NecroVision.PL.part1.rar
-
[1991] Michael Learns To Rock -
[1993] Colours -
[1995] Played On Pepper -
[1996] Paint My Love Greatest Hits -
[1997] Nothing To Lose -
[1999] Greatest Hits -
[1999] Strange Foreign Beauty -
[2000] Blue Night -
[2002] 19 Love Ballads -
[2004] Take Me To Your Heart -
[2007] The Best Of [Live] -
[2008] Eternity -
[2012] Scandinavia -
• Crysis 2 PL XBOX 360 -
Castlevania.Lords.Of.Shadow.XBOX360-MARVEL -
Delta Force Helikopter w Ogniu -
DYSKOGRAFIA BUDKA SUFLERA -
Ebooki -
GPS -
Lśnienie - The Shining 1980 720p -
MapSource -
Mapy Garmin -
Red Faction -
Sezon 5 -
Spakowane albumy -
Status Quo - Dyskografia FLAC -
Status_Quo_-_12_Gold_Bars-FLAC-1980-OBSERVER -
Status_Quo_-_1982-FLAC-1982-OBSERVER -
Status_Quo_-_At_Their_Best-FLAC-2000-OBSERVER -
Status_Quo_-_Back_to_Back-FLAC-1983-OBSERVER -
Status_Quo_-_Blue_for_You-FLAC-1976-OBSERVER -
Status_Quo_-_Dont_Stop-FLAC-1996-OBSERVER -
Status_Quo_-_Gold-2CD-FLAC-2005-OBSERVER -
Status_Quo_-_Heavy_Traffic-FLAC-2002-OBSERVER -
Status_Quo_-_Hello-FLAC-1973-OBSERVER -
Status_Quo_-_Just_Supposin-FLAC-1980-OBSERVER -
Status_Quo_-_Live-2CD-FLAC-1977-OBSERVER -
Status_Quo_-_On_the_Level-FLAC-1975-OBSERVER -
Status_Quo_-_Piledriver-FLAC-1972-OBSERVER -
Status_Quo_-_Quid_Pro_Quo-FLAC-2011-OBSERVER -
Status_Quo_-_Quo-FLAC-1974-OBSERVER -
Status_Quo_-_Riffs-FLAC-2003-OBSERVER -
Status_Quo_-_Rock_Legends-FLAC-2007-OBSERVER -
Status_Quo_-_Spare_Parts-FLAC-1969-OBSERVER -
Status_Quo_-_The_Very_Best-FLAC-1994-OBSERVER -
Status_Quo_-_Thirsty_Work-FLAC-1994-OBSERVER -
Status_Quo_-_Tokyo_Quo-FLAC-1995-OBSERVER -
Whitesnake FLAC -
witcher2-d1 -
witcher2-d2
The Farm 51 ( producent )
1C / Cenega ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
gry akcji ( FPS )
27 lutego 2009 ( światowa data premiery )
06 marca 2009 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet
*Full ISO
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP SP2/Vista
NecroVision polskiego studia The Farm 51 to przedstawiciel gatunku FPS, z akcją rozgrywającą się w czasie pierwszej wojny światowej. Z tymże, ponieważ sprzęt bojowy z tamtych czasów jest trochę zbyt mało efektowny jak na wymogi współczesnych FPS-ów, autorzy postanowili dodać kilka elementów nadających grze specyficznego, nadnaturalnego charakteru. Mowa o mocach nadprzyrodzonych, wampirach, demonach czy zombie. Do stworzenia NecroVision, programiści z Farm 51 użyli nieco podrasowanego silnika, zastosowanego wcześniej w grze Painkiller.
Fabuła przenosi nas do początku dwudziestego stulecia, a konkretnie do roku 1916. Ludzkość, stojąca w obliczu globalnego konfliktu, nie zdaje sobie sprawy, że głęboko pod ziemią rozwija się cywilizacja wampirów. Ukryta przed słońcem, zajmująca się wydobywaniem cennych surowców, rasa krwiopijców, przez wiele lat trwała niezauważona. Niestety, wraz z jej rozwojem technologicznym przyszła fascynacja czarną magią. Te niebezpieczne zabawy zaowocowały otwarciem portalu do wymiaru zamieszkanego przez Demony. Piekielne stwory, z zapałem właściwym swemu gatunkowi, zabrały się do eksterminacji wampirów. Wybuchła wielka wojna, w której szala zwycięstwa przechylała się coraz bardziej na stronę najeźdźców. Armie Demonów okazały się tak silne, że nawet specjalne, wampiryczne jednostki – Shadow Warriors – zaczęły ustępować pola. Jedynym ratunkiem było szukanie pomocy wśród wojsk ludzi, stacjonujących na frontach pierwszej wojny światowej. Specjalnie oszołomieni żołnierze są porywani i rzucani do walki przeciw hordom Demonów. Gracze wcielają się w rolę jednego z uczestników tych starć.
Naszym zadaniem jest przetrwanie w tych niezwykle trudnych warunkach i jednoczesne wykonanie szeregu zróżnicowanych zadań. Zamiarem twórców było stworzenie gry niebanalnej, takiej która się nie znudzi po kilku misjach. W czasie rozgrywki walczymy z zarówno żywymi, ludzkimi żołnierzami, jak i hordami zombie i nieumarłych. Stawiamy też czoła samym Demonom. Na drodze stają nam także olbrzymie wozy bojowe oraz potwornie silni bossowie. Twórcy NecroVision, wychodząc z założenia, że początek dwudziestego wieku był okresem poszukiwania coraz bardziej przerażających broni masowego rażenia, sami popuścili nieco wodzy fantazji. Poskutkowało to stworzeniem serii wojowników, będących pewnego rodzaju cyborgami – złożonymi z części ciał, maszyn parowych i pierwszych karabinów maszynowych. Pamiętano jednak o specyficznym klimacie i trzymaniu się (oczywiście w miarę możliwości), realiów historycznych, dlatego też owe stwory bardziej przypominają te znane z Silent Hill niż Quake 4