antarktydę, czy też formuje i wysyła oddział specjalistów mających nieść pomoc na Bliskim Wschodzie, bez przerwy zagrożonym atakami terrorystycznymi. Misje przygotowano ze szczególną dbałością o zróżnicowanie, każde zadanie wymaga więc indywidualnej analizy oraz zaangażowania konkretnych służb, w zależności od rodzaju zagrożenia. Czasami będzie to zwykła konieczność udzielenia komuś pomocy medycznej, czasami przytrafi się samochodowy karambol, innym razem zdarzą się pożary wielkich połaci terenu, powodzie, trzęsienia ziemi, a nawet brutalne i bezwzględne akty terroru. Liczba wszystkich, odgórnie przygotowanych przez autorów zadań, sięga dwudziestu, co przy olbrzymiej kompleksowości naszych działań i dużym poziomie skomplikowania większości wydarzeń, zapewnia graczowi kilkadziesiąt godzin strategicznej, realistycznej rozgrywki.
Zupełną nowością w serii Emergency jest przygotowany specjalnie dla czwartej części tryb multiplayer, oczywiście opierający się na zasadzie cooperative. Łączymy więc swoje siły i wspólnie staramy się zażegnać wielkiemu niebezpieczeństwu. Do naszej dyspozycji oddano także nowe zabawki ratownicze – np. awionetka rekonesansowa, górski śmigłowiec ratowniczy czy też „TransAid”, duży samolot transportowy, przeznaczony do misji międzynarodowych. Udoskonalenia nie ominęły szaty graficznej, programiści i artyści ze szczególną pieczołowitością koncentrowali się na przygotowaniu zapierających dech w piersiach efektów, np. niezwykle efektownego i realistycznego rozprzestrzeniania się ognia, wiernego odwzorowania efektów pogodowych, refleksów światła czy gry światłocieni. Fizykę gry napędza zmodernizowany silnik, zapewniający symulację rzeczywistości na wysokim poziomie – każde zawalenie się mostu czy budowli wygląda inaczej, w zależności od masy obiektu i wykorzystanych w konstrukcji materiałów. Z racji na duży poziom trudności i komplikacji gry, programiści ze szczególną uwagą podeszli do usprawnienia interfejsu użytkownika i ułatwienia kontroli nad akcją gry, m.in. poprzez poprawienie systemu tzw. micromanagementu, wprowadzenie systemu aktywnej pomocy w czasie gry oraz przygotowanie kompleksowego i rozbudowanego tutoriala, który nawet kompletnego laika nauczy tajników ratowania życia i mienia przed różnorakimi niebezpieczeństwami. Wreszcie, gracz ma możliwość skorzystania z tzw. Challenge Mode i wypróbowania się w zupełnie nowym środowisku.