Cryostasis.PL.part3.rar
-
[1991] Michael Learns To Rock -
[1993] Colours -
[1995] Played On Pepper -
[1996] Paint My Love Greatest Hits -
[1997] Nothing To Lose -
[1999] Greatest Hits -
[1999] Strange Foreign Beauty -
[2000] Blue Night -
[2002] 19 Love Ballads -
[2004] Take Me To Your Heart -
[2007] The Best Of [Live] -
[2008] Eternity -
[2012] Scandinavia -
• Crysis 2 PL XBOX 360 -
Castlevania.Lords.Of.Shadow.XBOX360-MARVEL -
Delta Force Helikopter w Ogniu -
DYSKOGRAFIA BUDKA SUFLERA -
Ebooki -
GPS -
Lśnienie - The Shining 1980 720p -
MapSource -
Mapy Garmin -
Red Faction -
Sezon 5 -
Spakowane albumy -
Status Quo - Dyskografia FLAC -
Status_Quo_-_12_Gold_Bars-FLAC-1980-OBSERVER -
Status_Quo_-_1982-FLAC-1982-OBSERVER -
Status_Quo_-_At_Their_Best-FLAC-2000-OBSERVER -
Status_Quo_-_Back_to_Back-FLAC-1983-OBSERVER -
Status_Quo_-_Blue_for_You-FLAC-1976-OBSERVER -
Status_Quo_-_Dont_Stop-FLAC-1996-OBSERVER -
Status_Quo_-_Gold-2CD-FLAC-2005-OBSERVER -
Status_Quo_-_Heavy_Traffic-FLAC-2002-OBSERVER -
Status_Quo_-_Hello-FLAC-1973-OBSERVER -
Status_Quo_-_Just_Supposin-FLAC-1980-OBSERVER -
Status_Quo_-_Live-2CD-FLAC-1977-OBSERVER -
Status_Quo_-_On_the_Level-FLAC-1975-OBSERVER -
Status_Quo_-_Piledriver-FLAC-1972-OBSERVER -
Status_Quo_-_Quid_Pro_Quo-FLAC-2011-OBSERVER -
Status_Quo_-_Quo-FLAC-1974-OBSERVER -
Status_Quo_-_Riffs-FLAC-2003-OBSERVER -
Status_Quo_-_Rock_Legends-FLAC-2007-OBSERVER -
Status_Quo_-_Spare_Parts-FLAC-1969-OBSERVER -
Status_Quo_-_The_Very_Best-FLAC-1994-OBSERVER -
Status_Quo_-_Thirsty_Work-FLAC-1994-OBSERVER -
Status_Quo_-_Tokyo_Quo-FLAC-1995-OBSERVER -
Whitesnake FLAC -
witcher2-d1 -
witcher2-d2
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 13 GB HDD, Windows XP/Vista
Cryostasis: Sleep of Reason to mroczne dzieło programistów z ukraińskiego studia Action Forms (twórcy między innymi serii Carnivores i Vivisector). Tym razem mamy do czynienia z mieszanką gatunków: elementy właściwe strzelankom i grom akcji są obficie doprawione klimatem rodem z najlepszych horrorów.
Fabuła przenosi nas do 1981 roku na koło podbiegunowe, do rosyjskiego lodołamacza o napędzie atomowym „Północny Wiatr”. Głównym bohaterem jest jeden z naukowców – meteorolog Alexander Nesterov. To właśnie w tą postać wcielamy się w grze.
Pewnego dnia Alexander wykonując swoje obowiązki zostaje zmuszony do poszukania schronienia przed nadchodzącą burzą śnieżną. Jego wybór pada na atomowy lodołamacz, przed wielu laty schwytany w pułapkę lodowych okowów. Szybko okaże się jak nietrafna jest ta decyzja. Na pokładzie okrętu panuje mroczna, mrożąca krew w żyłach atmosfera. Co więcej, z zaciemnionych miejsc dochodzą dźwięki nie do końca pasujące do opuszczonego okrętu. Najwyraźniej członkowie załogi, którzy od dawna powinni nie żyć, nie są całkowicie martwi, a naszego bohatera czeka ciężka walka o przeżycie. Jeśli chce się wydostać na wolność musi utorować sobie drogę przez hordę dziwacznych monstrów, będących niegdyś marynarzami.
Ratując życie musimy stanąć oko w oko z aż piętnastoma gatunkami wzbudzających trwogę bestii. Każdy z przeciwników inaczej się zachowuje i dysponuje indywidualnym zestawem umiejętności. Na pokładzie okrętu znajdujemy osiem rodzajów broni używanych w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia. W przebyciu 18 etapów gry pomagą nam bohaterzy niezależni, których spotykamy w czasie przygody. Postępy w odkrywaniu zagadki porzuconego lodołamacza i jego załogi uzależnione są od używania zdolności zwanej Mental Echo, która pozwala nam wedrzeć się do pamięci innej osoby, a następnie zmienić jej zachowanie w przeszłości. Sporo dowiadujemy się także dzięki retrospekcjom (krótkie filmy przerywnikowe) oraz odnajdywanym dokumentom.
Twórcy gry stworzyli całkowicie nowy silnik o nazwie AtmosFear 2.0. Zapewnia on znakomitą jakość efektów świetlnych i cieni, a także pozwala na jak najwierniejsze odwzorowanie praw fizyki.